Ben na 3 jaar betalen voor spotify en wellicht 4x gebruiken, gestopt met dat lidmaatschap.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mooi, maar spotify via je telefoon muziek laten afspelen is toch veel fijner?
Don't judge the music by the car, she drivesquote:Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Met die muziek zou je eerder een Corvette of Dodge Challenger associëren. Maar fijn dat het opgelost is.
Ik zou hier wel mee oppassen, eigenlijk raad ik je aan om een ODB scanner mee te nemen waar bijvoorbeeld Carly of BIMMERCODE te gebruiken om zodoende enige gewiste errorcodes te achterhalen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
In Barneveld staat een BMW 316i in Estoril blauw te koop. iets geks met deze auto: 23 eigenaren! In 2016 is de auto 13 keer van eigenaar gewisseld.
Bekijk deze YouTube-video
Schaderapport heb ik nog niet opgevraagd, ben benieuwd.
Barneveld is een uur rijden, een proefrit aanvragen en naar de eerste beste garage rijden voor inspectie is een optie.
Stock is ie al wel sneller op de 0-100 dan mijn E90 320i volgens de fabriekquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:09 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk dat de reden is dat deze 23 eigenaren heeft gehad voornamelijk mee te maken heeft dat het een auto is die wel er mooi uitziet, maar uiteindelijk voor veel BMW rijders net iets te langzaam is.
Had zelf nog geen kenteken check gedaan, wel vreemd dat hij nu geregistreerd staat als particulier ingeschreven en niet bij autobedrijf. Mss bedrijf nog te klein om te registreren als autohandelaar?quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
23 eigenaren, waarvan 17 autobedrijven volgens de kentekenapp die ik altijd raadpleeg. Dan ziet het er al weer heel anders uit, al hebben ze hem niet allemaal heel lang gehad en is de huidige tenaamgestelde ook een particulier die hem pas 2 weken heeft. Dat is dan wel weer apart.
[..]
Stock is ie al wel sneller op de 0-100 dan mijn E90 320i volgens de fabriekEn daar heb je dus ook nog een 316i en 318i van. Mijne heeft wel 15pk meer en weegt 15kg minder, dus blijkbaar is zo'n geblazen 1.6 toch een stuk efficiënter dan mijn atmosferische 2.0.
In gedachte wel, zit hem al jaren te "overwegen" maar toch wel duurquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:31 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand ervaring met deze training?
https://bmwdrivingexperience.nl/product/bmw-safety-training/
DOEN!quote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef DX11 het volgende:
[..]
In gedachte wel, zit hem al jaren te "overwegen" maar toch wel duur
Deze is trouwens nog veel toffer:
https://bmwdrivingexperience.nl/product/m-race-track-training/
Ze hebben aardig wat keuzes:
https://bmwdrivingexperience.nl/
Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Ziet er mooi uit. 13 jaar valt ook mee. Hoeveel kilometer op de teller? welk model is het btw (kon ik zo snel ook niet lezen).quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:54 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Thx voor jullie input![]()
(Zit je op een voornamelijk mannelijk forum, vind je een BMW-pijlertje en iedereen blijft stil...)
Enfin, mijn garagemannetje heeft deze beauty vanmorgen opgehaald, na zijn zegeningen, want ik koop hem via hem, dus hij moet garantie verlenen. Geen nieuwe, maar wel 2 eigenaren, waarvan de laatste extra lief is geweest om haar 9 jaar 's nachts in de garage te laten slapen, geen poepelegein vbw APK (rapport gekocht via finnik) , dealer-onderhouden, amper-gelopen-continental bandjes, km-stand NAP, gewoon een knappe bak.
Maandag ga ik haar ophalen.
Je suis in love, maintenant
151.000 NAP, F10. Dealer (Dusseldorf) onderhouden, heb de printjes in de auto, van de uitgelezen sleutel.quote:Op zondag 1 december 2024 23:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Ziet er mooi uit. 13 jaar valt ook mee. Hoeveel kilometer op de teller? welk model is het btw (kon ik zo snel ook niet lezen).
Viel spass
F10 en dan welk model precies?quote:Op maandag 2 december 2024 20:26 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
151.000 NAP, F10. Dealer (Dusseldorf) onderhouden, heb de printjes in de auto, van de uitgelezen sleutel.
Ben zo blij met haar, maarja, mega-upgrade na een achttien-jarige polo![]()
Alsof je in een doos woont, en je opeens een villa kan ( en gaat) kopen
523.quote:Op maandag 2 december 2024 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
F10 en dan welk model precies?
520i?
Hoeveel kilometers heb je nu gereden (ongeveer) en wat zijn de plus- en minpunten? Leuk dat je een auto hebt kunnen kopen waar je echt gepassioneerd over bent. Hopelijk vallen de onderhoudskosten mee!
Dat is volgens mij gewoon afkeur...quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nouja, danmaar zonder werkende ruitensproeier naar de APK. Ik meld het wel even bij de monteur.
yup. zal even een nieuw pompje in moeten. het is nu verrot koud om dat hier buiten op de parkeerplaats te gaan rotzooien. laat het de garage doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |