Zuigen is wel volwassen gedrag?quote:
Sorry, maar ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoezo onverzekerd oetlul? Ik blijf onder de 40% vermogen toename (van 173 naar 193) en behoud nogsteeds het aantal cilinders, kleppen, etc.. etc.. Is gewoon een identieke blok met 300cc meer en dubbele vanos ipv. 1..
Hier kon ik wel om lachen......quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef Turquaz52 het volgende:
niemand? Yoshi? Invine? Haarbal?Somebody?
Of valt de kabelboom van een M52B25 op een M52B32 (Amerikaanse M3 blok) te pleuren omdat ik automaat wil blijven rijden?
Ik ook, heb geen flauw idee waar hij het over heeftquote:
Mooi, opzouten en we hoeven je niet meer te zien tot je er weer 1 hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Bowny het volgende:
En.....ik ben binnenkort een ex-BMW-rijder.
Ik snap ook niet waarom ik het aan jou vraagdequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen flauw idee
Jammer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Bowny het volgende:
En.....ik ben binnenkort een ex-BMW-rijder.
Iedereen bedankt voor het lachen, plaatjes, users dissen, bitchfights!
I'll be back, maar dan hopelijk met een dikkere bak!
![]()
Een E36 heeft altijd kwalenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef Alicey het volgende:
Iemand nog interesse in een E36 met een aantal kwalen?
Ik ga even niets rijden.....en ik ga liever in m'n nakie door -20 lopend naar m'n werk dan in een Smartquote:
Nou ja, deze heeft schokbrekers die aan vervanging toe zijn, een koelprobleem (wanneer de verwarming uit staat loopt de temperatuur snel op. Zelfs met de verwarming aan begint er echter na een km of 20 koelwater te lekken), centrale deurvergrendeling doet het niet en daarbij ziet hij er ook niet echt uit. Recentelijk is ook opeens het motorvermogen enorm afgenomen, waardoor je zeker vanuit stilstand flink moet gassen om de motor niet af te laten slaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Een E36 heeft altijd kwalendie van m'n broertje wordt nu weer gerepareerd, startte niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |