Pics? Geef maar aan mij danquote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, deze heeft schokbrekers die aan vervanging toe zijn, een koelprobleem (wanneer de verwarming uit staat loopt de temperatuur snel op. Zelfs met de verwarming aan begint er echter na een km of 20 koelwater te lekken), centrale deurvergrendeling doet het niet en daarbij ziet hij er ook niet echt uit. Recentelijk is ook opeens het motorvermogen enorm afgenomen, waardoor je zeker vanuit stilstand flink moet gassen om de motor niet af te laten slaan.
We hebben er eigenlijk gewoon onvoldoende tijd voor om zoiets als leken aan te gaan pakken. Aangezien er binnenkort in onze wijk waarschijnlijk betaald parkeren komt en een tweede parkeervergunning niet zomaar verstrekt wordt, willen we dus van hem af.
Mwah, inbouwdiepte is ~50mm max 55mm. Ik denk dat je de kapjes er niet meer voor zult krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:38 schreef Gkhn het volgende:
Ik wil deze speakers in mijn E30 cabriolet bouwen. Gaat dit passen en hebben jullie misschien nog andere suggesties?
Ik heb er naar geluisterd bij de mediamarkt en in vergelijking met een JBL setje van dezelfde prijsklasse vond ik de Infitity's beter klinken met een diepere bass.
Mijn alarm ging laatst ook aan. Het knopje op m'n sleutel bleef hangen...zodra ik de deur dichtdeed begon 'ie te loeien. 10 minuten heb ik daar staan schelden, schoppen, slaan en stampen op dat knopje...niks werkte. Accu eraf gehaald en het hield op, alarm ging ook niet meer aan. Het knopje aan m'n sleutel ligt nu permanent thuis...:Pquote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef D. het volgende:
Iemand die weet hoe ik het alarm van een E36 het zwijgen op leg?
Accu is leeg geweest, dus stroom eraf, en nu gaat het alarm steeds af als ik de deur open maak.
zodra ik de accu aansluit loeit ie weerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, inbouwdiepte is ~50mm max 55mm. Ik denk dat je de kapjes er niet meer voor zult krijgen.
[..]
Mijn alarm ging laatst ook aan. Het knopje op m'n sleutel bleef hangen...zodra ik de deur dichtdeed begon 'ie te loeien. 10 minuten heb ik daar staan schelden, schoppen, slaan en stampen op dat knopje...niks werkte. Accu eraf gehaald en het hield op, alarm ging ook niet meer aan. Het knopje aan m'n sleutel ligt nu permanent thuis...:P
Voor of achter?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, inbouwdiepte is ~50mm max 55mm. Ik denk dat je de kapjes er niet meer voor zult krijgen.
[..]
Voorquote:
Ik ben praktisch de hele dag al aan het zoeken. Ik ben al het zelfde systeem voor 90 euro tegengekomen op eBay. Bij de MM kost het 130 euro. Er wordt echter amper iets gezegd over de diepte.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor
Anders moet je ff zoeken op E30-Fora. Ik zit nu een beetje op het werk, dus ga niet uitgebreid zoeken
quote:
Rivaaaaaaaall, jij antwoord op mijn vraag..??quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef Maharbal het volgende:
Rival is - me dunkt - de juiste persoon om je swapvragen aan te stellen.
Heb je toen voor mij uitgezochtquote:Op woensdag 1 december 2010 18:41 schreef Hyperdude het volgende:
Bij E30 voordeuren is de max. inbouwdiepte 56 mm.
Vraag me niet waarom ik dat nog zo precies weet.
Niemand?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef D. het volgende:
Iemand die weet hoe ik het alarm van een E36 het zwijgen op leg?
Accu is leeg geweest, dus stroom eraf, en nu gaat het alarm steeds af als ik de deur open maak.
Ok dan passen deze niet met diepte van 2.25 inch (5.71500 cm)? Zou die 1 millimeter moeilijk doen?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:41 schreef Hyperdude het volgende:
Bij E30 voordeuren is de max. inbouwdiepte 56 mm.
Vraag me niet waarom ik dat nog zo precies weet.
Of misschien heeft gewoon niemand zin om jou een antwoord te geven. Lijkt mij een geldige reden.quote:
De boxen steken dan te ver uit en dan krijg je die kappen/panelen er gewoon niet meer goed voor / ze gaan opbollen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ok dan passen deze niet met diepte van 2.25 inch (5.71500 cm)? Zou die 1 millimeter moeilijk doen?
wat is je punt? Wat heb je hier nog te zoeken dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef oYo het volgende:
[..]
Heb geen verstand van oude turkenbakken...
Ik ga naar de Turkse beun om de hoek...
Een alarm uitschakelen/overbruggen is misschien niet iets wat je te veel op internet wilt zien, boefjes kunnen ook lezen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:19 schreef Anne het volgende:
...
Edit: D., open anders even een nieuw topic? Misschien dat je dan wat meer response krijgt?
Ik heb nog wel een E36.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Grmbl, rotauto.
M'n centrale vergrendeling werkt niet meer nu het zo koud is.... Ik krijg de bestuurdersportier alleen nog maar op slot van buiten, ik kan 'm alleen binnenuit openen.
Of net ging er maar één kant van de auto open. Heel de linkerzijde van de auto zat nog gewoon op slot!
Wie wil er een E39 ruilen voor mijn E28?
Waarom zou je iemand die je kunt helpen niet helpen? Ben jij zo'n eikel?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Of misschien heeft gewoon niemand zin om jou een antwoord te geven. Lijkt mij een geldige reden.
Ik ben zelf niet zo van de techniek, dus ik nam aan dat mensen die aan hun BMW 'knutselen' vast een antwoord zouden hebben, maar was er inmiddels achter dat ook een monteur, een BMW-dealer, en een installateur van alarmsystemen zo geen antwoord hadden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een alarm uitschakelen/overbruggen is misschien niet iets wat je te veel op internet wilt zien, boefjes kunnen ook lezen.![]()
Welk alarm hebben we het eigenlijk over; origineel of achteraf geplaatst/geprutst? Ik vind het niet zo vreemd dat er nog geen passend antwoord is gegeven op de vraag van D met de zeer summiere info die hij heeft gegeven.
Mijn ervaring met oude alarms; de back-up acuu is overleden toen de "gewone" accu is vervangen; back-up accu zoeken en nameten/vervangen.Daarna verder zoeken.
Neuh, maar als iemand zomaar in dit topic langs komt (even een berichtje wat voor BMW je hebt etc. zou ook wel leuk zijn, dan kan je misschien zelfs in de OP) met een vraag en direct eigenlijk al zegt dat je BMW MOE bent tja en als niemand reageert meteen opmerking dat je ons overschat.... dan denk ik waarom zou ik zijn vraag überhaupt gaan beantwoorden? Dus ja, ik ben zo'n eikelquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je kunt helpen niet helpen? Ben jij zo'n eikel?
Ik gok dat de meeste hier wel 'normaal' en behulpzaam zijn
Maar ik heb het probleem al opgelost
Let maar niet op hem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je kunt helpen niet helpen? Ben jij zo'n eikel?
Ik gok dat de meeste hier wel 'normaal' en behulpzaam zijn
Maar ik heb het probleem al opgelost
Ik had een fotootje gepostquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Neuh, maar als iemand zomaar in dit topic langs komt (even een berichtje wat voor BMW je hebt etc.
Dat ik binnen een week al met vragen kom had ik liever ook anders gezienquote:zou ook wel leuk zijn, dan kan je misschien zelfs in de OP) met een vraag
Ik ben niet BMW moe, maar ik ben deze BMW wel een beetje moequote:en direct eigenlijk al zegt dat je BMW MOE bent
Daar stond een smiley achter, dus was niet als belediging bedoeltquote:tja en als niemand reageert meteen opmerking dat je ons overschat....
Ok, duidelijkquote:dan denk ik waarom zou ik zijn vraag überhaupt gaan beantwoorden? Dus ja, ik ben zo'n eikel
Er staan overal BMW logo's op, maar een BMW dealer zei dat de E36 niet af-fabriek met alarm geleverd werd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Welke BMW en is het aftermarket of niet?
Aftermarket? Dan kan ik je vraag wel beantwoorden..
OEM? Terug na de dealert..
Yepquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor zover ik weet had de E36 gewoon een alarm als optie hoor. Heb je daar voor je handrem (onder dat bakje) zo'n rood lampje?
Daar moet je op drukken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef Hyperdude het volgende:
Waar je met zo'n sleutelhanger op moest drukken.![]()
Had ik ook; maar dat was alleen maar een startblokkering, geen alarm en/of sirenes.
nouja, het lampje is wel 'indrukbaar'quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee de sleutelhanger bedoelt ie denk ik
En E36 is wel zeker met Alarm geleverd als optie destijds..!
BMW leverde in de jaren '80 al alarm op de auto.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee de sleutelhanger bedoelt ie denk ik
En E36 is wel zeker met Alarm geleverd als optie destijds..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op zondag 5 december 2010 19:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
BMW leverde in de jaren '80 al alarm op de auto.
Ik heb het ook, er zit bij mij zelfs een apart slot op de auto voor 't alarmE30 heb ik wel eens gezien ja met dubbele deurslotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
BMW leverde in de jaren '80 al alarm op de auto.
Ik heb het ook, er zit bij mij zelfs een apart slot op de auto voor 't alarmJezus en dan ook nog apart sleuteltje voor de tankdop toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Zie het zo aan: Je hebt 2 sleutelgaten in je bestuurdersdeurquote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jezus en dan ook nog apart sleuteltje voor de tankdop toch?
Nope.quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jezus en dan ook nog apart sleuteltje voor de tankdop toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Bij m'n vorige auto had ik vier sleutels, apart voor bijrijdersslot, bestuurder, contact en tankdop.quote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh, de E21 en E30 hebben wel zo'n aparte tankdop sleutel. Slechtste uitvinding ooit en gaat ook nog eens heel lastig open
Wel uber strak gedaan hoor, geen gekke kieren of onevenheden..quote:
Waar heb jij last van? Doe es chillaaan, ik ben er ook geen voorstander van maar vind het wel vet aan de ene kant.. Beter dan dat ze een audi neus op gezet hebben ofzo..quote:Op maandag 6 december 2010 13:21 schreef piekartz87 het volgende:
lekker boeiend, het ziet er niet uit.
diegene die dit heeft gemaakt heeft geen verstand van design en iemand die dit mooi vind heeft hier ook geen verstand van.
en echte designer gaat niet achter een tekenbord zitten en dan komt dit eruit.
wat een gedrocht
dat hoop ik dan maar :pquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Is dat nou een E30 Touring? Nee toch?
Lijkt meer op een ouwe amerikaan met E36 koplampen met nierehouder & M5 look bumpert..?
Volgens mij rijdt niemand hier in een zesje. Overigens; ik neem maar even aan dat het hier over de cabrio gaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
En de spiegels dan? Ik geloof niet echt dat het een E30 is..quote:Op woensdag 8 december 2010 00:47 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dat hoop ik dan maar :p
alleen de vorm van de ruiten met name de voorruit doet me sterk denken aan een e30. hij is alleen nogal verminkt zo
Vertel mij wat, op een afslag vond mijn broertje het ook leuk om ff de TCS knopje in te drukken ipv. de sportstand wat hij in gedachten had.. Daar lag ik dus om me asquote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Oksel het volgende:
Ik zette op een volledige met ijs bedekte weg DTC even uit..Echt METEEN de achterkant uitbreken, zonder dat ik wat deed..
Ik rij regelmatig een 645i uit 2005 van m'n werkgever. Kan het alleen niet vergelijken met andere 6 serie auto's.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt niemand hier in een zesje. Overigens; ik neem maar even aan dat het hier over de cabrio gaat.
Ik heb wel aardig wat kilometers gemaakt in een 550i. Zelf heb ik een E46 330i (231 PK eerste-versie. Totaal niet te vergelijken. Zou de 650 nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
...Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
Beide motoren zijn goed, mits ze maar lekker stevig gebruikt worden. De 645 zal een slok op een borrel meer zuipen dan de 630, maar dat is ook V8 vs. 6-in-lijn verhaal. Beide redelijk betrouwbare blokken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Begin volgend jaar ben ik in staat om een nieuwe auto te kopen.
Het gaat een sportieve auto worden met praktische eigenschappen. In ieder geval een achterbank(je) en een fatsoenlijke kofferbak.
Na wikken, wegen en proefritjes ga ik mijn keuze maken tussen de 630i en 645i. (De Audi A5 en 330i/335i zijn inmiddels afgevallen). De 650is is zo'n 8-10.000 euro duurder bij dezelfde uitrusting en mijns inziens het geld niet waard (prestaties en beleving zijn vrijwel hetzelfde)
De 645i (rond de 32.000) is vreemd genoeg voor minder te vinden dan de 630i (rond de 36.000)
Het verschil in verzekering, belasting en benzine zal daar deels een oorzaak van zijn.
Ik neig sterk naar de 645i, omdat het rijplezier daarmee een fractie meer zal zijn dan bij de 630i en ik het geld dat ik uitspaar kan gebruiken om 1:8 en de dure verzekering mee te betalen.
Ik heb proef gereden in de 630i en vond het een zeer vermakelijke bak. Geen race-monster, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Wel een fijne cruiser waar ik 500+ km per dag mee kan maken zonder problemen.
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
De 645i een keer mee naar Zwitserland gereden. Heerlijk, helemaal geweldig. En gewoon 1:10 gehaald. Gemiddeld doet ie zo een 1:8 in de praktijk (als je normaal rijdt).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Begin volgend jaar ben ik in staat om een nieuwe auto te kopen.
Het gaat een sportieve auto worden met praktische eigenschappen. In ieder geval een achterbank(je) en een fatsoenlijke kofferbak.
Na wikken, wegen en proefritjes ga ik mijn keuze maken tussen de 630i en 645i. (De Audi A5 en 330i/335i zijn inmiddels afgevallen). De 650is is zo'n 8-10.000 euro duurder bij dezelfde uitrusting en mijns inziens het geld niet waard (prestaties en beleving zijn vrijwel hetzelfde)
De 645i (rond de 32.000) is vreemd genoeg voor minder te vinden dan de 630i (rond de 36.000)
Het verschil in verzekering, belasting en benzine zal daar deels een oorzaak van zijn.
Ik neig sterk naar de 645i, omdat het rijplezier daarmee een fractie meer zal zijn dan bij de 630i en ik het geld dat ik uitspaar kan gebruiken om 1:8 en de dure verzekering mee te betalen.
Ik heb proef gereden in de 630i en vond het een zeer vermakelijke bak. Geen race-monster, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Wel een fijne cruiser waar ik 500+ km per dag mee kan maken zonder problemen.
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
Heerlijk toch.. ! Daar onderscheid je de mensen die hun auto onder controle hebben met de mensen die hun rijbewijs mogen inleveren.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Oksel het volgende:
Ik zette op een volledige met ijs bedekte weg DTC even uit..Echt METEEN de achterkant uitbreken, zonder dat ik wat deed..
Ik heb een e36 die wel heeft (TCS) en de ander niet..quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:33 schreef Maharbal het volgende:
Hardcore mensen hebben uberhaupt geen DSC.
Ik heb ze beiden gereden het het is EEN WERELD VAN VERSCHIL in beleving tussen de 645 en de 650. het extra aan koppel in de 650i en het geluid zijn niet te vergelijken met de 645i....quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Begin volgend jaar ben ik in staat om een nieuwe auto te kopen.
Het gaat een sportieve auto worden met praktische eigenschappen. In ieder geval een achterbank(je) en een fatsoenlijke kofferbak.
Na wikken, wegen en proefritjes ga ik mijn keuze maken tussen de 630i en 645i. (De Audi A5 en 330i/335i zijn inmiddels afgevallen). De 650is is zo'n 8-10.000 euro duurder bij dezelfde uitrusting en mijns inziens het geld niet waard (prestaties en beleving zijn vrijwel hetzelfde)
De 645i (rond de 32.000) is vreemd genoeg voor minder te vinden dan de 630i (rond de 36.000)
Het verschil in verzekering, belasting en benzine zal daar deels een oorzaak van zijn.
Ik neig sterk naar de 645i, omdat het rijplezier daarmee een fractie meer zal zijn dan bij de 630i en ik het geld dat ik uitspaar kan gebruiken om 1:8 en de dure verzekering mee te betalen.
Ik heb proef gereden in de 630i en vond het een zeer vermakelijke bak. Geen race-monster, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Wel een fijne cruiser waar ik 500+ km per dag mee kan maken zonder problemen.
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
spiegels zijn iets makkelijker te vervangen dan het complete dak en alle ramenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En de spiegels dan? Ik geloof niet echt dat het een E30 is..
Hardcore to the bone.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:33 schreef Maharbal het volgende:
Hardcore mensen hebben uberhaupt geen DSC.
JWTquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hardcore to the bone.
Jeweettzzzzz
Hoe noem je dan het verschil tussen 630i -> 645i als van 645i -> 650i al "een wereld van verschil" is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef HFdude het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden gereden het het is EEN WERELD VAN VERSCHIL in beleving tussen de 645 en de 650. het extra aan koppel in de 650i en het geluid zijn niet te vergelijken met de 645i....
645 is toch V8 en de 650 V12? Dat zegt imo genoeg..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoe noem je dan het verschil tussen 630i -> 645i als van 645i -> 650i al "een wereld van verschil" is?
Het verschil tussen 645i en 650i van 0-100 is 0,2 seconde (5,4s vs 5,6s)
630i -> 645i is bijna 1 seconde verschil (5x zoveel)
Kan me niet eens voorstellen dat je dat merkt. Misschien is het in de praktijk anders, maar dat ga ik nog ondervinden.
Ja weet ik veel, ik dacht 5L V12 ofzo (750i, 850i).. Geef mij maar gewoon de M70 V12 ofzo..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Ga weg man met je V12Die zitten alleen in 7-series (en 8-serie dan als uitzondering). Volgens mij is de 760Li nu de enige nog met een V12.
De 645i en 650i hebben beide de N62, met als verschil een 4.4 liter en een 4.8 liter. 333 tov 367 paarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |