Wel uber strak gedaan hoor, geen gekke kieren of onevenheden..quote:
Waar heb jij last van? Doe es chillaaan, ik ben er ook geen voorstander van maar vind het wel vet aan de ene kant.. Beter dan dat ze een audi neus op gezet hebben ofzo..quote:Op maandag 6 december 2010 13:21 schreef piekartz87 het volgende:
lekker boeiend, het ziet er niet uit.
diegene die dit heeft gemaakt heeft geen verstand van design en iemand die dit mooi vind heeft hier ook geen verstand van.
en echte designer gaat niet achter een tekenbord zitten en dan komt dit eruit.
wat een gedrocht
dat hoop ik dan maar :pquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Is dat nou een E30 Touring? Nee toch?
Lijkt meer op een ouwe amerikaan met E36 koplampen met nierehouder & M5 look bumpert..?
Volgens mij rijdt niemand hier in een zesje. Overigens; ik neem maar even aan dat het hier over de cabrio gaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
En de spiegels dan? Ik geloof niet echt dat het een E30 is..quote:Op woensdag 8 december 2010 00:47 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dat hoop ik dan maar :p
alleen de vorm van de ruiten met name de voorruit doet me sterk denken aan een e30. hij is alleen nogal verminkt zo
Vertel mij wat, op een afslag vond mijn broertje het ook leuk om ff de TCS knopje in te drukken ipv. de sportstand wat hij in gedachten had.. Daar lag ik dus om me asquote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Oksel het volgende:
Ik zette op een volledige met ijs bedekte weg DTC even uit..Echt METEEN de achterkant uitbreken, zonder dat ik wat deed..
Ik rij regelmatig een 645i uit 2005 van m'n werkgever. Kan het alleen niet vergelijken met andere 6 serie auto's.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt niemand hier in een zesje. Overigens; ik neem maar even aan dat het hier over de cabrio gaat.
Ik heb wel aardig wat kilometers gemaakt in een 550i. Zelf heb ik een E46 330i (231 PK eerste-versie. Totaal niet te vergelijken. Zou de 650 nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
...Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
Beide motoren zijn goed, mits ze maar lekker stevig gebruikt worden. De 645 zal een slok op een borrel meer zuipen dan de 630, maar dat is ook V8 vs. 6-in-lijn verhaal. Beide redelijk betrouwbare blokken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Begin volgend jaar ben ik in staat om een nieuwe auto te kopen.
Het gaat een sportieve auto worden met praktische eigenschappen. In ieder geval een achterbank(je) en een fatsoenlijke kofferbak.
Na wikken, wegen en proefritjes ga ik mijn keuze maken tussen de 630i en 645i. (De Audi A5 en 330i/335i zijn inmiddels afgevallen). De 650is is zo'n 8-10.000 euro duurder bij dezelfde uitrusting en mijns inziens het geld niet waard (prestaties en beleving zijn vrijwel hetzelfde)
De 645i (rond de 32.000) is vreemd genoeg voor minder te vinden dan de 630i (rond de 36.000)
Het verschil in verzekering, belasting en benzine zal daar deels een oorzaak van zijn.
Ik neig sterk naar de 645i, omdat het rijplezier daarmee een fractie meer zal zijn dan bij de 630i en ik het geld dat ik uitspaar kan gebruiken om 1:8 en de dure verzekering mee te betalen.
Ik heb proef gereden in de 630i en vond het een zeer vermakelijke bak. Geen race-monster, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Wel een fijne cruiser waar ik 500+ km per dag mee kan maken zonder problemen.
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
De 645i een keer mee naar Zwitserland gereden. Heerlijk, helemaal geweldig. En gewoon 1:10 gehaald. Gemiddeld doet ie zo een 1:8 in de praktijk (als je normaal rijdt).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Begin volgend jaar ben ik in staat om een nieuwe auto te kopen.
Het gaat een sportieve auto worden met praktische eigenschappen. In ieder geval een achterbank(je) en een fatsoenlijke kofferbak.
Na wikken, wegen en proefritjes ga ik mijn keuze maken tussen de 630i en 645i. (De Audi A5 en 330i/335i zijn inmiddels afgevallen). De 650is is zo'n 8-10.000 euro duurder bij dezelfde uitrusting en mijns inziens het geld niet waard (prestaties en beleving zijn vrijwel hetzelfde)
De 645i (rond de 32.000) is vreemd genoeg voor minder te vinden dan de 630i (rond de 36.000)
Het verschil in verzekering, belasting en benzine zal daar deels een oorzaak van zijn.
Ik neig sterk naar de 645i, omdat het rijplezier daarmee een fractie meer zal zijn dan bij de 630i en ik het geld dat ik uitspaar kan gebruiken om 1:8 en de dure verzekering mee te betalen.
Ik heb proef gereden in de 630i en vond het een zeer vermakelijke bak. Geen race-monster, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Wel een fijne cruiser waar ik 500+ km per dag mee kan maken zonder problemen.
Heerlijk toch.. ! Daar onderscheid je de mensen die hun auto onder controle hebben met de mensen die hun rijbewijs mogen inleveren.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Oksel het volgende:
Ik zette op een volledige met ijs bedekte weg DTC even uit..Echt METEEN de achterkant uitbreken, zonder dat ik wat deed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |