Tja een verkeerspsycholoog die heeft er verstand vanquote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Maharbal het volgende:
'Winterbanden hebben weinig effect'
Leuk speelgoed is dat hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:44 schreef HFdude het volgende:
Hola BMW Fans...
Sinds vorige week ben ik de zeer gelukkige eigenaar van een E61 535d uit 2005. Wat een beest zeg! M'n vorige E60 530d was ook al niet echt sloom te noemen (zeker niet voor een diesel ;-) maar dit is echt een wereld van verschil! Moest je in de 530d eigenlijk een verzetje terug voor enige snelheidsbeleving, de 535d spuit er in de zelfde versnelling op een tsunami van koppel vandoor.
Het enige wat me vies tegenvalt aan de 535d zijn de bij het M-pakket behorende sportstoelen. In de 530d had ik zgn. comfortzetels, en deze waren toch 2 klasses beter. Met de sportstoelen heb ik het echt gehad na een rit van 2-uur, met de comfortzetels kon ik non-stop 1000+ km rijden.
Weet iemand misschien nog ergens een goed comfort-interieur te koop? Niet in de kleur zwart of beige...
Dat sowieso. Mensen vergeten vaak dat hun zomerbanden natuurlijk niet slijten als de wintertjes eronder liggen, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:38 schreef Tarado het volgende:
In Duitsland zijn ze verplicht in winterse omstandigheden, aangezien ik daar weleens heen ga en je niet van te voren weet hoe de omstandigheden zijn, heb ik wel winterbanden.
Uiteindelijk zijn de kosten niet zo enorm veel meer omdat je in totaal ook langer met je banden doet.
Voordeel, geen pekel op je zomervelgen, nadeel, opslag en montage
Ebay duitsland ben ik inmiddels vaste klant geworden. Wat scheelt dat soms veel in prijs in vergelijking met nederlandse aanbieders zeg! ook al naar interieur gezocht...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leuk speelgoed is dat hoor!Lijkt me ook heerlijk om nog eens zo'n auto te rijden maar is financieel echt nog even buiten bereik
Heb je al gekeken op ebay.de? Daar staat vaak een hoop te koop
.
[..]
De vraag was dus of je die er zo uit kunt krijgenquote:Op zondag 21 november 2010 14:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Kom ruilen met mijn zwarte stukje vs jou houten stuk dan
Dit toch?:quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
De vraag was dus of je die er zo uit kunt krijgen
Dat stukje boven het handschoenvakje wel, maar het vakje onderin de middenconsole weet ik niet
hmmm ik heb ze allemaal hier liggen, wat heb je nodig? Ik ben bereid in een ruilquote:
Ik heb dus dat plaatje waar die roze aansteker op ligt (waarvan ik dus graag wil weten of het makkelijk te verwijderen is), en een strip zoals op de foto hieronder te zienquote:Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hmmm ik heb ze allemaal hier liggen, wat heb je nodig? Ik ben bereid in een ruil
Ik geil me juist op die houten details..
Ik heb er 2 stuks van liggenquote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dus dat plaatje waar die roze aansteker op ligt (waarvan ik dus graag wil weten of het makkelijk te verwijderen is), en een strip zoals op de foto hieronder te zien
http://media.photobucket.(...)ttdk387/DSC_0303.jpg
Dus als het dash eraf is is het verder eenvoudigquote:Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef Sygnus het volgende:
Dat inlegstuk is vanaf de onderkant eenvoudig los te klikken.
Ziet er strak uit! Waar heb je het inbouwen van het interieur laten doen? ik ben nog op zoek naar een goed adresje voor ombouw van een e61 interieur.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Xtr3mE het volgende:
Euhmm sportpookje? kijk nog eens
Ik heb er 1k voor betaald en dat is inclusief in bouwen, bedradingen aansluiten (elektrische bediening én stoelverwarming) want mijn oude interieur was volledig handmatig dus er lag niks klaar qua bedrading. Plus nog een ander knoppenbalk met de juiste knoppen uiteraard..
Was ruim 3,5 uur werk uiteindelijk.
Het is een hoop geld maar persoonlijk vind ik het wel waard, het autorijden wordt gewoon anders
en ja je auto wordt wel meer waard uiteraard bij verkoop weer.
Dat wil ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Xtr3mE het volgende:
Waar ik me sinds aanschaf aan stoorde was mijn interieur en dan voornamelijk die stoelen waar nauwelijks zijdelingse steun in zat (lees: geen) en zat ook niet zo bijzonder. In een BMW horen gewoon lekkere (leren/sport) stoelen vind ik.
Nou daar heb ik wat aan gedaan:
Voor:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik moet het nog schoonmaken, ik weet het.. komt goed!
Komt uit een M3 E46 met alle mogelijke opties erop ! zit heeeeerlijk incl. die stoelverwarming.
Nu is het voorlopig klaar met die updates, ben er nu blij mee..:)
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van techniek, maar spanrollen in de motor? Ik ken ze alleen als multiriem buiten de motor? Dynamo-aandrijving enzo? Dan zou het mee kunnen vallen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:59 schreef Oksel het volgende:
M'n Einzer staat bij de garage. Spanrol afgebroken in de motor..![]()
![]()
Lekkere redeneringswijze heb jij... Is imo vrij logisch dat je op een forum de problemen tegenkomt. Misschien moeten we met z'n allen ook gaan posten als hij s'ochtends WEL wil starten???quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef Tarado het volgende:
Ik ben nog niet zo lang volger van dit topic maar je zou bijna stoppen BMW te rijden na al die pech verhalen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:37 schreef HFdude het volgende:
[..]
Lekkere redeneringswijze heb jij... Is imo vrij logisch dat je op een forum de problemen tegenkomt. Misschien moeten we met z'n allen ook gaan posten als hij s'ochtends WEL wil starten???
Ja, dat ja. En dan kunnen het de boutjes zijn die losgetrilt zijn, of iets meer schokkends. De garage zit 3 meter van m'n kantoor, dus ik loop vanmiddag weer even langs.quote:Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van techniek, maar spanrollen in de motor? Ik ken ze alleen als multiriem buiten de motor? Dynamo-aandrijving enzo? Dan zou het mee kunnen vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |