De hoeveelheid koppel wordt bepaald door hoe vroeg het vermogen vrij komt. Omdat een 535d 286pk heeft bij ik geloof 4200rpm heeft hij een vrij hoog koppel. De M5 heeft 507pk bij zo'n beetje 8000rpm dus is het koppel lager.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:41 schreef veni2 het volgende:
diesel heeft veel meer nm bij een lager toerental, de 535 houd de m5 tot de 160 achter zich!!
Inmiddels besteld inderdaad...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
TVP. Wat voor auto hebben je ouders nu gekocht dan Youp? Een 6 serie individual?
Dat je pics moet posten tegen de tijd dat hij binnen is snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef Youp het volgende:
[..]
Inmiddels besteld inderdaad...
Een 650i Carbonsport individual...
Van de carbonsport (daar is het een en ander van te vinden op google) worden er slechts 25 gemaakt en die komen allemaal naar Nederland. Voorzien van enkele speciale opties die niet mogelijk zijn op een gewone 6 serie : motorkap met Z4 powerdome achtige lijnen, speciale 19" M velgen, M-onderstel, carbonschwartz metallic, speciale "sound uitlaat" met zwart chromen eindstukken (alleen 650i carbonsport) en dan nog wat leuke standaard aankleedopties zoals shadowline lijsten, sportstoelen, M stuurwiel, individual antraciet hemelbekleding en dat was het volgensmij voor het carbonsport pakket...
Daarbij komt nog wat spul als individual merino volleder, AFS, HUD, sportautomaat met stuurschakeling, panoramadak, etc. etc....
Een mooie speciale auto in ieder geval waar je praktisch voor uitgekozen moet worden omdat hij zo exclusief is en er aardig over gezwegen werd door BMW Nederland in het begin. Ze zullen ook wel al alle 25 verkocht zijn.
Daar is zeker interesse in!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:58 schreef Kanjer het volgende:
Zag dat er ook een deeltje was wat over de 850i ging.
Laat ik nou de eerste in Nederland en misschien wel in heel europa zijn geweest die zo'n ding gerepareerd heeft.
Er waren in 1990 2 demo's van BMW NL een rode en een groene voor testritten voor autovisie e.d.
Als ie dan uitkwam kon dat gelijk met de artikelen in de bladen.
De rode is toen totall loss gereden in Ypenburg na een zeer onzachte aanraking met een NZH bus de voorganger van Conexxion.
pakweg 150.000 gulden schade, volledige neus vervangen, kreeg de microfisches uit Duitsland en niemand had er ooit nog 1 gedaan.
Toen de wagen weer klaar was nog een week mee gereden om te checken of alles werkte en oke was, daarna terug naar BMW NL de showroom in.
Ik heb de foto's nog bij voldoende interesse wil ik ze wel inscannen en plaatsen.
Ook heb ik nog de originele nederlandstalige folders van Alimpo van de BMW M1
Vrij uniek. heb er denk ik, nog een stuk of 10
15 Okt geloof ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat je pics moet posten tegen de tijd dat hij binnen is snap je zelf ook wel.Wanneer verwachten je ouders hem in ontvangst te nemen?
Carkit?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:22 schreef Salatrel het volgende:
wat is dat voor hendel rechts naast je versnellingspook? lijkt aan stoel vast te zitten?
Ik hoorde dat in Venlo een 335i die de verkoper mee naar huis had genomen voor zijn deur was gejat, ingebroken en sleutel meegenomen en vervolgens auto gejat..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:21 schreef Youp het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat alle 25 de Carbonsports zijn uitverkocht...
Ben benieuwd wanneer dat in de pers komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |