abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35164665
Deel 8 alweer van het mooie BMW topic

Vorige delen:
[centraal] BMW 3-serie fantopic [e21, e30, e36, e46]

[Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 2]

[Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 3]

[Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 4]

[Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 5]

[Centraal] BMW fantopic [deel 6] Freude am Fahren

[Centraal] BMW topic [deel 7] The Ultimate driving machine!

Wat vinden de PTA'ers van de volgende E30?

BMW E30 320i 1989:

mods:
Verlaagd
Remus einddemper
Azev A 16"
Angel eyes
Booskijkers
Pookverlichting

later toegevoegde originele extra's:
Origineel Recaro M3 interieur
Volledig origineel BMW audiosystem
Uitgebreide boordcomputer
Stuurbekrachtiging
Schijfremmen achter
ABS

Dit vind ik nou dus een mooie E30, een paar aanpassingen maar veel origineel gehouden en stijlvolle mods IMHO

Ik zou zeggen: Game on!
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35164943
Lelijke booskijkers en de lampen zijn not done, uitlaat is ook niet fantastisch.

Ben er niet stuk van!
pi_35165362
ben sowieso niet stuk van een E30 320....
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:37:20 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35165582
Ik maar eens een E30 M3 erbij gekocht

RC Schnitzer BMW M3 Sport Evo - TT01
Item #58323 (Tamiya)
Voor 58 Eur bij Ebay gescoord

Voor mijn neefje, maar ik ga 'm mooi eerst zelf ff in elkaar zetten en er mee crossen.

Dat ding hierboven vind ik TE toegetakeld. 325, Alpina of M3 blok, sperdiff en eventueel leer. Dan ben ik wel klaar met de ideale E30, wel een Touring natuurlijk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35166031
De achterbank van die wagen uit de OP is nog standaard hoor. Stuur ook trouwens.
There is no other!
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:58:34 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35166480
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Cyberdogg het volgende:
De achterbank van die wagen uit de OP is nog standaard hoor. Stuur ook trouwens.
M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebben

Op deze pic kan de onervaren otookoper trouwens duidelijk waarnemen hoe pedaalrubbers eruit zien na 300000 KM
pi_35166607
over de OP, als je voor een sportinteireur wilt gaan, neem je een compleet en origineel sportinterieur voor een 3er en niet de helft van een M3 interieur... ook ik ben overigens niet kapot van de booskijker, de angels eyes zijn gewoon totaal kansloos en de einddemper vind ik zelf niet mooi... een sportuitlaatje mag, maar ik houd van rally achtige uitlaten plain and simple RVS...

verder ziet hij er zo wel netjes uit en goed onderhouden... interieurtje is mooi en het lakwerk ziet er prima uit dat is natuurlijk wel weer heel wat waard
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35166944
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Cyberdogg het volgende:
de achterbank hoort ook bij het interieur en is dus niet standaard....
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebben

[afbeelding]

Op deze pic kan de onervaren otookoper trouwens duidelijk waarnemen hoe pedaalrubbers eruit zien na 300000 KM
staat in de planning
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef Youp het volgende:
over de OP, als je voor een sportinteireur wilt gaan, neem je een compleet en origineel sportinterieur voor een 3er en niet de helft van een M3 interieur... ook ik ben overigens niet kapot van de booskijker, de angels eyes zijn gewoon totaal kansloos en de einddemper vind ik zelf niet mooi... een sportuitlaatje mag, maar ik houd van rally achtige uitlaten plain and simple RVS...

verder ziet hij er zo wel netjes uit en goed onderhouden... interieurtje is mooi en het lakwerk ziet er prima uit dat is natuurlijk wel weer heel wat waard
Ik snap niet helemaal wat er niet compleet aan het sportinterieur is (op het stuur na dan)
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35166988
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

de achterbank hoort ook bij het interieur en is dus niet standaard....
[..]

staat in de planning
[..]

Ik snap niet helemaal wat er niet compleet aan het sportinterieur is (op het stuur na dan)
achterbank toch? en de versnellingspook was volgensmij ook anders...
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:11:38 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35167021
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:

...
staat in de planning
...
Maar heb je deze al of ben je 'm van plan te kopen (of heb ik iets gemist?)

Hij ziet er iig. mooi strak en roestvrij uit ( voor zover te zien) dan ben je al een heel eind in de richting van een goede E30

Paar mooie Alpina wieltjes eronder is misschien ook nog wel een aardig (maar niet goedkoop) idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 16-02-2006 21:20:01 ]
pi_35168029
De achterbank in deze is dus ook onderdeel van met recaro interieur, de pook zou wel eens kunnen kloppen, dat de M3 een andere heeft.
De reden dat ik nogal veel van deze auto weet is omdat hij van m'n beste vriend is
Als je op de eerste foto rechtsboven kijkt zie je nog net m'n pa's 5 serie op de oprit staan.

Hij is idd strak en helemaal (maar dan ook echt helemaal) roestvrij, de volgende foto verklaart ook wel waarom

Ow, en alpina velgen gaan er niet onder komen, want die Azev's zijn ooit nieuw aangeschaft
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:27:54 #12
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_35170223
sinds vandaag heb ik weer een bmw

316i van 1990, gratis gehad
motorisch niks mis mee, buitenkant ziet er niet uit

Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  vrijdag 17 februari 2006 @ 08:08:06 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35178114
Gratis is altijd goed!
pi_35183573
Mooiste uitvoering wat er is van de E30! (Shadowline)

maar:

-velgen vind ik persoonlijk niet erg mooi
-waarom zoveel moeite erin steken terwijl het geen 325 is?
-angeleyes zijn NOT DONE op een E30
-versnellingspook verlichting?
-booskijkers horen er ook niet op
-en dat stuur.. daar moet echt een M stuurtje op!

Verder vind ik em super strak!
Jammer dat die er van mij nooit zo mooi heeft uit gezien voordat ie wegmoest (motorproblemen M40 blok)

btw wat is er met die bak van yup gebeurt? want dat heb ik totaal gemist
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_35185000
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef Pharell het volgende:

maar:

Jammer dat die er van mij nooit zo mooi heeft uit gezien voordat ie wegmoest (motorproblemen M40 blok)

gejat... om boom gevouwen... ofzoiets
pi_35185518
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Youp het volgende:

[..]

gejat... om boom gevouwen... ofzoiets
dat ofzoiets doet t em
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_35188510
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

[afbeelding]
Eerlijk gezegd vind ik hem er nog redelijk goed uit zien.

Paar deukjes toch?
pi_35191146
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

[afbeelding]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n auto

320i, dat is toch jammer, ik vind 135 pk toch net wat te weinig, voor het geld dat het kost om dat ding op te knappen kan je vast wel een 325 kopen. maar het gaat wel een klassieker worden de E30, en dan natuurlijk helemaal de M3 omdat het de 1e M3 is en befaamd om zijn fabuleuze wegligging

Toen ik mijn 325 E30 gekocht had heb ik zo snel mogelijk die lelijke booskijkers en zwarte gril er af gehaald, een zwarte gril kan misschien nog wel, maar dat is niet echt klassiek.

[ Bericht 5% gewijzigd door Inorbit op 17-02-2006 15:47:42 ]
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_35192885
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Inorbit het volgende:

[..]

relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n auto

320i, dat is toch jammer, ik vind 135 pk toch net wat te weinig, voor het geld dat het kost om dat ding op te knappen kan je vast wel een 325 kopen. maar het gaat wel een klassieker worden de E30, en dan natuurlijk helemaal de M3 omdat het de 1e M3 is en befaamd om zijn fabuleuze wegligging

Toen ik mijn 325 E30 gekocht had heb ik zo snel mogelijk die lelijke booskijkers en zwarte gril er af gehaald, een zwarte gril kan misschien nog wel, maar dat is niet echt klassiek.
Goed bezig.

Ik vind al die lelijke halforts 'tuning' op al die E30's echt lelijk. Moeten ze echt verbieden ofzo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:20:16 #20
35525 Bassie_van_Adriaan
pi_35195314
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:26 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik hem er nog redelijk goed uit zien.

Paar deukjes toch?
het rechtervoorscherm is een mat zwart immitatie scherm, voorderest zitten er erg veel deuken op. de bestuurdersstoel is heel erg verzakt dus ff nieuw stoeltje ergens scoren (iemand nog tips waar) en het interieur stinkt naar sigaretten en natte hond, wat is daar aan te doen?
poep aan je lul
pi_35196318
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

[..]

het rechtervoorscherm is een mat zwart immitatie scherm, voorderest zitten er erg veel deuken op. de bestuurdersstoel is heel erg verzakt dus ff nieuw stoeltje ergens scoren (iemand nog tips waar) en het interieur stinkt naar sigaretten en natte hond, wat is daar aan te doen?
t spatscherm is dus waarschijnlijk vervangen en nooit gespoten (standaard grondverf = matzwart) de stoel kan je opnieuw laten opvullen, je zal alleen zelf even op zoek moeten gaan waar ze dat doen, kost niet zo veel, ik geloof 50-70 euro en je stoel is als nieuw... en het interieur moet je gewoon eens goed reinigen met een goede interieurreiniger
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:54:29 #22
35525 Bassie_van_Adriaan
pi_35196547
de stoel is echt verzakt naar rechtsachter hij hangt schuin in de auto en 1 lendensteun is afgebroken/doorgebogen ofzo, iig nu al een hernia ervan. maar zijn de stoelen op de sloop niet allemaal verregend doordat er geen ruiten meer in de auto's zitte
poep aan je lul
pi_35203790
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
de stoel is echt verzakt naar rechtsachter hij hangt schuin in de auto en 1 lendensteun is afgebroken/doorgebogen ofzo, iig nu al een hernia ervan. maar zijn de stoelen op de sloop niet allemaal verregend doordat er geen ruiten meer in de auto's zitte
Ik had laatst een site die perfecte interieurs verkocht. Alleen even geen idee welke site dat was helaas.
pi_35204586
Over E30's gesproken

[TK] BMW E30 318i 1989

Weer heel erg jammer van die lelijke uitlaat eronder. Verder ziet hij er namelijk mooi uit! Ik snap niet dat je we zo'n uitlaat onder kan hangen.
pi_35216148
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef Pharell het volgende:

maar:

Het motorblok vervangen kan altijd nog gebeuren he Het is ooit met een 320 begonnen en langzamerhand is er steeds meer veranderd. Als het geld er is dan weet ik zeker dat de eigenaar ook nog wel een 325/327/M3 blok ofzo erin gooit. Dan is er iig een goede basis
quote:

Ik vind angel eyes alleen not done op een golfje ofzo, op een E30 of E36 vind ik het erg mooi, maar das mijn smaak.
De versnellingpookverlichting is een zelfbedacht geintje, de cijfertjes op de pook hebben dezelfde verlichting als de rest van het dasboard. Ziet er wel geinig uit.
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Inorbit het volgende:

[..]

zoals ik hierboven al zei, het is begonnen met een 320 ooit, meer omdat we toen nog niet wisten dat een 320 ongeveer evenveel zuipt als een 325. Hij had natuurlijk deze kunnen verkopen en en 325 kunnen kopen, maar dan is het maar de vraag hoe de rest van de auto is... Deze is nu helemaal goed als basis en een ander blok ligt er zo in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')