M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Cyberdogg het volgende:
De achterbank van die wagen uit de OP is nog standaard hoor. Stuur ook trouwens.![]()
de achterbank hoort ook bij het interieur en is dus niet standaard....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Cyberdogg het volgende:
De achterbank van die wagen uit de OP is nog standaard hoor. Stuur ook trouwens.![]()
staat in de planningquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebben![]()
[afbeelding]
Op deze pic kan de onervaren otookoper trouwens duidelijk waarnemen hoe pedaalrubbers eruit zien na 300000 KM![]()
Ik snap niet helemaal wat er niet compleet aan het sportinterieur is (op het stuur na dan)quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef Youp het volgende:
over de OP, als je voor een sportinteireur wilt gaan, neem je een compleet en origineel sportinterieur voor een 3er en niet de helft van een M3 interieur... ook ik ben overigens niet kapot van de booskijker, de angels eyes zijn gewoon totaal kansloos en de einddemper vind ik zelf niet mooi... een sportuitlaatje mag, maar ik houd van rally achtige uitlatenplain and simple RVS...
verder ziet hij er zo wel netjes uit en goed onderhouden... interieurtje is mooi en het lakwerk ziet er prima uitdat is natuurlijk wel weer heel wat waard
achterbank toch? en de versnellingspook was volgensmij ook anders...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
de achterbank hoort ook bij het interieur en is dus niet standaard....
[..]
staat in de planning
[..]
Ik snap niet helemaal wat er niet compleet aan het sportinterieur is (op het stuur na dan)
Maar heb je deze al of ben je 'm van plan te kopen (of heb ik iets gemist?)quote:
gejat... om boom gevouwen... ofzoietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef Pharell het volgende:
Mooiste uitvoering wat er is van de E30! (Shadowline)
maar:
-velgen vind ik persoonlijk niet erg mooi
-waarom zoveel moeite erin steken terwijl het geen 325 is?
-angeleyes zijn NOT DONE op een E30
-versnellingspook verlichting?
-booskijkers horen er ook niet op
-en dat stuur.. daar moet echt een M stuurtje op!
Verder vind ik em super strak!![]()
Jammer dat die er van mij nooit zo mooi heeft uit gezien voordat ie wegmoest (motorproblemen M40 blok)
btw wat is er met die bak van yup gebeurt? want dat heb ik totaal gemist
dat ofzoiets doet t emquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Youp het volgende:
[..]
gejat... om boom gevouwen... ofzoiets
Eerlijk gezegd vind ik hem er nog redelijk goed uit zien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
sinds vandaag heb ik weer een bmw
316i van 1990, gratis gehad
motorisch niks mis mee, buitenkant ziet er niet uit
[afbeelding]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n autoquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
sinds vandaag heb ik weer een bmw
316i van 1990, gratis gehad
motorisch niks mis mee, buitenkant ziet er niet uit
[afbeelding]
Goed bezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Inorbit het volgende:
[..]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n auto
320i, dat is toch jammer, ik vind 135 pk toch net wat te weinig, voor het geld dat het kost om dat ding op te knappen kan je vast wel een 325 kopen. maar het gaat wel een klassieker worden de E30, en dan natuurlijk helemaal de M3 omdat het de 1e M3 is en befaamd om zijn fabuleuze wegligging
Toen ik mijn 325 E30 gekocht had heb ik zo snel mogelijk die lelijke booskijkers en zwarte gril er af gehaald, een zwarte gril kan misschien nog wel, maar dat is niet echt klassiek.
het rechtervoorscherm is een mat zwart immitatie scherm, voorderest zitten er erg veel deuken op. de bestuurdersstoel is heel erg verzakt dus ff nieuw stoeltje ergens scoren (iemand nog tips waar) en het interieur stinkt naar sigaretten en natte hond, wat is daar aan te doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:26 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik hem er nog redelijk goed uit zien.
Paar deukjes toch?
t spatscherm is dus waarschijnlijk vervangen en nooit gespoten (standaard grondverf = matzwart) de stoel kan je opnieuw laten opvullen, je zal alleen zelf even op zoek moeten gaan waar ze dat doen, kost niet zo veel, ik geloof 50-70 euro en je stoel is als nieuw... en het interieur moet je gewoon eens goed reinigen met een goede interieurreinigerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
het rechtervoorscherm is een mat zwart immitatie scherm, voorderest zitten er erg veel deuken op. de bestuurdersstoel is heel erg verzakt dus ff nieuw stoeltje ergens scoren (iemand nog tips waar) en het interieur stinkt naar sigaretten en natte hond, wat is daar aan te doen?
Ik had laatst een site die perfecte interieurs verkocht. Alleen even geen idee welke site dat was helaas.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
de stoel is echt verzakt naar rechtsachter hij hangt schuin in de auto en 1 lendensteun is afgebroken/doorgebogen ofzo, iig nu al een hernia ervan. maar zijn de stoelen op de sloop niet allemaal verregend doordat er geen ruiten meer in de auto's zitte
Het motorblok vervangen kan altijd nog gebeuren hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef Pharell het volgende:
Mooiste uitvoering wat er is van de E30! (Shadowline)
maar:
-velgen vind ik persoonlijk niet erg mooi
-waarom zoveel moeite erin steken terwijl het geen 325 is?
Ik vind angel eyes alleen not done op een golfje ofzo, op een E30 of E36 vind ik het erg mooi, maar das mijn smaak.quote:-angeleyes zijn NOT DONE op een E30
-versnellingspook verlichting?
-booskijkers horen er ook niet op
-en dat stuur.. daar moet echt een M stuurtje op!
Verder vind ik em super strak!![]()
Jammer dat die er van mij nooit zo mooi heeft uit gezien voordat ie wegmoest (motorproblemen M40 blok)
btw wat is er met die bak van yup gebeurt? want dat heb ik totaal gemist
zoals ik hierboven al zei, het is begonnen met een 320 ooit, meer omdat we toen nog niet wisten dat een 320 ongeveer evenveel zuipt als een 325. Hij had natuurlijk deze kunnen verkopen en en 325 kunnen kopen, maar dan is het maar de vraag hoe de rest van de auto is... Deze is nu helemaal goed als basis en een ander blok ligt er zo inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Inorbit het volgende:
[..]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n auto
320i, dat is toch jammer, ik vind 135 pk toch net wat te weinig, voor het geld dat het kost om dat ding op te knappen kan je vast wel een 325 kopen. maar het gaat wel een klassieker worden de E30, en dan natuurlijk helemaal de M3 omdat het de 1e M3 is en befaamd om zijn fabuleuze wegligging
Toen ik mijn 325 E30 gekocht had heb ik zo snel mogelijk die lelijke booskijkers en zwarte gril er af gehaald, een zwarte gril kan misschien nog wel, maar dat is niet echt klassiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |