M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Cyberdogg het volgende:
De achterbank van die wagen uit de OP is nog standaard hoor. Stuur ook trouwens.![]()
de achterbank hoort ook bij het interieur en is dus niet standaard....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Cyberdogg het volgende:
De achterbank van die wagen uit de OP is nog standaard hoor. Stuur ook trouwens.![]()
staat in de planningquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebben![]()
[afbeelding]
Op deze pic kan de onervaren otookoper trouwens duidelijk waarnemen hoe pedaalrubbers eruit zien na 300000 KM![]()
Ik snap niet helemaal wat er niet compleet aan het sportinterieur is (op het stuur na dan)quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef Youp het volgende:
over de OP, als je voor een sportinteireur wilt gaan, neem je een compleet en origineel sportinterieur voor een 3er en niet de helft van een M3 interieur... ook ik ben overigens niet kapot van de booskijker, de angels eyes zijn gewoon totaal kansloos en de einddemper vind ik zelf niet mooi... een sportuitlaatje mag, maar ik houd van rally achtige uitlatenplain and simple RVS...
verder ziet hij er zo wel netjes uit en goed onderhouden... interieurtje is mooi en het lakwerk ziet er prima uitdat is natuurlijk wel weer heel wat waard
achterbank toch? en de versnellingspook was volgensmij ook anders...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
de achterbank hoort ook bij het interieur en is dus niet standaard....
[..]
staat in de planning
[..]
Ik snap niet helemaal wat er niet compleet aan het sportinterieur is (op het stuur na dan)
Maar heb je deze al of ben je 'm van plan te kopen (of heb ik iets gemist?)quote:
gejat... om boom gevouwen... ofzoietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef Pharell het volgende:
Mooiste uitvoering wat er is van de E30! (Shadowline)
maar:
-velgen vind ik persoonlijk niet erg mooi
-waarom zoveel moeite erin steken terwijl het geen 325 is?
-angeleyes zijn NOT DONE op een E30
-versnellingspook verlichting?
-booskijkers horen er ook niet op
-en dat stuur.. daar moet echt een M stuurtje op!
Verder vind ik em super strak!![]()
Jammer dat die er van mij nooit zo mooi heeft uit gezien voordat ie wegmoest (motorproblemen M40 blok)
btw wat is er met die bak van yup gebeurt? want dat heb ik totaal gemist
dat ofzoiets doet t emquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Youp het volgende:
[..]
gejat... om boom gevouwen... ofzoiets
Eerlijk gezegd vind ik hem er nog redelijk goed uit zien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
sinds vandaag heb ik weer een bmw
316i van 1990, gratis gehad
motorisch niks mis mee, buitenkant ziet er niet uit
[afbeelding]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n autoquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
sinds vandaag heb ik weer een bmw
316i van 1990, gratis gehad
motorisch niks mis mee, buitenkant ziet er niet uit
[afbeelding]
Goed bezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Inorbit het volgende:
[..]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n auto
320i, dat is toch jammer, ik vind 135 pk toch net wat te weinig, voor het geld dat het kost om dat ding op te knappen kan je vast wel een 325 kopen. maar het gaat wel een klassieker worden de E30, en dan natuurlijk helemaal de M3 omdat het de 1e M3 is en befaamd om zijn fabuleuze wegligging
Toen ik mijn 325 E30 gekocht had heb ik zo snel mogelijk die lelijke booskijkers en zwarte gril er af gehaald, een zwarte gril kan misschien nog wel, maar dat is niet echt klassiek.
het rechtervoorscherm is een mat zwart immitatie scherm, voorderest zitten er erg veel deuken op. de bestuurdersstoel is heel erg verzakt dus ff nieuw stoeltje ergens scoren (iemand nog tips waar) en het interieur stinkt naar sigaretten en natte hond, wat is daar aan te doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:26 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik hem er nog redelijk goed uit zien.
Paar deukjes toch?
t spatscherm is dus waarschijnlijk vervangen en nooit gespoten (standaard grondverf = matzwart) de stoel kan je opnieuw laten opvullen, je zal alleen zelf even op zoek moeten gaan waar ze dat doen, kost niet zo veel, ik geloof 50-70 euro en je stoel is als nieuw... en het interieur moet je gewoon eens goed reinigen met een goede interieurreinigerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
het rechtervoorscherm is een mat zwart immitatie scherm, voorderest zitten er erg veel deuken op. de bestuurdersstoel is heel erg verzakt dus ff nieuw stoeltje ergens scoren (iemand nog tips waar) en het interieur stinkt naar sigaretten en natte hond, wat is daar aan te doen?
Ik had laatst een site die perfecte interieurs verkocht. Alleen even geen idee welke site dat was helaas.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
de stoel is echt verzakt naar rechtsachter hij hangt schuin in de auto en 1 lendensteun is afgebroken/doorgebogen ofzo, iig nu al een hernia ervan. maar zijn de stoelen op de sloop niet allemaal verregend doordat er geen ruiten meer in de auto's zitte
Het motorblok vervangen kan altijd nog gebeuren hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef Pharell het volgende:
Mooiste uitvoering wat er is van de E30! (Shadowline)
maar:
-velgen vind ik persoonlijk niet erg mooi
-waarom zoveel moeite erin steken terwijl het geen 325 is?
Ik vind angel eyes alleen not done op een golfje ofzo, op een E30 of E36 vind ik het erg mooi, maar das mijn smaak.quote:-angeleyes zijn NOT DONE op een E30
-versnellingspook verlichting?
-booskijkers horen er ook niet op
-en dat stuur.. daar moet echt een M stuurtje op!
Verder vind ik em super strak!![]()
Jammer dat die er van mij nooit zo mooi heeft uit gezien voordat ie wegmoest (motorproblemen M40 blok)
btw wat is er met die bak van yup gebeurt? want dat heb ik totaal gemist
zoals ik hierboven al zei, het is begonnen met een 320 ooit, meer omdat we toen nog niet wisten dat een 320 ongeveer evenveel zuipt als een 325. Hij had natuurlijk deze kunnen verkopen en en 325 kunnen kopen, maar dan is het maar de vraag hoe de rest van de auto is... Deze is nu helemaal goed als basis en een ander blok ligt er zo inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef Inorbit het volgende:
[..]
relaxte bak, om te krijgen. ik ken namelijk mensen die er zelfs geld voor betaalt hebben zo'n auto
320i, dat is toch jammer, ik vind 135 pk toch net wat te weinig, voor het geld dat het kost om dat ding op te knappen kan je vast wel een 325 kopen. maar het gaat wel een klassieker worden de E30, en dan natuurlijk helemaal de M3 omdat het de 1e M3 is en befaamd om zijn fabuleuze wegligging
Toen ik mijn 325 E30 gekocht had heb ik zo snel mogelijk die lelijke booskijkers en zwarte gril er af gehaald, een zwarte gril kan misschien nog wel, maar dat is niet echt klassiek.
nou dat merk je wel als je gas geeft 130pk (ongeveer?) tegen 170pk, en er zit bij de 325 een klein spoilertje op de achterklep.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:13 schreef Rydell het volgende:
Supermooie E30, geen rare fratsen, gewoon mooi.En Azev wielen zijn super onder een BMW'tje. En waarom het voor sommige mensen per sé een 325 moet zijn, ik weet het niet.
Ik vind dat er maar weinig verschil zit tussen een 320 en een 325. Zolang het maar geen 316 is!
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef Inorbit het volgende:
[..]
nou dat merk je wel als je gas geeft 130pk (ongeveer?) tegen 170pk, en er zit bij de 325 een klein spoilertje op de achterklep.
maar die velgen zijn erg mooi, en ik wou dat mijn 3'tje er zo netjes uitzag met betrekking tot lak.
I can beat that!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef Youp het volgende:
...de 325iX heeft dan weer 9,2 seconden nodig...
alleen bij de 4 deurs kan dat. ik geloof dat er niet een coupe is met openslaande of omlaagdraaiende achterramenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
kunnen btw alleen bij de goedkopere e30's de achterramen niet open aangezien de auto uit de OP 4 knoppies heeft voor ramen
Je link 2 doet het niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef vwk het volgende:
Twee burnout filmpjes (eigen terrein, had toestemming om wat soundopnames te maken)
link 1
link 2
Vooral de spoiler. Ik blijf erbij dat ik hem zonder veeel mooie vond.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef Youp het volgende:
die foto met dat beeld van jezus![]()
maar sorry, die spoiler kan ik echt niet warderen... en de achterbumper ook niet zo...
Met alle respect maar een 318i E30 houd zo een E30 320i met alle gemak bij. Alleen op hogere snelheden loopt zo een ding uit....quote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rydell het volgende:
[..]
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit!(Verkeersveiligheid daargelaten
). Z'n Duitse broertje, ook een 320i, maar dan handgeschakeld, trekt ook de straatstenen uit de grond. Maar oké, de 325 iX blijft toch wel het beest van de BMW E30 familie.
Hier nog een leuke Burn Out van een 320 Cabrio.Is met een Nokia gefilmd, is alleen wel een 3gp bestandje. Weet niet of iedereen dit kan bekijken.
![]()
nouja yup, 8,3 seconden is nou ook weer niet zoooooo enorm snel hequote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef yup het volgende:
[..]
Met alle respect maar een 318i E30 houd zo een E30 320i met alle gemak bij. Alleen op hogere snelheden loopt zo een ding uit....
Een 325i is VEEL sneller dan een 320i, echt VEEL sneller. Zo een ding accelereert echt als de bezetene... Is ook echt geen beginners auto 170 pk, RWD, lichte achterkant, geen ABS geen TC, leuk in de regen enzo
Een 325iX is wel een beetje langzamer dan een 325i (door de 4x4 natuurlijk)...
Maar om het nog gekker te maken: een E30 325i houdt een E30 M3 bij... Zegt wel wat over een 325i...
Bij het zien van deze foto krijg ik weer heimwee naar m'n oude 324td.. Die had precies hetzelfde interieur...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebben![]()
Op deze pic kan de onervaren otookoper trouwens duidelijk waarnemen hoe pedaalrubbers eruit zien na 300000 KM![]()
Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja yup, 8,3 seconden is nou ook weer niet zoooooo enorm snel hedoet onze 120i ook... en 6,7 van een M3 is toch aardig wat vlotter...
En omdat de iX 100 KG meer weegt.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef yup het volgende:
[..]
...
Een 325iX is wel een beetje langzamer dan een 325i (door de 4x4 natuurlijk)...
quote:Maar om het nog gekker te maken: een E30 325i houdt een E30 M3 bij... Zegt wel wat over een 325i...
Goed he, de airco doet het ook nog steedsquote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Bij het zien van deze foto krijg ik weer heimwee naar m'n oude 324td.. Die had precies hetzelfde interieur...![]()
(snif)
Ik zou erg graag weer een BMW diesel willen rijden, maar een e30 is voortaan te oud, en breng hoge kosten met zich mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:34 schreef yup het volgende:
[..]
Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...
Flick: waarom koop je gewoon niet weer een E30 ? Lijkt me wel wat voor jou
De auto uit de OP heeft 4 sets knopjes, omdat de voorste 2 voor de stoelverwarming zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
kunnen btw alleen bij de goedkopere e30's de achterramen niet open aangezien de auto uit de OP 4 knoppies heeft voor ramen
wat een vette velgen op die automaatquote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rydell het volgende:
[..]
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit!(Verkeersveiligheid daargelaten
). Z'n Duitse broertje, ook een 320i, maar dan handgeschakeld, trekt ook de straatstenen uit de grond. Maar oké, de 325 iX blijft toch wel het beest van de BMW E30 familie.
Hier nog een leuke Burn Out van een 320 Cabrio.Is met een Nokia gefilmd, is alleen wel een 3gp bestandje. Weet niet of iedereen dit kan bekijken.
![]()
E30 318i met LPG.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik zou erg graag weer een BMW diesel willen rijden, maar een e30 is voortaan te oud, en breng hoge kosten met zich mee.
Een aanzienlijk jongere bmw diesel met een km stand van <200000 km is voor mij niet te betalen.Sinds dat we 2 kleine kinderen hebben is een station echt een "must have" ivm de kinderwagen ect. , en deze auto's zijn voor janmodaal niet te betalen.
En als ik een keuze moet maken tussen een dure auto of een dure motor, dan rij ik toch maar wat graag in m'n el-cheapo astra station dieseltje, en blijf ik lekker zitten op mijn 2 wielige biemert.![]()
Blijven gewoon superauto's!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goed he, de airco doet het ook nog steeds![]()
Remblokken zijn vrijwel allemaal hetzelfde bij de E30, ik meen dat zelfs de blok hetzelfde is van een niet geventileerde schijf en een wel geventileerde,quote:Op zondag 19 februari 2006 22:50 schreef yup het volgende:
[..]
E30 318i met LPG.
Ok ok ik weet het flauw![]()
Oh ja, een vraag: passen de remblokken van alle E30jes (dus 325i, 320i dieseltjes enzo) bij elkaar?
Ik heb hier blokjes voor de E30 318i, maar volgens mij passen ze op iedere E30 type 2 toch ?
Ze zijn nieuw en ik wil ze verkopen, als iemand interesse heeft... Ga ze ook nog op marktplaats pleuren, want ze kunnen beter wat geld opbrengen dan hier staan verstoffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |