abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2006 @ 12:13:29 #26
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35216821
Supermooie E30, geen rare fratsen, gewoon mooi. En Azev wielen zijn super onder een BMW'tje. En waarom het voor sommige mensen per sé een 325 moet zijn, ik weet het niet. Ik vind dat er maar weinig verschil zit tussen een 320 en een 325. Zolang het maar geen 316 is!
pi_35228032
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:13 schreef Rydell het volgende:
Supermooie E30, geen rare fratsen, gewoon mooi. En Azev wielen zijn super onder een BMW'tje. En waarom het voor sommige mensen per sé een 325 moet zijn, ik weet het niet. Ik vind dat er maar weinig verschil zit tussen een 320 en een 325. Zolang het maar geen 316 is!
nou dat merk je wel als je gas geeft 130pk (ongeveer?) tegen 170pk, en er zit bij de 325 een klein spoilertje op de achterklep.
maar die velgen zijn erg mooi, en ik wou dat mijn 3'tje er zo netjes uitzag met betrekking tot lak.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zondag 19 februari 2006 @ 00:14:36 #28
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_35242001
vandaag op de sloop een nieuw stoeltje gehaald, zit als gegoten en het hele interieur schoongemaakt, 3 uur mee bezig geweest maar het ziet er weer prachtig uit.. de teer en nicotine kwamen met korrels van het hemeltje af
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  zondag 19 februari 2006 @ 00:17:23 #29
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_35242098
kunnen btw alleen bij de goedkopere e30's de achterramen niet open aangezien de auto uit de OP 4 knoppies heeft voor ramen
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  zondag 19 februari 2006 @ 12:29:55 #30
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35250007
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef Inorbit het volgende:

[..]

nou dat merk je wel als je gas geeft 130pk (ongeveer?) tegen 170pk, en er zit bij de 325 een klein spoilertje op de achterklep.
maar die velgen zijn erg mooi, en ik wou dat mijn 3'tje er zo netjes uitzag met betrekking tot lak.
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit! (Verkeersveiligheid daargelaten ). Z'n Duitse broertje, ook een 320i, maar dan handgeschakeld, trekt ook de straatstenen uit de grond. Maar oké, de 325 iX blijft toch wel het beest van de BMW E30 familie.

Hier nog een leuke Burn Out van een 320 Cabrio. Is met een Nokia gefilmd, is alleen wel een 3gp bestandje. Weet niet of iedereen dit kan bekijken.
pi_35251340
320i van 87 tot 91 acceleratie 0-100 10,6 seconden.....
325i van 87 tot 91 acceleratie 0-100 8,3 seconden....

nogal een verschil imo

de 325iX heeft dan weer 9,2 seconden nodig.....

en bij de M3 van 1989 tot 1990 begint t met 6,7 seconden een beetje vlot te worden
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 19 februari 2006 @ 16:59:02 #32
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35258370
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef Youp het volgende:

...de 325iX heeft dan weer 9,2 seconden nodig...
I can beat that! En dat ga ik binnenkort bewijzen ook. Hou het filmpje maar in de gaten!
pi_35262556
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
kunnen btw alleen bij de goedkopere e30's de achterramen niet open aangezien de auto uit de OP 4 knoppies heeft voor ramen
alleen bij de 4 deurs kan dat. ik geloof dat er niet een coupe is met openslaande of omlaagdraaiende achterramen
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_35265023
Zonder spoiler:


@Grave:



@St. Agatha:











Nieuwe bumpergrille:


Jezus loves BMW _O^ :


Een kapot geschoten burcht @ Siebengewald:




@Kleve / Reichswald:



@oorlogskerkhof in Reichswald:




Twee burnout filmpjes (eigen terrein, had toestemming om wat soundopnames te maken )
link 1
link 2
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_35265982
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef vwk het volgende:

Twee burnout filmpjes (eigen terrein, had toestemming om wat soundopnames te maken )
link 1
link 2
Je link 2 doet het niet!

Eerste link wel .
pi_35270657
die foto met dat beeld van jezus

maar sorry, die spoiler kan ik echt niet warderen... en de achterbumper ook niet zo...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_35271248
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef Youp het volgende:
die foto met dat beeld van jezus

maar sorry, die spoiler kan ik echt niet warderen... en de achterbumper ook niet zo...
Vooral de spoiler. Ik blijf erbij dat ik hem zonder veeel mooie vond.
pi_35271351
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rydell het volgende:

[..]

Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit! (Verkeersveiligheid daargelaten ). Z'n Duitse broertje, ook een 320i, maar dan handgeschakeld, trekt ook de straatstenen uit de grond. Maar oké, de 325 iX blijft toch wel het beest van de BMW E30 familie.

Hier nog een leuke Burn Out van een 320 Cabrio. Is met een Nokia gefilmd, is alleen wel een 3gp bestandje. Weet niet of iedereen dit kan bekijken.
Met alle respect maar een 318i E30 houd zo een E30 320i met alle gemak bij. Alleen op hogere snelheden loopt zo een ding uit....

Een 325i is VEEL sneller dan een 320i, echt VEEL sneller. Zo een ding accelereert echt als de bezetene... Is ook echt geen beginners auto 170 pk, RWD, lichte achterkant, geen ABS geen TC, leuk in de regen enzo

Een 325iX is wel een beetje langzamer dan een 325i (door de 4x4 natuurlijk)...

Maar om het nog gekker te maken: een E30 325i houdt een E30 M3 bij... Zegt wel wat over een 325i...
pi_35271560
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef yup het volgende:

[..]

Met alle respect maar een 318i E30 houd zo een E30 320i met alle gemak bij. Alleen op hogere snelheden loopt zo een ding uit....

Een 325i is VEEL sneller dan een 320i, echt VEEL sneller. Zo een ding accelereert echt als de bezetene... Is ook echt geen beginners auto 170 pk, RWD, lichte achterkant, geen ABS geen TC, leuk in de regen enzo

Een 325iX is wel een beetje langzamer dan een 325i (door de 4x4 natuurlijk)...

Maar om het nog gekker te maken: een E30 325i houdt een E30 M3 bij... Zegt wel wat over een 325i...
nouja yup, 8,3 seconden is nou ook weer niet zoooooo enorm snel he doet onze 120i ook... en 6,7 van een M3 is toch aardig wat vlotter...
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 19 februari 2006 @ 22:29:59 #40
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35271745
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebben



Op deze pic kan de onervaren otookoper trouwens duidelijk waarnemen hoe pedaalrubbers eruit zien na 300000 KM
Bij het zien van deze foto krijg ik weer heimwee naar m'n oude 324td.. Die had precies hetzelfde interieur...

(snif)
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35271901
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Youp het volgende:

[..]

nouja yup, 8,3 seconden is nou ook weer niet zoooooo enorm snel he doet onze 120i ook... en 6,7 van een M3 is toch aardig wat vlotter...
Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...

Flick: waarom koop je gewoon niet weer een E30 ? Lijkt me wel wat voor jou
  zondag 19 februari 2006 @ 22:37:14 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35272017
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef yup het volgende:

[..]
...
Een 325iX is wel een beetje langzamer dan een 325i (door de 4x4 natuurlijk)...
En omdat de iX 100 KG meer weegt.
quote:
Maar om het nog gekker te maken: een E30 325i houdt een E30 M3 bij... Zegt wel wat over een 325i...


Of de E30 M3 is niet zo snel/krachtig als je denkt. Net zo als de iX raakt de M3 de 325 pas kwijt als het bochtiger wordt.

Ik heb ze alle drie wel eens gereden ,en die dingen gaan op het rechte stuk echt niet bijzonder hard tov. een moderne BMW. Bij kleinere wegen en bergop merk je wel veel verschil, mn. de M3 voelt veel lichter dan een (op papier) net zo snelle E36 325,
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 19 februari 2006 @ 22:38:07 #43
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35272055
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Bij het zien van deze foto krijg ik weer heimwee naar m'n oude 324td.. Die had precies hetzelfde interieur...

(snif)
Goed he, de airco doet het ook nog steeds
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 19 februari 2006 @ 22:40:09 #44
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35272144
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:34 schreef yup het volgende:

[..]

Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...

Flick: waarom koop je gewoon niet weer een E30 ? Lijkt me wel wat voor jou
Ik zou erg graag weer een BMW diesel willen rijden, maar een e30 is voortaan te oud, en breng hoge kosten met zich mee.

Een aanzienlijk jongere bmw diesel met een km stand van <200000 km is voor mij niet te betalen.Sinds dat we 2 kleine kinderen hebben is een station echt een "must have" ivm de kinderwagen ect. , en deze auto's zijn voor janmodaal niet te betalen.

En als ik een keuze moet maken tussen een dure auto of een dure motor, dan rij ik toch maar wat graag in m'n el-cheapo astra station dieseltje, en blijf ik lekker zitten op mijn 2 wielige biemert.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35272263
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
kunnen btw alleen bij de goedkopere e30's de achterramen niet open aangezien de auto uit de OP 4 knoppies heeft voor ramen
De auto uit de OP heeft 4 sets knopjes, omdat de voorste 2 voor de stoelverwarming zijn De achterramen kunnen bij geen enkele coupe open.

Over snelheid van E30's gesproken: Een andere vriend van me had in de tijd dat ik me nog met scootertjes bezighield al een E30, waarvan wij dachten dat het een 325i was, maar dat ding was echt ziek snel. Toen heeft hij hem een keer op een rollenbank getest, bleek hij 210pk te hebben en het was dus een 327i Dat was zo'n ongelofelijk snel ding, niet normaal meer. Hij heeft toen een alfa 33 quadrofolio gehad en later een E36 325i, maar beide waren echt stukken minder snel dan die E30. Wat een machine was dat Daar hebben we echt veel lol mee gehad
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35272343
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rydell het volgende:

[..]

Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit! (Verkeersveiligheid daargelaten ). Z'n Duitse broertje, ook een 320i, maar dan handgeschakeld, trekt ook de straatstenen uit de grond. Maar oké, de 325 iX blijft toch wel het beest van de BMW E30 familie.

Hier nog een leuke Burn Out van een 320 Cabrio. Is met een Nokia gefilmd, is alleen wel een 3gp bestandje. Weet niet of iedereen dit kan bekijken.
wat een vette velgen op die automaat
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35272481
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Ik zou erg graag weer een BMW diesel willen rijden, maar een e30 is voortaan te oud, en breng hoge kosten met zich mee.

Een aanzienlijk jongere bmw diesel met een km stand van <200000 km is voor mij niet te betalen.Sinds dat we 2 kleine kinderen hebben is een station echt een "must have" ivm de kinderwagen ect. , en deze auto's zijn voor janmodaal niet te betalen.

En als ik een keuze moet maken tussen een dure auto of een dure motor, dan rij ik toch maar wat graag in m'n el-cheapo astra station dieseltje, en blijf ik lekker zitten op mijn 2 wielige biemert.

E30 318i met LPG.

Ok ok ik weet het flauw

Oh ja, een vraag: passen de remblokken van alle E30jes (dus 325i, 320i dieseltjes enzo) bij elkaar?

Ik heb hier blokjes voor de E30 318i, maar volgens mij passen ze op iedere E30 type 2 toch ?

Ze zijn nieuw en ik wil ze verkopen, als iemand interesse heeft... Ga ze ook nog op marktplaats pleuren, want ze kunnen beter wat geld opbrengen dan hier staan verstoffen
  zondag 19 februari 2006 @ 22:51:39 #48
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35272521
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:38 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Goed he, de airco doet het ook nog steeds
Blijven gewoon superauto's!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_35272594
Beetje te ver verlaagd die BMW hierboven of niet? Lopen die wielen echt niet aan? Ook niet als je over een "deuk" in de weg rijdt en je vering flink inveert?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 19 februari 2006 @ 22:55:37 #50
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_35272636
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:50 schreef yup het volgende:

[..]

E30 318i met LPG.

Ok ok ik weet het flauw

Oh ja, een vraag: passen de remblokken van alle E30jes (dus 325i, 320i dieseltjes enzo) bij elkaar?

Ik heb hier blokjes voor de E30 318i, maar volgens mij passen ze op iedere E30 type 2 toch ?

Ze zijn nieuw en ik wil ze verkopen, als iemand interesse heeft... Ga ze ook nog op marktplaats pleuren, want ze kunnen beter wat geld opbrengen dan hier staan verstoffen
Remblokken zijn vrijwel allemaal hetzelfde bij de E30, ik meen dat zelfs de blok hetzelfde is van een niet geventileerde schijf en een wel geventileerde,

Zelf heb ik ook nog 2 rembloksensoren liggen voor voor en achter.



Enne... LPG ...

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')