nou dat merk je wel als je gas geeft 130pk (ongeveer?) tegen 170pk, en er zit bij de 325 een klein spoilertje op de achterklep.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:13 schreef Rydell het volgende:
Supermooie E30, geen rare fratsen, gewoon mooi.En Azev wielen zijn super onder een BMW'tje. En waarom het voor sommige mensen per sé een 325 moet zijn, ik weet het niet.
Ik vind dat er maar weinig verschil zit tussen een 320 en een 325. Zolang het maar geen 316 is!
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef Inorbit het volgende:
[..]
nou dat merk je wel als je gas geeft 130pk (ongeveer?) tegen 170pk, en er zit bij de 325 een klein spoilertje op de achterklep.
maar die velgen zijn erg mooi, en ik wou dat mijn 3'tje er zo netjes uitzag met betrekking tot lak.
I can beat that!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef Youp het volgende:
...de 325iX heeft dan weer 9,2 seconden nodig...
alleen bij de 4 deurs kan dat. ik geloof dat er niet een coupe is met openslaande of omlaagdraaiende achterramenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
kunnen btw alleen bij de goedkopere e30's de achterramen niet open aangezien de auto uit de OP 4 knoppies heeft voor ramen
Je link 2 doet het niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef vwk het volgende:
Twee burnout filmpjes (eigen terrein, had toestemming om wat soundopnames te maken)
link 1
link 2
Vooral de spoiler. Ik blijf erbij dat ik hem zonder veeel mooie vond.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef Youp het volgende:
die foto met dat beeld van jezus![]()
maar sorry, die spoiler kan ik echt niet warderen... en de achterbumper ook niet zo...
Met alle respect maar een 318i E30 houd zo een E30 320i met alle gemak bij. Alleen op hogere snelheden loopt zo een ding uit....quote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rydell het volgende:
[..]
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit!(Verkeersveiligheid daargelaten
). Z'n Duitse broertje, ook een 320i, maar dan handgeschakeld, trekt ook de straatstenen uit de grond. Maar oké, de 325 iX blijft toch wel het beest van de BMW E30 familie.
Hier nog een leuke Burn Out van een 320 Cabrio.Is met een Nokia gefilmd, is alleen wel een 3gp bestandje. Weet niet of iedereen dit kan bekijken.
![]()
nouja yup, 8,3 seconden is nou ook weer niet zoooooo enorm snel hequote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef yup het volgende:
[..]
Met alle respect maar een 318i E30 houd zo een E30 320i met alle gemak bij. Alleen op hogere snelheden loopt zo een ding uit....
Een 325i is VEEL sneller dan een 320i, echt VEEL sneller. Zo een ding accelereert echt als de bezetene... Is ook echt geen beginners auto 170 pk, RWD, lichte achterkant, geen ABS geen TC, leuk in de regen enzo
Een 325iX is wel een beetje langzamer dan een 325i (door de 4x4 natuurlijk)...
Maar om het nog gekker te maken: een E30 325i houdt een E30 M3 bij... Zegt wel wat over een 325i...
Bij het zien van deze foto krijg ik weer heimwee naar m'n oude 324td.. Die had precies hetzelfde interieur...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
M Technic Sport-Lederlenkrad II is idd wel het minimum wat je moet hebben![]()
Op deze pic kan de onervaren otookoper trouwens duidelijk waarnemen hoe pedaalrubbers eruit zien na 300000 KM![]()
Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja yup, 8,3 seconden is nou ook weer niet zoooooo enorm snel hedoet onze 120i ook... en 6,7 van een M3 is toch aardig wat vlotter...
En omdat de iX 100 KG meer weegt.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef yup het volgende:
[..]
...
Een 325iX is wel een beetje langzamer dan een 325i (door de 4x4 natuurlijk)...
quote:Maar om het nog gekker te maken: een E30 325i houdt een E30 M3 bij... Zegt wel wat over een 325i...
Goed he, de airco doet het ook nog steedsquote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Bij het zien van deze foto krijg ik weer heimwee naar m'n oude 324td.. Die had precies hetzelfde interieur...![]()
(snif)
Ik zou erg graag weer een BMW diesel willen rijden, maar een e30 is voortaan te oud, en breng hoge kosten met zich mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:34 schreef yup het volgende:
[..]
Uhhh de type 1 325i haalt 7.7 seconden naar de 100 hoor... Dat is geen fabriekscijfer maar een echte test...
Flick: waarom koop je gewoon niet weer een E30 ? Lijkt me wel wat voor jou
De auto uit de OP heeft 4 sets knopjes, omdat de voorste 2 voor de stoelverwarming zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
kunnen btw alleen bij de goedkopere e30's de achterramen niet open aangezien de auto uit de OP 4 knoppies heeft voor ramen
wat een vette velgen op die automaatquote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rydell het volgende:
[..]
Ik reed met mijn oude 320i automaat zowat elke auto eruit!(Verkeersveiligheid daargelaten
). Z'n Duitse broertje, ook een 320i, maar dan handgeschakeld, trekt ook de straatstenen uit de grond. Maar oké, de 325 iX blijft toch wel het beest van de BMW E30 familie.
Hier nog een leuke Burn Out van een 320 Cabrio.Is met een Nokia gefilmd, is alleen wel een 3gp bestandje. Weet niet of iedereen dit kan bekijken.
![]()
E30 318i met LPG.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik zou erg graag weer een BMW diesel willen rijden, maar een e30 is voortaan te oud, en breng hoge kosten met zich mee.
Een aanzienlijk jongere bmw diesel met een km stand van <200000 km is voor mij niet te betalen.Sinds dat we 2 kleine kinderen hebben is een station echt een "must have" ivm de kinderwagen ect. , en deze auto's zijn voor janmodaal niet te betalen.
En als ik een keuze moet maken tussen een dure auto of een dure motor, dan rij ik toch maar wat graag in m'n el-cheapo astra station dieseltje, en blijf ik lekker zitten op mijn 2 wielige biemert.![]()
Blijven gewoon superauto's!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goed he, de airco doet het ook nog steeds![]()
Remblokken zijn vrijwel allemaal hetzelfde bij de E30, ik meen dat zelfs de blok hetzelfde is van een niet geventileerde schijf en een wel geventileerde,quote:Op zondag 19 februari 2006 22:50 schreef yup het volgende:
[..]
E30 318i met LPG.
Ok ok ik weet het flauw![]()
Oh ja, een vraag: passen de remblokken van alle E30jes (dus 325i, 320i dieseltjes enzo) bij elkaar?
Ik heb hier blokjes voor de E30 318i, maar volgens mij passen ze op iedere E30 type 2 toch ?
Ze zijn nieuw en ik wil ze verkopen, als iemand interesse heeft... Ga ze ook nog op marktplaats pleuren, want ze kunnen beter wat geld opbrengen dan hier staan verstoffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |