Beierse Motore Werkequote:Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef KeessieX het volgende:
Waar staat BMW eigenlijk voor![]()
En nee geen Boeren Mest Wagen...
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef Geqxon het volgende:
[Waar staat BMW eigenlijk voor]
Beierse Motore Werke
Het verhaal wat ik toen hoorde is dat de 3serie een 4deurs zou worden en de 4serie de 2deurs variant daarop, net als 5 en 6 serie en dan zou er dus ook een 8serie weer komen en een 2serie als kleine coupe van de 1serie, maar het hele verhaal lijkt me niet te kloppen. Zeker niet nu de 3serie er gewoon als coupe gaat komen. (toch?)quote:Op donderdag 24 november 2005 15:33 schreef KeessieX het volgende:
Wordt er eigenlijk nog wel eens gedacht aan een opvolger voor de legendarische 850? Ook had ik trouwens geruchten gehoord dat er een 4 serie zou komen, soort 3 serie coupe. Weet daar iemand iets van?
[afbeelding]
wat dacht je van de 6serie?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:33 schreef KeessieX het volgende:
Wordt er eigenlijk nog wel eens gedacht aan een opvolger voor de legendarische 850? Ook had ik trouwens geruchten gehoord dat er een 4 serie zou komen, soort 3 serie coupe. Weet daar iemand iets van?
[afbeelding]
juistquote:Op donderdag 24 november 2005 16:28 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Het verhaal wat ik toen hoorde is dat de 3serie een 4deurs zou worden en de 4serie de 2deurs variant daarop, net als 5 en 6 serie en dan zou er dus ook een 8serie weer komen en een 2serie als kleine coupe van de 1serie, maar het hele verhaal lijkt me niet te kloppen. Zeker niet nu de 3serie er gewoon als coupe gaat komen. (toch?)
ja juist en GSi van opel is net als M van BMW... dat is dus ook weer een top motor van opel geweest... en bmw had toen der tijd in de M modellen al veeeel meer liggenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef yup het volgende:
[..]
In 1988 ofzo had Opel al een GSi 2.0i 16v DOHC met 150 pk en 196 nm heur
Ok het is geen M blok, maar het kan echt wel wat beter. Kijk maar naar Honda, 240 pk uit een 2 liter 16v, ok wel VTEC, maar laat BMW dan ook zoeits in die motoren pleuren. Lijkt me wel wat een 320iS die 9000 rpm draait
nee vanos is een variabele kleplicht hoogte... hiermee kan je de kleppen verder open laten gaan of minder ver.. daarmee kan je gas geven bij de nieuwere typen vanos (geen gasklep meer dus) en bij de oudere stelt hij gewoon de kleplichthoogte bij afhankelijk van de vraag naar vermogen (toerental, gasstand)quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Vanos is al zoiets als VTEC toch?
En je geeft als voorbeeld dat Alfa een 2ltr heeft met 165pk, dan doet bmw het met 172 toch niet gek? Een getal zegt ook niet alles natuurlijk
BMW is anders wel een van de weinige merken waarbij de prestaties ondanks de groei van het gewicht toenemen... een 325 van nu is ondanks zn overgewicht sneller dan een 325 van vorig jaar... en dat geldt voor alle modellen behalve voor de nieuwe 320 waar een 2.0 4cilinder in ligt in plaats van een 2.2 6cilinder... maar dat komt omdat de 2 liter nu een beetje een budget motor geworden is in de 3seriequote:Op donderdag 24 november 2005 09:13 schreef yup het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt een getal niks, maar vergeet niet dat de gewicht van de auto's enorm zijn toegenomen de laatste jaren. Dan kan je met recht zeggen meer pk's = beter...
atmosferischquote:Op donderdag 24 november 2005 10:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bullshit!
Wacht maar af.. dan zal je het zelf zien.
Het valt me steeds vaker op dat tuners met photoshop bewerkte plaatjes uitbrengen, deze is volgens mij geen uitzondering. Zouden ze hiermee animo willen pijlen, voordat ze echt de kit uit de fabriek laten rollen?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:58 schreef PteV het volgende:
[afbeelding]
Supergeil, de nieuwe 3-serie met de V10-motor van de M5, alleen even de two-tone optie niet aanvinken en ze mogen hem zo op de oprit parkeren, 550 pk :yes:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
kreeg een mailtje van neef uit US (nouja, niet echt neef, maar is lang verhaal) pic was best wel puik, dus dat hoort hier thuis!
[afbeelding]
ik wacht even tot morgen.. er is tot 30cm sneeuw gemeld hier in limbabwequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef Virus.NL het volgende:
En wie heeft zijn BMW al uitgelaten op het besneeuwde plaatselijke parkeerterrein?? Hier jammergenoeg nog geen sneeuw, alleen beetje veel regen en hagel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |