dat is wel de E90 Coupé, maar of dat een 335Ci is weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef AcidTrance het volgende:
Volgens een duits forum moet dit een 335i zijn (met Turbo) e90 coupe![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vage pic's van de M3 e90 met V8 425pk wordt nu een 4deurs auto blijkbaar
[afbeelding]
mijn 02tje is en blijft standaardquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef metallicattim het volgende:
Tunen jullie je BMW's ook? of laten jullie ze standaard? van binnen en buiten?
kan.. ze zijn ook bezig met een 135i of IT (ze zijn er nog niet uit) 3 liter 6cilinder met 2 turbo'squote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef AcidTrance het volgende:
Volgens een duits forum moet dit een 335i zijn (met Turbo) e90 coupe![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vage pic's van de M3 e90 met V8 425pk wordt nu een 4deurs auto blijkbaar
[afbeelding]
Ik wens je veel succes met het zoeken naar die velgen. Je vind ze zeker niet zomaar...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:41 schreef metallicattim het volgende:
Ik wil mijne sowieso verlagen, sportuitlaat, en als ik mooie kan vinden dan ook bumbers en sideskirts erop.
Ook wil ik nieuwe velgen als ik mooie vind. Liefst die wat Yup ook gekocht had en wij onder de andere BMW hadden zitten.
Interieur wil ik ook zo goed als mogelijk opknappen
Allemaal toekomstplannen
Weet ik, maar het klinkt leukquote:Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef yup het volgende:
Duitsland is sedan gewoon limousine hoor. Sedan gebruiken ze nooit.
Whehe, het wordt met de dag duurderquote:Op woensdag 7 september 2005 00:36 schreef yup het volgende:
Gewoon doen dus. Eigenlijk ik zou zelfs voor een 328i gaan
Luxer en na 1995 gebouwd: gegarandeerd piep-kraakvrij mits normaal onderhouden.
En die 328itjes komen niet zo snel in de handen van sjonny's.
En nu maar eens verdomd rap slapen voordat ik je een E36 M3 ga aanraden![]()
Vind je het gek als die wat ouder is ?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef knep het volgende:
Deze lijkt nog wel wat te zijn.
Morgen eens wat verder speuren.
/edit wel al wat ouder..
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef M5 het volgende:
iemand een idee wat het kost om op een E46 compact het front van een E46 sedan te bouwen? volgens moeten de motorkap/zijschermen/koplampen en bumper vervangen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |