abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30308498
Hier verder

Vorige topics:
[centraal] BMW 3-serie fantopic [e21, e30, e36, e46]
[Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 2]



The best BMW 3-series ever. E30 M3 Evolution...
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:15:00 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_30308528
Post eens wat geile pics dan.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_30309115
Tunen jullie je BMW's ook? of laten jullie ze standaard? van binnen en buiten?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_30312843
Standaard dat is het mooist.. (bij de e30 dan)
hoewel ik zat er wel serieus aan te denken om een verlagingssetje er onder te knallen..

maar ja dat is allemaal verleden tijd...

-edit-

flinke brulpijp is ook goed te doen vooral bij een 6 cilinder
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:37:50 #5
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30313235
Word zat aan versleuteld

Net gewaxed van het weekend:




Mods:
Eibach Prostreet-S coilover suspention system
E46 RSM's + Z3 reenforcementplates
10 mm spacers front
3.62 reardiff met 25% sper
powerflex bussen in de ophanging
ECU reflash + Vmax delete
Hartge uitlaatsys
Hartge 3 way adjustable wing

Komen van de winter nog een Eibach ARB kit op en Recaro Pole position stoelen in, zit me in de bocht meer aan het stuur overeind te houden dan dat ik daadwerkelijk aan het sturen ben
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30313307
Ik wil mijne sowieso verlagen, sportuitlaat, en als ik mooie kan vinden dan ook bumbers en sideskirts erop.
Ook wil ik nieuwe velgen als ik mooie vind. Liefst die wat Yup ook gekocht had en wij onder de andere BMW hadden zitten.
Interieur wil ik ook zo goed als mogelijk opknappen

Allemaal toekomstplannen
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_30313920
Mooie foto:
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_30324314
Volgens een duits forum moet dit een 335i zijn (met Turbo) e90 coupe









Vage pic's van de M3 e90 met V8 425pk wordt nu een 4deurs auto blijkbaar

Ik ga incognito door het leven..........
pi_30325144
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef AcidTrance het volgende:
Volgens een duits forum moet dit een 335i zijn (met Turbo) e90 coupe

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vage pic's van de M3 e90 met V8 425pk wordt nu een 4deurs auto blijkbaar

[afbeelding]
dat is wel de E90 Coupé, maar of dat een 335Ci is weet ik niet.

En de M3 komt allereerst als sedan, daarna coupé en cabrio.
(touring misschien ook?)
V10
pi_30327136
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef metallicattim het volgende:
Tunen jullie je BMW's ook? of laten jullie ze standaard? van binnen en buiten?
mijn 02tje is en blijft standaard

het enige dat ik aan een willekeurige bmw zou doen is eventueel andere velgen (alpina's ofzo) en een paar cm dieper leggen

-edit-

spaghetti spruitstukkie mag ook wel en voor modernere auto's heb ik niks tegen engine mods voor meer vermogen enzo
Hopeloos benzine verslaafd
pi_30327177
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef AcidTrance het volgende:
Volgens een duits forum moet dit een 335i zijn (met Turbo) e90 coupe

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vage pic's van de M3 e90 met V8 425pk wordt nu een 4deurs auto blijkbaar

[afbeelding]
kan.. ze zijn ook bezig met een 135i of IT (ze zijn er nog niet uit) 3 liter 6cilinder met 2 turbo's
Hopeloos benzine verslaafd
pi_30327188
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:41 schreef metallicattim het volgende:
Ik wil mijne sowieso verlagen, sportuitlaat, en als ik mooie kan vinden dan ook bumbers en sideskirts erop.
Ook wil ik nieuwe velgen als ik mooie vind. Liefst die wat Yup ook gekocht had en wij onder de andere BMW hadden zitten.
Interieur wil ik ook zo goed als mogelijk opknappen

Allemaal toekomstplannen
Ik wens je veel succes met het zoeken naar die velgen. Je vind ze zeker niet zomaar...

Een extreem prachtig set was voor me neus weggekaapt. Ik had er zeker 250+ euro ervoor over, maar was al weg...

Dus moet ik het doen met een set die wel recht zijn enzo, maar behoorlijke lakschade hebben. Als ik tijd heb ga ik dat wel fixen.
pi_30337833
Ik vind een E30 M3 ook wel super, wat betaal je er nu ongeveer voor? (uiteraard in goede staat)
pi_30339130
8000-15.000 euro afhankelijk van staat denk ik...

Je hebt ze met 2 ton+ op teller, maar dan met gereviseerde blokje, denk dat je daar 9000 euro ofzo kwijt voor bent.

Eentje in concoursstaat zal wel boven de 15.000 euro kosten.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:26:31 #15
11102 knep
Mountainfreak
pi_30340660
Nou naar aanleiding van jullie adviezen heb ik eens zitten neuzen.
Een E36 325i sedan wordt in Nederland niet echt veel aangeboden .

Ik heb daarop maar eens over de grens gekeken daar worden toch zeker veel mooie exemplaren aangeboden. Wat denken jullie loont het de moeite om er ene te importeren? .

Veel papierwerk maar te doen denk ik?

Wel leuk dat die Duitsers d'r altijd limousine bijzetten
pi_30340814
Duitsland is sedan gewoon limousine hoor. Sedan gebruiken ze nooit.

Oh ja, Duitsland is het ZEER zeker waard. Gewoon goed zoeken naar een leuk exemplaar. Alleen je moet wel zeker weten dat hij gewoon echt goed is, anders ga je voor jan lul naar Duitsland. En dat zou zuigen
  woensdag 7 september 2005 @ 00:35:04 #17
11102 knep
Mountainfreak
pi_30340848
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef yup het volgende:
Duitsland is sedan gewoon limousine hoor. Sedan gebruiken ze nooit.
Weet ik, maar het klinkt leuk .

Gelukkig is DLD dichtbij voor me, Düsseldorf 70 km, Aachen 50 km, Köln 100 km.
Dat gaat nog .
pi_30340874
Gewoon doen dus. Eigenlijk ik zou zelfs voor een 328i gaan

Luxer en na 1995 gebouwd: gegarandeerd piep-kraakvrij mits normaal onderhouden.

En die 328itjes komen niet zo snel in de handen van sjonny's.

En nu maar eens verdomd rap slapen voordat ik je een E36 M3 ga aanraden
  woensdag 7 september 2005 @ 00:38:53 #19
11102 knep
Mountainfreak
pi_30340915
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:36 schreef yup het volgende:
Gewoon doen dus. Eigenlijk ik zou zelfs voor een 328i gaan

Luxer en na 1995 gebouwd: gegarandeerd piep-kraakvrij mits normaal onderhouden.

En die 328itjes komen niet zo snel in de handen van sjonny's.

En nu maar eens verdomd rap slapen voordat ik je een E36 M3 ga aanraden
Whehe, het wordt met de dag duurder .
pi_30341288
325i is niks mis mee.

Bijna net zo snel als 328i, goed blokje, gaat zeer lang mee als je het normaal onderhoud, verbruik is ok, en verder de reihe 6 geluid van BMW is om te
  woensdag 7 september 2005 @ 01:16:05 #21
11102 knep
Mountainfreak
pi_30341681
Deze lijkt nog wel wat te zijn.

Morgen eens wat verder speuren .

/edit wel al wat ouder..
  woensdag 7 september 2005 @ 10:19:58 #22
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_30346094
kut. password van m'n andere account kwijt. dan maar met deze.
Ik heb sinds gister een nieuwe radiator, viscokoppeling, waterpomp, remblokken voor, remschijven voor en een nieuw motortje voor de elektrische ramen in m'n E36 318iS

heb ik zin in de rekening? neuh
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_30355813
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef knep het volgende:
Deze lijkt nog wel wat te zijn.

Morgen eens wat verder speuren .

/edit wel al wat ouder..
Vind je het gek als die wat ouder is ?

Ding kost 5000 euro. En is uit 1993. Vind ik echt duur hoor. 4000 euro is een veel betere prijs. Ook al heeft dat ding net geen ton gelopen.
pi_30355898
iemand een idee wat het kost om op een E46 compact het front van een E46 sedan te bouwen? volgens moeten de motorkap/zijschermen/koplampen en bumper vervangen worden.
V10
pi_30362435
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef M5 het volgende:
iemand een idee wat het kost om op een E46 compact het front van een E46 sedan te bouwen? volgens moeten de motorkap/zijschermen/koplampen en bumper vervangen worden.
Waarom zou je dat doen?
There is no other!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')