Iets klopt er niet.. Check het verschil tussen de voor en achter velg... De ene komt naar buiten, en de andere naar binnen... Of ben ik GEKquote:
dat klopt... die achter is een aantal cm's brederquote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Iets klopt er niet.. Check het verschil tussen de voor en achter velg... De ene komt naar buiten, en de andere naar binnen... Of ben ik GEK![]()
Dit is ook de enige foto waar hij op gewone M3 velgen staat, die hebben dat. De CSL velgen niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Youp het volgende:
[..]
dat klopt... die achter is een aantal cm's brederhebben wij thuis ook
jawel hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dit is ook de enige foto waar hij op gewone M3 velgen staat, die hebben dat. De CSL velgen niet.
Toch ook niet echt gratizz ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Youssef, Abdel en Erkan. Niet meer mailen aub. Inbox full.
Mwoah, valt wel mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toch ook niet echt gratizz ofzo?![]()
Maar hoe gaat dat nu; geen airco, zwart leer en 30 graden buiten?
Mooie otoo trouwens, maar ik heb er al een..
mooi, vooral dat interieurquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zoals een tijdje beloofd hier nieuwe foto's van mijn BMW 320ci uit 6-'93.
[[url=http://img254.echo.cx/img254/3672/dscn25096gt.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img254.echo.cx/img254/8519/dscn25043lh.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img254.echo.cx/img254/8029/dscn25071ov.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img254.echo.cx/img254/8346/dscn25087cd.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img254.echo.cx/img254/3429/dscn25066xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Verkeerd in absolute nieuwstaat. Ik ben me momenteel aan 't orienteren op een nieuwe auto. Kilometerstand betreft +/- 155.000 (NAP). Auto heeft pas een grote beurt gehad en vorige week APK-gekeurd. Onderhoudshistorie volledig bekend. Staat nergens officieel te koop nog, maar dat gaat snel als ik een leuke opvolger gevonden heb.
Zitten wat leuke extra's op zoals een vrij dure Becker Mexico radio/cd-speler (incl. aankoopbewijs), alarm + afstandsbediening. De rest van de extra's is goed zichtbaar op de foto's.
Als ik 't niet vergeet zal ik morgen foto's nemen van de auto in beter zonlicht, zodat de staat van de lak beter zichtbaar wordt.
mailen naar arjenlw@hotmail.com voor evt. vragen + prijs.
Nb; verwacht geen handelsprijs oid. Dit is een liefhebbers-exemplaar.
E30 circuit autoquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:56 schreef Virus.NL het volgende:
Deze ook gemaakt op Zandvoort
[afbeelding]
een e39 cabrioquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een E46 M3Zo op het blote oog leek het wel een orginele (ondanks er een murk inzat
)
5 minuten later op hetzelfde stoplicht een "///M320"(nep dus, lelijke dof-rode e39 cabrio)
quote:Gaat het hier om een M40 blok? En wat is de KM stand? M40 blokjes hebben ALLEMAAL last van een ingesleten nokkenas, tuimelaars en klepstoters. Dat uit zich dmv. inhouden rond 4000 toeren / lopen op 3 poten. Bij stadsverkeer hoor je de kleppen licht tikken en op de snelweg als een helikopter in de verte...
Ik hoor het wel, heb namelijk laatst drie M40 blokjes gehad waarbij het probleem - na plaatsen van een nieuwe nokkenaskit - geheel verdwenen was....
http://www.problemcar.nl/index.php?topic=29278quote:en nu zag ik laatst dat ik er op lette ook dat ik een vrij hoog verbruik heb van ong 1 op 8 op de snelweg met 120km/h
ook heb ik een co percentage van 2% ongeveer.
hebben E30's een distributieriem??quote:Op maandag 27 juni 2005 18:47 schreef yup het volgende:
Kijk in het geval als je zelf kan sleutelen, dan is het niet zo erg. Maar moet je het laten doen, dan heb je een probleem want ik denk niet dat dit goedkoop gaat worden... Ik denk dat alleen de kosten voor het inbouwen van de zooi boven de 200 euro gaat kosten...
Nokkenas moet eraf en dan moet je ook je riem vervangen... Riem kost 30 euro ofzo... En als je geluk hebt is je nokkenas intact hoef je alleen maar je klepstoters te vervangen...
Tip voor jou: maak je kleppendeksel open, en kijk effe of je nokkenas is ingelopen, dit is zeer simpel te zien: hieronder een duidelijk versleten nokkenas, je ziet dat de middenkant van een nok is "ingelopen"
[afbeelding]
http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00509/f00509.htm (duitse kooptips E30)
Klein technisch uitleg over nokkenas en klepstoters:
Als je nokkenas is ingelopen, kunnen je klepstoters de klepspeling niet meer corrigeren, vandaar een tikkend geluid (permanent geluid gaat mee met de toeren)
De klepstoters sterven doordat er verkeerd olie is gebruikt of omdat de olie veelste lang in het blok heeft gelegen. De klepstoters raken vervuild/verstopt... Gebruik volsynthethische 5w40 olie voor een M40 blok (1800 8v 113 pk).
Ik heb ook gehoord over ATF olie in je gewone olie pleuren (kwart liter) of MOTORflush maar ik doe dat liever niet volgens mij is daat niet echt goed voor je blokje...
Een vriend van me had in zijn E36 een composet van Polk audio zitten, die pasten geloof ik op de standaard plaatsen en daar kwam heftig geluid uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:42 schreef Juggernaut het volgende:
Heeft er iemand ooit als eens grotere speakers in de hoedenplank ingebouwd? Of kent iemand een site met pics? Ik heb op dit moment geen speakers achterin maar om nou de standaard 'gaatjes' in te vullen met speakers zie ik ook niet zitten. d'r moet wel een beetje meer geweld in
oh. 't is een E36
Wat ik weet:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:12 schreef Youp het volgende:
[..]
hebben E30's een distributieriem??
ik wist dat er een 3 serie lijn was met d-riem maar niet dat het de E30 was...
Je kan bv. op Ebay van die verloopstukken kopen, dan kan je 6x9 speakers onder de originele roosters plaatsen, zijn wat van 12-18 EUR. Vast ook wel ergens anders verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:42 schreef Juggernaut het volgende:
Heeft er iemand ooit als eens grotere speakers in de hoedenplank ingebouwd? Of kent iemand een site met pics? Ik heb op dit moment geen speakers achterin maar om nou de standaard 'gaatjes' in te vullen met speakers zie ik ook niet zitten. d'r moet wel een beetje meer geweld in
oh. 't is een E36
hmm.. die dingen lijken me inderdaad wel handig. Bij m'n locale tuneshop maar eens navragen. via ebay die dingen kopen ben ik niet zo gek van.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je kan bv. op Ebay van die verloopstukken kopen, dan kan je 6x9 speakers onder de originele roosters plaatsen, zijn wat van 12-18 EUR. Vast ook wel ergens anders verkrijgbaar.
Heb ik zelf ook gedaan, wel een beetje pielen maar met een uurtje (of twee als je het heel netjes wilt doen) ben je klaar. En het stikt van de redelijk goede en betaalbare 6*9 speakers.
LINK
@ Yupquote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef yup het volgende:
Voor hyperdude:
Dus jou volle tank bereik van 400 km/u is echt belachelijk weinig... Kan je beter fucking 325i ofzo rijden, die doet het nog beter zelfs man!
DIT VERDIENT EEN MEGALOLquote:Op zondag 3 juli 2005 21:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
@ Yup
Ik heb een fucking 325i.![]()
Maar wat bedoel je nou, kan mijn oorspronkelijke opmerking niet meer herinneren/terugvinden!?
Ik tank gewoon om de 600 km.
Goeie 325i is zeldzamer dan een goeie GSi 16vquote:Op zondag 3 juli 2005 22:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Een BMW met een slopel vergelijken en dan ook nog twijfelen.. Sorry yup, maar dat gaat me eventjes te ver..
Hoe kom je in Godsnaam aan een opel. Op het vermogen na, is er geen enkele reden om voor een opel astra te gaan. Elke BMW is volledig superieur aan een astra, ongeacht de uitvoering. Zo'n beetje alles is slecht aan opels uit die tijd. Om dan over het imago en de estetiek maar te zwijgen.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef yup het volgende:
[..]
Goeie 325i is zeldzamer dan een goeie GSi 16v
vandaar de twijfel.
Indien beide in goeie staat 325i all the way !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |