abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33950219
[Centraal] BMW fantopic [deel 6] Freude am Fahren
Vorige topic en topics

Het centrale BMW topic, gewoon verder ouwehoeren over hoe geweldig het wel niet rijd
quote:
Johnny_Footballhero - maandag 9 januari 2006 @ 23:19

[..]

BMW's krijgen van mij altijd voorrang.

Ik verleen daarentegen nooit, maar dan ook nooit voorrang aan een opel.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33950401
M1, wat een mooi ding!

Dat heb ik ook, tegen een BMW rijder doe je gewoon netjes, zo hoord dat, en tegen franse MPV's doe je aggeressief (kleven, seinen, clacsoneren en rechts inhalen als ze je weer eens afsnijden om met 110 op de linker baan te rijden). Daar koop je dan ook een bmw voor.
pi_33950546
ja super natuurlijk

trouwens waar is de mooie foto uit de OP?

dan zal ik maar wat posten...

E34 M5 3.8

-edit-

je hebt het al gefixed
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33950629
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef Youp het volgende:
ja super natuurlijk

trouwens waar is de mooie foto uit de OP?

dan zal ik maar wat posten...

E34 M5 3.8
[afbeelding]
[afbeelding]

-edit-

je hebt het al gefixed
zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36

ik heb niks gefixed, even geduld, sorry.
pi_33950729
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:35 schreef Inorbit het volgende:

[..]

zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36

ik heb niks gefixed, even geduld, sorry.
doe mij de M5 maar t geluid.... het rijden.... en over het algemeen nog een stuk goedkoper dan een E36 M3 ook
pi_33950845
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/bmw/17133876.html?

als je dit ziet, dat kan toch niet??

beetje jammer dat deze M5 door ze'n grote gewicht meer last heeft van onderstuur.
pi_33951200
nee idd.... jammergenoeg geen 3.8..... trouwens dat onderstuur valt wel mee hoor
pi_33951278
Jammergenoeg geen 3.8?

De 3.8 zegt eerder plof dan de 3.6 hoor, en dat kan makkelijk gebeuren met zo een 2dehands knakenbak.

ALs ik een M5 moest kopen altijd 3.6 voor mij...
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:00:39 #9
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_33951496
ik zat te kijken voor een 518, maar ze hebben allemaal zoveel km's gelopen.
en met mn 18 jaar zal het in de verzekering ook niet goedkoop zijn ondanks dat ik 30% bunusmalus heb, zit dus nog te twijfelen. had eerst een e30 wat wel lekker was nu een 205 wat gewoon kut is. Ik wil weer een bmw
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_33951855
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef yup het volgende:
Jammergenoeg geen 3.8?

De 3.8 zegt eerder plof dan de 3.6 hoor, en dat kan makkelijk gebeuren met zo een 2dehands knakenbak.

ALs ik een M5 moest kopen altijd 3.6 voor mij...
3.8 is ook een super degelijke motor hoor yup laatst een 3.8 touring gereden (heb ik toen eens verteld in een van de topics uit deze reeks) en die had 260k gelopen en liep nog als een zonnetje al die M5en zijn super sterk... ongeacht 3.6 of 3.8
pi_33951877
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik zat te kijken voor een 518, maar ze hebben allemaal zoveel km's gelopen.
en met mn 18 jaar zal het in de verzekering ook niet goedkoop zijn ondanks dat ik 30% bunusmalus heb, zit dus nog te twijfelen. had eerst een e30 wat wel lekker was nu een 205 wat gewoon kut is. Ik wil weer een bmw
een 518 alsjeblieft zeg.....
pi_33952009
Ik zou ook best zo'n M5 willen hebben

Youp heb je al achterhaald of die BMW 3.0 CSI (E9) de moeite waard is.. die kerel wil het nu wel eens weten!
pi_33952097
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou ook best zo'n M5 willen hebben

Youp heb je al achterhaald of die BMW 3.0 CSI (E9) de moeite waard is.. die kerel wil het nu wel eens weten!
een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!! je komt er alleen geld in aan het steken... onderdelen enzo voor zo'n ding zijn zeldzaam... maar hem naar de sloop brengen oid is gewoon not done!
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:29:30 #14
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_33952558
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:12 schreef Youp het volgende:

[..]

een 518 alsjeblieft zeg.....
denk dat dat het enige is wat ze op mijn leeftijd verzekeren, had liever een 525 natuurlijk
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_33952979
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef Youp het volgende:

[..]

een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!! je komt er alleen geld in aan het steken... onderdelen enzo voor zo'n ding zijn zeldzaam... maar hem naar de sloop brengen oid is gewoon not done!
de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.
pi_33956345
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.
je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeld zeker bij zo'n auto.....

maar wat mankeerder er ook alweer aan? hij was erg rot had ik begrepen?
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:29:05 #17
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_33958538
3.8L motoren zijn goed hoor. Zit niet zo veel op wat stuk kan gaan dat is het voordeel.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_33958985
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Youp het volgende:

[..]

je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeld zeker bij zo'n auto.....

maar wat mankeerder er ook alweer aan? hij was erg rot had ik begrepen?
Ja rot en staat nu een tijdje buiten
verder nog niet goed gekeken eigenlijk
pi_33959151
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja rot en staat nu een tijdje buiten
verder nog niet goed gekeken eigenlijk
kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....
pi_33977499
ik heb een vraag over de M5 (van nu):

In deze auto schakel je met het stuur waarbij de auto zelf het koppelen doet (dus niet volledig automatisch). Maar betekent dat dan dat er ook geen koppelingspedaal in de auto zit? Zo niet, hoe gaat dat dan bij het stoplicht enzow?
pi_33980086
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb een vraag over de M5 (van nu):

In deze auto schakel je met het stuur waarbij de auto zelf het koppelen doet (dus niet volledig automatisch). Maar betekent dat dan dat er ook geen koppelingspedaal in de auto zit? Zo niet, hoe gaat dat dan bij het stoplicht enzow?
ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronica je hebt idd geen koppelingspedaal....
pi_33980329
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef Youp het volgende:

[..]

kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....
ik heb er alleen zo weinig tijd voor..
is het niets voor jou dan?
pi_33980401
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ik heb er alleen zo weinig tijd voor..
is het niets voor jou dan?
als ik geld genoeg had zou ik m zo willen hebben......

zorg dat dat ding ergens kurkdroog komt te staan... desnoods begin je er over 10 jaar pas aan bij wijze van spreken, als hij maar droog staat dan wordt het niet erger dan dat het al is...
pi_33980417
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Youp het volgende:

[..]

ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronica je hebt idd geen koppelingspedaal....
maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
pi_33980485
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
juist dat ding ontkoppelt gewoon vanzelf... maar je kan de rem ook loslaten en dan rijdt hij niet weg, hij koppelt pas wanneer je gas geeft... en je kan je pookje idd ook nog in de vrij zetten zou je dat willen... en in een automaat stand...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')