quote:Johnny_Footballhero - maandag 9 januari 2006 @ 23:19
[..]
BMW's krijgen van mij altijd voorrang.
Ik verleen daarentegen nooit, maar dan ook nooit voorrang aan een opel.
zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef Youp het volgende:
ja super natuurlijk
trouwens waar is de mooie foto uit de OP?
dan zal ik maar wat posten...
E34 M5 3.8
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit-
je hebt het al gefixed
doe mij de M5 maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:35 schreef Inorbit het volgende:
[..]
zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36
ik heb niks gefixed, even geduld, sorry.
3.8 is ook een super degelijke motor hoor yupquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef yup het volgende:
Jammergenoeg geen 3.8?
De 3.8 zegt eerder plof dan de 3.6 hoor, en dat kan makkelijk gebeuren met zo een 2dehands knakenbak.
ALs ik een M5 moest kopen altijd 3.6 voor mij...
een 518 alsjeblieft zeg.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik zat te kijken voor een 518, maar ze hebben allemaal zoveel km's gelopen.
en met mn 18 jaar zal het in de verzekering ook niet goedkoop zijn ondanks dat ik 30% bunusmalus heb, zit dus nog te twijfelen. had eerst een e30 wat wel lekker was nu een 205 wat gewoon kut is. Ik wil weer een bmw
een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou ook best zo'n M5 willen hebben
Youp heb je al achterhaald of die BMW 3.0 CSI (E9) de moeite waard is.. die kerel wil het nu wel eens weten!
denk dat dat het enige is wat ze op mijn leeftijd verzekeren, had liever een 525 natuurlijkquote:
de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef Youp het volgende:
[..]
een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!!je komt er alleen geld in aan het steken... onderdelen enzo voor zo'n ding zijn zeldzaam... maar hem naar de sloop brengen oid is gewoon not done!
je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeldquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.
Ja rot en staat nu een tijdje buitenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Youp het volgende:
[..]
je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeldzeker bij zo'n auto.....
maar wat mankeerder er ook alweer aan? hij was erg rot had ik begrepen?
kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja rot en staat nu een tijdje buiten
verder nog niet goed gekeken eigenlijk![]()
ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronicaquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb een vraag over de M5 (van nu):
In deze auto schakel je met het stuur waarbij de auto zelf het koppelen doet (dus niet volledig automatisch). Maar betekent dat dan dat er ook geen koppelingspedaal in de auto zit? Zo niet, hoe gaat dat dan bij het stoplicht enzow?
ik heb er alleen zo weinig tijd voor..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....
als ik geld genoeg had zou ik m zo willen hebben......quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb er alleen zo weinig tijd voor..![]()
is het niets voor jou dan?
maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Youp het volgende:
[..]
ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronicaje hebt idd geen koppelingspedaal....
juist dat ding ontkoppelt gewoon vanzelf... maar je kan de rem ook loslaten en dan rijdt hij niet weg, hij koppelt pas wanneer je gas geeft... en je kan je pookje idd ook nog in de vrij zetten zou je dat willen... en in een automaat stand...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |