abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33950219
[Centraal] BMW fantopic [deel 6] Freude am Fahren
Vorige topic en topics



Het centrale BMW topic, gewoon verder ouwehoeren over hoe geweldig het wel niet rijd
quote:
Johnny_Footballhero - maandag 9 januari 2006 @ 23:19

[..]

BMW's krijgen van mij altijd voorrang.

Ik verleen daarentegen nooit, maar dan ook nooit voorrang aan een opel.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33950401
M1, wat een mooi ding!

Dat heb ik ook, tegen een BMW rijder doe je gewoon netjes, zo hoord dat, en tegen franse MPV's doe je aggeressief (kleven, seinen, clacsoneren en rechts inhalen als ze je weer eens afsnijden om met 110 op de linker baan te rijden). Daar koop je dan ook een bmw voor.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33950546
ja super natuurlijk

trouwens waar is de mooie foto uit de OP?

dan zal ik maar wat posten...

E34 M5 3.8





-edit-

je hebt het al gefixed
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33950629
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef Youp het volgende:
ja super natuurlijk

trouwens waar is de mooie foto uit de OP?

dan zal ik maar wat posten...

E34 M5 3.8
[afbeelding]
[afbeelding]



-edit-

je hebt het al gefixed
zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36

ik heb niks gefixed, even geduld, sorry.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33950729
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:35 schreef Inorbit het volgende:

[..]

zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36

ik heb niks gefixed, even geduld, sorry.
doe mij de M5 maar t geluid.... het rijden.... en over het algemeen nog een stuk goedkoper dan een E36 M3 ook
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33950845
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/bmw/17133876.html?

als je dit ziet, dat kan toch niet??

beetje jammer dat deze M5 door ze'n grote gewicht meer last heeft van onderstuur.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33951200
nee idd.... jammergenoeg geen 3.8..... trouwens dat onderstuur valt wel mee hoor
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33951278
Jammergenoeg geen 3.8?

De 3.8 zegt eerder plof dan de 3.6 hoor, en dat kan makkelijk gebeuren met zo een 2dehands knakenbak.

ALs ik een M5 moest kopen altijd 3.6 voor mij...
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:00:39 #9
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_33951496
ik zat te kijken voor een 518, maar ze hebben allemaal zoveel km's gelopen.
en met mn 18 jaar zal het in de verzekering ook niet goedkoop zijn ondanks dat ik 30% bunusmalus heb, zit dus nog te twijfelen. had eerst een e30 wat wel lekker was nu een 205 wat gewoon kut is. Ik wil weer een bmw
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_33951855
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef yup het volgende:
Jammergenoeg geen 3.8?

De 3.8 zegt eerder plof dan de 3.6 hoor, en dat kan makkelijk gebeuren met zo een 2dehands knakenbak.

ALs ik een M5 moest kopen altijd 3.6 voor mij...
3.8 is ook een super degelijke motor hoor yup laatst een 3.8 touring gereden (heb ik toen eens verteld in een van de topics uit deze reeks) en die had 260k gelopen en liep nog als een zonnetje al die M5en zijn super sterk... ongeacht 3.6 of 3.8
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33951877
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik zat te kijken voor een 518, maar ze hebben allemaal zoveel km's gelopen.
en met mn 18 jaar zal het in de verzekering ook niet goedkoop zijn ondanks dat ik 30% bunusmalus heb, zit dus nog te twijfelen. had eerst een e30 wat wel lekker was nu een 205 wat gewoon kut is. Ik wil weer een bmw
een 518 alsjeblieft zeg.....
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33952009
Ik zou ook best zo'n M5 willen hebben

Youp heb je al achterhaald of die BMW 3.0 CSI (E9) de moeite waard is.. die kerel wil het nu wel eens weten!
pi_33952097
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou ook best zo'n M5 willen hebben

Youp heb je al achterhaald of die BMW 3.0 CSI (E9) de moeite waard is.. die kerel wil het nu wel eens weten!
een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!! je komt er alleen geld in aan het steken... onderdelen enzo voor zo'n ding zijn zeldzaam... maar hem naar de sloop brengen oid is gewoon not done!
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:29:30 #14
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_33952558
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:12 schreef Youp het volgende:

[..]

een 518 alsjeblieft zeg.....
denk dat dat het enige is wat ze op mijn leeftijd verzekeren, had liever een 525 natuurlijk
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_33952979
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef Youp het volgende:

[..]

een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!! je komt er alleen geld in aan het steken... onderdelen enzo voor zo'n ding zijn zeldzaam... maar hem naar de sloop brengen oid is gewoon not done!
de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.
pi_33956345
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.
je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeld zeker bij zo'n auto.....

maar wat mankeerder er ook alweer aan? hij was erg rot had ik begrepen?
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:29:05 #17
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_33958538
3.8L motoren zijn goed hoor. Zit niet zo veel op wat stuk kan gaan dat is het voordeel.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_33958985
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Youp het volgende:

[..]

je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeld zeker bij zo'n auto.....

maar wat mankeerder er ook alweer aan? hij was erg rot had ik begrepen?
Ja rot en staat nu een tijdje buiten
verder nog niet goed gekeken eigenlijk
pi_33959151
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja rot en staat nu een tijdje buiten
verder nog niet goed gekeken eigenlijk
kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33977499
ik heb een vraag over de M5 (van nu):

In deze auto schakel je met het stuur waarbij de auto zelf het koppelen doet (dus niet volledig automatisch). Maar betekent dat dan dat er ook geen koppelingspedaal in de auto zit? Zo niet, hoe gaat dat dan bij het stoplicht enzow?
pi_33980086
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb een vraag over de M5 (van nu):

In deze auto schakel je met het stuur waarbij de auto zelf het koppelen doet (dus niet volledig automatisch). Maar betekent dat dan dat er ook geen koppelingspedaal in de auto zit? Zo niet, hoe gaat dat dan bij het stoplicht enzow?
ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronica je hebt idd geen koppelingspedaal....
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33980329
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef Youp het volgende:

[..]

kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....
ik heb er alleen zo weinig tijd voor..
is het niets voor jou dan?
pi_33980401
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ik heb er alleen zo weinig tijd voor..
is het niets voor jou dan?
als ik geld genoeg had zou ik m zo willen hebben......

zorg dat dat ding ergens kurkdroog komt te staan... desnoods begin je er over 10 jaar pas aan bij wijze van spreken, als hij maar droog staat dan wordt het niet erger dan dat het al is...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33980417
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Youp het volgende:

[..]

ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronica je hebt idd geen koppelingspedaal....
maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
pi_33980485
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
juist dat ding ontkoppelt gewoon vanzelf... maar je kan de rem ook loslaten en dan rijdt hij niet weg, hij koppelt pas wanneer je gas geeft... en je kan je pookje idd ook nog in de vrij zetten zou je dat willen... en in een automaat stand...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33980557
maar dat betekent ook dat ie gaat zitten (ont)koppelen als je je gas gewoon loslaat
pi_33980631
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:34 schreef LoggedIn het volgende:
maar dat betekent ook dat ie gaat zitten (ont)koppelen als je je gas gewoon loslaat
nee.. pas wanneer je bijna stil staat...

-edit-

het is geen sCo0t4h
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33980786
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef Youp het volgende:

[..]

nee.. pas wanneer je bijna stil staat...

-edit-

het is geen sCo0t4h
ooh, ok

scooter zou ik niet weten hoor ik ben gelijk voor een auto gegaan maar dit systeem is wel nieuw voor me
pi_34006753
Nog belang bij een e28 pick up?



Advertentie.
reˇcalˇciˇtrant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
pi_34007369
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
Volgens mij zelfs in zelf schakel modus zorgt de bak ervoor dat je bij het remmen niet opeens begint te gassen in zijn 7 terwijl je maar 20 rijd.

De electronica zorgt ervoor (indien jij een te hoge versnelling hebt gekozen) dat de bak zelf terugschakelt.

Ook met terugschakelen bij hoge toeren, bijv. naar zijn 2 schakelen bij 150 km/u. Kan niet. Electronica zorgt ervoor dat je de motor niet kan opblazen door mensen die terugschakel happy zijn...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:50:43 #31
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_34012210
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef Youp het volgende:

[..]

nee.. pas wanneer je bijna stil staat...

-edit-

het is geen sCo0t4h
Als je lang van te voren gaat remmen voor een stoplicht dan ontkoppeld hij ook automatisch op een bepaald moment, 't is even wennen aangezien je natuurlijk eerst nog even afremt op de motor en daarna ineens meer bij moet remmen.
Als je er eenmaal aan gewend bent gaat het vanzelf en voel je het punt dat hij gaat ontkoppelen al aan komen, super systeem wat mij betreft.
Je kan zelfs heel gemakkelijk 'holletje trekken' door heel licht je voet op het gaspedaal te laten rusten, dan laat hij de koppeling netjes slippen.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_34017905
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef JWD het volgende:

[..]

Als je lang van te voren gaat remmen voor een stoplicht dan ontkoppeld hij ook automatisch op een bepaald moment, 't is even wennen aangezien je natuurlijk eerst nog even afremt op de motor en daarna ineens meer bij moet remmen.
Als je er eenmaal aan gewend bent gaat het vanzelf en voel je het punt dat hij gaat ontkoppelen al aan komen, super systeem wat mij betreft.
Je kan zelfs heel gemakkelijk 'holletje trekken' door heel licht je voet op het gaspedaal te laten rusten, dan laat hij de koppeling netjes slippen.
ik vind het wel een gaaf systeem iig weet niet hoe het met SMG 2 is (heb alleen maar met SMG 1 gereden) maar het is wel erg nerveus... maarja dat hoort er bij
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34018216
Wil ook wel zo een SMG ding rijden.

Als iemand mij een BMW M3 met SMG wilt lenen, graag.

pi_34018541
De nieuwe BMW Motorsport kalender is....
pi_34034508
Deel 7 alweer! Gaat hard
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:15:29 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34034605
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef ChRoNiC het volgende:
Deel 7 alweer! Gaat hard
Morgen geweldig feest in de silly ben je er ook

sorry dat ik off topic ga
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_34035472
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Youp het volgende:

[..]

ik vind het wel een gaaf systeem iig weet niet hoe het met SMG 2 is (heb alleen maar met SMG 1 gereden) maar het is wel erg nerveus... maarja dat hoort er bij
Dat nerveus ligt vaak aan de hoogtoerige agressieve motor die aan de SMG2 bak gekoppeld zit en dito rechtervoet

Ik vind het ook wel een gaaf systeem maar voor dagelijks gebruik niet echt heel praktisch. Op een gegeven moment 'leer' je wel schakelen ermee en kan je bijna schokvrij opschakelen (beetje met je gaspedaal spelen erbij, iets terug nemen) maar het zal nooit echt comfortabel zijn.
In z'n meest snelle stand is de bak ook wel erg agressief vind ik, voor sportief gebruik erg gaaf natuurlijk en jij hebt, als bestuurder zijnde, het stuur vast en dan vallen de 'klappen' nog wel mee maar voor de bijrijders komt het nogal 'hard' over allemaal en gedurende de rit zie je de gezichten vaak wat minder vrolijk worden. (als de eerste indrukwekkende momenten voorbij zijn dus )
pi_34041594
Volgens mij is de M3 3.2 blok ook behoorlijk agressief op het gas, niet dat ik ermee heb gereden maar van horen zeggen...

Gewone 330i bijv. lijkt me wat relaxter op het gas reageren...
pi_34044437
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:53 schreef yup het volgende:
Volgens mij is de M3 3.2 blok ook behoorlijk agressief op het gas, niet dat ik ermee heb gereden maar van horen zeggen...

Gewone 330i bijv. lijkt me wat relaxter op het gas reageren...
dan moet je de E90 330i met handbak eens rijden als er een nieuwe "normale" motor agressief is is het de nieuwe 3.0 6 in lijn

maar iig ik heb in een clubsport gereden met SMG (dus geen M ) maar die was dus enorm agressief en dat komt puur door de bak en hoe hij ontkoppelt
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34045119
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef Youp het volgende:

[..]

dan moet je de E90 330i met handbak eens rijden als er een nieuwe "normale" motor agressief is is het de nieuwe 3.0 6 in lijn

maar iig ik heb in een clubsport gereden met SMG (dus geen M ) maar die was dus enorm agressief en dat komt puur door de bak en hoe hij ontkoppelt
Klopt, die heb ik in de 6 serie gereden, 630i dus.
Vanwege het gewicht en de automaat voelde het op het eerste moment even wat traag aan maar als ie eenmaal gaat... Wat een heerlijke jank-toerenmachine weer!
pi_34047414
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef wh00t het volgende:
Ik vind het ook wel een gaaf systeem maar voor dagelijks gebruik niet echt heel praktisch. Op een gegeven moment 'leer' je wel schakelen ermee en kan je bijna schokvrij opschakelen (beetje met je gaspedaal spelen erbij, iets terug nemen) maar het zal nooit echt comfortabel zijn.
dat zuigt dan toch wel weer eigenlijk.. ik wil wel de mogelijkheid hebben om comfortabel te rijden natuurlijk
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:56:59 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34058478
Iemand nog 20000 EUR los in de achterzak voor een 645i?

Check deze mobile.de link

Wat een oplichters heb je op deze wereld
Maar als je er in trapt ben je natuurlijk wel een sukkel
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34065232
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef wh00t het volgende:

[..]

Klopt, die heb ik in de 6 serie gereden, 630i dus.
Vanwege het gewicht en de automaat voelde het op het eerste moment even wat traag aan maar als ie eenmaal gaat... Wat een heerlijke jank-toerenmachine weer!
mwah 630i heb ik niet mee gereden maar die is toch wat te log voor die motor.... 530i heb ik wel gereden... niet echt je van het... 645 en 650 lopen wel oké
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34069269
In een vorig topic las ik over een BMW 535d E60 die getuned was naar 350PK en 800nm en gewoon supersnel was. Wat moet je daar in godsnaam allemaal voor doen Als ik de online chiptuners moet geloven komen ze niet verder dan 315PK en 630nm
pi_34069537
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog 20000 EUR los in de achterzak voor een 645i?

Check deze mobile.de link

Wat een oplichters heb je op deze wereld
Maar als je er in trapt ben je natuurlijk wel een sukkel
Foto's bewijzen meer dan genoeg,zolang kenteken er niet duidelijk op staat...

Dit zijn gewoon van interneet geplukte plaatjes. Mobile staat vol met zulke scams, jammer dat er weinig aan g edaan word :/
pi_34080150
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef OnlineGokker het volgende:
In een vorig topic las ik over een BMW 535d E60 die getuned was naar 350PK en 800nm en gewoon supersnel was. Wat moet je daar in godsnaam allemaal voor doen Als ik de online chiptuners moet geloven komen ze niet verder dan 315PK en 630nm
dan moet je een betere zoeken... 60nm winst is net niks...
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 15 januari 2006 @ 13:40:48 #47
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34081396
De E90 M3:





Alleen dit is de 4 deurs uitvoering

Testfahrzeug

[/
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34081517
4 deurs raket op wielen.

Me like
pi_34082304
ouwe feauteauxsjop... maar wel lekker
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_34083304
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Youp het volgende:

[..]

ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronica je hebt idd geen koppelingspedaal....
is dat ook een beetje sjiek bij het parkeren dan? Niet dat dat ding ineens vol aangrijpt en jij je bmw in een andere auto parkeert
  zondag 15 januari 2006 @ 15:10:26 #51
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34084947
Nee, Je moet alleen niet ongeduldig zijn, als je even een dot gas geeft gaat hij wel Maar als je heel langzaam rijd laat hij de koppeling iets slippen. Met het gas spelen bij het stoplicht als je nog in S1 staat zou ik ook niet doen
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34091057
Die M3 ziet er echt heel dik uit. Ben benieuwd naar de coupe.
pi_34094953
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef Five_Aces het volgende:
Nee, Je moet alleen niet ongeduldig zijn, als je even een dot gas geeft gaat hij wel Maar als je heel langzaam rijd laat hij de koppeling iets slippen. Met het gas spelen bij het stoplicht als je nog in S1 staat zou ik ook niet doen
uhhuh ik ken het

dat parkeren dan
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 15 januari 2006 @ 19:45:50 #54
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_34095429
ik heb nog steeds geen duidelijke fotos gezien van de nieuwe 3 coupe, zijn die er wel?
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_34099995
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik heb nog steeds geen duidelijke fotos gezien van de nieuwe 3 coupe, zijn die er wel?
geen officiele....
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 15 januari 2006 @ 21:53:46 #56
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34101313
Wel photoshops

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34101642
Ben blij dat t photoshops zijn, hoop niet dat bmw ooit zoiets uitbrengt..
  maandag 16 januari 2006 @ 00:06:07 #58
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_34107302
waarom duurt het zo lang dan voordat er iets officieels is
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_34119094
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

is dat ook een beetje sjiek bij het parkeren dan? Niet dat dat ding ineens vol aangrijpt en jij je bmw in een andere auto parkeert
Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...
pi_34119167
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef wh00t het volgende:

[..]

Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...
voor mij al een reden om gewoon een handbak te kopen. Heb je tenminste altijd 100% controle.
pi_34119854
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef wh00t het volgende:

[..]

Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...
ik word toch wel weinig enthousiast over dat systeem nu
pi_34119876
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Repeat het volgende:

[..]

voor mij al een reden om gewoon een handbak te kopen. Heb je tenminste altijd 100% controle.
of een gewone automaat, das ook relaxed.
pi_34121595
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...

Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
pi_34121627
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef wh00t het volgende:
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...

Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
waarom? Ik zou zo'n auto ervoor kopen hoor.
pi_34121977
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef wh00t het volgende:
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...

Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
natuurlijk koop je geen M5 als je niet voor je plezier sportief wil rijden.. maar dat betekent toch niet dat er geen rekening mee gehouden hoeft te worden dat je er ook wel eens mee naar de stad gaat ze hadden beter dat pedaaltje erin laten hangen.. kan je gewoon rijden met SMG2, en indien gewenst zelf ff koppelen
pi_34132303
Yup, je BMW
heb je pics?
pi_34138356
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Yup, je BMW
heb je pics?
heh?! heb ik wat gemist?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34138396
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef LoggedIn het volgende:
nah, gewone automaat vind ik niks
rijdt anders heerlijk in zo'n 7 serie met een V12 of een 645/650 cruiseauto ofzo hoor
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 16 januari 2006 @ 22:04:48 #70
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34139071
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef Youp het volgende:

[..]

heh?! heb ik wat gemist?
auto naar sloop

Mijn medeleven gaat uit naar Yup en zijn E30.
Hopelijk wordt die van mij weer iets meer waard!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34173656
ik heb pas geleden een stukkie mee gereden in een 528 van 97, maar dat rijd me daar een partij lekker zeg. stil, krachtig, met toch een mooi motor geluid en je zoeft zo lekker, precies zoals een gewone 5 serie zou moeten zijn en wat die uitstraalt met de buitenkant.

niet echt een auto voor mij, teveel wegenbelasting enzo door dat hoge gewicht, en niet echt een racertje zoals men 325, maar al met al een wagen van formaat
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34174563
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

auto naar sloop

Mijn medeleven gaat uit naar Yup en zijn E30.
Hopelijk wordt die van mij weer iets meer waard!
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:55:21 #73
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_34174784
ik heb m'n e36 coupe laatst van deze koplampen voorzien:


Hella dingen met angel eyes
*wegduikt*

Ik zocht lampen die beter licht geven dan de originele unit maar toch lijken op de standaard unit. Deze zijn simpel en gewoon zwart ipv van dat chroom

Geeft me een bak licht
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_34174963
je verkoopt shoarma neem ik aan?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:01:18 #75
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_34175044
heb ik gedaan ja. Nu deal ik coke op het schoolplein.
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_34175085
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
heb ik gedaan ja. Nu deal ik coke op het schoolplein.
pi_34175291
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
ik heb m'n e36 coupe laatst van deze koplampen voorzien:
[afbeelding]

Hella dingen met angel eyes
*wegduikt*

Ik zocht lampen die beter licht geven dan de originele unit maar toch lijken op de standaard unit. Deze zijn simpel en gewoon zwart ipv van dat chroom

Geeft me een bak licht
waarom verander je je E36 toch in zo'n stereotype sjonnie bak?
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:09:27 #78
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_34175405
doe ik niet
hij is helemaal standaard op nette witte knipperlichten en die koplampen na. Zal als ik tijd heb wel ff wat ploatjes schieten. Je ziet het verschil met de standaard koplampen amper. Vandaar dat ik deze ook genomen heb
Ik wist dat ik hierop commentaar ging krijgen
Ik woon trouwens in de achterhoek dus het fenomeen "turkenbmw" en "sjonniebak" is me niet zo bekend

[ Bericht 16% gewijzigd door Lamme_Sterfkanarie op 17-01-2006 21:20:03 ]
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:44:14 #79
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34176989
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:

Ik woon trouwens in de achterhoek dus het fenomeen "turkenbmw" en "sjonniebak" is me niet zo bekend
Maar het fenomeen Boeren Mest Wagen des te meer, neem ik aan?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:44:49 #80
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_34177015
je moest eens weten hoe vaak ik _dat_ hoor
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_34177134
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
doe ik niet
hij is helemaal standaard op nette witte knipperlichten en die koplampen na. Zal als ik tijd heb wel ff wat ploatjes schieten. Je ziet het verschil met de standaard koplampen amper. Vandaar dat ik deze ook genomen heb
Ik wist dat ik hierop commentaar ging krijgen
Ik woon trouwens in de achterhoek dus het fenomeen "turkenbmw" en "sjonniebak" is me niet zo bekend
nee sorry.. witte knippers vind ik wel oké... maar die lampen... heb ze zelfs zelf een keer moeten monteren op zo'n hoeren turken bak... blegh
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:49:50 #82
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34213189
Iemand nog tips om mijn remmen te verbeteren?
Want mijn ervaringen met BMW remmen zijn niet al te best tot nu toe.

E30 325iX: prima remmen, 2 maal geventileerde schijven

E36 325 Coupé: Scheisse remmen, en als ze wel goed remden waren ze binnen de kortste keren weer krom Ook niet eens geventileerd achter(bezuinigen?)

E46 330i ben ik ook niet kapot van, ze remmen wel aardig, maar als het regent duurt het een seconde ofzo voor ze "pakken"(probleem is bekend op de diverdse fora), de nwe E90 remt daarom de blokken automatisch droog. Schijven schijnen ook vlot krom te trekken.

Iemand ervaringen met andere remmen, gewoon voor "stevig" straatgebruik? voor de 330 dus.
Maten(uniek voor 330i en D)voor: 325*25, achter: 300* 25, beide geventileerd.

Zijn de M3 schijven ( compound noemen ze die geloof ik, beter?) Of iemand ervaringen met gegroefde schijven, zoals de ContiTeves/ATE Powerdisc (ellipsoīde groeven) als die al in de goede maat te krijgen is!?

Ook MovIT lijkt mij wel aardig, maar een beetje prijzig.
MovIT is geloof ik omgebouwde Porsche zooi, dus dat remt iig. beter dan die Beierse TROEP

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 19-01-2006 17:43:14 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34223956
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog tips om mijn remmen te verbeteren?
Want mijn ervaringen met BMW remmen zijn niet al te best tot nu toe.

E30 325iX: prima remmen, 2 maal geventileerde schijven

E36 325 Coupé: Scheisse remmen, en als ze wel goed remden waren ze binnen de kortste keren weer krom Ook niet eens geventileerd achter(bezuinigen?)

E46 330i ben ik ook niet kapot van, ze remmen wel aardig, maar als het regent duurt het een seconde ofzo voor ze "pakken"(probleem is bekend op de diverdse fora), de nwe E90 remt daarom de blokken automatisch droog. Schijven schijnen ook vlot krom te trekken.

Iemand ervaringen met andere remmen, gewoon voor "stevig" straatgebruik? voor de 330 dus.
Maten(uniek voor 330i en D)voor: 325*25, achter: 300* 25, beide geventileerd.

Zijn de M3 schijven ( compound noemen ze die geloof ik, beter?) Of iemand ervaringen met gegroefde schijven, zoals de ContiTeves/ATE Powerdisc (ellipsoīde groeven) als die al in de goede maat te krijgen is!?

Ook MovIT lijkt mij wel aardig, maar een beetje prijzig.
MovIT is geloof ik omgebouwde Porsche zooi, dus dat remt iig. beter dan die Beirse TROEP
wat aftermarket meerzuiger remklauwen enzo nemen...

kromgetrokken schijven heb ik wel vaker van gehoord (e36) maar ik heb het nog nooit mee mogen maken in mn stage... (bij geen enkele) zal wel meevallen...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34225905
wanner komt die nieuwe m3 nou dan mn broer gaat het dan bestellen
pi_34227464
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog tips om mijn remmen te verbeteren?
Want mijn ervaringen met BMW remmen zijn niet al te best tot nu toe.

E30 325iX: prima remmen, 2 maal geventileerde schijven

E36 325 Coupé: Scheisse remmen, en als ze wel goed remden waren ze binnen de kortste keren weer krom Ook niet eens geventileerd achter(bezuinigen?)

E46 330i ben ik ook niet kapot van, ze remmen wel aardig, maar als het regent duurt het een seconde ofzo voor ze "pakken"(probleem is bekend op de diverdse fora), de nwe E90 remt daarom de blokken automatisch droog. Schijven schijnen ook vlot krom te trekken.

Iemand ervaringen met andere remmen, gewoon voor "stevig" straatgebruik? voor de 330 dus.
Maten(uniek voor 330i en D)voor: 325*25, achter: 300* 25, beide geventileerd.

Zijn de M3 schijven ( compound noemen ze die geloof ik, beter?) Of iemand ervaringen met gegroefde schijven, zoals de ContiTeves/ATE Powerdisc (ellipsoīde groeven) als die al in de goede maat te krijgen is!?

Ook MovIT lijkt mij wel aardig, maar een beetje prijzig.
MovIT is geloof ik omgebouwde Porsche zooi, dus dat remt iig. beter dan die Beirse TROEP
e30 ? ( ik heb niet heel dit topic doorgelezen dus vandaar )
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:34:36 #86
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34247047
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:03 schreef Tommeh het volgende:

[..]

e30 ? ( ik heb niet heel dit topic doorgelezen dus vandaar )
Nee remmen voor een E46 330?
Me E30 heeft al prima stoppers
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34247271
Hehe, ik dacht dus e30, vond t al raar
pi_34279944
Ik post normaal echt nooit op Fok, maar beetje de oude BMW topics doorgelezen en vind het echt lachen

Voor de introductie wat pics dan maar

















Specs:
BMW 328i Coupé uit maart '95
200.000KM
Origineel M-technic geleverd (behalve achterbumper)
///M Verlicht pookknopje
Breyton achterbumper
Bilstein schokdempers
H&R veren

Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:14:48 #89
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34282054
Heb je je 328 ook nog wat "geprikkeld"?
Dat doet toch iedereen met zo'n blok!

Mooie otoo/foto's trouwens
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34283019
ondanks dat ik totaal niet van styling houd (zoals de meesten hier wel weten) moet ik toegeven dat ik die breyton achterbumper erg subtiel vind staat imo goed bij de auto (voor de verandering )

maar ik vind de standaard M technik bumper nog nét wat mooier
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34287929
Jeuhh mooie bak man, die velgen zijn echt super.
zo hoort een bmw.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zondag 22 januari 2006 @ 17:47:41 #92
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_34349501
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:

Hella dingen met angel eyes
Wat kost nou zoiets?
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  zondag 22 januari 2006 @ 17:50:45 #93
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_34349588
Als mijn E21 320-6 wat groter was, ging ik er in wonen! Maar hij is net groot genoeg om op de frontpage van mijn website te mogen staan. Nu nog even een paar mooie plaatjes van de 325iX schieten, dan is de boel weer compleet...
pi_34362434
vwk, mooie wagen. Lijkt tenminste nog beetje standaard, dat zijn de mooiere!
pi_34362963
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:50 schreef Rydell het volgende:
Als mijn E21 320-6 wat groter was, ging ik er in wonen! Maar hij is net groot genoeg om op de frontpage van mijn website te mogen staan. Nu nog even een paar mooie plaatjes van de 325iX schieten, dan is de boel weer compleet...
dude... je rijdt bmw... en dan die merc in je avatar...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34363119
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef Youp het volgende:

[..]

dude... je rijdt bmw... en dan die merc in je avatar...
dat zat ik ook al te kijken..
  zondag 22 januari 2006 @ 23:34:46 #97
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_34363384
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef Youp het volgende:

[..]

dude... je rijdt bmw... en dan die merc in je avatar...
'k Had tot voor kort nog een hele fijne Benz tot mijn beschikking, en er zijn genoeg BMW rijders die een voorliefde voor Mercedes hebben, is dat zo raar of zo? Specs. van de Benz op RDW, onder : ST-63-PX.
pi_34364227
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:27 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dat zat ik ook al te kijken..
pi_34364526
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef Rydell het volgende:

[..]

'k Had tot voor kort nog een hele fijne Benz tot mijn beschikking, en er zijn genoeg BMW rijders die een voorliefde voor Mercedes hebben, is dat zo raar of zo? Specs. van de Benz op RDW, onder : ST-63-PX.
t vloekt een beetje
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34381249
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef Hyperdude het volgende:
Heb je je 328 ook nog wat "geprikkeld"?
Dat doet toch iedereen met zo'n blok!

Mooie otoo/foto's trouwens
Hij is (nog) niet geprikkeld, had bij Carly geīnformeerd maar ging al snel achterin de 2000 euro incl., met andere nokkenas en remap
Buiten de standaard trucjes (M50 inlaat, andere nokkenassen) weet ik niet veel.
Heb wel voor 450 euro een M3 spaghetti spruitstuk en kat met 2 redelijk nieuwe lambda's op de kop getikt, aangezien ik al een originele M3 uitlaat heb is dit natuurlijk erg gaaf
Wordt een klein stukje doorlassen op de originele, dunnere flens koppeling tussen middendemper en einddemper, maar a la. Geluid is nu al gaaf (ook inlaatsnorkel dr af gehaald), dus ben benieuwd
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef Youp het volgende:
ondanks dat ik totaal niet van styling houd (zoals de meesten hier wel weten) moet ik toegeven dat ik die breyton achterbumper erg subtiel vind staat imo goed bij de auto (voor de verandering )

maar ik vind de standaard M technik bumper nog nét wat mooier
De Breyton vind ik hier, i.t.t. andere producten van breyton, idd subiel, maar wel (mooi) dikker dan de M technik diffuser
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:23 schreef Inorbit het volgende:
Jeuhh mooie bak man, die velgen zijn echt super.
zo hoort een bmw.
Vind dit ook de mooiste Motorsport velgen

Thanks voor de replies
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')