uhhuh ik ken hetquote:Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef Five_Aces het volgende:
Nee, Je moet alleen niet ongeduldig zijn, als je even een dot gas geeft gaat hij welMaar als je heel langzaam rijd laat hij de koppeling iets slippen. Met het gas spelen bij het stoplicht als je nog in S1 staat zou ik ook niet doen
![]()
geen officiele....quote:Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik heb nog steeds geen duidelijke fotos gezien van de nieuwe 3 coupe, zijn die er wel?
Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
is dat ook een beetje sjiek bij het parkeren dan? Niet dat dat ding ineens vol aangrijpt en jij je bmw in een andere auto parkeert
voor mij al een reden om gewoon een handbak te kopen. Heb je tenminste altijd 100% controle.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef wh00t het volgende:
[..]
Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...![]()
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef wh00t het volgende:
[..]
Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...![]()
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...![]()
of een gewone automaat, das ook relaxed.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
voor mij al een reden om gewoon een handbak te kopen. Heb je tenminste altijd 100% controle.
waarom? Ik zou zo'n auto ervoor kopen hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef wh00t het volgende:
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...![]()
![]()
Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
natuurlijk koop je geen M5 als je niet voor je plezier sportief wil rijden.. maar dat betekent toch niet dat er geen rekening mee gehouden hoeft te worden dat je er ook wel eens mee naar de stad gaatquote:Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef wh00t het volgende:
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...![]()
![]()
Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
rijdt anders heerlijk in zo'n 7 serie met een V12 of een 645/650 cruiseauto ofzo hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef LoggedIn het volgende:
nah, gewone automaat vind ik niks
auto naar sloopquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
auto naar sloop
Mijn medeleven gaat uit naar Yup en zijn E30.
Hopelijk wordt die van mij weer iets meer waard!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |