abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33950219
[Centraal] BMW fantopic [deel 6] Freude am Fahren
Vorige topic en topics



Het centrale BMW topic, gewoon verder ouwehoeren over hoe geweldig het wel niet rijd
quote:
Johnny_Footballhero - maandag 9 januari 2006 @ 23:19

[..]

BMW's krijgen van mij altijd voorrang.

Ik verleen daarentegen nooit, maar dan ook nooit voorrang aan een opel.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33950401
M1, wat een mooi ding!

Dat heb ik ook, tegen een BMW rijder doe je gewoon netjes, zo hoord dat, en tegen franse MPV's doe je aggeressief (kleven, seinen, clacsoneren en rechts inhalen als ze je weer eens afsnijden om met 110 op de linker baan te rijden). Daar koop je dan ook een bmw voor.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33950546
ja super natuurlijk

trouwens waar is de mooie foto uit de OP?

dan zal ik maar wat posten...

E34 M5 3.8





-edit-

je hebt het al gefixed
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33950629
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef Youp het volgende:
ja super natuurlijk

trouwens waar is de mooie foto uit de OP?

dan zal ik maar wat posten...

E34 M5 3.8
[afbeelding]
[afbeelding]



-edit-

je hebt het al gefixed
zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36

ik heb niks gefixed, even geduld, sorry.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33950729
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:35 schreef Inorbit het volgende:

[..]

zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36

ik heb niks gefixed, even geduld, sorry.
doe mij de M5 maar t geluid.... het rijden.... en over het algemeen nog een stuk goedkoper dan een E36 M3 ook
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33950845
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/bmw/17133876.html?

als je dit ziet, dat kan toch niet??

beetje jammer dat deze M5 door ze'n grote gewicht meer last heeft van onderstuur.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_33951200
nee idd.... jammergenoeg geen 3.8..... trouwens dat onderstuur valt wel mee hoor
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33951278
Jammergenoeg geen 3.8?

De 3.8 zegt eerder plof dan de 3.6 hoor, en dat kan makkelijk gebeuren met zo een 2dehands knakenbak.

ALs ik een M5 moest kopen altijd 3.6 voor mij...
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:00:39 #9
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_33951496
ik zat te kijken voor een 518, maar ze hebben allemaal zoveel km's gelopen.
en met mn 18 jaar zal het in de verzekering ook niet goedkoop zijn ondanks dat ik 30% bunusmalus heb, zit dus nog te twijfelen. had eerst een e30 wat wel lekker was nu een 205 wat gewoon kut is. Ik wil weer een bmw
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_33951855
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef yup het volgende:
Jammergenoeg geen 3.8?

De 3.8 zegt eerder plof dan de 3.6 hoor, en dat kan makkelijk gebeuren met zo een 2dehands knakenbak.

ALs ik een M5 moest kopen altijd 3.6 voor mij...
3.8 is ook een super degelijke motor hoor yup laatst een 3.8 touring gereden (heb ik toen eens verteld in een van de topics uit deze reeks) en die had 260k gelopen en liep nog als een zonnetje al die M5en zijn super sterk... ongeacht 3.6 of 3.8
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33951877
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik zat te kijken voor een 518, maar ze hebben allemaal zoveel km's gelopen.
en met mn 18 jaar zal het in de verzekering ook niet goedkoop zijn ondanks dat ik 30% bunusmalus heb, zit dus nog te twijfelen. had eerst een e30 wat wel lekker was nu een 205 wat gewoon kut is. Ik wil weer een bmw
een 518 alsjeblieft zeg.....
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33952009
Ik zou ook best zo'n M5 willen hebben

Youp heb je al achterhaald of die BMW 3.0 CSI (E9) de moeite waard is.. die kerel wil het nu wel eens weten!
pi_33952097
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou ook best zo'n M5 willen hebben

Youp heb je al achterhaald of die BMW 3.0 CSI (E9) de moeite waard is.. die kerel wil het nu wel eens weten!
een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!! je komt er alleen geld in aan het steken... onderdelen enzo voor zo'n ding zijn zeldzaam... maar hem naar de sloop brengen oid is gewoon not done!
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:29:30 #14
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_33952558
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:12 schreef Youp het volgende:

[..]

een 518 alsjeblieft zeg.....
denk dat dat het enige is wat ze op mijn leeftijd verzekeren, had liever een 525 natuurlijk
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_33952979
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef Youp het volgende:

[..]

een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!! je komt er alleen geld in aan het steken... onderdelen enzo voor zo'n ding zijn zeldzaam... maar hem naar de sloop brengen oid is gewoon not done!
de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.
pi_33956345
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.
je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeld zeker bij zo'n auto.....

maar wat mankeerder er ook alweer aan? hij was erg rot had ik begrepen?
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:29:05 #17
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_33958538
3.8L motoren zijn goed hoor. Zit niet zo veel op wat stuk kan gaan dat is het voordeel.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_33958985
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Youp het volgende:

[..]

je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeld zeker bij zo'n auto.....

maar wat mankeerder er ook alweer aan? hij was erg rot had ik begrepen?
Ja rot en staat nu een tijdje buiten
verder nog niet goed gekeken eigenlijk
pi_33959151
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja rot en staat nu een tijdje buiten
verder nog niet goed gekeken eigenlijk
kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33977499
ik heb een vraag over de M5 (van nu):

In deze auto schakel je met het stuur waarbij de auto zelf het koppelen doet (dus niet volledig automatisch). Maar betekent dat dan dat er ook geen koppelingspedaal in de auto zit? Zo niet, hoe gaat dat dan bij het stoplicht enzow?
pi_33980086
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb een vraag over de M5 (van nu):

In deze auto schakel je met het stuur waarbij de auto zelf het koppelen doet (dus niet volledig automatisch). Maar betekent dat dan dat er ook geen koppelingspedaal in de auto zit? Zo niet, hoe gaat dat dan bij het stoplicht enzow?
ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronica je hebt idd geen koppelingspedaal....
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33980329
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef Youp het volgende:

[..]

kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....
ik heb er alleen zo weinig tijd voor..
is het niets voor jou dan?
pi_33980401
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ik heb er alleen zo weinig tijd voor..
is het niets voor jou dan?
als ik geld genoeg had zou ik m zo willen hebben......

zorg dat dat ding ergens kurkdroog komt te staan... desnoods begin je er over 10 jaar pas aan bij wijze van spreken, als hij maar droog staat dan wordt het niet erger dan dat het al is...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33980417
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Youp het volgende:

[..]

ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronica je hebt idd geen koppelingspedaal....
maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
pi_33980485
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
juist dat ding ontkoppelt gewoon vanzelf... maar je kan de rem ook loslaten en dan rijdt hij niet weg, hij koppelt pas wanneer je gas geeft... en je kan je pookje idd ook nog in de vrij zetten zou je dat willen... en in een automaat stand...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33980557
maar dat betekent ook dat ie gaat zitten (ont)koppelen als je je gas gewoon loslaat
pi_33980631
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:34 schreef LoggedIn het volgende:
maar dat betekent ook dat ie gaat zitten (ont)koppelen als je je gas gewoon loslaat
nee.. pas wanneer je bijna stil staat...

-edit-

het is geen sCo0t4h
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33980786
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef Youp het volgende:

[..]

nee.. pas wanneer je bijna stil staat...

-edit-

het is geen sCo0t4h
ooh, ok

scooter zou ik niet weten hoor ik ben gelijk voor een auto gegaan maar dit systeem is wel nieuw voor me
pi_34006753
Nog belang bij een e28 pick up?



Advertentie.
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
pi_34007369
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
Volgens mij zelfs in zelf schakel modus zorgt de bak ervoor dat je bij het remmen niet opeens begint te gassen in zijn 7 terwijl je maar 20 rijd.

De electronica zorgt ervoor (indien jij een te hoge versnelling hebt gekozen) dat de bak zelf terugschakelt.

Ook met terugschakelen bij hoge toeren, bijv. naar zijn 2 schakelen bij 150 km/u. Kan niet. Electronica zorgt ervoor dat je de motor niet kan opblazen door mensen die terugschakel happy zijn...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:50:43 #31
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_34012210
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef Youp het volgende:

[..]

nee.. pas wanneer je bijna stil staat...

-edit-

het is geen sCo0t4h
Als je lang van te voren gaat remmen voor een stoplicht dan ontkoppeld hij ook automatisch op een bepaald moment, 't is even wennen aangezien je natuurlijk eerst nog even afremt op de motor en daarna ineens meer bij moet remmen.
Als je er eenmaal aan gewend bent gaat het vanzelf en voel je het punt dat hij gaat ontkoppelen al aan komen, super systeem wat mij betreft.
Je kan zelfs heel gemakkelijk 'holletje trekken' door heel licht je voet op het gaspedaal te laten rusten, dan laat hij de koppeling netjes slippen.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_34017905
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef JWD het volgende:

[..]

Als je lang van te voren gaat remmen voor een stoplicht dan ontkoppeld hij ook automatisch op een bepaald moment, 't is even wennen aangezien je natuurlijk eerst nog even afremt op de motor en daarna ineens meer bij moet remmen.
Als je er eenmaal aan gewend bent gaat het vanzelf en voel je het punt dat hij gaat ontkoppelen al aan komen, super systeem wat mij betreft.
Je kan zelfs heel gemakkelijk 'holletje trekken' door heel licht je voet op het gaspedaal te laten rusten, dan laat hij de koppeling netjes slippen.
ik vind het wel een gaaf systeem iig weet niet hoe het met SMG 2 is (heb alleen maar met SMG 1 gereden) maar het is wel erg nerveus... maarja dat hoort er bij
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34018216
Wil ook wel zo een SMG ding rijden.

Als iemand mij een BMW M3 met SMG wilt lenen, graag.

pi_34018541
De nieuwe BMW Motorsport kalender is....
pi_34034508
Deel 7 alweer! Gaat hard
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:15:29 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34034605
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef ChRoNiC het volgende:
Deel 7 alweer! Gaat hard
Morgen geweldig feest in de silly ben je er ook

sorry dat ik off topic ga
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_34035472
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Youp het volgende:

[..]

ik vind het wel een gaaf systeem iig weet niet hoe het met SMG 2 is (heb alleen maar met SMG 1 gereden) maar het is wel erg nerveus... maarja dat hoort er bij
Dat nerveus ligt vaak aan de hoogtoerige agressieve motor die aan de SMG2 bak gekoppeld zit en dito rechtervoet

Ik vind het ook wel een gaaf systeem maar voor dagelijks gebruik niet echt heel praktisch. Op een gegeven moment 'leer' je wel schakelen ermee en kan je bijna schokvrij opschakelen (beetje met je gaspedaal spelen erbij, iets terug nemen) maar het zal nooit echt comfortabel zijn.
In z'n meest snelle stand is de bak ook wel erg agressief vind ik, voor sportief gebruik erg gaaf natuurlijk en jij hebt, als bestuurder zijnde, het stuur vast en dan vallen de 'klappen' nog wel mee maar voor de bijrijders komt het nogal 'hard' over allemaal en gedurende de rit zie je de gezichten vaak wat minder vrolijk worden. (als de eerste indrukwekkende momenten voorbij zijn dus )
pi_34041594
Volgens mij is de M3 3.2 blok ook behoorlijk agressief op het gas, niet dat ik ermee heb gereden maar van horen zeggen...

Gewone 330i bijv. lijkt me wat relaxter op het gas reageren...
pi_34044437
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:53 schreef yup het volgende:
Volgens mij is de M3 3.2 blok ook behoorlijk agressief op het gas, niet dat ik ermee heb gereden maar van horen zeggen...

Gewone 330i bijv. lijkt me wat relaxter op het gas reageren...
dan moet je de E90 330i met handbak eens rijden als er een nieuwe "normale" motor agressief is is het de nieuwe 3.0 6 in lijn

maar iig ik heb in een clubsport gereden met SMG (dus geen M ) maar die was dus enorm agressief en dat komt puur door de bak en hoe hij ontkoppelt
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34045119
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef Youp het volgende:

[..]

dan moet je de E90 330i met handbak eens rijden als er een nieuwe "normale" motor agressief is is het de nieuwe 3.0 6 in lijn

maar iig ik heb in een clubsport gereden met SMG (dus geen M ) maar die was dus enorm agressief en dat komt puur door de bak en hoe hij ontkoppelt
Klopt, die heb ik in de 6 serie gereden, 630i dus.
Vanwege het gewicht en de automaat voelde het op het eerste moment even wat traag aan maar als ie eenmaal gaat... Wat een heerlijke jank-toerenmachine weer!
pi_34047414
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef wh00t het volgende:
Ik vind het ook wel een gaaf systeem maar voor dagelijks gebruik niet echt heel praktisch. Op een gegeven moment 'leer' je wel schakelen ermee en kan je bijna schokvrij opschakelen (beetje met je gaspedaal spelen erbij, iets terug nemen) maar het zal nooit echt comfortabel zijn.
dat zuigt dan toch wel weer eigenlijk.. ik wil wel de mogelijkheid hebben om comfortabel te rijden natuurlijk
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:56:59 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34058478
Iemand nog 20000 EUR los in de achterzak voor een 645i?

Check deze mobile.de link

Wat een oplichters heb je op deze wereld
Maar als je er in trapt ben je natuurlijk wel een sukkel
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34065232
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef wh00t het volgende:

[..]

Klopt, die heb ik in de 6 serie gereden, 630i dus.
Vanwege het gewicht en de automaat voelde het op het eerste moment even wat traag aan maar als ie eenmaal gaat... Wat een heerlijke jank-toerenmachine weer!
mwah 630i heb ik niet mee gereden maar die is toch wat te log voor die motor.... 530i heb ik wel gereden... niet echt je van het... 645 en 650 lopen wel oké
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34069269
In een vorig topic las ik over een BMW 535d E60 die getuned was naar 350PK en 800nm en gewoon supersnel was. Wat moet je daar in godsnaam allemaal voor doen Als ik de online chiptuners moet geloven komen ze niet verder dan 315PK en 630nm
pi_34069537
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog 20000 EUR los in de achterzak voor een 645i?

Check deze mobile.de link

Wat een oplichters heb je op deze wereld
Maar als je er in trapt ben je natuurlijk wel een sukkel
Foto's bewijzen meer dan genoeg,zolang kenteken er niet duidelijk op staat...

Dit zijn gewoon van interneet geplukte plaatjes. Mobile staat vol met zulke scams, jammer dat er weinig aan g edaan word :/
pi_34080150
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef OnlineGokker het volgende:
In een vorig topic las ik over een BMW 535d E60 die getuned was naar 350PK en 800nm en gewoon supersnel was. Wat moet je daar in godsnaam allemaal voor doen Als ik de online chiptuners moet geloven komen ze niet verder dan 315PK en 630nm
dan moet je een betere zoeken... 60nm winst is net niks...
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 15 januari 2006 @ 13:40:48 #47
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34081396
De E90 M3:





Alleen dit is de 4 deurs uitvoering

Testfahrzeug

[/
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34081517
4 deurs raket op wielen.

Me like
pi_34082304
ouwe feauteauxsjop... maar wel lekker
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_34083304
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Youp het volgende:

[..]

ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronica je hebt idd geen koppelingspedaal....
is dat ook een beetje sjiek bij het parkeren dan? Niet dat dat ding ineens vol aangrijpt en jij je bmw in een andere auto parkeert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')