quote:Johnny_Footballhero - maandag 9 januari 2006 @ 23:19
[..]
BMW's krijgen van mij altijd voorrang.
Ik verleen daarentegen nooit, maar dan ook nooit voorrang aan een opel.
zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef Youp het volgende:
ja super natuurlijk
trouwens waar is de mooie foto uit de OP?
dan zal ik maar wat posten...
E34 M5 3.8
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit-
je hebt het al gefixed
doe mij de M5 maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:35 schreef Inorbit het volgende:
[..]
zeker heel bruut die M5 dat moet echt de auto zijn waar je op dit moment het meest pk voor je geld mee krijgt. zo'n beetje, met de m3 E36
ik heb niks gefixed, even geduld, sorry.
3.8 is ook een super degelijke motor hoor yupquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef yup het volgende:
Jammergenoeg geen 3.8?
De 3.8 zegt eerder plof dan de 3.6 hoor, en dat kan makkelijk gebeuren met zo een 2dehands knakenbak.
ALs ik een M5 moest kopen altijd 3.6 voor mij...
een 518 alsjeblieft zeg.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik zat te kijken voor een 518, maar ze hebben allemaal zoveel km's gelopen.
en met mn 18 jaar zal het in de verzekering ook niet goedkoop zijn ondanks dat ik 30% bunusmalus heb, zit dus nog te twijfelen. had eerst een e30 wat wel lekker was nu een 205 wat gewoon kut is. Ik wil weer een bmw
een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou ook best zo'n M5 willen hebben
Youp heb je al achterhaald of die BMW 3.0 CSI (E9) de moeite waard is.. die kerel wil het nu wel eens weten!
denk dat dat het enige is wat ze op mijn leeftijd verzekeren, had liever een 525 natuurlijkquote:
de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef Youp het volgende:
[..]
een 3.0 CSL is altijd de moeite waard !!!je komt er alleen geld in aan het steken... onderdelen enzo voor zo'n ding zijn zeldzaam... maar hem naar de sloop brengen oid is gewoon not done!
je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeldquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de moeite waard in financieel opzicht uiteraard.
Ja rot en staat nu een tijdje buitenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Youp het volgende:
[..]
je gaat er altijd meer in stoppen dan dat je er voor terug krijgt als je dat bedoeldzeker bij zo'n auto.....
maar wat mankeerder er ook alweer aan? hij was erg rot had ik begrepen?
kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja rot en staat nu een tijdje buiten
verder nog niet goed gekeken eigenlijk![]()
ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronicaquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb een vraag over de M5 (van nu):
In deze auto schakel je met het stuur waarbij de auto zelf het koppelen doet (dus niet volledig automatisch). Maar betekent dat dan dat er ook geen koppelingspedaal in de auto zit? Zo niet, hoe gaat dat dan bij het stoplicht enzow?
ik heb er alleen zo weinig tijd voor..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk maar uit, dadelijk is er niets meer van over en dat zou DOOD en DOOD zonde zijn.... zo'n zeldzame, mooie auto's.....
als ik geld genoeg had zou ik m zo willen hebben......quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb er alleen zo weinig tijd voor..![]()
is het niets voor jou dan?
maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Youp het volgende:
[..]
ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronicaje hebt idd geen koppelingspedaal....
juist dat ding ontkoppelt gewoon vanzelf... maar je kan de rem ook loslaten en dan rijdt hij niet weg, hij koppelt pas wanneer je gas geeft... en je kan je pookje idd ook nog in de vrij zetten zou je dat willen... en in een automaat stand...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
nee.. pas wanneer je bijna stil staat...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:34 schreef LoggedIn het volgende:
maar dat betekent ook dat ie gaat zitten (ont)koppelen als je je gas gewoon loslaat
ooh, okquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef Youp het volgende:
[..]
nee.. pas wanneer je bijna stil staat...
-edit-
het is geen sCo0t4h
Volgens mij zelfs in zelf schakel modus zorgt de bak ervoor dat je bij het remmen niet opeens begint te gassen in zijn 7 terwijl je maar 20 rijd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
Als je lang van te voren gaat remmen voor een stoplicht dan ontkoppeld hij ook automatisch op een bepaald moment, 't is even wennen aangezien je natuurlijk eerst nog even afremt op de motor en daarna ineens meer bij moet remmen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef Youp het volgende:
[..]
nee.. pas wanneer je bijna stil staat...
-edit-
het is geen sCo0t4h
ik vind het wel een gaaf systeem iigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef JWD het volgende:
[..]
Als je lang van te voren gaat remmen voor een stoplicht dan ontkoppeld hij ook automatisch op een bepaald moment, 't is even wennen aangezien je natuurlijk eerst nog even afremt op de motor en daarna ineens meer bij moet remmen.
Als je er eenmaal aan gewend bent gaat het vanzelf en voel je het punt dat hij gaat ontkoppelen al aan komen, super systeem wat mij betreft.
Je kan zelfs heel gemakkelijk 'holletje trekken' door heel licht je voet op het gaspedaal te laten rusten, dan laat hij de koppeling netjes slippen.
Morgen geweldig feest in de silly ben je er ookquote:
Dat nerveus ligt vaak aan de hoogtoerige agressieve motor die aan de SMG2 bak gekoppeld zit en dito rechtervoetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Youp het volgende:
[..]
ik vind het wel een gaaf systeem iigweet niet hoe het met SMG 2 is (heb alleen maar met SMG 1 gereden) maar het is wel erg nerveus... maarja dat hoort er bij
dan moet je de E90 330i met handbak eens rijdenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:53 schreef yup het volgende:
Volgens mij is de M3 3.2 blok ook behoorlijk agressief op het gas, niet dat ik ermee heb gereden maar van horen zeggen...
Gewone 330i bijv. lijkt me wat relaxter op het gas reageren...
Klopt, die heb ik in de 6 serie gereden, 630i dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef Youp het volgende:
[..]
dan moet je de E90 330i met handbak eens rijdenals er een nieuwe "normale" motor agressief is is het de nieuwe 3.0 6 in lijn
![]()
maar iig ik heb in een clubsport gereden met SMG (dus geen M ) maar die was dus enorm agressief en dat komt puur door de bak en hoe hij ontkoppelt
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef wh00t het volgende:
Ik vind het ook wel een gaaf systeem maar voor dagelijks gebruik niet echt heel praktisch. Op een gegeven moment 'leer' je wel schakelen ermee en kan je bijna schokvrij opschakelen (beetje met je gaspedaal spelen erbij, iets terug nemen) maar het zal nooit echt comfortabel zijn.
mwah 630i heb ik niet mee gereden maar die is toch wat te log voor die motor.... 530i heb ik wel gereden... niet echt je van het... 645 en 650 lopen wel okéquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef wh00t het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik in de 6 serie gereden, 630i dus.
Vanwege het gewicht en de automaat voelde het op het eerste moment even wat traag aan maar als ie eenmaal gaat... Wat een heerlijke jank-toerenmachine weer!![]()
Foto's bewijzen meer dan genoeg,zolang kenteken er niet duidelijk op staat...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog 20000 EUR los in de achterzak voor een 645i?
Check deze mobile.de link
Wat een oplichters heb je op deze wereld![]()
![]()
Maar als je er in trapt ben je natuurlijk wel een sukkel![]()
dan moet je een betere zoeken... 60nm winst is net niks...quote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef OnlineGokker het volgende:
In een vorig topic las ik over een BMW 535d E60 die getuned was naar 350PK en 800nm en gewoon supersnel was. Wat moet je daar in godsnaam allemaal voor doenAls ik de online chiptuners moet geloven komen ze niet verder dan 315PK en 630nm
is dat ook een beetje sjiek bij het parkeren dan? Niet dat dat ding ineens vol aangrijpt en jij je bmw in een andere auto parkeertquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Youp het volgende:
[..]
ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronicaje hebt idd geen koppelingspedaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |