abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33980557
maar dat betekent ook dat ie gaat zitten (ont)koppelen als je je gas gewoon loslaat
pi_33980631
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:34 schreef LoggedIn het volgende:
maar dat betekent ook dat ie gaat zitten (ont)koppelen als je je gas gewoon loslaat
nee.. pas wanneer je bijna stil staat...

-edit-

het is geen sCo0t4h
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33980786
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef Youp het volgende:

[..]

nee.. pas wanneer je bijna stil staat...

-edit-

het is geen sCo0t4h
ooh, ok

scooter zou ik niet weten hoor ik ben gelijk voor een auto gegaan maar dit systeem is wel nieuw voor me
pi_34006753
Nog belang bij een e28 pick up?



Advertentie.
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
pi_34007369
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar moet je dan terugschakelen naar zn vrij als je gaat stilstaan, of moet je net als in een automaat de rem gaan zitten vasthouden (zonder dat de motor afslaat)?
Volgens mij zelfs in zelf schakel modus zorgt de bak ervoor dat je bij het remmen niet opeens begint te gassen in zijn 7 terwijl je maar 20 rijd.

De electronica zorgt ervoor (indien jij een te hoge versnelling hebt gekozen) dat de bak zelf terugschakelt.

Ook met terugschakelen bij hoge toeren, bijv. naar zijn 2 schakelen bij 150 km/u. Kan niet. Electronica zorgt ervoor dat je de motor niet kan opblazen door mensen die terugschakel happy zijn...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:50:43 #31
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_34012210
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef Youp het volgende:

[..]

nee.. pas wanneer je bijna stil staat...

-edit-

het is geen sCo0t4h
Als je lang van te voren gaat remmen voor een stoplicht dan ontkoppeld hij ook automatisch op een bepaald moment, 't is even wennen aangezien je natuurlijk eerst nog even afremt op de motor en daarna ineens meer bij moet remmen.
Als je er eenmaal aan gewend bent gaat het vanzelf en voel je het punt dat hij gaat ontkoppelen al aan komen, super systeem wat mij betreft.
Je kan zelfs heel gemakkelijk 'holletje trekken' door heel licht je voet op het gaspedaal te laten rusten, dan laat hij de koppeling netjes slippen.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_34017905
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef JWD het volgende:

[..]

Als je lang van te voren gaat remmen voor een stoplicht dan ontkoppeld hij ook automatisch op een bepaald moment, 't is even wennen aangezien je natuurlijk eerst nog even afremt op de motor en daarna ineens meer bij moet remmen.
Als je er eenmaal aan gewend bent gaat het vanzelf en voel je het punt dat hij gaat ontkoppelen al aan komen, super systeem wat mij betreft.
Je kan zelfs heel gemakkelijk 'holletje trekken' door heel licht je voet op het gaspedaal te laten rusten, dan laat hij de koppeling netjes slippen.
ik vind het wel een gaaf systeem iig weet niet hoe het met SMG 2 is (heb alleen maar met SMG 1 gereden) maar het is wel erg nerveus... maarja dat hoort er bij
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34018216
Wil ook wel zo een SMG ding rijden.

Als iemand mij een BMW M3 met SMG wilt lenen, graag.

pi_34018541
De nieuwe BMW Motorsport kalender is....
pi_34034508
Deel 7 alweer! Gaat hard
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:15:29 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34034605
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef ChRoNiC het volgende:
Deel 7 alweer! Gaat hard
Morgen geweldig feest in de silly ben je er ook

sorry dat ik off topic ga
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_34035472
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Youp het volgende:

[..]

ik vind het wel een gaaf systeem iig weet niet hoe het met SMG 2 is (heb alleen maar met SMG 1 gereden) maar het is wel erg nerveus... maarja dat hoort er bij
Dat nerveus ligt vaak aan de hoogtoerige agressieve motor die aan de SMG2 bak gekoppeld zit en dito rechtervoet

Ik vind het ook wel een gaaf systeem maar voor dagelijks gebruik niet echt heel praktisch. Op een gegeven moment 'leer' je wel schakelen ermee en kan je bijna schokvrij opschakelen (beetje met je gaspedaal spelen erbij, iets terug nemen) maar het zal nooit echt comfortabel zijn.
In z'n meest snelle stand is de bak ook wel erg agressief vind ik, voor sportief gebruik erg gaaf natuurlijk en jij hebt, als bestuurder zijnde, het stuur vast en dan vallen de 'klappen' nog wel mee maar voor de bijrijders komt het nogal 'hard' over allemaal en gedurende de rit zie je de gezichten vaak wat minder vrolijk worden. (als de eerste indrukwekkende momenten voorbij zijn dus )
pi_34041594
Volgens mij is de M3 3.2 blok ook behoorlijk agressief op het gas, niet dat ik ermee heb gereden maar van horen zeggen...

Gewone 330i bijv. lijkt me wat relaxter op het gas reageren...
pi_34044437
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:53 schreef yup het volgende:
Volgens mij is de M3 3.2 blok ook behoorlijk agressief op het gas, niet dat ik ermee heb gereden maar van horen zeggen...

Gewone 330i bijv. lijkt me wat relaxter op het gas reageren...
dan moet je de E90 330i met handbak eens rijden als er een nieuwe "normale" motor agressief is is het de nieuwe 3.0 6 in lijn

maar iig ik heb in een clubsport gereden met SMG (dus geen M ) maar die was dus enorm agressief en dat komt puur door de bak en hoe hij ontkoppelt
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34045119
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef Youp het volgende:

[..]

dan moet je de E90 330i met handbak eens rijden als er een nieuwe "normale" motor agressief is is het de nieuwe 3.0 6 in lijn

maar iig ik heb in een clubsport gereden met SMG (dus geen M ) maar die was dus enorm agressief en dat komt puur door de bak en hoe hij ontkoppelt
Klopt, die heb ik in de 6 serie gereden, 630i dus.
Vanwege het gewicht en de automaat voelde het op het eerste moment even wat traag aan maar als ie eenmaal gaat... Wat een heerlijke jank-toerenmachine weer!
pi_34047414
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef wh00t het volgende:
Ik vind het ook wel een gaaf systeem maar voor dagelijks gebruik niet echt heel praktisch. Op een gegeven moment 'leer' je wel schakelen ermee en kan je bijna schokvrij opschakelen (beetje met je gaspedaal spelen erbij, iets terug nemen) maar het zal nooit echt comfortabel zijn.
dat zuigt dan toch wel weer eigenlijk.. ik wil wel de mogelijkheid hebben om comfortabel te rijden natuurlijk
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:56:59 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34058478
Iemand nog 20000 EUR los in de achterzak voor een 645i?

Check deze mobile.de link

Wat een oplichters heb je op deze wereld
Maar als je er in trapt ben je natuurlijk wel een sukkel
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34065232
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef wh00t het volgende:

[..]

Klopt, die heb ik in de 6 serie gereden, 630i dus.
Vanwege het gewicht en de automaat voelde het op het eerste moment even wat traag aan maar als ie eenmaal gaat... Wat een heerlijke jank-toerenmachine weer!
mwah 630i heb ik niet mee gereden maar die is toch wat te log voor die motor.... 530i heb ik wel gereden... niet echt je van het... 645 en 650 lopen wel oké
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34069269
In een vorig topic las ik over een BMW 535d E60 die getuned was naar 350PK en 800nm en gewoon supersnel was. Wat moet je daar in godsnaam allemaal voor doen Als ik de online chiptuners moet geloven komen ze niet verder dan 315PK en 630nm
pi_34069537
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog 20000 EUR los in de achterzak voor een 645i?

Check deze mobile.de link

Wat een oplichters heb je op deze wereld
Maar als je er in trapt ben je natuurlijk wel een sukkel
Foto's bewijzen meer dan genoeg,zolang kenteken er niet duidelijk op staat...

Dit zijn gewoon van interneet geplukte plaatjes. Mobile staat vol met zulke scams, jammer dat er weinig aan g edaan word :/
pi_34080150
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef OnlineGokker het volgende:
In een vorig topic las ik over een BMW 535d E60 die getuned was naar 350PK en 800nm en gewoon supersnel was. Wat moet je daar in godsnaam allemaal voor doen Als ik de online chiptuners moet geloven komen ze niet verder dan 315PK en 630nm
dan moet je een betere zoeken... 60nm winst is net niks...
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 15 januari 2006 @ 13:40:48 #47
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34081396
De E90 M3:





Alleen dit is de 4 deurs uitvoering

Testfahrzeug

[/
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34081517
4 deurs raket op wielen.

Me like
pi_34082304
ouwe feauteauxsjop... maar wel lekker
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_34083304
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Youp het volgende:

[..]

ja het is gewoon een electronisch gestuurde handbak... zit dus gewoon een koppeling in enzo.... en hoe dat gaat bij het stoplicht? >> electronica je hebt idd geen koppelingspedaal....
is dat ook een beetje sjiek bij het parkeren dan? Niet dat dat ding ineens vol aangrijpt en jij je bmw in een andere auto parkeert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')