abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 15:10:26 #51
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34084947
Nee, Je moet alleen niet ongeduldig zijn, als je even een dot gas geeft gaat hij wel Maar als je heel langzaam rijd laat hij de koppeling iets slippen. Met het gas spelen bij het stoplicht als je nog in S1 staat zou ik ook niet doen
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34091057
Die M3 ziet er echt heel dik uit. Ben benieuwd naar de coupe.
pi_34094953
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef Five_Aces het volgende:
Nee, Je moet alleen niet ongeduldig zijn, als je even een dot gas geeft gaat hij wel Maar als je heel langzaam rijd laat hij de koppeling iets slippen. Met het gas spelen bij het stoplicht als je nog in S1 staat zou ik ook niet doen
uhhuh ik ken het

dat parkeren dan
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 15 januari 2006 @ 19:45:50 #54
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_34095429
ik heb nog steeds geen duidelijke fotos gezien van de nieuwe 3 coupe, zijn die er wel?
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_34099995
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik heb nog steeds geen duidelijke fotos gezien van de nieuwe 3 coupe, zijn die er wel?
geen officiele....
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 15 januari 2006 @ 21:53:46 #56
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34101313
Wel photoshops

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34101642
Ben blij dat t photoshops zijn, hoop niet dat bmw ooit zoiets uitbrengt..
  maandag 16 januari 2006 @ 00:06:07 #58
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_34107302
waarom duurt het zo lang dan voordat er iets officieels is
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_34119094
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

is dat ook een beetje sjiek bij het parkeren dan? Niet dat dat ding ineens vol aangrijpt en jij je bmw in een andere auto parkeert
Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...
pi_34119167
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef wh00t het volgende:

[..]

Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...
voor mij al een reden om gewoon een handbak te kopen. Heb je tenminste altijd 100% controle.
pi_34119854
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef wh00t het volgende:

[..]

Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...
ik word toch wel weinig enthousiast over dat systeem nu
pi_34119876
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Repeat het volgende:

[..]

voor mij al een reden om gewoon een handbak te kopen. Heb je tenminste altijd 100% controle.
of een gewone automaat, das ook relaxed.
pi_34121595
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...

Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
pi_34121627
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef wh00t het volgende:
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...

Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
waarom? Ik zou zo'n auto ervoor kopen hoor.
pi_34121977
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef wh00t het volgende:
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...

Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
natuurlijk koop je geen M5 als je niet voor je plezier sportief wil rijden.. maar dat betekent toch niet dat er geen rekening mee gehouden hoeft te worden dat je er ook wel eens mee naar de stad gaat ze hadden beter dat pedaaltje erin laten hangen.. kan je gewoon rijden met SMG2, en indien gewenst zelf ff koppelen
pi_34132303
Yup, je BMW
heb je pics?
pi_34138356
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Yup, je BMW
heb je pics?
heh?! heb ik wat gemist?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34138396
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef LoggedIn het volgende:
nah, gewone automaat vind ik niks
rijdt anders heerlijk in zo'n 7 serie met een V12 of een 645/650 cruiseauto ofzo hoor
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 16 januari 2006 @ 22:04:48 #70
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34139071
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef Youp het volgende:

[..]

heh?! heb ik wat gemist?
auto naar sloop

Mijn medeleven gaat uit naar Yup en zijn E30.
Hopelijk wordt die van mij weer iets meer waard!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34173656
ik heb pas geleden een stukkie mee gereden in een 528 van 97, maar dat rijd me daar een partij lekker zeg. stil, krachtig, met toch een mooi motor geluid en je zoeft zo lekker, precies zoals een gewone 5 serie zou moeten zijn en wat die uitstraalt met de buitenkant.

niet echt een auto voor mij, teveel wegenbelasting enzo door dat hoge gewicht, en niet echt een racertje zoals men 325, maar al met al een wagen van formaat
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34174563
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

auto naar sloop

Mijn medeleven gaat uit naar Yup en zijn E30.
Hopelijk wordt die van mij weer iets meer waard!
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:55:21 #73
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_34174784
ik heb m'n e36 coupe laatst van deze koplampen voorzien:


Hella dingen met angel eyes
*wegduikt*

Ik zocht lampen die beter licht geven dan de originele unit maar toch lijken op de standaard unit. Deze zijn simpel en gewoon zwart ipv van dat chroom

Geeft me een bak licht
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_34174963
je verkoopt shoarma neem ik aan?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:01:18 #75
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_34175044
heb ik gedaan ja. Nu deal ik coke op het schoolplein.
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_34175085
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
heb ik gedaan ja. Nu deal ik coke op het schoolplein.
pi_34175291
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
ik heb m'n e36 coupe laatst van deze koplampen voorzien:
[afbeelding]

Hella dingen met angel eyes
*wegduikt*

Ik zocht lampen die beter licht geven dan de originele unit maar toch lijken op de standaard unit. Deze zijn simpel en gewoon zwart ipv van dat chroom

Geeft me een bak licht
waarom verander je je E36 toch in zo'n stereotype sjonnie bak?
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:09:27 #78
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_34175405
doe ik niet
hij is helemaal standaard op nette witte knipperlichten en die koplampen na. Zal als ik tijd heb wel ff wat ploatjes schieten. Je ziet het verschil met de standaard koplampen amper. Vandaar dat ik deze ook genomen heb
Ik wist dat ik hierop commentaar ging krijgen
Ik woon trouwens in de achterhoek dus het fenomeen "turkenbmw" en "sjonniebak" is me niet zo bekend

[ Bericht 16% gewijzigd door Lamme_Sterfkanarie op 17-01-2006 21:20:03 ]
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:44:14 #79
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34176989
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:

Ik woon trouwens in de achterhoek dus het fenomeen "turkenbmw" en "sjonniebak" is me niet zo bekend
Maar het fenomeen Boeren Mest Wagen des te meer, neem ik aan?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:44:49 #80
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_34177015
je moest eens weten hoe vaak ik _dat_ hoor
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_34177134
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
doe ik niet
hij is helemaal standaard op nette witte knipperlichten en die koplampen na. Zal als ik tijd heb wel ff wat ploatjes schieten. Je ziet het verschil met de standaard koplampen amper. Vandaar dat ik deze ook genomen heb
Ik wist dat ik hierop commentaar ging krijgen
Ik woon trouwens in de achterhoek dus het fenomeen "turkenbmw" en "sjonniebak" is me niet zo bekend
nee sorry.. witte knippers vind ik wel oké... maar die lampen... heb ze zelfs zelf een keer moeten monteren op zo'n hoeren turken bak... blegh
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:49:50 #82
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34213189
Iemand nog tips om mijn remmen te verbeteren?
Want mijn ervaringen met BMW remmen zijn niet al te best tot nu toe.

E30 325iX: prima remmen, 2 maal geventileerde schijven

E36 325 Coupé: Scheisse remmen, en als ze wel goed remden waren ze binnen de kortste keren weer krom Ook niet eens geventileerd achter(bezuinigen?)

E46 330i ben ik ook niet kapot van, ze remmen wel aardig, maar als het regent duurt het een seconde ofzo voor ze "pakken"(probleem is bekend op de diverdse fora), de nwe E90 remt daarom de blokken automatisch droog. Schijven schijnen ook vlot krom te trekken.

Iemand ervaringen met andere remmen, gewoon voor "stevig" straatgebruik? voor de 330 dus.
Maten(uniek voor 330i en D)voor: 325*25, achter: 300* 25, beide geventileerd.

Zijn de M3 schijven ( compound noemen ze die geloof ik, beter?) Of iemand ervaringen met gegroefde schijven, zoals de ContiTeves/ATE Powerdisc (ellipsoïde groeven) als die al in de goede maat te krijgen is!?

Ook MovIT lijkt mij wel aardig, maar een beetje prijzig.
MovIT is geloof ik omgebouwde Porsche zooi, dus dat remt iig. beter dan die Beierse TROEP

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 19-01-2006 17:43:14 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34223956
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog tips om mijn remmen te verbeteren?
Want mijn ervaringen met BMW remmen zijn niet al te best tot nu toe.

E30 325iX: prima remmen, 2 maal geventileerde schijven

E36 325 Coupé: Scheisse remmen, en als ze wel goed remden waren ze binnen de kortste keren weer krom Ook niet eens geventileerd achter(bezuinigen?)

E46 330i ben ik ook niet kapot van, ze remmen wel aardig, maar als het regent duurt het een seconde ofzo voor ze "pakken"(probleem is bekend op de diverdse fora), de nwe E90 remt daarom de blokken automatisch droog. Schijven schijnen ook vlot krom te trekken.

Iemand ervaringen met andere remmen, gewoon voor "stevig" straatgebruik? voor de 330 dus.
Maten(uniek voor 330i en D)voor: 325*25, achter: 300* 25, beide geventileerd.

Zijn de M3 schijven ( compound noemen ze die geloof ik, beter?) Of iemand ervaringen met gegroefde schijven, zoals de ContiTeves/ATE Powerdisc (ellipsoïde groeven) als die al in de goede maat te krijgen is!?

Ook MovIT lijkt mij wel aardig, maar een beetje prijzig.
MovIT is geloof ik omgebouwde Porsche zooi, dus dat remt iig. beter dan die Beirse TROEP
wat aftermarket meerzuiger remklauwen enzo nemen...

kromgetrokken schijven heb ik wel vaker van gehoord (e36) maar ik heb het nog nooit mee mogen maken in mn stage... (bij geen enkele) zal wel meevallen...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34225905
wanner komt die nieuwe m3 nou dan mn broer gaat het dan bestellen
pi_34227464
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog tips om mijn remmen te verbeteren?
Want mijn ervaringen met BMW remmen zijn niet al te best tot nu toe.

E30 325iX: prima remmen, 2 maal geventileerde schijven

E36 325 Coupé: Scheisse remmen, en als ze wel goed remden waren ze binnen de kortste keren weer krom Ook niet eens geventileerd achter(bezuinigen?)

E46 330i ben ik ook niet kapot van, ze remmen wel aardig, maar als het regent duurt het een seconde ofzo voor ze "pakken"(probleem is bekend op de diverdse fora), de nwe E90 remt daarom de blokken automatisch droog. Schijven schijnen ook vlot krom te trekken.

Iemand ervaringen met andere remmen, gewoon voor "stevig" straatgebruik? voor de 330 dus.
Maten(uniek voor 330i en D)voor: 325*25, achter: 300* 25, beide geventileerd.

Zijn de M3 schijven ( compound noemen ze die geloof ik, beter?) Of iemand ervaringen met gegroefde schijven, zoals de ContiTeves/ATE Powerdisc (ellipsoïde groeven) als die al in de goede maat te krijgen is!?

Ook MovIT lijkt mij wel aardig, maar een beetje prijzig.
MovIT is geloof ik omgebouwde Porsche zooi, dus dat remt iig. beter dan die Beirse TROEP
e30 ? ( ik heb niet heel dit topic doorgelezen dus vandaar )
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:34:36 #86
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34247047
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:03 schreef Tommeh het volgende:

[..]

e30 ? ( ik heb niet heel dit topic doorgelezen dus vandaar )
Nee remmen voor een E46 330?
Me E30 heeft al prima stoppers
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34247271
Hehe, ik dacht dus e30, vond t al raar
pi_34279944
Ik post normaal echt nooit op Fok, maar beetje de oude BMW topics doorgelezen en vind het echt lachen

Voor de introductie wat pics dan maar

















Specs:
BMW 328i Coupé uit maart '95
200.000KM
Origineel M-technic geleverd (behalve achterbumper)
///M Verlicht pookknopje
Breyton achterbumper
Bilstein schokdempers
H&R veren

Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:14:48 #89
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34282054
Heb je je 328 ook nog wat "geprikkeld"?
Dat doet toch iedereen met zo'n blok!

Mooie otoo/foto's trouwens
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34283019
ondanks dat ik totaal niet van styling houd (zoals de meesten hier wel weten) moet ik toegeven dat ik die breyton achterbumper erg subtiel vind staat imo goed bij de auto (voor de verandering )

maar ik vind de standaard M technik bumper nog nét wat mooier
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34287929
Jeuhh mooie bak man, die velgen zijn echt super.
zo hoort een bmw.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zondag 22 januari 2006 @ 17:47:41 #92
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_34349501
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:

Hella dingen met angel eyes
Wat kost nou zoiets?
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  zondag 22 januari 2006 @ 17:50:45 #93
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_34349588
Als mijn E21 320-6 wat groter was, ging ik er in wonen! Maar hij is net groot genoeg om op de frontpage van mijn website te mogen staan. Nu nog even een paar mooie plaatjes van de 325iX schieten, dan is de boel weer compleet...
pi_34362434
vwk, mooie wagen. Lijkt tenminste nog beetje standaard, dat zijn de mooiere!
pi_34362963
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:50 schreef Rydell het volgende:
Als mijn E21 320-6 wat groter was, ging ik er in wonen! Maar hij is net groot genoeg om op de frontpage van mijn website te mogen staan. Nu nog even een paar mooie plaatjes van de 325iX schieten, dan is de boel weer compleet...
dude... je rijdt bmw... en dan die merc in je avatar...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34363119
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef Youp het volgende:

[..]

dude... je rijdt bmw... en dan die merc in je avatar...
dat zat ik ook al te kijken..
  zondag 22 januari 2006 @ 23:34:46 #97
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_34363384
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef Youp het volgende:

[..]

dude... je rijdt bmw... en dan die merc in je avatar...
'k Had tot voor kort nog een hele fijne Benz tot mijn beschikking, en er zijn genoeg BMW rijders die een voorliefde voor Mercedes hebben, is dat zo raar of zo? Specs. van de Benz op RDW, onder : ST-63-PX.
pi_34364227
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:27 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dat zat ik ook al te kijken..
pi_34364526
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef Rydell het volgende:

[..]

'k Had tot voor kort nog een hele fijne Benz tot mijn beschikking, en er zijn genoeg BMW rijders die een voorliefde voor Mercedes hebben, is dat zo raar of zo? Specs. van de Benz op RDW, onder : ST-63-PX.
t vloekt een beetje
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34381249
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef Hyperdude het volgende:
Heb je je 328 ook nog wat "geprikkeld"?
Dat doet toch iedereen met zo'n blok!

Mooie otoo/foto's trouwens
Hij is (nog) niet geprikkeld, had bij Carly geïnformeerd maar ging al snel achterin de 2000 euro incl., met andere nokkenas en remap
Buiten de standaard trucjes (M50 inlaat, andere nokkenassen) weet ik niet veel.
Heb wel voor 450 euro een M3 spaghetti spruitstuk en kat met 2 redelijk nieuwe lambda's op de kop getikt, aangezien ik al een originele M3 uitlaat heb is dit natuurlijk erg gaaf
Wordt een klein stukje doorlassen op de originele, dunnere flens koppeling tussen middendemper en einddemper, maar a la. Geluid is nu al gaaf (ook inlaatsnorkel dr af gehaald), dus ben benieuwd
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef Youp het volgende:
ondanks dat ik totaal niet van styling houd (zoals de meesten hier wel weten) moet ik toegeven dat ik die breyton achterbumper erg subtiel vind staat imo goed bij de auto (voor de verandering )

maar ik vind de standaard M technik bumper nog nét wat mooier
De Breyton vind ik hier, i.t.t. andere producten van breyton, idd subiel, maar wel (mooi) dikker dan de M technik diffuser
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:23 schreef Inorbit het volgende:
Jeuhh mooie bak man, die velgen zijn echt super.
zo hoort een bmw.
Vind dit ook de mooiste Motorsport velgen

Thanks voor de replies
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')