uhhuh ik ken hetquote:Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef Five_Aces het volgende:
Nee, Je moet alleen niet ongeduldig zijn, als je even een dot gas geeft gaat hij welMaar als je heel langzaam rijd laat hij de koppeling iets slippen. Met het gas spelen bij het stoplicht als je nog in S1 staat zou ik ook niet doen
![]()
geen officiele....quote:Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik heb nog steeds geen duidelijke fotos gezien van de nieuwe 3 coupe, zijn die er wel?
Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
is dat ook een beetje sjiek bij het parkeren dan? Niet dat dat ding ineens vol aangrijpt en jij je bmw in een andere auto parkeert
voor mij al een reden om gewoon een handbak te kopen. Heb je tenminste altijd 100% controle.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef wh00t het volgende:
[..]
Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...![]()
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef wh00t het volgende:
[..]
Dat inparkeren vereist inderdaad nogal wat oefening...![]()
Je moet zeg maar genoeg vaart maken en laten rollen want als je nog 20cm naar voren of achteren moet en je staat reeds stil dan moet je gaan opletten...![]()
of een gewone automaat, das ook relaxed.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
voor mij al een reden om gewoon een handbak te kopen. Heb je tenminste altijd 100% controle.
waarom? Ik zou zo'n auto ervoor kopen hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef wh00t het volgende:
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...![]()
![]()
Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
natuurlijk koop je geen M5 als je niet voor je plezier sportief wil rijden.. maar dat betekent toch niet dat er geen rekening mee gehouden hoeft te worden dat je er ook wel eens mee naar de stad gaatquote:Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef wh00t het volgende:
Totdat je een keer met zo'n SMG2 bak gereden hebt, wel waanzinnig spectaculair hoor...![]()
![]()
Maar voor dagelijks gebruik is een 'conventionele automaat' of handbak toch wat makkelijker inderdaad. Aan de andere kant; Een M3/M5/M6 als 'dagelijkse' auto om 50k km per jaar te doen is sowieso wat onlogisch dus is het logisch dat er zo'n SMG2 bak in zit. Even genieten...
rijdt anders heerlijk in zo'n 7 serie met een V12 of een 645/650 cruiseauto ofzo hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef LoggedIn het volgende:
nah, gewone automaat vind ik niks
auto naar sloopquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
auto naar sloop
Mijn medeleven gaat uit naar Yup en zijn E30.
Hopelijk wordt die van mij weer iets meer waard!![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
heb ik gedaan ja. Nu deal ik coke op het schoolplein.
waarom verander je je E36 toch in zo'n stereotype sjonnie bak?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
ik heb m'n e36 coupe laatst van deze koplampen voorzien:
[afbeelding]
Hella dingen met angel eyes
*wegduikt*
Ik zocht lampen die beter licht geven dan de originele unit maar toch lijken op de standaard unit. Deze zijn simpel en gewoon zwart ipv van dat chroom![]()
Geeft me een bak licht
Maar het fenomeen Boeren Mest Wagen des te meer, neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Ik woon trouwens in de achterhoek dus het fenomeen "turkenbmw" en "sjonniebak" is me niet zo bekend
nee sorry.. witte knippers vind ik wel oké... maar die lampen... heb ze zelfs zelf een keer moeten monteren op zo'n hoeren turken bak... bleghquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
doe ik niet
hij is helemaal standaard op nette witte knipperlichten en die koplampen na. Zal als ik tijd heb wel ff wat ploatjes schieten. Je ziet het verschil met de standaard koplampen amper. Vandaar dat ik deze ook genomen heb
Ik wist dat ik hierop commentaar ging krijgen![]()
Ik woon trouwens in de achterhoek dus het fenomeen "turkenbmw" en "sjonniebak" is me niet zo bekend
wat aftermarket meerzuiger remklauwen enzo nemen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog tips om mijn remmen te verbeteren?
Want mijn ervaringen met BMW remmen zijn niet al te best tot nu toe.
E30 325iX: prima remmen, 2 maal geventileerde schijven
E36 325 Coupé: Scheisse remmen, en als ze wel goed remden waren ze binnen de kortste keren weer kromOok niet eens geventileerd achter(bezuinigen?)
E46 330i ben ik ook niet kapot van, ze remmen wel aardig, maar als het regent duurt het een seconde ofzo voor ze "pakken"(probleem is bekend op de diverdse fora), de nwe E90 remt daarom de blokken automatisch droog. Schijven schijnen ook vlot krom te trekken.
Iemand ervaringen met andere remmen, gewoon voor "stevig"straatgebruik? voor de 330 dus.
Maten(uniek voor 330i en D)voor: 325*25, achter: 300* 25, beide geventileerd.
Zijn de M3 schijven ( compound noemen ze die geloof ik, beter?) Of iemand ervaringen met gegroefde schijven, zoals de ContiTeves/ATE Powerdisc (ellipsoïde groeven) als die al in de goede maat te krijgen is!?
Ook MovIT lijkt mij wel aardig, maar een beetje prijzig.![]()
MovIT is geloof ik omgebouwde Porsche zooi, dus dat remt iig. beter dan die Beirse TROEP![]()
e30 ? ( ik heb niet heel dit topic doorgelezen dus vandaar )quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog tips om mijn remmen te verbeteren?
Want mijn ervaringen met BMW remmen zijn niet al te best tot nu toe.
E30 325iX: prima remmen, 2 maal geventileerde schijven
E36 325 Coupé: Scheisse remmen, en als ze wel goed remden waren ze binnen de kortste keren weer kromOok niet eens geventileerd achter(bezuinigen?)
E46 330i ben ik ook niet kapot van, ze remmen wel aardig, maar als het regent duurt het een seconde ofzo voor ze "pakken"(probleem is bekend op de diverdse fora), de nwe E90 remt daarom de blokken automatisch droog. Schijven schijnen ook vlot krom te trekken.
Iemand ervaringen met andere remmen, gewoon voor "stevig"straatgebruik? voor de 330 dus.
Maten(uniek voor 330i en D)voor: 325*25, achter: 300* 25, beide geventileerd.
Zijn de M3 schijven ( compound noemen ze die geloof ik, beter?) Of iemand ervaringen met gegroefde schijven, zoals de ContiTeves/ATE Powerdisc (ellipsoïde groeven) als die al in de goede maat te krijgen is!?
Ook MovIT lijkt mij wel aardig, maar een beetje prijzig.![]()
MovIT is geloof ik omgebouwde Porsche zooi, dus dat remt iig. beter dan die Beirse TROEP![]()
Nee remmen voor een E46 330?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:03 schreef Tommeh het volgende:
[..]
e30 ? ( ik heb niet heel dit topic doorgelezen dus vandaar )
Wat kost nou zoiets?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Hella dingen met angel eyes
dude... je rijdt bmw... en dan die merc in je avatar...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:50 schreef Rydell het volgende:
Als mijn E21 320-6 wat groter was, ging ik er in wonen!Maar hij is net groot genoeg om op de frontpage van mijn website te mogen staan. Nu nog even een paar mooie plaatjes van de 325iX schieten, dan is de boel weer compleet...
dat zat ik ook al te kijken..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef Youp het volgende:
[..]
dude... je rijdt bmw... en dan die merc in je avatar...
'k Had tot voor kort nog een hele fijne Benz tot mijn beschikking, en er zijn genoeg BMW rijders die een voorliefde voor Mercedes hebben, is dat zo raar of zo?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef Youp het volgende:
[..]
dude... je rijdt bmw... en dan die merc in je avatar...
t vloekt een beetjequote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef Rydell het volgende:
[..]
'k Had tot voor kort nog een hele fijne Benz tot mijn beschikking, en er zijn genoeg BMW rijders die een voorliefde voor Mercedes hebben, is dat zo raar of zo?Specs. van de Benz op RDW, onder : ST-63-PX.
Hij is (nog) niet geprikkeld, had bij Carly geïnformeerd maar ging al snel achterin de 2000 euro incl., met andere nokkenas en remapquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef Hyperdude het volgende:
Heb je je 328 ook nog wat "geprikkeld"?
Dat doet toch iedereen met zo'n blok!
Mooie otoo/foto's trouwens![]()
De Breyton vind ik hier, i.t.t. andere producten van breyton, idd subiel, maar wel (mooi) dikker dan de M technik diffuserquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef Youp het volgende:
ondanks dat ik totaal niet van styling houd (zoals de meesten hier wel weten) moet ik toegeven dat ik die breyton achterbumper erg subtiel vindstaat imo goed bij de auto (voor de verandering
)
maar ik vind de standaard M technik bumper nog nét wat mooier
Vind dit ook de mooiste Motorsport velgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:23 schreef Inorbit het volgende:
Jeuhh mooie bak man, die velgen zijn echt super.
zo hoort een bmw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |