dat stuk met die A4 is inderdaad niet zo interessant.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef vwk het volgende:
Super die E30... maar dat eerst deel is niet zo spannend. Hij rijdt overigens best aparte lijnen op de ring
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef Jimmeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8452287442498708026&q=audi+s8
Reken maar dat je de S8 hoort als ie echt gas geeft
als ik plank gas geef in de 1e versnelling van de 0.9 AX van mijn moeder hoor ik ook de motor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef Jimmeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8452287442498708026&q=audi+s8
Reken maar dat je de S8 hoort als ie echt gas geeft
Leek mij meer een Lexusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dat stuk met die A4 is inderdaad niet zo interessant.
maar de E30 houd betere lijnen aan als die porsche(volgens mij). de E30 zit dichter op de apexen en pakt bijna curbs mee op de buitenkant, maar je ziet dan ook datie erg inhaalt en op een gegeven moment moet inhouden voor de porsche.
Ik vind dat geluidje best tof, klinkt lekker agressief.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef Jimmeh het volgende:
Die Porsche rijdt veel rustigere lijnen terwijl die E30 heel aggressief door de bochten gaat, wat samen gaat met heelveel banden gepiep.
Overigens is die blow of valve echt een super vervelend geluidje, ik zou dat ding meteen vervangen voor eentje die de lucht recirculeert. Hele tijd zo'n PFJOE...
jah, dat is nog eens wat anders als zo'n spaanse polo hehquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:46 schreef Goingin het volgende:
Dan heb ik nog wel een leuk project topic voor jullie
Een "gare bak" die weer wat moois moet gaan worden
Heb wel een adresje gekregen, maar dat is een heel eind van de plek waar de auto staat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
Die is iig. Cool en Gaar tegelijk.![]()
![]()
Succes ermee!
Weet je nog een betrouwbaar adres om je M20 blok te laten reviseren?
Dat zal die van mij nl. wel ook eens nodig hebben vrees ik, ach na 3 ton mag dat ook wel.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef Inorbit het volgende:
jah, dat is nog eens wat anders als zo'n spaanse polo heh
Bij Bas Roos. Doet dat samen met Alex Janssen Motorenrevisie, beide erg goed aangeschreven in de BMW-wereldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
Dat zal die van mij nl. wel ook eens nodig hebben vrees ik, ach na 3 ton mag dat ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |