abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88982092
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:21 schreef D. het volgende:

[..]

Yep :P

And I ain't likin' it :P
hmmm ik heb ze allemaal hier liggen, wat heb je nodig? Ik ben bereid in een ruil :@
Ik geil me juist op die houten details.. :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 19:45:15 #27
18653 crew  D.
pi_88984666
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

hmmm ik heb ze allemaal hier liggen, wat heb je nodig? Ik ben bereid in een ruil :@
Ik geil me juist op die houten details.. :@
Ik heb dus dat plaatje waar die roze aansteker op ligt (waarvan ik dus graag wil weten of het makkelijk te verwijderen is), en een strip zoals op de foto hieronder te zien

http://media.photobucket.(...)ttdk387/DSC_0303.jpg
pi_88985598
Dat plaatje is eenvoudig te verwijderen. Je kunt ook gewoon dat zwarte gedeelte met de sigarettenaansteker en klepjes voor opties ruilen, daarvoor hoef je alleen de OBC/het analoge klokje te verwijderen die er boven zit, dan kun je dat gedeelte met die inleg erin zo naar boven schuiven en eruit halen. Dat inlegstuk is vanaf de onderkant eenvoudig los te klikken.
pi_88987351
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb dus dat plaatje waar die roze aansteker op ligt (waarvan ik dus graag wil weten of het makkelijk te verwijderen is), en een strip zoals op de foto hieronder te zien

http://media.photobucket.(...)ttdk387/DSC_0303.jpg
Ik heb er 2 stuks van liggen :)
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 20:40:42 #30
18653 crew  D.
pi_88987384
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef Sygnus het volgende:
Dat inlegstuk is vanaf de onderkant eenvoudig los te klikken.
Dus als het dash eraf is is het verder eenvoudig :P
pi_88987544
Ja, maar gelukkig zijn de stappen daar naartoe ook eenvoudig. :P
pi_88987559
Wat voor dash er uit halen :')
Quote van Tjabbo:
pi_88987693
Waar ik me sinds aanschaf aan stoorde was mijn interieur en dan voornamelijk die stoelen waar nauwelijks zijdelingse steun in zat (lees: geen) en zat ook niet zo bijzonder. In een BMW horen gewoon lekkere (leren/sport) stoelen vind ik.

Nou daar heb ik wat aan gedaan:

Voor:

Nu:

Ja ik moet het nog schoonmaken, ik weet het.. komt goed!

Komt uit een M3 E46 met alle mogelijke opties erop ! zit heeeeerlijk incl. die stoelverwarming.
Nu is het voorlopig klaar met die updates, ben er nu blij mee..:)

O+
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zondag 21 november 2010 @ 21:03:13 #34
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_88988846
Lekker hoor! Wat heb je ervoor betaald, als ik vragen mag?

Oogt wel een stuk luxer in elk geval. Nu nog een sportpookje om het schakelgevoel te verbeteren ;)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_88990419
Euhmm sportpookje? kijk nog eens ;)

Ik heb er 1k voor betaald en dat is inclusief in bouwen, bedradingen aansluiten (elektrische bediening én stoelverwarming) want mijn oude interieur was volledig handmatig dus er lag niks klaar qua bedrading. Plus nog een ander knoppenbalk met de juiste knoppen uiteraard..
Was ruim 3,5 uur werk uiteindelijk.

Het is een hoop geld maar persoonlijk vind ik het wel waard, het autorijden wordt gewoon anders :)
en ja je auto wordt wel meer waard uiteraard bij verkoop weer.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zondag 21 november 2010 @ 21:32:19 #36
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_88990946
Kolere, ben ik even scheel hee :D. Ik was al zo verbaasd dat ie er niet in zat :+

Behoorlijke verbetering inderdaad en als de complete inbouw erbij zit is het mooi dat je niet zelf hoeft te klungelen. Wel blijft het natuurlijk een hoop geld ja, want die waardevermeerdering is natuurlijk peanuts in vergelijking tot de kostprijs nu. Maar ja, plezier en comfort is niet in geld uit te drukken maar daar heb je nu wel in geïnvesteerd :).
Zerg schreef:
  maandag 22 november 2010 @ 07:35:37 #37
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_89002530
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Xtr3mE het volgende:
Euhmm sportpookje? kijk nog eens ;)

Ik heb er 1k voor betaald en dat is inclusief in bouwen, bedradingen aansluiten (elektrische bediening én stoelverwarming) want mijn oude interieur was volledig handmatig dus er lag niks klaar qua bedrading. Plus nog een ander knoppenbalk met de juiste knoppen uiteraard..
Was ruim 3,5 uur werk uiteindelijk.

Het is een hoop geld maar persoonlijk vind ik het wel waard, het autorijden wordt gewoon anders :)
en ja je auto wordt wel meer waard uiteraard bij verkoop weer.
Ziet er strak uit! Waar heb je het inbouwen van het interieur laten doen? ik ben nog op zoek naar een goed adresje voor ombouw van een e61 interieur.
pi_89015688
M'n Einzer staat bij de garage. Spanrol afgebroken in de motor.. :( :( :(
pi_89016456
:D

succes :@
Quote van Tjabbo:
pi_89017025
Wel klote. Zal wel duur geintje worden..?
pi_89017450
Als ik zo een beetje rondlees, is die 1 serie eigenlijk een verdomd onbetrouwbare wagen. Als er iets aan de hand is, is het vaak gelijk een serieus iets!
pi_89017594
Ik heb 110dkm gereden zonder ook niet IETS te hebben.. :P Dus zo schokkend vind ik het niet. Dit is de eerste reparatie buiten de normale beurten om.
pi_89019428
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Xtr3mE het volgende:
Waar ik me sinds aanschaf aan stoorde was mijn interieur en dan voornamelijk die stoelen waar nauwelijks zijdelingse steun in zat (lees: geen) en zat ook niet zo bijzonder. In een BMW horen gewoon lekkere (leren/sport) stoelen vind ik.

Nou daar heb ik wat aan gedaan:

Voor:

[ afbeelding ]

Nu:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja ik moet het nog schoonmaken, ik weet het.. komt goed!

Komt uit een M3 E46 met alle mogelijke opties erop ! zit heeeeerlijk incl. die stoelverwarming.
Nu is het voorlopig klaar met die updates, ben er nu blij mee..:)

[ afbeelding ]
O+
Dat wil ik ook ;( heb hetzelfde interieur als jij had. ;( :) te duur alleen voor me :D
Facts don't care about your feelings
pi_89035603
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:59 schreef Oksel het volgende:
M'n Einzer staat bij de garage. Spanrol afgebroken in de motor.. :( :( :(
Ik weet niet veel van techniek, maar spanrollen in de motor? Ik ken ze alleen als multiriem buiten de motor? Dynamo-aandrijving enzo? Dan zou het mee kunnen vallen.
Zerg schreef:
pi_89044274
De E36 stopte er tijdens het rijden opeens mee. Bij gasgeven richting 3000 rpm blokkeerde hij ineens (behoorlijke klap terug was dat) en na een tijdje viel hij uit. Hij start nu ook niet meer (is geen accu want rest werkt wel). Gewoon het startgeluidje, maar hij slaat niet aan. Wat kan dit nou weer zijn BMW-kenners? :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:22:43 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_89044360
Ik ben nog niet zo lang volger van dit topic maar je zou bijna stoppen BMW te rijden na al die pech verhalen :)
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:37:46 #47
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_89044805
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef Tarado het volgende:
Ik ben nog niet zo lang volger van dit topic maar je zou bijna stoppen BMW te rijden na al die pech verhalen :)
Lekkere redeneringswijze heb jij... Is imo vrij logisch dat je op een forum de problemen tegenkomt. Misschien moeten we met z'n allen ook gaan posten als hij s'ochtends WEL wil starten???

Ik zal wel beginnen: Vanochtend draaide ik de sleutel van mijn 535d om en na het startmotorgeluid gehoord te hebben sloeg de motor direct aan! wie weet waar dit aan kan liggen???
pi_89044834
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:37 schreef HFdude het volgende:

[..]

Lekkere redeneringswijze heb jij... Is imo vrij logisch dat je op een forum de problemen tegenkomt. Misschien moeten we met z'n allen ook gaan posten als hij s'ochtends WEL wil starten???
*) 8-)

Mag m'n E21je ook in de OP? Het is een masterbak die altijd start en nu met winterbandjes de winter moet gaan overleven. M'n E46 krijgt een winterslaap :P

pi_89045661
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik weet niet veel van techniek, maar spanrollen in de motor? Ik ken ze alleen als multiriem buiten de motor? Dynamo-aandrijving enzo? Dan zou het mee kunnen vallen.
Ja, dat ja. En dan kunnen het de boutjes zijn die losgetrilt zijn, of iets meer schokkends. De garage zit 3 meter van m'n kantoor, dus ik loop vanmiddag weer even langs.
pi_89048688

Wat een flutkwaliteit. Echt slecht ontwerp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')