abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 2010 @ 17:19:27 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88826636


Voorgaande delen:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13a, 13b, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28
29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41

Modellen:

1-serie:
• Oksel, E87 118d

3-serie:
• dnzl, E30 316
• piekartz87, 2x E30 316i
• Gkhn, E30 320i
• Catch22-, E30 320i
• Jaapie1993, E30 320i
• Youp, E30 320i
• metallicattim, E30 318iA, E30 325i
Maharbal, E30 325i
rival, E30 330i, E30 325i, E30 325e, E30 316i
Twista101, E36 316i
• Fransbreda, E36 316i
justmattie, E36 316i
• Teamlead, E36 318tds
SingleCoil, E36 318i
Turquaz52, E36 318i, E36 323i
• MrTorture, E36 325i
YoshiBignose, E46 318ci, E21 320/6
Xtr3mE, E46 318ci
• Mikkie, E46 320d
• Peewee, E46 320d
• xaban06, E46 320td
• Vuurmuis, E46 325ci
Hyperdude, E46 330i
• Boegschroef, E92 320d, E30 320i, E30 323i baur
Nelisb, E90 320d

5-serie:
Rizzeau, E28 525i
Alicey, E34 518i
• mighty_myte, E34 520i
• disyn, E39 520i
• Lezzer, E39 525i
eevebe, E39 528i
• M.O.D, E39 540i
• Boegschroef, E60 525d
• B4llistic, E60 530d
• tong_poh, E60 535d

6-serie:
-

7-serie:
• Chooselife, E32 735i
Tarado, E38 740i

8-serie:
-

X:
von_Preussen, E70 X5 3.0d

Z:
• minispilie, E36/7 Z3 1.9
• lommy, E36/7 Z3 2.8 cabrio
k_man, E85 Z4
oYo, E89 Z4 35i

M
• Okeuj, E92 M3

Motorrad
-

Onderdelen

Staat je geliefde auto er niet bij? Vermeld het even en het wordt aangepast.

  woensdag 17 november 2010 @ 17:20:53 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88826702
quote:
Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Maharbal het volgende:
'Winterbanden hebben weinig effect'
Tja een verkeerspsycholoog die heeft er verstand van :?
pi_88848841
Ja wat een onzin... je hebt echt wel merkbaar meer grip met winterbanden.

of het absoluut nodig is in de algemene winter in nl? (ja oke.. de vorige winter was streng en dat verwachten ze van deze ook) maar normaal gesproken. die 2 weekjes sneeuw is mij geen honderden euro's waard.

mensen nemen al winterbanden als de temperatuur iets begint te dalen. Dan vind ik inderdaad dat het weinig nut heeft.
Goede allround banden met voldoende profiel zijn echt wel afdoende voor herfst achtige weersomstandigheden.

maar als je weet dat er een strenge winter aan zit te komen dan is het geen heel slechte keuze om winterbanden te nemen. als je geen controle hebt over je auto is het ook verstandig om ze te nemen :') maar dan is het ook verstandig een slipcursus te nemen.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  donderdag 18 november 2010 @ 09:36:24 #4
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_88853074
Volgende week wordt mijn US spec M3 aangepast om hier door de RDW te komen. Enige wat verandert dient te worden:

-Mistlamp achter (hoeft alleen een knopje voor gemaakt te worden, rest is allemaal aanwezig)
-Oranje dagrijverlichting uitschakelen (gaat software matig)

Laat gelijk ook klasse 4 volgsysteem inbouwen aangezien dat vereist is voor de verzekering.

Iemand ervaring met RDW keuringen en keuringsstations? Zoek er eentje in Noord-Brabant en zoals het er nu uitziet wordt het Veldhoven. Ben alleen dus benieuwd of mensen goede / mindere ervaringen hebben met bepaalde stations.
Nee echt niet.
  donderdag 18 november 2010 @ 09:38:57 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88853146
In Duitsland zijn ze verplicht in winterse omstandigheden, aangezien ik daar weleens heen ga en je niet van te voren weet hoe de omstandigheden zijn, heb ik wel winterbanden.

Uiteindelijk zijn de kosten niet zo enorm veel meer omdat je in totaal ook langer met je banden doet.

Voordeel, geen pekel op je zomervelgen, nadeel, opslag en montage
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:30:46 #6
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_88890995
Hey, nieuw topic.
Even kijken of er hier weer een flinke ruzie zal ontstaan.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:44:22 #7
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_88893993
Hola BMW Fans...

Sinds vorige week ben ik de zeer gelukkige eigenaar van een E61 535d uit 2005. Wat een beest zeg! M'n vorige E60 530d was ook al niet echt sloom te noemen (zeker niet voor een diesel ;-) maar dit is echt een wereld van verschil! Moest je in de 530d eigenlijk een verzetje terug voor enige snelheidsbeleving, de 535d spuit er in de zelfde versnelling op een tsunami van koppel vandoor.

Het enige wat me vies tegenvalt aan de 535d zijn de bij het M-pakket behorende sportstoelen. In de 530d had ik zgn. comfortzetels, en deze waren toch 2 klasses beter. Met de sportstoelen heb ik het echt gehad na een rit van 2-uur, met de comfortzetels kon ik non-stop 1000+ km rijden.

Weet iemand misschien nog ergens een goed comfort-interieur te koop? Niet in de kleur zwart of beige...
pi_88897643
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:44 schreef HFdude het volgende:
Hola BMW Fans...

Sinds vorige week ben ik de zeer gelukkige eigenaar van een E61 535d uit 2005. Wat een beest zeg! M'n vorige E60 530d was ook al niet echt sloom te noemen (zeker niet voor een diesel ;-) maar dit is echt een wereld van verschil! Moest je in de 530d eigenlijk een verzetje terug voor enige snelheidsbeleving, de 535d spuit er in de zelfde versnelling op een tsunami van koppel vandoor.

Het enige wat me vies tegenvalt aan de 535d zijn de bij het M-pakket behorende sportstoelen. In de 530d had ik zgn. comfortzetels, en deze waren toch 2 klasses beter. Met de sportstoelen heb ik het echt gehad na een rit van 2-uur, met de comfortzetels kon ik non-stop 1000+ km rijden.

Weet iemand misschien nog ergens een goed comfort-interieur te koop? Niet in de kleur zwart of beige...
Leuk speelgoed is dat hoor! :9 Lijkt me ook heerlijk om nog eens zo'n auto te rijden maar is financieel echt nog even buiten bereik :P Heb je al gekeken op ebay.de? Daar staat vaak een hoop te koop :).
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:38 schreef Tarado het volgende:
In Duitsland zijn ze verplicht in winterse omstandigheden, aangezien ik daar weleens heen ga en je niet van te voren weet hoe de omstandigheden zijn, heb ik wel winterbanden.

Uiteindelijk zijn de kosten niet zo enorm veel meer omdat je in totaal ook langer met je banden doet.

Voordeel, geen pekel op je zomervelgen, nadeel, opslag en montage
Dat sowieso. Mensen vergeten vaak dat hun zomerbanden natuurlijk niet slijten als de wintertjes eronder liggen, dat scheelt ook.

Daarnaast is het met een achterwielaandrijver zo mogelijk nog belangrijker om grip te hebben dan met een voorwielaandrijver. FWD glijdt weg over de voorwielen en is te corrigeren met gas lossen, maar RWD en tractieverlies betekent meteen kans op uitbreken en achterstevoren komen, da's een stuk gevaarlijker. Wat het gedoe je in totaal kost aan montage en opslag verdien je met gemak terug als je je auto één keer uit de greppel houdt of niet tegen een boom parkeert...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:10:27 #9
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_88898792
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef Mikkie het volgende:

[..]



Leuk speelgoed is dat hoor! :9 Lijkt me ook heerlijk om nog eens zo'n auto te rijden maar is financieel echt nog even buiten bereik :P Heb je al gekeken op ebay.de? Daar staat vaak een hoop te koop :).
[..]
Ebay duitsland ben ik inmiddels vaste klant geworden. Wat scheelt dat soms veel in prijs in vergelijking met nederlandse aanbieders zeg! ook al naar interieur gezocht...

Uiteindelijk via Marktplaats bij AKTO.nl in Apeldoorn uitgekomen... Ze willen 2k hebben voor een comfortinterieur, maar als ik mijn oude (als nieuw uitziende) sportinterieur inruil en door hun laat ombouwen moet ik ook 2k betalen!! zo kan ik me geld ook verdienen!

Vind het meer legale diefstal... Die zetten ze vervolgens gewoon weer voor 1600,- te koop! hebben ze aan 1 comfortinterieur plus de inbouw toch weer 3600,- verdient voor een paar uurtjes werk...

Ook niet erg prettig te woord gestaan daar. Verkoper heeft erg weinig tijd voor z'n klanten, praat heel erg snel en geeft geen antwoord op vragen. Ook op mail reageren ze heel slecht (lees: niet). Ik wil dus geen zaken doen met AKTO. Helaas afgelopen zaterdag toch naar toe gereden, verspilde tijd en diesel....

[ Bericht 2% gewijzigd door HFdude op 19-11-2010 14:04:27 ]
pi_88905075
Jullie lezen dat artikel verkeerd.

Het gaat niet om sneeuw, maar om de kwakkelende winters (dus nat =! sneeuw) in Nederland.

Enfin, de meningen blijven altijd verdeeld. Een hoop hangt ook af van het poppetje achter het stuur.

Ik heb vorige winter gewoon stug doorgereden in m'n E30, en dat ding is al listig als het gewoon regent in de zomer. Geen enkele electronische hulpmiddelen en ik kon gewoon overal relatief veilig doortuffen in de vorige winter. En dan zie je om je heen allemaal nieuwe leasebakken met alle bijbehorende electronische hulpmiddelen achterstevoren tegen een paaltje staan.../facepalm momenten.

Winterbanden creëren (veelal onder leaserijders) gewoon ook een schijnveiligheid. Ik sta soms plaatsvervangende doodsangsten uit als iemand midden in de sneeuw / bij erge gladheid als een idioot voorbij komt knallen, omdat 'ie toch wel winterbandjes heeft.
pi_88918974
Dat mensen een soort schijnveiligheid krijgen door hun hulpmiddeltjes en winterbandjes snap ik wel ja. Dat is dan mooi dom. Die zal je even in een e30 moeten laten rijden :P ik zie ze in de winter ook wel eens. naast een beetje met opzet driften in bochtjes als er geen kip rijd ben ik erg voorzichtig met sturen/remmen/gasgeven met extreme gladheid. En ook erg belangrijk: vooruit kijken en anticiperen. Voorkomt dat je aparte bewegingen moet uithalen.

Maar daarnaast is het niet zo dat winterbandjes niet helpen. Je hebt echt wel meer grip. Dat mensen die dan verkeerd gebruiken door te denken dat ze nooit geen grip verliezen ligt natuurlijk meer aan de bestuurders.

En het inderdaad opvallend hoe vaak je mensen met van die stationwagens in de sloot ziet liggen of tegen elkaar of een paaltje aan. Het zijn vaak óf leasebakken, of van die sjonnie bakjes.
Kleine boodschappenwagentjes kunnen er ook wat van trouwens.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_88922829
Afgelopen winter heb ik eigenlijk ook alleen maar auto's uit het hogere segment op de snelweg aan de kant zien staan...Allemaal Audi's, Volvo's, Benz en natuurlijk BMW.

Het merendeel zal overmoedig zijn geweest.
pi_88934349
Klopt. Mensen denken dat winterbanden heilig zijn en dat ze daarmee veel harder kunnen knallen. In feite zijn ze vooral veiliger als je dezelfde rustige rijstijl hanteert.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:33:31 #14
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_88944211
Mijn winterbandjes zitten er sinds deze week onder. :)
Conti wintercontact 810 S (225/40/17)
pi_88954710
Meldt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 09:01:09 #16
18653 crew  D.
pi_88966829
eejjjjjjjj 8-)

Ik hoor sinds gisteren ook bij de club :P, en heb een paar vraagjes:

Het vakje onderin het dash is van dat 'nephout'. Is dit makkelijk te verwijderen?

Er moeten nog speakers achterin geplaatst worden (daar zit ruimte in de hoedenplank), zijn dit standaard maten?
  zondag 21 november 2010 @ 11:07:05 #17
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_88968262
Wat voor Bimmer heb je, D.?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 14:54:12 #18
18653 crew  D.
pi_88975133
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:07 schreef Mikkie het volgende:
Wat voor Bimmer heb je, D.?
Fotootje

pi_88975187
Kom ruilen met mijn zwarte stukje vs jou houten stuk dan :o
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 14:59:38 #20
18653 crew  D.
pi_88975273
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 14:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Kom ruilen met mijn zwarte stukje vs jou houten stuk dan :o
De vraag was dus of je die er zo uit kunt krijgen :Y

Dat stukje boven het handschoenvakje wel, maar het vakje onderin de middenconsole weet ik niet
pi_88975319
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef D. het volgende:

[..]

De vraag was dus of je die er zo uit kunt krijgen :Y

Dat stukje boven het handschoenvakje wel, maar het vakje onderin de middenconsole weet ik niet
Dit toch?:
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_88975333
En bij jou is het zo:
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_88975369
Toch? :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 15:21:29 #24
18653 crew  D.
pi_88976087
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 15:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Toch? :P
Yep :P

And I ain't likin' it :P
pi_88978816
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:54 schreef D. het volgende:

[..]



Fotootje

[ afbeelding ]
Nette auto ^O^
pi_88982092
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:21 schreef D. het volgende:

[..]

Yep :P

And I ain't likin' it :P
hmmm ik heb ze allemaal hier liggen, wat heb je nodig? Ik ben bereid in een ruil :@
Ik geil me juist op die houten details.. :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 19:45:15 #27
18653 crew  D.
pi_88984666
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

hmmm ik heb ze allemaal hier liggen, wat heb je nodig? Ik ben bereid in een ruil :@
Ik geil me juist op die houten details.. :@
Ik heb dus dat plaatje waar die roze aansteker op ligt (waarvan ik dus graag wil weten of het makkelijk te verwijderen is), en een strip zoals op de foto hieronder te zien

http://media.photobucket.(...)ttdk387/DSC_0303.jpg
pi_88985598
Dat plaatje is eenvoudig te verwijderen. Je kunt ook gewoon dat zwarte gedeelte met de sigarettenaansteker en klepjes voor opties ruilen, daarvoor hoef je alleen de OBC/het analoge klokje te verwijderen die er boven zit, dan kun je dat gedeelte met die inleg erin zo naar boven schuiven en eruit halen. Dat inlegstuk is vanaf de onderkant eenvoudig los te klikken.
pi_88987351
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef D. het volgende:

[..]



Ik heb dus dat plaatje waar die roze aansteker op ligt (waarvan ik dus graag wil weten of het makkelijk te verwijderen is), en een strip zoals op de foto hieronder te zien

http://media.photobucket.(...)ttdk387/DSC_0303.jpg
Ik heb er 2 stuks van liggen :)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 20:40:42 #30
18653 crew  D.
pi_88987384
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef Sygnus het volgende:
Dat inlegstuk is vanaf de onderkant eenvoudig los te klikken.
Dus als het dash eraf is is het verder eenvoudig :P
pi_88987544
Ja, maar gelukkig zijn de stappen daar naartoe ook eenvoudig. :P
pi_88987559
Wat voor dash er uit halen :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_88987693
Waar ik me sinds aanschaf aan stoorde was mijn interieur en dan voornamelijk die stoelen waar nauwelijks zijdelingse steun in zat (lees: geen) en zat ook niet zo bijzonder. In een BMW horen gewoon lekkere (leren/sport) stoelen vind ik.

Nou daar heb ik wat aan gedaan:

Voor:



Nu:





Ja ik moet het nog schoonmaken, ik weet het.. komt goed!

Komt uit een M3 E46 met alle mogelijke opties erop ! zit heeeeerlijk incl. die stoelverwarming.
Nu is het voorlopig klaar met die updates, ben er nu blij mee..:)


O+
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zondag 21 november 2010 @ 21:03:13 #34
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_88988846
Lekker hoor! Wat heb je ervoor betaald, als ik vragen mag?

Oogt wel een stuk luxer in elk geval. Nu nog een sportpookje om het schakelgevoel te verbeteren ;)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_88990419
Euhmm sportpookje? kijk nog eens ;)

Ik heb er 1k voor betaald en dat is inclusief in bouwen, bedradingen aansluiten (elektrische bediening én stoelverwarming) want mijn oude interieur was volledig handmatig dus er lag niks klaar qua bedrading. Plus nog een ander knoppenbalk met de juiste knoppen uiteraard..
Was ruim 3,5 uur werk uiteindelijk.

Het is een hoop geld maar persoonlijk vind ik het wel waard, het autorijden wordt gewoon anders :)
en ja je auto wordt wel meer waard uiteraard bij verkoop weer.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zondag 21 november 2010 @ 21:32:19 #36
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_88990946
Kolere, ben ik even scheel hee :D. Ik was al zo verbaasd dat ie er niet in zat :+

Behoorlijke verbetering inderdaad en als de complete inbouw erbij zit is het mooi dat je niet zelf hoeft te klungelen. Wel blijft het natuurlijk een hoop geld ja, want die waardevermeerdering is natuurlijk peanuts in vergelijking tot de kostprijs nu. Maar ja, plezier en comfort is niet in geld uit te drukken maar daar heb je nu wel in geïnvesteerd :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 22 november 2010 @ 07:35:37 #37
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_89002530
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Xtr3mE het volgende:
Euhmm sportpookje? kijk nog eens ;)

Ik heb er 1k voor betaald en dat is inclusief in bouwen, bedradingen aansluiten (elektrische bediening én stoelverwarming) want mijn oude interieur was volledig handmatig dus er lag niks klaar qua bedrading. Plus nog een ander knoppenbalk met de juiste knoppen uiteraard..
Was ruim 3,5 uur werk uiteindelijk.

Het is een hoop geld maar persoonlijk vind ik het wel waard, het autorijden wordt gewoon anders :)
en ja je auto wordt wel meer waard uiteraard bij verkoop weer.
Ziet er strak uit! Waar heb je het inbouwen van het interieur laten doen? ik ben nog op zoek naar een goed adresje voor ombouw van een e61 interieur.
pi_89015688
M'n Einzer staat bij de garage. Spanrol afgebroken in de motor.. :( :( :(
pi_89016456
:D

succes :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_89017025
Wel klote. Zal wel duur geintje worden..?
pi_89017450
Als ik zo een beetje rondlees, is die 1 serie eigenlijk een verdomd onbetrouwbare wagen. Als er iets aan de hand is, is het vaak gelijk een serieus iets!
pi_89017594
Ik heb 110dkm gereden zonder ook niet IETS te hebben.. :P Dus zo schokkend vind ik het niet. Dit is de eerste reparatie buiten de normale beurten om.
pi_89019428
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Xtr3mE het volgende:
Waar ik me sinds aanschaf aan stoorde was mijn interieur en dan voornamelijk die stoelen waar nauwelijks zijdelingse steun in zat (lees: geen) en zat ook niet zo bijzonder. In een BMW horen gewoon lekkere (leren/sport) stoelen vind ik.

Nou daar heb ik wat aan gedaan:

Voor:

[ afbeelding ]

Nu:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja ik moet het nog schoonmaken, ik weet het.. komt goed!

Komt uit een M3 E46 met alle mogelijke opties erop ! zit heeeeerlijk incl. die stoelverwarming.
Nu is het voorlopig klaar met die updates, ben er nu blij mee..:)

[ afbeelding ]
O+
Dat wil ik ook ;( heb hetzelfde interieur als jij had. ;( :) te duur alleen voor me :D
Facts don't care about your feelings
pi_89035603
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:59 schreef Oksel het volgende:
M'n Einzer staat bij de garage. Spanrol afgebroken in de motor.. :( :( :(
Ik weet niet veel van techniek, maar spanrollen in de motor? Ik ken ze alleen als multiriem buiten de motor? Dynamo-aandrijving enzo? Dan zou het mee kunnen vallen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_89044274
De E36 stopte er tijdens het rijden opeens mee. Bij gasgeven richting 3000 rpm blokkeerde hij ineens (behoorlijke klap terug was dat) en na een tijdje viel hij uit. Hij start nu ook niet meer (is geen accu want rest werkt wel). Gewoon het startgeluidje, maar hij slaat niet aan. Wat kan dit nou weer zijn BMW-kenners? :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:22:43 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_89044360
Ik ben nog niet zo lang volger van dit topic maar je zou bijna stoppen BMW te rijden na al die pech verhalen :)
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:37:46 #47
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_89044805
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef Tarado het volgende:
Ik ben nog niet zo lang volger van dit topic maar je zou bijna stoppen BMW te rijden na al die pech verhalen :)
Lekkere redeneringswijze heb jij... Is imo vrij logisch dat je op een forum de problemen tegenkomt. Misschien moeten we met z'n allen ook gaan posten als hij s'ochtends WEL wil starten???

Ik zal wel beginnen: Vanochtend draaide ik de sleutel van mijn 535d om en na het startmotorgeluid gehoord te hebben sloeg de motor direct aan! wie weet waar dit aan kan liggen???
pi_89044834
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:37 schreef HFdude het volgende:

[..]


Lekkere redeneringswijze heb jij... Is imo vrij logisch dat je op een forum de problemen tegenkomt. Misschien moeten we met z'n allen ook gaan posten als hij s'ochtends WEL wil starten???
*) 8-)

Mag m'n E21je ook in de OP? Het is een masterbak die altijd start en nu met winterbandjes de winter moet gaan overleven. M'n E46 krijgt een winterslaap :P

Facts don't care about your feelings
pi_89045661
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef Mikkie het volgende:

[..]



Ik weet niet veel van techniek, maar spanrollen in de motor? Ik ken ze alleen als multiriem buiten de motor? Dynamo-aandrijving enzo? Dan zou het mee kunnen vallen.
Ja, dat ja. En dan kunnen het de boutjes zijn die losgetrilt zijn, of iets meer schokkends. De garage zit 3 meter van m'n kantoor, dus ik loop vanmiddag weer even langs.
pi_89048688

Wat een flutkwaliteit. Echt slecht ontwerp.
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:45:09 #51
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_89064434
Dat is vast die ene Franse bout :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_89086930
En ja hoor: de draagarmrubbers van m'n e46 zijn eraan. Bekend punt, maar daarom niet minder vervelend. En al helemaal niet als je op het punt staat vol beladen naar de Ardennen te vertrekken over twee dagen.

Ik kan Meyle HD halen in Duitsland, maar dat betekent wel vandaag nog snel 450km rijden en ze er morgen of vrijdag onder laten klussen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_89087372
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef Mikkie het volgende:
En ja hoor: de draagarmrubbers van m'n e46 zijn eraan. Bekend punt, maar daarom niet minder vervelend. En al helemaal niet als je op het punt staat vol beladen naar de Ardennen te vertrekken over twee dagen.

Ik kan Meyle HD halen in Duitsland, maar dat betekent wel vandaag nog snel 450km rijden en ze er morgen of vrijdag onder laten klussen.
Rekensommetje maken: goedkoper om Meyle HD te halen in Duitsland (incl. benzine) of 'gewone' hier laten installeren.

Uiteraard gebeurt die shit altijd als je je auto nodig hebt...
pi_89087518
Meyle HD is sowieso goedkoper. Voor de prijs van twee Meyle HD-draagarmen heb je er eentje origineel BMW. Die drie à vier tientjes brandstof kunnen er dan ook wel bij.

Het gaat meer om de tijd, dat ik echt heen en weer moet jakkeren en ondertussen een garage moet regelen die voor vrijdagmiddag tijd heeft... :{

Superkut inderdaad. Ik ben sowieso al redelijk afhankelijk van m'n auto, maar zo vlak voor een weekendje weg al helemaal }:|.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 24 november 2010 @ 18:22:36 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_89103859
Meyle kan je gewoon door je NL-garage laten bestellen is mijn ervaring.
Maar een garage vinden die tijd heeft voor vrijdag, lijkt mij een groter probleem. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_89104014
Maar dan is het wel een stuk duurder dan wanneer je zelf in Duitsland bestelt (ebay) lijkt me, dus moet even kijken hoe of wat. Dat ga ik morgen overdag wel even uitzoeken, heb ik alle tijd. Voor nu heb ik besloten dat als ik een beetje rustig aan doe (en ik ga toch niet keihard lopen poken met dat baggerweer van komend weekend), er vast niets aan de hand is :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 24 november 2010 @ 19:01:40 #57
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_89105393
Denk dat het ook wel te doen is met een beetje kalm aan doen.
Rij je toch lekker puur op koppel/moment die bult in de E25 vlak achter Luik omhoog. ^O^

Ik zie ze momenteel op eBay voor 250-300 staan+ verzending
Op mijn garagerekening staan ze voor 350+BTW= 420
Scheelt idd. iets van 25-30%; dan kies ik voor gemak.

Als ik zelf, of met vrienden, er iets onder schroef heb ik geen probleem. maar met mijn eBay onderdelen naar mijn garage stappen doe ik liever niet; vind ik wat lullig en zij moeten ook wat verdienen.
behalve als mijn garage zelf moeilijk aan bepaalde onderdelen kan komen. Zo haal ik zelf mijn Mobil 5W-50 en heb ik ook nog ergens op de deel een stel original BMW geharde geboorde geventileerde zwevende schijven liggen ter vervanging van de huidige ATE., en een loopwerk voor mijn BMW navigatie (die nog net niet dood is) :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_89165565
vandaag een audi Q7 gereden. wat een toeters en bellen heeft dat ding. ook dikke 4.2l diesel erin.

ook wel erg nice hoor. vind een X6 alleen mooier
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_89167014
X5 ook? Waar daar moet je het eigenlijk mee vergelijken :P
Facts don't care about your feelings
pi_89175376
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:01 schreef Hyperdude het volgende:
Denk dat het ook wel te doen is met een beetje kalm aan doen.
Rij je toch lekker puur op koppel/moment die bult in de E25 vlak achter Luik omhoog. ^O^

Ik zie ze momenteel op eBay voor 250-300 staan+ verzending
Op mijn garagerekening staan ze voor 350+BTW= 420
Scheelt idd. iets van 25-30%; dan kies ik voor gemak.

Als ik zelf, of met vrienden, er iets onder schroef heb ik geen probleem. maar met mijn eBay onderdelen naar mijn garage stappen doe ik liever niet; vind ik wat lullig en zij moeten ook wat verdienen.
behalve als mijn garage zelf moeilijk aan bepaalde onderdelen kan komen. Zo haal ik zelf mijn Mobil 5W-50 en heb ik ook nog ergens op de deel een stel original BMW geharde geboorde geventileerde zwevende schijven liggen ter vervanging van de huidige ATE., en een loopwerk voor mijn BMW navigatie (die nog net niet dood is) :)
Je hebt zeker een punt hoor :). Het is nu vooral dat de garagehouder weinig tijd had en er niet helemaal in thuis was, dus hij gaf aan dat het geen probleem was als ik zelf zou bestellen en leveren, dan zou het het er wel onder zetten. Naja, prima. Dan betaal ik dus enkel het uurloon.

Overigens scheelt het dat ik nu niet over de E25 hoef, maar over de E42. Al zitten ook daar een paar mooie bulten in. Dat zijn de momenten van BMW-geluk: met de cruise op 150 naar boven rijden, terwijl het gepeupel op de rechterbaan 4.000 toeren draait in de 3 om boven te komen :D.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_89176249
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:57 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je hebt zeker een punt hoor :). Het is nu vooral dat de garagehouder weinig tijd had en er niet helemaal in thuis was, dus hij gaf aan dat het geen probleem was als ik zelf zou bestellen en leveren, dan zou het het er wel onder zetten. Naja, prima. Dan betaal ik dus enkel het uurloon.

Overigens scheelt het dat ik nu niet over de E25 hoef, maar over de E42. Al zitten ook daar een paar mooie bulten in. Dat zijn de momenten van BMW-geluk: met de cruise op 150 naar boven rijden, terwijl het gepeupel op de rechterbaan 4.000 toeren draait in de 3 om boven te komen :D.
BMW geluk bestaat uit jankende hoogtoerige 6cylinders verdomme, niet trekkers! ;)
pi_89189060
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:

[..]

BMW geluk bestaat uit jankende hoogtoerige 6cylinders verdomme, niet trekkers! ;)

:9~
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_89222095
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:

[..]

BMW geluk bestaat uit jankende hoogtoerige 6cylinders verdomme, niet trekkers! ;)
Oké Oké, of die hele oude 4cyl dan :D
pi_89312427
GVD, moest net uitwijken. Wiel los, draagarm eraf, stuurstang naar de klote en wat plaatwerk -O-

Heeft iemand advies waar de auto het best heen te brengen in omgeving Amsterdam? :'( :'( :'( Kostenindicatie? :'( :'( :'(
  maandag 29 november 2010 @ 20:04:46 #65
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_89312736
Balen; is het verzekeringswerk of moet je zelf betalen?
In Amsterdam heb ik verder geen BMW-adresje voor je.
Probeer anders eens een pm naar rival; die zit in de buurt van Amsterdam.
Die is constant bezig met overspuiten en oude brikken aan het opknappen. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_89313003
Zelf betalen :(
pi_89313035
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 08:52 schreef YoshiBignose het volgende:
X5 ook? Waar daar moet je het eigenlijk mee vergelijken :P
mmm... goeie vraag :p als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor de x5 gaan wellicht.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  maandag 29 november 2010 @ 20:15:21 #68
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_89313344
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef Bowny het volgende:
Zelf betalen :(
Balen; ik had vorig jaar ook een nieuw spatbord nodig 3 weken nadat ik uit de all-risk was gestapt :(
1 nieuw voorspatbord plaatsen en overspuiten heb ik toen ongeveer ¤500 voor betaald. Gewoon bij een universele BOVAG garage met origineel plaatwerk en bonnetje. E46 (heb jij toch ook, dacht ik)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_89313596
Klopt E46! Plaatwerk is voor mij nu even van secundair belang. Ik ben er nu zo ziek van.......ik weet niet eens of de reparatiekosten opwegen tegen de leeftijd van de auto (1999)
  maandag 29 november 2010 @ 20:23:42 #70
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_89313868
Als het ding verder recht is valt het meestal wel mee met de kosten.
Maar het blijft zonde geld natuurlijk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_89313917
klinkt duur... :S

kan begrijpen dat je daar ziek van bent
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_89320248
Das kut.
Wat voor E46 is het? 316/318?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 29 november 2010 @ 22:23:22 #73
311254 YouKnowItsMe
Is it me you're looking f
pi_89321617
Binnenkort mijn bijna nieuwe Hamann getunede bmw m3 cabrio ( e46 model ) op halen :D
pi_89326735
pics or it didnt happen
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_89332340
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef Bowny het volgende:
GVD, moest net uitwijken. Wiel los, draagarm eraf, stuurstang naar de klote en wat plaatwerk -O-

Heeft iemand advies waar de auto het best heen te brengen in omgeving Amsterdam? :'( :'( :'( Kostenindicatie? :'( :'( :'(
Hmm misschien kan een vriend van me je helpen, ik had ook een beetje dat soort schade toen ik crashte, alleen geen plaatwerk gelukkig. Laat eens een foto zien. Is het alleen plaatwerk recht of linksvoor? Of ook een stuk deur?

Ik zal ff vragen wat het ongeveer gaat kosten :P --> hoe zit het met de lager, is die ook stuk? Fusee nog heel? Velg krom?

In a'dam kan je naar van den hengel ofzo maar gaat je wel geld kosten. Tijd voor een E60 >:)

[ Bericht 3% gewijzigd door YoshiBignose op 30-11-2010 09:35:52 ]
Facts don't care about your feelings
pi_89333539
Yoshi, wat betreft plaatwerk, is het de bumper linksvoor.....maar het gaat meer om de ophanging linksvoor....Wiel ligt half los omdat de draagarm is losgeschoten. Ben bang dat gewoon m'n hele ophanging (L+R) aan de voorzijde vervangen moet worden......
pi_89333783
Mwah zo'n harde klap was het toch niet? Toen ik tegen stoep aan knalde met behoorlijke snelheid was de fuseekogel ook losgeschoten en draagarm dacht ik naar de klote maar alleen aan 1 kant. Tja, je kan naar een garage in a'dam, die vriend van me woont in hoorn maar 20 euro of 80 per uur verschilt wel :P
Facts don't care about your feelings
pi_89334544
Heeft die vriend van je ook een garage? Of doet ie't gewoon thuis? :p

Ik had helaas een volledige stuur-uitslag op het moment van impact, dus een extra opdonder voor de ophanging....denk dat ik amper 20 km/h reed, maar 't was toch een beste klap.

Kinetic energy is a bitch.
pi_89338220
Een garage met brug, anders is het niet te doen lijkt me. Wordt alleen gekloot om je auto hierheen te krijgen zeker haha. Ach 20 km/u denk ik dat het wel meevalt, ik ging 80 ofzo :P
Facts don't care about your feelings
pi_89355465
Ik dacht ik vraag ff hier ipv een nieuw topic te openen:
Ik wil de M52B25 vanos blok van mijn 323i er uit halen omdat de vanos ratelt en een 328i blok inbouwen, van M52B25 naar M52B28 is simpel klusje, er in en er uit..
Maare hoe zit dat met een M52B25 naar M52TUB28 swap, dus van enkele vanos naar dubbele vanos uit een E46 swap?
Hoe kom ik dan uit met de versnellingsbak? Als ik eentje van een E46 automaat neem, zou hij er gewoon onder passen en op de cardan as?

Iemand wat info? :)
Thanks xx
Turq.

[ Bericht 0% gewijzigd door Turquaz52 op 30-11-2010 19:56:53 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_89355611
Ah, je wilt opnieuw onverzekerd gaan rondrijden? Verstandig.
pi_89355901
Hoezo onverzekerd oetlul? Ik blijf onder de 40% vermogen toename (van 173 naar 193) en behoud nogsteeds het aantal cilinders, kleppen, etc.. etc.. Is gewoon een identieke blok met 300cc meer en dubbele vanos ipv. 1.. :|W
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_89355946
Oh ja, ik had dit blok in gedachten:
http://link.marktplaats.nl/395843971
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_89356867
niemand? Yoshi? Invine? Haarbal? :@ Somebody? :'(
Of valt de kabelboom van een M52B25 op een M52B32 (Amerikaanse M3 blok) te pleuren omdat ik automaat wil blijven rijden?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_89357808
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoezo onverzekerd oetlul?
Volwassen reactie.
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:16:51 #86
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_89363187
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Volwassen reactie.
+1
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:20:06 #87
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_89363358
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Volwassen reactie.
Zuigen is wel volwassen gedrag?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_89363557
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoezo onverzekerd oetlul? Ik blijf onder de 40% vermogen toename (van 173 naar 193) en behoud nogsteeds het aantal cilinders, kleppen, etc.. etc.. Is gewoon een identieke blok met 300cc meer en dubbele vanos ipv. 1.. :|W
Sorry, maar ik heb geen flauw idee :P
Facts don't care about your feelings
pi_89366018
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef Turquaz52 het volgende:
niemand? Yoshi? Invine? Haarbal? :@ Somebody? :'(
Of valt de kabelboom van een M52B25 op een M52B32 (Amerikaanse M3 blok) te pleuren omdat ik automaat wil blijven rijden?
Hier kon ik wel om lachen...... :D
pi_89366181
En.....ik ben binnenkort een ex-BMW-rijder.

Iedereen bedankt voor het lachen, plaatjes, users dissen, bitchfights!

I'll be back, maar dan hopelijk met een dikkere bak! ;)

:* O+
pi_89367244
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef Bowny het volgende:

[..]

Hier kon ik wel om lachen...... :D
Ik ook, heb geen flauw idee waar hij het over heeft :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Bowny het volgende:
En.....ik ben binnenkort een ex-BMW-rijder.

Mooi, opzouten en we hoeven je niet meer te zien tot je er weer 1 hebt. >:)
Facts don't care about your feelings
pi_89372484
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Sorry, maar ik heb geen flauw idee :P
Ik snap ook niet waarom ik het aan jou vraagde :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 1 december 2010 @ 08:43:35 #93
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_89373464
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 06:37 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]
vraagde :')
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_89375726
Iemand nog interesse in een E36 met een aantal kwalen? :P
  woensdag 1 december 2010 @ 10:33:46 #95
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_89376051
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Bowny het volgende:
En.....ik ben binnenkort een ex-BMW-rijder.

Iedereen bedankt voor het lachen, plaatjes, users dissen, bitchfights!

I'll be back, maar dan hopelijk met een dikkere bak! ;)

:* O+
Jammer.
Wat ga je nu rijden dan?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_89376081
Toch geen smart of iets? ;)
pi_89376322
Rival is - me dunkt - de juiste persoon om je swapvragen aan te stellen.
pi_89377124
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef Alicey het volgende:
Iemand nog interesse in een E36 met een aantal kwalen? :P
Een E36 heeft altijd kwalen ;( die van m'n broertje wordt nu weer gerepareerd, startte niet meer.
Facts don't care about your feelings
pi_89377395
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Alicey het volgende:
Toch geen smart of iets? ;)
Ik ga even niets rijden.....en ik ga liever in m'n nakie door -20 lopend naar m'n werk dan in een Smart ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 11:31:33 #100
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89377823
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Een E36 heeft altijd kwalen ;( die van m'n broertje wordt nu weer gerepareerd, startte niet meer.
Nou ja, deze heeft schokbrekers die aan vervanging toe zijn, een koelprobleem (wanneer de verwarming uit staat loopt de temperatuur snel op. Zelfs met de verwarming aan begint er echter na een km of 20 koelwater te lekken), centrale deurvergrendeling doet het niet en daarbij ziet hij er ook niet echt uit. Recentelijk is ook opeens het motorvermogen enorm afgenomen, waardoor je zeker vanuit stilstand flink moet gassen om de motor niet af te laten slaan.

We hebben er eigenlijk gewoon onvoldoende tijd voor om zoiets als leken aan te gaan pakken. Aangezien er binnenkort in onze wijk waarschijnlijk betaald parkeren komt en een tweede parkeervergunning niet zomaar verstrekt wordt, willen we dus van hem af.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:31:56 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89377836
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:17 schreef Bowny het volgende:

[..]

Ik ga even niets rijden.....en ik ga liever in m'n nakie door -20 lopend naar m'n werk dan in een Smart ;)
:D

Zo stoer ben ik dan weer neit. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')