Alle 5-series op een rij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef woozi het volgende:
Vet plaatje in de OP, met al die BMW's op een rij.
"Waar autorijden nog leuk is".quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Alle 5-series op een rij.
Persfotootje van BMW zelf
De mijne staat er ook tussen
@Mar; Waar wij wel met plezier rijden.
Aan jou de eerquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
"Waar autorijden nog leuk is".
Misschien moet iemand ff een report richting de mods sturen, ik kan het namelijk niet meer veranderen.
Hehe, ik ga toch voor de foto in de OPquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel grappig, maar dat kan beter!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel grappig, maar dat kan beter!
+1, Vooral die zwarte rechtsonderin.quote:
Vandaar dat ik ook zei dat het wel "goed" moet gebeuren. Tekeer gaan met een staalborstel op een boormachine totdat het echt helemaal blank is helpt, en dat is ook wat ik wil gaan doen. Als je door blijft gaan totdat je metaal ziet, zit je meestal wel goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef Catch22- het volgende:
ik ben ook niet zon fan van de e36.
Tenzij ze helemaal in kleur gespoten bumpers hebben en gewoon strak zijn, geen poespas.
En dan kan een coupe/cabrio mij zelfs nog wel warm krijgen.
Over het roestverhaal; het is erg moeilijk om het 'goed' te doen. Je weet nooit precies hoe het metaal eraan is.
Enige dat zekerheid biedt is het wegslijpen en nieuwe stukken inlassen. Maar dat kost veel tijd (dagje per wielkast).
Lapmiddelen zijn er meer, maar dan weet je nooit wanneer het terugkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop