Je staat erinquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef piekartz87 het volgende:
tvp : en ik hang hier nu zoveel rond dat ik toch ook wel in de OP mag?
keb een E30 316i
Ik zal ze er wel even in gooien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Yoshi, zorg er eens voor dat de linkjes terugkomen. Daar heb ik keihard aan gewerkt
Rood is toffer, Burgundrot-Metallicquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Laatst met een vriend wezen kijken en rijden in een E28 525i. Echt een hele mooie bak. In het echt ziet ie er nog mooier uit dan op foto's. Hij was ook helemaal zwart en met zwarte spoiler, ik denk de mooiste kleur. Uiteraard zit en rijdt het ook heerlijk en dan te bedenken dat je in een 28 jaar oude auto rijdt. Echt ongelooflijk....
Waarom niet nakijken? Je maakt zo het asociale imago van de BMW-rijder wel weer heel duidelijk hoor. Laat een ander het maar weer opknappen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat ga ik niet allemaal nakijken heen ik kan niet meer editten dus moet mod doen.
BMW deed (en doet) veel aan kwaliteit en liep daarom destijds voorop met allerlei dingen. Daar pluk je nu dus ook nog de vruchten van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Laatst met een vriend wezen kijken en rijden in een E28 525i. Echt een hele mooie bak. In het echt ziet ie er nog mooier uit dan op foto's. Hij was ook helemaal zwart en met zwarte spoiler, ik denk de mooiste kleur. Uiteraard zit en rijdt het ook heerlijk en dan te bedenken dat je in een 28 jaar oude auto rijdt. Echt ongelooflijk....
En als je pech hebt lijkt 't net een Franse autoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
BMW deed (en doet) veel aan kwaliteit en liep daarom destijds voorop met allerlei dingen. Daar pluk je nu dus ook nog de vruchten van.
Over wat voor auto's hebben we het dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef tha_rizzo het volgende:
En als je pech hebt lijkt 't net een Franse auto
Gaan we stoer doen? 8 uur centraal station Utrecht dan zal ik je eens even wat bijleren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom niet nakijken? Je maakt zo het asociale imago van de BMW-rijder wel weer heel duidelijk hoor. Laat een ander het maar weer opknappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |