Je staat erinquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef piekartz87 het volgende:
tvp : en ik hang hier nu zoveel rond dat ik toch ook wel in de OP mag?
keb een E30 316i
Ik zal ze er wel even in gooien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Yoshi, zorg er eens voor dat de linkjes terugkomen. Daar heb ik keihard aan gewerkt
Rood is toffer, Burgundrot-Metallicquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Laatst met een vriend wezen kijken en rijden in een E28 525i. Echt een hele mooie bak. In het echt ziet ie er nog mooier uit dan op foto's. Hij was ook helemaal zwart en met zwarte spoiler, ik denk de mooiste kleur. Uiteraard zit en rijdt het ook heerlijk en dan te bedenken dat je in een 28 jaar oude auto rijdt. Echt ongelooflijk....
Waarom niet nakijken? Je maakt zo het asociale imago van de BMW-rijder wel weer heel duidelijk hoor. Laat een ander het maar weer opknappen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat ga ik niet allemaal nakijken heen ik kan niet meer editten dus moet mod doen.
BMW deed (en doet) veel aan kwaliteit en liep daarom destijds voorop met allerlei dingen. Daar pluk je nu dus ook nog de vruchten van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Laatst met een vriend wezen kijken en rijden in een E28 525i. Echt een hele mooie bak. In het echt ziet ie er nog mooier uit dan op foto's. Hij was ook helemaal zwart en met zwarte spoiler, ik denk de mooiste kleur. Uiteraard zit en rijdt het ook heerlijk en dan te bedenken dat je in een 28 jaar oude auto rijdt. Echt ongelooflijk....
En als je pech hebt lijkt 't net een Franse autoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
BMW deed (en doet) veel aan kwaliteit en liep daarom destijds voorop met allerlei dingen. Daar pluk je nu dus ook nog de vruchten van.
Over wat voor auto's hebben we het dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef tha_rizzo het volgende:
En als je pech hebt lijkt 't net een Franse auto
Gaan we stoer doen? 8 uur centraal station Utrecht dan zal ik je eens even wat bijleren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom niet nakijken? Je maakt zo het asociale imago van de BMW-rijder wel weer heel duidelijk hoor. Laat een ander het maar weer opknappen...
dudequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom niet nakijken? Je maakt zo het asociale imago van de BMW-rijder wel weer heel duidelijk hoor. Laat een ander het maar weer opknappen...
Check de posticonquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:28 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dudewat doe je hier in het bmw topic
Daar zijn de meningen nogal over verdeeldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja oke.... maar toch... die man heeft wel een papiertje dat zegt dat ie enig verstand zou moeten hebben van auto's
En E90 M3 kan ook hoorquote:
Ja, dat weet ik. Kijk nu nog eens naar het betreffende plaatje in deel nr19quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:38 schreef metallicattim het volgende:
[..]
En E90 M3 kan ook hoor
E90 = sedan
E91 = touring
E92 = coupe
E93 = cabrio
De M3 is gebouwd in E90, E92 en E93
Da's voor geen enkele auto goed volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef tha_rizzo het volgende:
Een auto die te lang stil heeft gestaan.
Ik had expliciet alles toen op E-nummer gezetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Toegevoegd en meteen maar even alles op alfabetische volgorde gepleurd.
Zelfs BMW kan er niet tegen. Dus andere merken ook niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's voor geen enkele auto goed volgens mij.
Ik weet niet of je me zit te negeren ofzo, en dat we beide de pik op elkaar hebben is ook zeker, maar nogmaals.. Mijn beide e36'en staan er niet tussen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Toegevoegd en meteen maar even alles op alfabetische volgorde gepleurd.
Dat staat nergens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Alleen werkende auto's mogen ertussen.
Ik zit je niet te negeren, maar ik heb geen flauw idee wat voor een BMW'S je hebt en heb verder ook geen verstand van typenummers oid. Dus zet even duidelijk erbij hoe ik hem erin moet zetten dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je me zit te negeren ofzo, en dat we beide de pik op elkaar hebben is ook zeker, maar nogmaals.. Mijn beide e36'en staan er niet tussen.
En als je hier mensen voor trekt of negeert ben je het modden niet waard.
Mijn mening.
Hoezo een schande..??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef YoshiBignose het volgende:
NeeTurq, post eens ff van elke auto een plaatje dan ik ben even vergeten hoe die ene eruit zag. Die gele is een schande voor elke E36 rijder.
Ik hou geen opmerkingen voor me, tis een openbaar vrij forum waar ik mijn mening kan uiten. Ik kwets of beledig niemand dus ik snap het punt niet van je post.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit je niet te negeren, maar ik heb geen flauw idee wat voor een BMW'S je hebt en heb verder ook geen verstand van typenummers oid. Dus zet even duidelijk erbij hoe ik hem erin moet zetten dan.
En misschien moet je eens je opmerkingen voor je houden, want ik krijg dan inderdaad de neiging om je te negeren.
De rest pas ik straks aan en zal het terug op volgorde zetten. Ik ga nu eerst even snel naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |