Prikbord is nog voor mijn tijd. Maar inderdaad jammer dat BTN ermee gestopt is. Zijn mensen als Thiele, Ram en die gek met z'n M5 nog wel actief op andere fora ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Nog verder terug begon het met het BMW PrikbordDaar is BC2003 uit ontstaan en de BMW Drivers club e.d.
BTN bestaat helaas niet meer, erg jammer want dat was 1 van de leukste algemene BMW Forums...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
"Net zo zuinig" als een 316i en afgeven op ETA blokken die nog steeds niet mega goedkoop zijn..
Het is overduidelijk dat je geen verstand hebt van E30's en/of de waarde van de onderdelen. Houd het anders maar bij versjonniede rotte E36's, daar kun je immers hele motoren + versnellingsbakken voor ¤5 en een snicker krijgen, was het niet? Bij de E30's is het een ander verhaal.
Begin me een beetje te irriteren. Je bent met een paar posts hier alweer het topic aan het verzieken.
Dat was mooi jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:20 schreef metallicattim het volgende:
Haha Ram met zijn Schnitzer en die plaatjes wat ie altijd maakte
Misschien dat ze op BMWFan of BC2003 zitten, maar ik ben al blij als ik mijn eigen forum gelezen krijg, dus ik bezoek de andere forums niet meer zo vaak als paar jaar terug.
Pardon..?? Wat is het verschil met de mijne dan behalve dat de mijne een Individual colour is tussen e36 en mijn AlpinWeiss2 e36?quote:
aanvulling bij 1, kan ook een koudestart sensor zijn of nog tig sensoren.... is een beetje lastig te zeggen via een forumquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef Catch22- het volgende:
1. Diesel of benzine? Wellicht is je automatische choke kapot oid. Als het een diesel is, zijn de voorgloeiers kapot wss. Maar ik denk benzine want je hebt geen diesel naast je leasewagen meestal
2. Je olie moet vervangen worden. Tenzij hij bij de laatste verversing niet gereset is.
3. Even met een naaldjes dat ding uitprikken, wellicht is hij verstopt
4. Je thermostaat is naar zijn grootje en sluit je radiator niet af
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ruil mijn BMW komende week in voor een alfa romeo
mijn buurman sleutelt alleen aan alfa's, in zijn garage. hij zegt het zelfsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb je zelf ooit een alfa romeo gehad dan??
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Hyperdude het volgende:
Zo degelijk zijn de E36 en E46 nou ook weer niet.![]()
Het is ook een beetje wat je gewend bent. De 518i die ik heb zou soms wel wat meer power mogen hebben, maar algemeen genomen rijdt-ie gewoon vlot genoeg. En ach, op tweebaanswegen inhalen levert tenminste ook een beetje adrenaline op op deze manier.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:08 schreef Catch22- het volgende:
met een 2.0 ja? Lijkt me een beetje underpowered
Ook een kwestie van flink schakelen natuurlijk. Bovenin de toeren in z'n twee en dan naar drie komt íe toch behoorlijk weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook een beetje wat je gewend bent. De 518i die ik heb zou soms wel wat meer power mogen hebben, maar algemeen genomen rijdt-ie gewoon vlot genoeg. En ach, op tweebaanswegen inhalen levert tenminste ook een beetje adrenaline op op deze manier.
Mwah, meeste onderhoud is toch het standaard onderhoud? Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten iig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Hyperdude het volgende:
Zo degelijk zijn de E36 en E46 nou ook weer niet.![]()
Je bent wel de klos als je een electronisch Alfarampje koopt; en de kans daarop is wel wat groter dan bij BMW. En 166 2.0 is de fijnst sturende 166.
het zijn niet de meest betrouwbare modellen heb ik me laten vertellen (door bmw garage zelf)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Mwah, meeste onderhoud is toch het standaard onderhoud? Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten iig.
Nee hoor, dan is er gewoon een winding afgebroken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef SingleCoil het volgende:
afgebroken achterveren? Dat lijkt me vrijheftig...
laatst een klant van ons met zijn E30... kwam net bij de kwikfit vandaan voor een apk... goedgekeurd...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef SingleCoil het volgende:
afgebroken achterveren? Dat lijkt me vrijheftig...
was helemaal doorgeroest.... een beetje zichzelf respecterende apk keurmeester die ziet dat welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef daNpy het volgende:
Ja, maar de veer was nog niet gebroken bij de APK, zoals ik het lees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |