mijn buurman sleutelt alleen aan alfa's, in zijn garage. hij zegt het zelfsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb je zelf ooit een alfa romeo gehad dan??
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Hyperdude het volgende:
Zo degelijk zijn de E36 en E46 nou ook weer niet.![]()
Het is ook een beetje wat je gewend bent. De 518i die ik heb zou soms wel wat meer power mogen hebben, maar algemeen genomen rijdt-ie gewoon vlot genoeg. En ach, op tweebaanswegen inhalen levert tenminste ook een beetje adrenaline op op deze manier.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:08 schreef Catch22- het volgende:
met een 2.0 ja? Lijkt me een beetje underpowered
Ook een kwestie van flink schakelen natuurlijk. Bovenin de toeren in z'n twee en dan naar drie komt íe toch behoorlijk weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook een beetje wat je gewend bent. De 518i die ik heb zou soms wel wat meer power mogen hebben, maar algemeen genomen rijdt-ie gewoon vlot genoeg. En ach, op tweebaanswegen inhalen levert tenminste ook een beetje adrenaline op op deze manier.
Mwah, meeste onderhoud is toch het standaard onderhoud? Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten iig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Hyperdude het volgende:
Zo degelijk zijn de E36 en E46 nou ook weer niet.![]()
Je bent wel de klos als je een electronisch Alfarampje koopt; en de kans daarop is wel wat groter dan bij BMW. En 166 2.0 is de fijnst sturende 166.
het zijn niet de meest betrouwbare modellen heb ik me laten vertellen (door bmw garage zelf)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Mwah, meeste onderhoud is toch het standaard onderhoud? Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten iig.
Nee hoor, dan is er gewoon een winding afgebroken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef SingleCoil het volgende:
afgebroken achterveren? Dat lijkt me vrijheftig...
laatst een klant van ons met zijn E30... kwam net bij de kwikfit vandaan voor een apk... goedgekeurd...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef SingleCoil het volgende:
afgebroken achterveren? Dat lijkt me vrijheftig...
was helemaal doorgeroest.... een beetje zichzelf respecterende apk keurmeester die ziet dat welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef daNpy het volgende:
Ja, maar de veer was nog niet gebroken bij de APK, zoals ik het lees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |