Normaal doe ik dat niet hè . Maar voor deze keer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan je die chinees nog ff in OP zetten:
tong_poh, E60 535d
Misschien een ophangringetje dat losgelaten heeft ofzo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je uitlaat zo los hangt dan lijkt het me dat er wel iets is afgebroken hoor
Iets te hard een drempel gepakt ofzo?
Dat flikt-ie altijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Anne het volgende:
SingleCoil . Nu mag jij nog een TT bedenken en een plaatje voor de OP.
Ik doe het ook niet regelmatig ofzo, en ik reed echt niet overdreven hard. Ik remde gewoon wat laat, en ik meen het als ik zeg dat die auto best snel hapt (met nat weer). Unforgiving machinequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Driften op de snelweg . Daar rij ik dan weer net te rustig voor gelukkig . Beetje spelen komt van de winter wel, als het baggerweer is...
Niet toevallig semi-kale achterbandjes erop liggen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet regelmatig ofzo, en ik reed echt niet overdreven hard. Ik remde gewoon wat laat, en ik meen het als ik zeg dat die auto best snel hapt (met nat weer). Unforgiving machine
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet regelmatig ofzo, en ik reed echt niet overdreven hard. Ik remde gewoon wat laat, en ik meen het als ik zeg dat die auto best snel hapt (met nat weer). Unforgiving machine
hehe bedanktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat niet hè . Maar voor deze keer.
Neen, zit nog voldoende profiel op voor zover ik weet. RWD met vermogen en zonder hulpmiddelen is gewoon altijd listig met nat weerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet toevallig semi-kale achterbandjes erop liggen?
Ik ga straks even kijken bij een garage in de buurt wat ze kunnen betekenen voor een grote beurt. Die lui hanteren een uurtarief van 30 euro per uur en ik ken één van die gasten nog van vroeger, dus kan wel eens een mooi adresje zijn .
Ik kon mijn E30 316 zo makkelijk laten driften. Altijd leuk totdat het gas blijft hangen en je niet meer kun corrigeren. Was ook meteen het einde van mijn 316quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Maharbal het volgende:
Gewoon langs een kwikfit en vragen of zij het voor je meten...omdat je twijfelt of je nieuwe banden bij ze moet bestellen
O, en ik zostraks richting m'n werk met de auto en ik had haast, dus ik kwam iets te snel op een afrit aanrijden en remde iets laat. Gevolg -> gewicht schuift naar voren en achterkant op de 14" schuift naar de zijkant -> verder gevolg.....drift op een klaverblad waar ik geen zin in had. Wel gewoon gecontroleerd vastgehouden tot ie zichzelf weer iets rechttrok, maar echt die auto blijft leip bij nat weer . Komische noot: mensen die toch raar kijken als er een idioot in pak in een e30 een klaverblad op drift
Bijkomend gevolg: ik was meteen wakker.
Ik weet nu weer waarom ik mensen niet in m'n auto laat rijden als het iets nat is.
Sorry..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef SingleCoil het volgende:
wat is er mis met de tt? En waarom zou ik een nieuwe topic openen, daar zijn de mods toch voor? Het duurde best nog wel lang, voortaan graag beter opletten, Anne.
Overigens staat A. op de tweede plaats, met 209 km/u.
Gechipt & custom uitlaat en CAIquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef rival het volgende:
Turq ik zit boven de 200pk.
Hoezo zou jou blok meer pk's hebben dan 193?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |