Ja oke, vooraan doe ik dat ook nooit. Meestal vanaf 4e plek dan welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik zet 'm wel 's in z'n vrij...maar niet als ik vooraan sta. Ik vind het irritant als ik op mensen moet wachten die er lang over doen om weg te rijden, dus doe ik het zelf ook niet. Vooraan kan ik dan mooi meteen wegrijden. Als ik ergens verder sta, dan mooi ff in z'n vrij
OMG, hoezo F5´en?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja oke, vooraan doe ik dat ook nooit. Meestal vanaf 4e plek dan wel
Nou ja het is geen goedkope bak toch. Afhankelijk van de staat en opties kan een E46 van 5000 tot 15000 kosten. Er zal niemand zeggen wat een oude BMW rij jij zeg. En natuurlijk is een nieuwe fiesta, punto of zelfs een alto veel duurder, maar die kosten per maand stukken minder en zullen de eerste jaren weinig onderhoud nodig hebben. BMW's moeten constant onderhouden wordenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Bowny het volgende:
Nog iets wat ik kwijt wil.....mensen in mijn omgeving zitten altijd tegen mij te geinen....`met zijn dikke BMW`.......Zullen ze ervan bewust zijn, dat hun gloednieuwe kut Fiesta of Punto 2 tot 3x zo duur is?
Kerel, ff serieus. Voor dit soort dingen heb je een project topic imo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag achteras opgehaald, accu en 325i Coupe uitlaat..
Morgen maar es monteren & Fire up that thing..
iemand intresse in Achteras van 318? Mag ie voor een tientje of 2 wel meenemen.. of schokdempers/veren rondom?
't is toch een BMW Fantopic?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kerel, ff serieus. Voor dit soort dingen heb je een project topic imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xtr3mE op 29-05-2010 21:35:34 ]It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Dit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat we bedoelen niet alle technische details Turq, maar gewoon ALLES wat je doet.
Houd 't gewoon globaal, want de posts die je doet hoort inderdaad eerder thuis in een eigen projecttopique.
Ben overigens blij dat ik deze pagina nu niet op m'n mobiel kijk
Eigenlijk liever gewoon linken, voor de mensen met een mobiel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef Xtr3mE het volgende:
heb de pics onder een spoiler tag gehangen voor de 56k's hier. Geen idee of het helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |