quote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja..
Volgende auto wordt denk ik een 320 station. Ik denk niet dat ik ooit een snelle 1 serie zal hebben..Wellicht een leuke Z voor erbij..
[ afbeelding ]
En als je er eindelijk aan toe bent dan moet je de afweging maken of je kneiterveel van je salaris wilt inleveren voor een leuke BMW ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 10:12 schreef piekartz87 het volgende:
donders mooi die z.
probeer mn pa nu een nieuwe 5er aan te smeren als nieuwe lease bak.
hij vind hem heel mooi dus dat gaat waarschijnlijk wel lukken.
ik zelf moet eerst nog stage lopen dus ben nog lang niet toe aan een lease bak
BMW is toch een duitse auto..?quote:
Maar dan weer niet in Verzekering, gezien je leeftijd.quote:Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Oksel het volgende:
't Mooie is dat ik een Duitse auto mag rijden.. omdat ik een Duits adres heb, en veel in Duitsland ben / woon / werk. Scheelt flink in wegenbelasting en aanschafsprijs..![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Konden die drie posts niet in één post btw?
Nee.quote:Op maandag 13 december 2010 10:40 schreef Oksel het volgende:
Passen winterbanden + velgen van een 118 ook onder een 320/325?
Zelfde probleem heb ik gehad. Dacht aan een leuk aangeklede nwe 520D Avantquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als je er eindelijk aan toe bent dan moet je de afweging maken of je kneiterveel van je salaris wilt inleveren voor een leuke BMW ofzo![]()
Uhhh... wat?!quote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dan weer niet in Verzekering, gezien je leeftijd.
Konden die drie posts niet in één post btw?
Als het zover is dan denk ik dat ik ook voor een acceptabele lease bak ga met een leuke bmw voor ernaast. Mooie van bmw dat dat niet eens super duur hoeft te zijn. Scheelt dat ik de oude modellen ook leuk vind ^^ (op de e36 na)quote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als je er eindelijk aan toe bent dan moet je de afweging maken of je kneiterveel van je salaris wilt inleveren voor een leuke BMW ofzo
Waar ga je stagelopen?
Over de E30 dan maar te zwijgen.. maargoed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef nelisb het volgende:
Lijkt het misschien niet, maar zie er eigenlijk alleen maar Sjonnie's inzittenWaardoor het dan toch wel weer een sjonnie bak is.
Hey, ik ben geen sjonnie en mijn hele familie ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef nelisb het volgende:
Lijkt het misschien niet, maar zie er eigenlijk alleen maar Sjonnie's inzittenWaardoor het dan toch wel weer een sjonnie bak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |