nee je zit stelsematig iedereen uit te maken voor racist, moordernaar, kindermoordenaar etc.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
2 woorden hiervoor onzin en leugens
Kijk gast, democratie is een groot goed hier in de Westerse wereld. Het is erg naar om te zien hoe figuren als jij de democratische waarden verkwanselen.quote:
Hoe dan ??quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kijk gast, democratie is een groot goed hier in de Westerse wereld. Het is erg naar om te zien hoe figuren als jij de democratische waarden verkwanselen.
ja, je zit hier stelselmatig wilders en de stemmers erop uit te maken voor racisten.quote:
ochgut jochiequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef Omnifacer het volgende:
Blijft het daarbij? En de rest van zijn topics dan, en zijn houding hierin?
Beseffen jullie mods je eigenlijk wel dat dergelijke uitlatingen van Meki sommigen ook pijn kunnen doen?!
Wat ben jij een ontzettende jankerd. Wilders zou zeker wel z'n mening mogen uiten, maar Meki niet want dat is een Marokkaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kijk gast, democratie is een groot goed hier in de Westerse wereld. Het is erg naar om te zien hoe figuren als jij de democratische waarden verkwanselen.
Huhhhh,quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef NietLullig het volgende:
[..]
ja, je zit hier stelselmatig wilders en de stemmers erop uit te maken voor racisten.
mensen die het eens zijn met maatregelen tegen moslim extrimisme vind je racisten.
alle joden zijn babymoordenaars
En ik zit in het midden, en wat te doen ?..... nix.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik dacht dat links een stelletje jankerds had, maar de extreem-rechtsen hier kunnen er blijkbaar ook wat van
Waarvan moslims de grootste jankerds zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik dacht dat links een stelletje jankerds had, maar de extreem-rechtsen hier kunnen er blijkbaar ook wat van
je bezuipen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ik zit in het midden, en wat te doen ?..... nix.
Kun jij mij aanwijzen waar ik dit beweer?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:41 schreef t-8one het volgende:
Wat ben jij een ontzettende jankerd. Wilders zou zeker wel z'n mening mogen uiten, maar Meki niet want dat is een Marokkaan![]()
![]()
En jij laat het gewoon gebeuren dat die KirmiziBeyaz mij extreem-rechts noemt, zonder enige argumenten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:27 schreef Drugshond het volgende:
En ik zit in het midden, en wat te doen ?..... nix.
Je laat jezelf gek maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:01 schreef Omnifacer het volgende:
En jij laat het gewoon gebeuren dat die KirmiziBeyaz mij extreem-rechts noemt, zonder enige argumenten.
Waar-de-loos gemodereerd.
Je voelt je aangesproken? Goh, hoe zou dat nou toch komen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarvan moslims de grootste jankerds zijn.![]()
Dude, slow down on the paranoia pillsquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En jij laat het gewoon gebeuren dat die KirmiziBeyaz mij extreem-rechts noemt, zonder enige argumenten.
Waar-de-loos gemodereerd.
Als moderatoren de posts van users wijzigen met welke reden dan ook, dan is het hek van de dam.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Drugshond, zou je voortaan met je poten van mijn reacties willen afblijven als er niets mis mee is? Waarschijnlijk is het voor jou geen probleem om aan te geven waar de schoen hem precies wringt als ik zeg dat extreem-rechtsen op dit forum jankerds kunnen zijn?
Het is niet de zaak van users om andere users te "rapporteren", In het leger heten dat soort figuren matennaaiers en in WO2 NSBers. Als bepaalde zaken tegen de policy indruisen, dan is dat een taak voor moderatoren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:45 schreef Sidekick het volgende:
Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het [afbeelding] icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.
Onzin, je denkt echt dat de moderatoren alle topics + postings lezen. Een beetje hulp van de userbase is altijd welkom. En het zetten van een TR wil niet automatisch zeggen dat er dan ook aktie komt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:58 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het is niet de zaak van users om andere users te "rapporteren", In het leger heten dat soort figuren matennaaiers en in WO2 NSBers. Als bepaalde zaken tegen de policy indruisen, dan is dat een taak voor moderatoren.
Als iemand miet een "fout" topic komt, dan kun je hem zelf wel middels een reply uitleggen wat er niet goed aan is.
De FA's. (wie anders).quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:50 schreef Oud_student het volgende:
Als moderatoren de posts van users wijzigen met welke reden dan ook, dan is het hek van de dam.
Als het dan per sé moet (volgens de Heilige Policy) schrap de post en leg uit waarom.
Wie modereert eigenlijk de moderatoren ?
Ik maakte hem neutraler in termen van links -rechts. Wellicht iets te gemakkelijk aangepast vanaf mijn zijde. En dat mag je me rustig aanrekenen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Drugshond, zou je voortaan met je poten van mijn reacties willen afblijven als er niets mis mee is? Waarschijnlijk is het voor jou geen probleem om aan te geven waar de schoen hem precies wringt als ik zeg dat extreem-rechtsen op dit forum jankerds kunnen zijn?
Helemaal gelijk.... we radicaliseren hier zonder dat we het doorhebben..quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Geen idee, maar er zijn blijkbaar mods die menen dat rechts-extremisten geen jankerds kunnen zijn en het dus nodig achten om andermans reacties te editten, of triester nog te verwijderen zonder uitleg.
Ja, schuif het maar weer af op heineken. Altijd de schuld bij anderen zoeken. Wie is de volgenden? grolsch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef sp3c het volgende:
ik geef heineken de schuld
Ik voel me welhaast schuldig als ik het drink, zo schuldig smaakt het.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef sp3c het volgende:
nee ik denk dat Heineken groot genoeg is om alle schuld op zich te nemen
Omdat het feitelijk niet banwaardig is wat ie doet. Niet dat wij niet moe van hem worden, maar wij hebben immers geen keuze. Wij moeten Meki zijn posts lezen, jullie hoeven het niet maar reageren er wel op.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom beschermen jullie die achterlijke meki zo.
die idioot zou juist een NWS en POL ban verdienen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk niet banwaardig is wat ie doet. Niet dat wij niet moe van hem worden, maar wij hebben immers geen keuze. Wij moeten Meki zijn posts lezen, jullie hoeven het niet maar reageren er wel op.
Denk dat de lol er heel snel vanaf zou zijn, mocht Meki erachter komen dat zijn topics niet verzanden het gebruikelijk domme geouwehoer.
Heinekenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef sp3c het volgende:
nee ik denk dat Heineken groot genoeg is om alle schuld op zich te nemen
Je hebt geen gelijk, jij sleept er gelijk babyetende israeli's bij die alle delen van de Talmoed schijnbaar binnenste buiten kennen bij en noemt ze monsters, wat jou uitspraken net zo misselijkmakend maakt als sommige van dhr Wilders. Kijk eerst eens in die fucking spiegel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik voer geen persoonlijke aanvallen ik scheld niet . en ga met iedereen in discussie.
en natuurlijk hebben zij een mening maar die respecteer ik. Maar zij respecteren mijn mening niet
zij willen dat ik ook als hun ga denken. Heb ik gelijk ?? ik voer altijd normaal discussie
Zij slepen ook gelijk Moslims erbij en Koran en etc.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk, jij sleept er gelijk babyetende israeli's bij die alle delen van de Talmoed schijnbaar binnenste buiten kennen bij en noemt ze monsters, wat jou uitspraken net zo misselijkmakend maakt als sommige van dhr Wilders. Kijk eerst eens in die fucking spiegel.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk, jij sleept er gelijk babyetende israeli's bij die alle delen van de Talmoed schijnbaar binnenste buiten kennen bij en noemt ze monsters, wat jou uitspraken net zo misselijkmakend maakt als sommige van dhr Wilders. Kijk eerst eens in die fucking spiegel.
Op dezelfde plek waar Meki het onderstaande deedquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:00 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kun jij mij aanwijzen waar ik dit beweer?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je slaat er een beetje naast geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
Op dezelfde plek waar Meki het onderstaande deed
[..]
Mjah, om eerlijk te zeggen knijp ik hier een oogje dicht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef veldmuis het volgende:
Nederlander in Nepal aangeklaagd wegens kindermisbruik
Mag dat? Vanochtend een NSB geplaatst maar er is geen actie ondernomen dus ik vroeg het me af.
Kusjes,
veldmuis
Topic een nieuwe luier gegeven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
5 jaar cel voor ontkenning holocaust
Zowel Nietlullig als dvtb zijn persoonlijke aanvallen aan het uitvoeren (en dus aan het lasteren)
Dan valt het onder grove beledinging. Net zo goed strafbaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:21 schreef __Saviour__ het volgende:
dit valt echt niet onder laster hoor. zo kun je alles wel op die manier beschouwen wat je niet aanstaat.
edit he zitten ze hier nu ook al te editten
Bedankt voor het verschonenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Topic een nieuwe luier gegeven.
En als er nog persoonlijke vragen en zo zijn, doe deze maar paar mail. Ik hoef ze hier niet te hebben.
Mja.... ik heb genoeg holo-dinges topics gezien met bijbehorende gooi en smijtwerk. Ook nadat het topic dicht was. Die pas snij ik ff af.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:21 schreef __Saviour__ het volgende:
dit valt echt niet onder laster hoor. zo kun je alles wel op die manier beschouwen wat je niet aanstaat.
edit he zitten ze hier nu ook al te editten
Ach man, zeur toch niet zo. Ik zou om Wilders' persoon ook geen traan laten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef NietLullig het volgende:
Aanslag beraamd op Geert Wilders
meki is weer lekker op dreef.
wilders uitmaken voor racist min of meer goedpraten van een mogelijke aanslag en het opzetten van mensen tegen wilders.
hij mag dan wel een soort forumgek zijn maar het is toch raar dat hij hiermee iedere keer weg komt ?
Dus omdat jij dat ook vindt is het gezeurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ach man, zeur toch niet zo. Ik zou om Wilders' persoon ook geen traan laten.
Uit de lucht gegrepen onzin.quote:Alle Meki-tegenstanders zijn net zo goed schuldig aan zijn soms irritante gedrag. Bovendien is het gros van de fokkers echt geen haar beter als het aankomt op medelanders.
Oh? Volgens mij is het een zeer ware constatering.quote:
Nee. Het is gezeur omdat er wordt gedaan alsof ie zelf doodsbedreigingen heeft geplaatst. Ik hou niet zo van achterbakse, schijnheilige teefjes die dat doen, niet omdat ze geschokt zijn... Maar omdat ze zoeken naar een stok om mee te slaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus omdat jij dat ook vindt is het gezeur![]()
Ja hoor, misschien in jouw wereldje. Maar iedereen die een beetje bekend is NWS weet wel beter.quote:Uit de lucht gegrepen onzin.
Nee, maar fok beperkt zich niet tot dit topic. Zijn we nu klaar?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef Omnifacer het volgende:
Vooral deel twee van die opmerking slaat nergens op. Is niet te onderbouwen. Je kunt aan iemand's reacties in een topic als dit niet zien of hij zo afwijzend tov Marokkanen/medelanders staat...
Je bent pas klaar als je tussen zes planken ligt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nee, maar fok beperkt zich niet tot dit topic. Zijn we nu klaar?
Verzoek loopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef SCH het volgende:
Kunnen er misschien wat Moskowizc topics gemerged worden, ik zie er minstens 3.
1) moet er niet een "t" bij in de titel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Thx OP aangepast.... om er toch een [NWS]-achtig topic van te maken.
1) zou kunnen ff kieken,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
1) moet er niet een "t" bij in de titel?
2) het is wel 3½ jaar oud onderzoek. Een move naar POL zou dus ook kunnen..
Zie hem als de nieuwe Snarf, daar had je ook al problemen mee geloof ik. Oftewel, hij heeft in beginsel carte blanche om te modden hier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef SCH het volgende:
Is Triggershot hier ook moderator? Hij edit als een loopse kieviet
Sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zie hem als de nieuwe Snarf, daar had je ook al problemen mee geloof ik. Oftewel, hij heeft in beginsel carte blanche om te modden hier.
Heb ik even gemist, is dat ergens gemeld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zie hem als de nieuwe Snarf, daar had je ook al problemen mee geloof ik. Oftewel, hij heeft in beginsel carte blanche om te modden hier.
Jazeker, achter de schermen. Dat we niet zo'n probleem hebben met gast-moderaten. We doen niet zo moeilijk daarover. We hebben we de eind-regie in handen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:14 schreef SCH het volgende:
Heb ik even gemist, is dat ergens gemeld?
zo blijft het spannendquote:
Dat kan dat doe je dan maar op je eigen sitequote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee noem het dan 'De daden van volksheld en patriot Geert Wilders'.
Mjah, maar blijf dan ook van die TO-knop af.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Meki het volgende:
Kan er een topic centraal dan gemaakt .
Wilders en zijn provocatie tegen Moslims
en een centraal topic met zo'n achterlijke suggestieve titel doe je maar lekker op dat marokko forumquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan dat doe je dan maar op je eigen site
nu kan ik voorstellen dat jij ook je eigen kruistocht op meki wereld doet maar die vrolijke linkjes uit je sig zijn verdwenenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan dat doe je dan maar op je eigen site
en als jij nu is begon met niet meer als een hondje achter Meki aan te lopen in de hoop meer aandacht te krijgen dan hem dan was het hier ook een stuk vrolijkerquote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en een centraal topic met zo'n achterlijke suggestieve titel doe je maar lekker op dat marokko forum
Ongelovige!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je bent pas klaar als je tussen zes planken ligt.
TT aangepast.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:42 schreef freako het volgende:
Tariq Ramadan gasthoogleraar aan de Erasmus Universiteit
Tariq Ramadan is omstreden, maar dat maakt hem nog geen terrorist.
Opzich snap ik je wel maar kan je TT niet wat nuanceren dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef sp3c het volgende:
ja ik zag het maar ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, dit is de titel van het originele artikel, daar vragen wij altijd om en als die dan nu niet blijkt te kloppen dan heb ik liever dat je dat in dat topic evt met een bron aangeeft want ik ga/kan echt niet op aangeven van iedereen zijn persoonlijke vriendenkring titels aan gaan lopen passen.
ik bedoel ... 9-11, vliegtuigen boren zich in de twin towers?
nee een vriend van me is er nu en die zegt van niet, allemaal h04x!!11one!1
Misschien iets als "schoolkinderen verwondt door stefford" ??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:53 schreef sp3c het volgende:
mjah zoals gezegd, ik weet niet wat ik er verder mee aan moet
dus als je suggesties hebt
Donequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaanse vrouw wordt modern.
modern
Verrek...tanx.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaanse vrouw wordt modern.
modern
het verbaasde mij ook al, zeker omdat er nauwelijks gesproken kan worden van een sluitpost...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef wonko het volgende:
Iemand die kan motiveren waarom dit topic dicht is? Saoedi-Arabië toont onthoofde mannen op plein
Beetje willekeur?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
het verbaasde mij ook al, zeker omdat er nauwelijks gesproken kan worden van een sluitpost...
dat bashen viel ook wel mee, en wat nou als er eigenlijk terecht gebasht wordt op dit soort praktijken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Nou nee, het zoveelste bashtopic. En zo geweldig ontopic liep het niet.
Dat mensen probeerden het topic te ontwrichten is geen reden om het dicht te gooien. Treedt dan op tegen die personen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Nou nee, het zoveelste bashtopic. En zo geweldig ontopic liep het niet.
Dat kan niet...dat moet accuut monddood gemaakt worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat bashen viel ook wel mee, en wat nou als er eigenlijk terecht gebasht wordt op dit soort praktijken?
Kom op zeg..... ik zie geen anker waarbij ik dit topic nog kan redden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef wonko het volgende:
[..]
Dat kan niet...dat moet accuut monddood gemaakt worden.
Alle postings zijn weg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef Meki het volgende:
doodwensingen
Nepagenten van 16 jaar bestelen 'verdachte'
Nepagenten van 16 jaar bestelen 'verdachte'
Is weer open. Wat offtopic eruit gevist.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kom op zeg..... ik zie geen anker waarbij ik dit topic nog kan redden.
En get real.... als we alle doodstraffen waar ook ter wereld willen bespreken dan is dit topic niet uniek. Het wordt ieder gebruikt als bliksemafleider voor een heel andere agenda.
Ja, om aan te tonen dat SA zijn grote bek moet houden wat betreft het respecteren van wat dan ook. Dat zou je als gebash kunnen zien maar zo kun je alle kritiek op wat dan ook als gebash zien...iets wat teveel gebeurt hier.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kom op zeg..... ik zie geen anker waarbij ik dit topic nog kan redden.
En get real.... als we alle doodstraffen waar ook ter wereld willen bespreken dan is dit topic niet uniek. Het wordt ieder gebruikt als bliksemafleider voor een heel andere agenda.
Ik en mijn grote bek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is weer open. Wat offtopic eruit gevist.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:25 schreef sp3c het volgende:
politie zijn mensen die niet te vertrouwen zijn????
in de OP??
ik maak hem weer dicht als je het niet erg vind?
Merge verzoek loopt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef sigme het volgende:
POL : Nederland betaalt beveiliging Hirsi Ali
NWS: http://forum.fok.nl/topic/985240
Kan een mod deze wens inwilligen? Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De topictitel had beter kunnen zijn:
Nederlandse inteelt marokkanen kunnen het niet hebben dat vrouwen in Marokko rechten krijgen.
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:52 schreef sp3c het volgende:
neuh
ik kan wel een banaanvraag doen voor jouw als je blijft trollen I suppose
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:52 schreef sp3c het volgende:
neuh
ik kan wel een banaanvraag doen voor jouw als je blijft trollen I suppose
Opent de toelating van deze opmerking ook andere deuren? Ik noem maar wat, deze bijvoorbeeld?quote:Ik poep op de islam. Ik hoop dat alle moslims sterven.
of:quote:Ik poep op het jodendom. Ik hoop dat alle joden sterven.
of een willekeurige groep mensen als geheel.quote:Ik poep op het christendom. Ik hoop dat alle christenen sterven.
Jawel hij beschuldigt mij van smaad en beschuldigt mij van onzin.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:49 schreef sp3c het volgende:
nee
98 %...... dat lijkt me niet drinkbaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel hij beschuldigt mij van smaad en beschuldigt mij van onzin.
en hij wilt dat ik naar Irak ga en de kans is groot dat ik het niet overleef daar. aangezien daar 98 % allemaal zullen omkomen
Lijkt me sterk.... zelf Hirosjima haalde dat niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
98 % van alle burgers gaan daar dood
2% van de burgers gaat niet dood?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
98 % van alle burgers gaan daar dood
Je houdt er een beetje vreemde logica op na waarvan ik het idee hebt dat je spot met de tegenpartij, in dit geval dus ruwe Meki.quote:
We gaan hem mergen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:24 schreef damian5700 het volgende:
Rokers uit de Horeca .... liever volgende week!! heeft geen nieuwswaarde en er loopt al een topic (deel 2) over dit onderwerp.
Done, note gezet.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
in plaats van mergen kun je ook even kijken naar de ongelofelijke baggerreacties van mensen, bah bah.
[Humor] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25]quote:Op maandag 26 februari 2007 18:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
ff vraagje tussendoor... welk topic is het ook alweer dat mensen zelf teksten schrijven bij foto's uit de actualiteit?
Mijn dank is groot!
Soortgelijk onderwerp, zelfde stokpaardjes, und so weiter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Doe me een lol zeg............ een topic mergen met 1 van 7 maanden geleden.![]()
En die verschillende dingen lees ik niet terug in jullie postings (of wel soms).quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was nogal een domme merge ja. dat andere ging over moslims die tevergeefs een eigen uurtje wilden, dit nieuwe gaat over moslims die uit een zwembad zijn gegooid. 2 totaal verschillende dingen
TT aangepast.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat mensen nu niet doorhebben wat er nieuw is nu. Dat over de eruit gegooide moslims stond in de OP van het nieuwe topic. Dat lees je gelijk als je op het topic klikt. Nu is het gewoon zomaar een berichtje.
Tijd voor wat notes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent een slechte moslim die Mohammed zijn geschriften niet eens kent. Schaam je.
dat is wat duidelijker ja. maar hij's toch al bijna dichtquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
TT aangepast.
Best of both worlds.
gezetquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:44 schreef Super7fighter het volgende:
Persoonlijke aanval:
[..]
Tijd voor wat notes.
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef damian5700 het volgende:
Marokkaanse schrijfster opnieuw bedreigd: ''Stenig haar' ontspoort door professioneel getroll.
Ik hanteerde een maatstaf die jou moet aanspreken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.
Professioneel, toe maar, krijgen ze er voor betaald?
Maar je hebt gelijk, sommigen overdrijven wel. Maar voor de rest is Mrvvd wel aardig.²
Jazeker, ik zal morgenochtend eens overleggen met de mods. Komt goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik hanteerde een maatstaf die jou moet aanspreken.
Frustraties is het adjectief dat op jouw van toepassing is, als je er weer eens op gewezen wordt dat je geloof niet louter toffe dingen inhoudquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
een idee om in ONZ een centraal Islam-bash topic te openen waar je al je frustaties in kwijt kunt?
Maar voor de rest heb je geen hekel aan moslims dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:10 schreef ExTec het volgende:
blaat
Idd niet neequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maar voor de rest heb je geen hekel aan moslims dus
Je bent dus geen moslimhater, maar een Islamhater? Duidelijkquote:
Dat is zeker ten overvloede. Een marokkaan of een Turk is niet per definitie een moslim. Had je gezegd dat een van je beste maten een moslim was, dan had het nog enige relevantie kunnen hebben.quote:En ten overvloedde: een van mijn beste maten is marokkaanWel een zeer aangepaste marokkaan, rijd dikke audi, mooie baan, dat soort shit. En we hebben het vaak zat over de islam.
ow, kom op zeg! Ga je nou niet iets te ver in het volgen van huilende moslims die hun welbekende slachtofferrol weer eens spelen? Dat was nauwelijks een erge opmerking te noemenquote:
Nehoor, er is ook geen sprake van haat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je bent dus geen moslimhater, maar een Islamhater? Duidelijk
Hij vind zichzelf moslim, ja.quote:Dat is zeker ten overvloede. Een marokkaan of een Turk is niet per definitie een moslim. Had je gezegd dat een van je beste maten een moslim was, dan had het nog enige relevantie kunnen hebben.
Hoe vaak heb je dat voor jezelf moeten herhalen voordat je er zelf in geloofde?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nehoor, er is ook geen sprake van haat.
Geeft niet. Zelfs onder moslims bevinden zich hypocrieten. Wij noemen ze dan alleen anders.quote:[..]
Hij vind zichzelf moslim, ja.
Omdat het over users ging ipv het onderwerp. Ow wacht. Ik heb het tegen ExTec, hij is het niet eens met mijn mod-beslissing, dus Islam.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:36 schreef ExTec het volgende:
Waarom gooit Mutant deze dicht?
Omdat'ie liever geen negatieve dingen over z'n geloof wil horen ofzo?
Ja, daar konden we natuurlijk op wachtenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geeft niet. Zelfs onder moslims bevinden zich hypocrieten. Wij noemen ze dan alleen anders.
Leer lezen, aasgier. Ik heb nooit gezegd dat hij het predikaat moslim niet zou verdienen. Gezien zijn gebruik van alcohol kan ik echter wel spreken van een hypocriete moslim.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, daar konden we natuurlijk op wachten
Want onze fijne KB bepaalt wel ff of iemand het predikaat moslim verdient
Ach, wel 'toevallig' dat je dat ineens constateert, als ik kritiek heb op wat textuele zelf-masturbatie over vroegah, maar die zeer lange lap text, over hoe geweldig het vroegah was, dat was natuurlijk geen reden om em dicht te gooien, is het niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat het over users ging ipv het onderwerp. Ow wacht. Ik heb het tegen ExTec, hij is het niet eens met mijn mod-beslissing, dus Islam.
Alcohol?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Leer lezen, aasgier. Ik heb nooit gezegd dat hij het predikaat moslim niet zou verdienen. Gezien zijn gebruik van alcohol kan ik echter wel spreken van een hypocriete moslim.
Nou nee hoor, het was niet "toevallig" dat ik dat ineens constateer. Ik word wakker, doe de PC aan, surf naar het fok forum, kijk naar de NWS FB, zie een melding van damian (kijk maar een aantal posts boven jequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ach, wel 'toevallig' dat je dat ineens constateert, als ik kritiek heb op wat textuele zelf-masturbatie over vroegah, maar die zeer lange lap text, over hoe geweldig het vroegah was, dat was natuurlijk geen reden om em dicht te gooien, is het niet?
Nee, als iemand niet meegaat in die 'geweldigheid', dan is het ineens reden om em dicht te gooien
Ok, heel duidelijk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, het was niet "toevallig" dat ik dat ineens constateer. Ik word wakker, doe de PC aan, surf naar het fok forum, kijk naar de NWS FB, zie een melding van damian (kijk maar een aantal posts boven je) dat het topic ontspoort. Ik ga naar het topic, lees het door en kom tot de conclusie dat ik 90% van de topic moet weghalen om het weer back on track te zetten.
quote:
sja, wat moet ik van zeggen op een opmerking van BSB als hij de wetten van de koran op de eerste plaats ziet en dan pas de geldende wetten van het land terwijl in een soera staat dat Mohammed zelf stelt dat een goede moslim de wetten van het land waar hij zich bevindt op de eerste plaats dient te respecteren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ow, kom op zeg! Ga je nou niet iets te ver in het volgen van huilende moslims die hun welbekende slachtofferrol weer eens spelen? Dat was nauwelijks een erge opmerking te noemen
Dat een of ander blinde reli-dioot die constant loopt te trollen dit als een persoonlijke aanval ziet is duidelijk een tekortkoming in zijn hersencellen. Maar dan nog...... Drugshond heeft het nog geëdit ook en voor dit handelen heeft hij niet bepaald een schoonheidsprijs verdiend.quote:Je bent een slechte moslim die Mohammed zijn geschriften niet eens kent. Schaam je.
Klopt, maar je geloofsgenoot supervechter was aan het janken en eiste notes van Drugshond naar aanleiding van mijn opmerking.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar Dr. Nikita, ik heb helemaal niet op die post gereageerd.²
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
sja, wat moet ik van zeggen op een opmerking van BSB als hij de wetten van de koran op de eerste plaats ziet en dan pas de geldende wetten van het land terwijl in een soera staat dat Mohammed zelf stelt dat een goede moslim de wetten van het land waar hij zich bevindt op de eerste plaats dient te respecteren.
De onderstaande opmerking van mij was terecht en daar blijf ik bij.
[..]
Dat een of ander blinde reli-dioot die constant loopt te trollen dit als een persoonlijke aanval ziet is duidelijk een tekortkoming in zijn hersencellen. Maar dan nog...... Drugshond heeft het nog geëdit ook en voor dit handelen heeft hij niet bepaald een schoonheidsprijs verdiend.
Hé, nog 2 notes. Het loopt als een trein zonder rem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, maar je geloofsgenoot supervechter was aan het janken en eiste notes van Drugshond naar aanleiding van mijn opmerking.
Doe de wereld en mij een lol.............. ga ervoor liggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
[..]
Hé, nog 2 notes. Het loopt als een trein zonder rem.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:05 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij als nazi stond ook rotzooi te trappen op het binnenhof na de moord op pimmetje. Jij en je boze geestverwanten vormden ook een klein groepje.
Mohammed B was ook een éénling. De moord was gruwelijk maar wel in stijl gepleegd door middel pistoolschoten en messteken. Dat neemt niet weg dat het een actie was van één individu. Net als die geestverwant van je in Belgie die een aantal allochtonen neerschoot.
Waarom zou ik een note moeten hebben als ik een waarheid zo groot als een koe plaats?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerlijk is eerlijk, geef die relmoslim dan ook een note.
Interessante doodsverwensingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Doe de wereld en mij een lol.............. ga ervoor liggen.
Interessante persoonlijke aanvalquote:Het onderstaande is uiteraard een liefdesverklaring hypocriete jankert.
[..]
Of dat ik een note heb of niet zal me aan de reet roesten, maar de actie van Drugshond om mijn post te editten vind ik ver beneden niveau wat mij bijzonder stoort.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Gelukkig bepalen wij hier wel wie de notes krijgen en wie niet. Maken jullie je daarover maar geen zorgen.
Mail het aan Danny of Yvonnequote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Interessante doodsverwensing
[..]
Interessante persoonlijke aanval
Iedereen is vrij om ongepaste reacties hier aan te stippen. Ook jij. Hou dus op om de verongelijkte kleuter te spelen. Het is geen poppenkast hierzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerlijk handelen heet dat mutant. Als die huilie hier komt klagen over een bericht dat niet eens over hemzelf gaat en zijn eis om een note blindelings gevolgd wordt, moet je ook zo handelen in andere gevallen. En een nazivergelijking is wel een stuk erger dan 'slechte moslim' bij die andere opmerking.
Mên, hoe sneu.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Verticuteren. Verticuleren is een typische allochtonenfout en bestaat simpelweg niet.
Graag gedaan
Lees mijn post nog eens astjeblieft. Deze reactie van je past daar ook weer bij. Maar verder zoek je het maar lekker uit, je wilt gewoon niet serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het steekt gewoon dat je wordt gecorrigeerd door een allochtoon én een moslim
Je schrijft verticuleren en herstelt het nadat ik je erop wijs, met de melding dat het een tikfoutje was. Een tikfoutje is als je 2 letters naast elkaar verwart. Tussen de l en de t zitten maar liefst 3 of 4 toetsen, afhankelijk van je toetsenbord. Van een tikfoutje is dus geen sprake. Het was gewoon dom van je. Of je wist gewoon niet beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens astjeblieft alsjeblieft.
Nu zal ik vast niet meer kunnen slapen vanavondquote:Deze reactie van je past daar ook weer bij. Maar verder zoek je het maar lekker uit, je wilt gewoon niet serieus genomen worden.
Weer een troll voor de verzameling.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als ze een steentje willen bijdragen, dan betalen ze hun belastingen maar. Ik begrijp de fixatie van de nederlander niet om voor alles een NSB-knopje te hebben.
jij hangt de kleuter uit door te gaan janken over een reactie die niet eens over jezelf gaat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om ongepaste reacties hier aan te stippen. Ook jij. Hou dus op om de verongelijkte kleuter te spelen. Het is geen poppenkast hierzo.
Suggestieve OP's hebben we een broertje dood aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef Ringo het volgende:
Waarom is mijn TT zonder uitleg gewijzigd?
Gevangenen slikken mobieltjes
Was: Mobiel in je mik, bom in je aars
13.gif
Ho ho.... ik geef speelruimte weg aan beide zijden. Er moet toch wel iets te bespreken zijn of zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jij hangt de kleuter uit door te gaan janken over een reactie die niet eens over jezelf gaat.
een domme poppenkast lijkt het hier juist wel door het achterlijke optreden van de mods.
jij bent zelf achterlijk bezig en je moet je bek houden!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jij hangt de kleuter uit door te gaan janken over een reactie die niet eens over jezelf gaat.
een domme poppenkast lijkt het hier juist wel door het achterlijke optreden van de mods.
Ik ben tot nu toe redelijk beschaafd gebleven tegenover zijn persoonlijke aanvallen, maar deze verwensing zie ik wel graag aangepakt.quote:Als er al een mod iets zou moeten ondernemen, zou het het deleten van zijn account moeten zijn, maar in zijn geval zou een nekschot meer op zijn plaats wezen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hoor, daar gaan we weer. Zit je dat ter plekke te verzinnen of zo ? Klinkt al net zo logisch als een in Nederland wonende Marokkaan die zijn Marokkaanse identiteit niet zou kunenn opgeven.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar is dat standaard antwoord weer, elke keer als jij geconfronteerd word met iets wat je niet bevalt, is het "ik geloof er niks van". Word je nou niet af en toe een beetje moe van jezelf ?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh jee, we gaan weer een lesje geschiedenis krijgen, haal de kruistochten maar weer boven tafel, is allemaal ontzettend relevant in het jaar 2007.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij bied je excuses nog aan aan die mafketel ook ? Het enige dat ie hier op FOK loopt te doen is provocerend posten, links en rechts strooien met verbloemde beledigingen, en achter elke boom een kloon van DesiredBard zoeken. Als er vervolgens iemand gaat lopen schelden, gaat ie quasi onschuldig huilverdrag vertonen en vragen of een mod hier niets aan kan doen. Dat is klassiek trolgedrag, een beter voorbeeld heb ik nog nooit gezien, maar blijkbaar kan dat hier allemaal zomaar. Als er al een mod iets zou moeten ondernemen, zou het het deleten van zijn account moeten zijn, maar in zijn geval zou een nekschot meer op zijn plaats wezen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
De respectabele El Moumni ? Is dat niet die ouwe seniele teringlijer die homo's van flats wil gooien ?
Tot nu toe staat zijn doodsverwensing er ook nog altijd. Niet dat ik de illusie heb dat er ook maar iets aan wordt gedaan, maar ik heb mijn plicht weer gedaan door niet op die troll in te gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren op trollen druist tegen het gezond verstand in. Maar dat zal jij wel niet begrijpen met al dat poep in je schedel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe typerend voor extreem-rechts. Veroordeel je eens een keer iets, is het weer niet goedVoldoe ik soms niet aan het verwachtingspatroon?
En nee, op kutklonen ga ik niet in.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Verticuteren. Verticuleren is een typische allochtonenfout en bestaat simpelweg niet.
Graag gedaan
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom ga je in op die relkloon van desiredbard?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij, als kloon van iemand anders, mag denken wat je wilt. MrVVD is de relkloon van desiredbard, net zoals PVV zijn kloon is. Daar hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Welke maatschappij desiredbard? De ierse, waar je nu woont, of de nederlandse?
en huilen dat je persoonlijk aangevallen wordt ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Tief eens op, desiredbard, met je relkloon. Jij bent net zo turks als dat de kleur blauw rood is.
Je handelt niet gelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:29 schreef Drugshond het volgende:
Ho ho.... ik geef speelruimte weg aan beide zijden. Er moet toch wel iets te bespreken zijn of zo.
Mjah, ik kan ook de bowlingbal uithangen. Of het een strike is.... betijwfel ik.
We zijn een discussie-site.... niet een ja-en-amen site.
Juist ja. Zeer vergelijkbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:31 schreef sp3c het volgende:
jouw posts zijn ook niet heel erg geweldig
[..]
en huilen dat je persoonlijk aangevallen wordt ook
Een note van een open doodsverwensingquote:maar goed, die doodsverwensing maak ik een noot van
Ach, we maken ook wel eens fouten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je handelt niet gelijk.
De reactie 'slechte moslim' wordt weggemod.
Dan blijkt de klager zelf iemand voor nazi uit te maken, maar dat blijft gewoon staan.
Fan of geen fan, dit lijkt mij niet de bedoeling...quote:
"Europa wil Marokko erbij". Geen -t en geen graag.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef Drugshond het volgende:
TT klopt wel het is letterlijk overgenomen.
Ja mevrouw!quote:Op maandag 5 maart 2007 08:58 schreef sigme het volgende:
"Europa wil Marokko erbij"
[..]
"Europa wil Marokko erbij". Geen -t en geen graag.
Als er dan toch iemand rondwaart met enige taalbeheersing:quote:
Done.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'Greep naar de macht' in voedselbankenland Nieuwsdump zonder discussiepunt.
Ja mevrouw!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Als er dan toch iemand rondwaart met enige taalbeheersing:
Moslims pesten is een Nederlandse sport
Daar valt nog wel een en ander te verbeteren.
Ik zou ondertussen het topic ook even wat verder lezen.quote:
Merge-verzoek loopt.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Werkstraf voor kinderverkrachter
Dubbel:
Man krijgt 180 uur werkstraf voor verkrachten 4-jarig meisje
Topic is dicht, de reacties waren niet echt fantastisch nee. Waren er ook iets te veel om allemaal te gaan editten.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zou ondertussen het topic ook even wat verder lezen.
Eis eerst maar eens van je mede-users dat ze niet zo achterlijk reageren.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Double-Helix het volgende:
Duitse ex-moslims zweren islam af
ik eis dat die weer open gaat,moslims krijgen vrijspel terwijl wij de mondje word gesnoert.
Zijn discussietechnieken zijn inderdaad alles behalve fantastisch, maar ik moet zeggen dat dat helaas voor meerdere personen aan de andere kant van het spectrum ook geldt. Zoals ik al in het topic zei, er is een groepje harde kern-jongeren die het voor de overige NWS-posters zeer ernstig verpest. Ik zal dit aankaarten achter de schermen en er een zaakje van maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef dVTB het volgende:
Ik doe bij deze mijn beklag over de discussietechnieken (de hypocrisie laat ik nog even buiten beschouwing) van user Super7fighter in dit topic, met name pagina 5 en 6: Moslims pesten is een Nederlandse sport
Ik weiger te accepteren dat iemand mijn woorden op zo'n manier verdraait dat het lijkt alsof ik voorstander ben van etnische zuivering, nazi-praktijken, apartheid-achtige gedachten of wat dan ook.
Meki,Saviour,Superfighter,bansheeboy etc etc,zijn duidelijk gewoon relnichtenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn discussietechnieken zijn inderdaad alles behalve fantastisch, maar ik moet zeggen dat dat helaas voor meerdere personen aan de andere kant van het spectrum ook geldt. Zoals ik al in het topic zei, er is een groepje harde kern-jongeren die het voor de overige NWS-posters zeer ernstig verpest. Ik zal dit aankaarten achter de schermen en er een zaakje van maken.
Mijn opmerking weghalen en dat laten staan?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Super7fighter het volgende:
In de begindagen van het nazi-tijdperk werden de Joden niet meteen in de welbekende kampen gestopt. Nee, daar kwamen allerlei restricties en pesterijen vooraf. ("verboden voor Joden").
Dat is de maatschappij waar jij naar toe wil, eentje waarbij bepaalde mensen zonder aanziens des persoon en lukraak getreiterd en weggejaagd kunnen worden. Gooi je masker nu eraf, je hebt jezelf al lang te kennen gegeven. Jouw uitroepen hadden zo uit Mein Kampf kunnen gekomen zijn.
Edit - [NWS-FB] Voor als u achter de feiten aanlooptquote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
Uhm, ik heb niks weggehaald.
Zou het te maken hebben met een lijn die we getrokken hebben? Er is toch al meerdere keren gevraagd om gewoon weer ontopic te gaan. Wees maar niet bang hoor, iedereen krijgt z'n verdiende loonquote:Op maandag 5 maart 2007 16:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Edit - [NWS-FB] Voor als u achter de feiten aanloopt
daar verder dus.
[ Bericht 71% gewijzigd door Triggershot op 05-03-2007 15:15 ]
Maar waarom die troep over mein kamphf laten staan?
Als je je niet kan gedragen in dergelijke topics, moet je er ook niet komen. Er zijn nu eenmaal talloze mensen op deze aardkloot die het niet en wellicht ook nooit eens met je zullen zijn. Dat betekend niet dat je dan mag schelden, klieren, trollen of mensen mag aanvallen. Als je een punt wil maken, doe je dat door normaal en met onderbouwing te reageren op het onderwerp. Niet door in het wilde weg te gaan schreeuwen want schiet je niets mee op.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:04 schreef MrVVD het volgende:
tegenover het ultra fundamentalisme staat een denkwijze die het simpels te typeren is als HO FF NIET HIER. klaar is kees en dat kunnen sommigen niet accepteren dan heb ik zoiets van flikker dan toch op man als het daar zo beter is.
berichten als:
samira een jonge vrouw van 22 jaar krijgt de doodstraf omdat zij haar vader heeft vermoord omdat zij jaren door vader en ooms seksueel is misbruikt en ook nog eens zwanger is van haar vader.
ja op zulke berichten reageren mensen die gesteld zijn op vrijheid hysterisch en dat is terecht. de ezels, wiens namen ik verder niet zal noemen, verdedigen zulke barbaren dus wat verwacht je dan?
amen,al vind ik triggershot wel sympathiek.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef salutem het volgende:
Triggershot(Moderator) - maandag 5 maart 2007 @ 14:00
Met de fatwa rechten die ik van de FA /NWS-mods heb gekregen verzoek ik iedereen vriendelijk doch per direct te kappen met het op de man spelen - Offtopic reageren. Kom op zeg, het is een interessant topic.
'Er zijn vele mensen die fouten vinden in perfecte woorden, als de fout in hun eigen gebrekkige waarneming bestaat.'
Super7fighter
Super7fighter - maandag 5 maart 2007 @ 14:02
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij belachelijk bent. Uitspraken van dVTB vergelijken met uitspraken uit Mein Kampf Flikker op man. Leer discusieren, boven de gordel.
Ben je het mee eens met DVTB die aanmoedigt om aselectief de Moslims in Nederland te treiteren en te pesten, terwijl ze niks misdaan hebben?
Daar lijkt het wel op, want je zit je alleen te focussen op de hyperbolen en de treffende vergelijkingen met het nazi-tijdperk."
OFTEWEL
De eerste die weer irritant en ongefundeerd iemand persoonlijk aanvalt is weer iemand van het hechte NWS fundie clubje.
Zou fijn zijn als hier eens Harde maatregelen tegen genomen zou worden.
Begint altijd hetzelfde.
Meki opent een kansloos topic met debiel verdraaide non-facts
NWS fundi aanhangers in willekeurige orde Moussie Mutant Triggershot en hun holmaatje S7F reageren beduidend mild op zijn idiote topic.
Iemand die gericht antwoord met feiten wordt weggebonjourd.
NWS is verpest door het hele clubje dat elkander indekt.
Jammer NWS was vroeger nog wel eens de moeite waard, maar sinds men hier ook de mantel der liefde heeft ontdekt is het onmogelijk een fatsoenlijke discussie te voeren met mensen die NIET willen discussieren maar enkel hun gal willen spuien over alles wat zij incorrect vinden.
Niemand wordt ingedekt en niemand word voorgetrokken. Zie mijn reactie op dvtb in dit topic.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef salutem het volgende:
Met de fatwa rechten die ik van de FA /NWS-mods heb gekregen verzoek ik iedereen vriendelijk doch per direct te kappen met het op de man spelen - Offtopic reageren. Kom op zeg, het is een interessant topic.
'Er zijn vele mensen die fouten vinden in perfecte woorden, als de fout in hun eigen gebrekkige waarneming bestaat.'
Super7fighter
[..]
Ik zeg dat jij belachelijk bent. Uitspraken van dVTB vergelijken met uitspraken uit Mein Kampf Flikker op man. Leer discusieren, boven de gordel.
Ben je het mee eens met DVTB die aanmoedigt om aselectief de Moslims in Nederland te treiteren en te pesten, terwijl ze niks misdaan hebben?
Daar lijkt het wel op, want je zit je alleen te focussen op de hyperbolen en de treffende vergelijkingen met het nazi-tijdperk."
OFTEWEL
De eerste die weer irritant en ongefundeerd iemand persoonlijk aanvalt is weer iemand van het hechte NWS fundie clubje.
Begint altijd hetzelfde.
NWS fundi aanhangers in willekeurige orde Moussie Mutant Triggershot en hun holmaatje S7F reageren beduidend mild op zijn idiote topic.
Jammer NWS was vroeger nog wel eens de moeite waard, maar sinds men hier ook de mantel der liefde heeft ontdekt is het onmogelijk een fatsoenlijke discussie te voeren met mensen die NIET willen discussieren maar enkel hun gal willen spuien over alles wat zij incorrect vinden.
Begin eerst bij je zelf en dan over anderenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef salutem het volgende:
Super7fighter
[..]
OFTEWEL
Begint altijd hetzelfde.
Ik zeg nergens dat er een iemand wordt voorgetrokken, reageer inhoudelijk aub.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand wordt ingedekt en niemand word voorgetrokken. Zie mijn reactie op dvtb in dit topic.
Wat bedoel je anders met "indekken" "clubje" etc etc. En waar moet ik inhoudelijk op reageren, wat ik tegen dvtb zei geldt ook hier namelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:22 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er een iemand wordt voorgetrokken, reageer inhoudelijk aub.
Het gaat simpelweg om een eenzijdige manier van discussieren die niet veroordeelt wordt door NWS crew.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je anders met "indekken" "clubje" etc etc. En waar moet ik inhoudelijk op reageren, wat ik tegen dvtb zei geldt ook hier namelijk.
Ik heb in de week tijd dat ik nu mod ben toch zeker 3 -meki topics gesloten, als dat je gerust stelt. En dan nog, sommige meki-topics zijn weldegelijk interessant, totdat de kliek "van de andere kant" puur meki gaat bashen.... Zo zwart wit als jij het stelt is het dus helemaal niet, en als blijkt dat de mensen zich niet kunnen gedragen in een topic, terwijl ik er wel om vraag, dan gaat ie ook gewoon dicht. Of de veroorzaker nu Meki zelf, MrVVD of een andere user is.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef salutem het volgende:
[..]
Het gaat simpelweg om een eenzijdige manier van discussieren die niet veroordeelt wordt door NWS crew.
IEDEREEN weet dat Meki geen fatsoenlijk topic KAN openen, maar omdat er een paar van zn maatjes op reageren is het 9 vd 10 keer geen probleem en dat komt me gigantisch de strot uit.
Wie is iedereen spreek eens voor jezelfquote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef salutem het volgende:
[..]
Het gaat simpelweg om een eenzijdige manier van discussieren die niet veroordeelt wordt door NWS crew.
IEDEREEN weet dat Meki geen fatsoenlijk topic KAN openen, maar omdat er een paar van zn maatjes op reageren is het 9 vd 10 keer geen probleem en dat komt me gigantisch de strot uit.
Beste Mutant01, we zijn het weinig met elkaar eens, maar slagen erin om op een redelijk normale wijze met elkaar te discussiëren, wanneer zich een gelegenheid aandoet. In het betreffende topic waar onder anderen Super7fighter huishoudt, is van een normale discussie geen sprake.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:12 schreef Mutant01 het volgende:
Niemand wordt ingedekt en niemand word voorgetrokken. Zie mijn reactie op dvtb in dit topic.
En weeer snap je het niet het, gaat hier niet om aantallen, of de manier waarop, het is het zogenaamd "ag, er is toch discussie" mentaliteit.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb in de week tijd dat ik nu mod ben toch zeker 3 -meki topics gesloten, als dat je gerust stelt. En dan nog, sommige meki-topics zijn weldegelijk interessant, totdat de kliek "van de andere kant" puur meki gaat bashen.... Zo zwart wit als jij het stelt is het dus helemaal niet, en als blijkt dat de mensen zich niet kunnen gedragen in een topic, terwijl ik er wel om vraag, dan gaat ie ook gewoon dicht. Of de veroorzaker nu Meki zelf, MrVVD of een andere user is.
Dit is gewoon kolder en quatsch, misschien leuk als typetje voor hans teeuwen of Youp voor oud en nieuw, maar niet hier.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:54 schreef Super7fighter het volgende:
De moderators zijn af en toe slap, maar dat is geen reden om aan hun integriteit te twijfelen. Ik ben onlangs nog een tijdje geband geweest, terwijl de heer Nikita nog altijd aan het druipen is.
Een hard debat is natuurlijk geen reden om notes te maken en bans uit te delen. Zo chargeer ik, in het geval van dVTB die een (verkapte) oproep doet om Moslims willekeurig en hardhandig aan te pakken in Nederland. Het is jammer dat Dvtb achteraf gaat klagen, terwijl hij zelf een foute uitspraak die een krachtig weerwoord vereist.
Ik ben tegen geweld, intolerantie (zeker tegen Joden en zelfs tegen homo's), bedreigingen en schelden. Dat zie je ook niet terug in mijn posts. Gelukkig.
Volgens mij heb ik nu toch duidelijk gemaakt dat ik dit aangekaart heb achter de schermen. Het is trouwens ook zo dat moderators niet constant elke post in de gaten houden. We doen het ook maar vrijwillig en het zou dan ook erg fijn zijn als de users een beetje meehelpen. Oftewel feedback in feedback en niet in het topic zelf, niet op trollen reageren, geen nieuwsdumps en een beetje beleefdheid. Het zijn zulke simpele regeltjes. De users bepalen waarover gediscussieerd wordt en niet de moderators, wij zijn er slechts om de discussie een beetje fatsoenlijk te houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:56 schreef salutem het volgende:
[..]
En weeer snap je het niet het, gaat hier niet om aantallen, of de manier waarop, het is het zogenaamd "ag, er is toch discussie" mentaliteit.
Heeeeel jammer dit.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:03 schreef dVTB het volgende:
Het is gewoon echt bespottelijk wat je probeert, Super7fighter. Ik heb geschreven dat moslims ook gepest mogen worden, net als ieder ander. Ik heb niet over 'aanpakken' gesproken en ik heb al helemaal niet het woord HARDHANDIG gebruikt.
Wat jij doet is geen weerwoord geven op mijn 'krachtige uitspraken'. Wat je doet, is EERST mijn uitspraak radicaliseren en hevig chargeren, om daarna het lieve engeltje uit te hangen dat alles beter weet.
En dan nota bene ook nog DURVEN opschrijven dat je tegen geweld bent, terwijl je in een ander topic LETTERLIJK opschrijft dat je raketten wilt afschieten op homo's tijdens gay pride. Geweld zie ik dus wel terug in je posts. Helaas.
Ik heb niet om een ban gevraagd. Ik vraag om kaders; om moderators die duidelijk grenzen aangeven en laten weten wat wel en niet acceptabel is. Andermans opmerkingen fors chargeren en met een nazi-sausje overgieten vind IK in elk geval NIET acceptabel.
Ik heb maar 2 woorden voor jou: ONBESCHOFTE HUFTER en dit zeg ik als dame. Mede dankzij jou kotst de samenleving op moslims, ga vooral zo door!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:54 schreef Super7fighter het volgende:
De moderators zijn af en toe slap, maar dat is geen reden om aan hun integriteit te twijfelen. Ik ben onlangs nog een tijdje geband geweest, terwijl de heer Nikita nog altijd aan het druipen is.
Een hard debat is natuurlijk geen reden om notes te maken en bans uit te delen. Zo chargeer ik, in het geval van dVTB die een (verkapte) oproep doet om Moslims willekeurig en hardhandig aan te pakken in Nederland. Het is jammer dat Dvtb achteraf gaat klagen, terwijl hij zelf een foute uitspraak die een krachtig weerwoord vereist.
Ik ben tegen geweld, intolerantie (zeker tegen Joden en zelfs tegen homo's), bedreigingen en schelden. Dat zie je ook niet terug in mijn posts. Gelukkig.
Hij heeft toch ook het recht op een vrije mening?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 woorden voor jou: ONBESCHOFTE HUFTER en dit zeg ik als dame. Mede dankzij jou kotst de samenleving op moslims, ga vooral zo door!
PS: Moderatoren, dit is een persoonlijke mening geuit in het kader van vrije meningsuiting.
Dame.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 woorden voor jou: ONBESCHOFTE HUFTER en dit zeg ik als dame. Mede dankzij jou kotst de samenleving op moslims, ga vooral zo door!
PS: Moderatoren, dit is een persoonlijke mening geuit in het kader van vrije meningsuiting.
Trieste kanker sukkel.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:25 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dame.![]()
Een dame heeft klasse en stijl. Een vrouwtje met penisnijd, waar half Hongarije over heen heeft gelopen noem ik geen dame.![]()
Wat scheld jij met kanker, relkloon?quote:
Heh zelf niet normaal tegen anderen kunnen reageren en dan met de vingertjes wijzen,de relkloon is je moeder baardaapje.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat scheld jij met kanker, relkloon?
Gelukkig worden er notes gemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heh zelf niet normaal tegen anderen kunnen reageren en dan met de vingertjes wijzen,de relkloon is je moeder baardaapje.
Klopt, die double-helix is wel erg extreem. Aan de andere kant, jij bent ook nooit bestraft voor je wangedrag. Dus dat wil niks zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik snap niet dat die idioot nog geen ip-ban heeft.
Kom op, probeer wat vrediger met elkander om te gaan. Ik heb ook een stevige mening, maar respecteer altijd de "tegenpartij". Alleen zo kan Fok! toegroeien naar een melting pot van saamhorigheid.quote:
Walgelijk mens ben jijquote:Op maandag 5 maart 2007 17:25 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dame.![]()
Een dame heeft klasse en stijl. Een vrouwtje met penisnijd, waar half Hongarije over heen heeft gelopen noem ik geen dame.![]()
Extreem omdat je je mening niet kan aankondigen zonde jou en je kontmaatjes op je dak te hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Klopt, die double-helix is wel erg extreem. Aan de andere kant, jij bent ook nooit bestraft voor je wangedrag. Dus dat wil niks zeggen
Nee hoor, ik kan mijn mening altijd onderbouwen met voorbeelden. Deze (!) topic is echter niet bedoeld om een ander onnodig in diskrediet te brengen, dus daar begin ik niet aan.quote:
Bij deze nodig ik je uit om wat quotes te plaatsen van mijn vermeende wangedrag anders is het pure laster wat je tentoonspreidt.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Klopt, die double-helix is wel erg extreem. Aan de andere kant, jij bent ook nooit bestraft voor je wangedrag. Dus dat wil niks zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |