Vreedzame demonstraties genoeg, maar niet interessant voor de media. Wat niet interessant is voor de media, krijg jij dus ook niet te zien. Jij krijgt een vertekend beeld, want alles wat je ziet is niet vreedzaam.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt, dat zei je er voor ook al.
maar wat blijkt nou, de meeste islamitische demonstraties zijn niet vreedzaam. van opgestookte aelkriminelen die gaan roven en stelen tot het verbranden van mensen in bussen etc etc.
Ik geef een relevant voorbeeld. Ik begrijp dat relevante voorbeelden schaars kunnen zijn in bashtopics, maar dit is er dus 1.quote:daarnaast zeg ik iets over een verbod op gezichtsbeperkende kleding bij demonstraties. en dan begin jij meteen over rellen van pkk-ers.
Inhoudelijk reageren op trollen druist tegen het gezond verstand in. Maar dat zal jij wel niet begrijpen met al dat poep in je schedel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, dit wordt gewaardeerd.
Die stoker Hathor zou ik gewoon negeren. Zelf heeft hij nooit iets inhoudelijks te melden en zoekt personen op, zoals je zelf ook ziet. Ook al zijn we het vaak niet eens, jij reageert tenminste op de inhoud.
Mohammed b ging het ook uitpraten op zijn manier.quote:
natuurlijk niet,ik heb het alleen over dat de meeste moslim demonstarties niet vreedzaam verlopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb niets te maken met een moslim aan de andere kant van de wereld. Of voel jij je wel verantwoordelijk voor een andere atheist, bijv Dutroux?
Is goed,overigens zouden moslims een voorbeeld aan amrou khaled moeten nemen,hij is gematigd en niet zo streng in de leerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
Als Hathor, Kirmizi, MRVVD en Wonko zich niet kunnen gedragen dan gaat de thread gewoon op slot. Oftewel ik wil geen enkele persoonlijke aanval meer zien, slechts ontopic posts.
Dat niet dient te worden opgedrongen aan andere mensen,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:35 schreef HiZ het volgende:
Zo mutant, dat was een effectieve manier om het topic dood te slaan
Persoonlijk vind ik de 'ex-moslims tegen de Islam' nogal vermoeiend. Net zoals ik het virulente anti-christelijke atheisme van voormalige christenen erg vermoeiend vind. Geloof is een persoonlijke kwestie voor iedereen.
Gooi alsjeblieft op slot, want dit hele topic is zijn doel al lang voorbijgeschoten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
Als Hathor, Kirmizi, MRVVD en Wonko zich niet kunnen gedragen dan gaat de thread gewoon op slot. Oftewel ik wil geen enkele persoonlijke aanval meer zien, slechts ontopic posts.
O, dit is tevens de LAATSTE waarschuwing.
De meeste of de meeste die je op tv ziet?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
natuurlijk niet,ik heb het alleen over dat de meeste moslim demonstarties niet vreedzaam verlopen.
ik heb het niet over jou perrsoonlijk want ik kan je niet zomaar oordelen zonder jou jou kennen.
Ik zou er eerder voor pleiten dat moslims eens wat strenger in de leer zouden zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:37 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Is goed,overigens zouden moslims een voorbeeld aan amrou khaled moeten nemen,hij is gematigd en niet zo streng in de leer![]()
In welk opzicht dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor pleiten dat moslims eens wat strenger in de leer zouden zijn.
je bedoelt de gewelddadige stukken uit de koran volgen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zou er eerder voor pleiten dat moslims eens wat strenger in de leer zouden zijn.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef Zyggie het volgende:
Bekeerlingen zijn het ergste.
Ja, klopt. Het zou bijv. de Marokkaanse straatschoffies wel sieren om het geloof van hun herkomstlanden te belijden. Het lijkt wel of deze jongeren totaal van God los zijn: Meisjes het bed inlullen, de coffeshops draaiende houden, stelen wat alles los en vast zit net als de polariserende Polen, niet alleen de Hollandse meiden een hoer noemen, maar zelfs de moslimmeisjes met hoofddoek, ze zuipen sloten alcohol net als de Nederlandse jongeren etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
laat ik hopen dat het een groot succes word en als een frisse wind door heel Europa gaat en veel mensen tot inzichten brengt de islam af te zweren als het gaat om moslims en de islam te beperken als het gaat om de autoriteiten binnen europa.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
O, dit is tevens de LAATSTE waarschuwing.
wat dan nog als ie hirsi ali type is. jij kan nog eens niet tippen aan het stront van madam hirsi ali.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben je zo'n bounty? Of zo'n Hirsi Ali type? Waar kom je vandaan en wat is je adres? Ik wil je graag bezoeken en eens met je praten.
stommerik als zij zich precies aan de "leer" zouden houden zouden het fundamentalisten zijn en daar gaat het hier nou juist over.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:35 schreef Super7fighter het volgende:
Zelfs als ze zich aan de leer houden, zullen moslimhaters bestaan.
Maak je niet druk, blijf net zoals ik rustig en vreedzaam, al die stress en agressie zal je niets opleveren.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:55 schreef MrVVD het volgende:
jij moet eens ophouden bullshitboy mensen met de dood te bedreigen.
Eensch! Het Fundamentalisme moet KEI en KEIHARD worden uitgebannen!!!!eins!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:00 schreef MrVVD het volgende:
in nderland en europa moet het fundamentalisme uitgebannen worden.
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht een goed punt:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"²
quote:- Jodiumrijke zout, veelal uit de indische streek
- Eerlijkheid, stond borg voor het vele succes
- Handel, spreekt voor zich
- Olie, hier had men niks mee van doen
- Victory, men overwon altijd !
- Anderlecht, voetbalclub uit Belgie, een land wat in die tijd nog niet bestond
Je lijkt misschien wel rustig, maar die ene post over langs komen was wel degelijk een verkapte bedreiging en dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maak je niet druk, blijf net zoals ik rustig en vreedzaam, al die stress en agressie zal je niets opleveren.²
Tsss...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je lijkt misschien wel rustig, maar die ene post over langs komen was wel degelijk een verkapte bedreiging en dat weet je zelf ook.
Neen, het is echt niet zo. Ik bedreig niemand.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je lijkt misschien wel rustig, maar die ene post over langs komen was wel degelijk een verkapte bedreiging en dat weet je zelf ook.
Niet direct nee. Maar je echte bedoeling is maar al te duidelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, het is echt niet zo. Ik bedreig niemand.²
Like the weard he is he trust his clients.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet direct nee. Maar je echte bedoeling is maar al te duidelijk.
van k3quote:Op zondag 4 maart 2007 20:36 schreef gronk het volgende:
Wie de fuck is kristel, en waarom post saviour daar geen foto's van?
Kristel is gewoon geil.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:36 schreef gronk het volgende:
Wie de fuck is kristel, en waarom post saviour daar geen foto's van?
Preciesquote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet direct nee. Maar je echte bedoeling is maar al te duidelijk.
Mwoch. Doe mij Yvon Jaspers in d'r jeugdjournaaldagen maar. Voor ze semi-plat broabants probeerde te praten voor wanhopige boerenquote:
BullShitBoy is een prototype loser. hij zit vol gif en wrok om zijn mislukte leven, maar hoe graag hij het ook zou willen, schade aanrichten, zou hij niet kunnen. daartoe is hij fysiek, mentaal en materieel niet in staat. hij kan alleen in het geniep genieten wanneer anderen schade aanrichten zoals hij telkens de moord op van gogh aanhaalt en het fantastisch vind,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |