abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46868360
quote:
Geert Wilders moedigt moslims aan om Nederland vrijwillig te verlaten. Waartoe dat leidt kunnen Bosniërs vertellen.
Het lijkt wel een nationale sport te worden: moslims pesten. Wie hen het meest kan kwetsen, smaden en pijn doen krijgt de meeste punten. Politici zoals Wilders en Verdonk zijn de koplopers. Er gaat geen dag voorbij zonder dat we horen wat er niet deugt: niet geïntegreerd, geen Nederlands spreken, slaan van vrouwen, boerka’s. Het rijtje is inmiddels lang.

En het gaat er niet om of dit rijtje klopt of niet. Het gaat om dat pesten. Als op het schoolplein een mager meisje voortdurend een ’spriet’ wordt genoemd en constant wordt uitgelachen, vraag je je ook niet af of het klopt dat dat magere meisje mager is, maar pak je de pesterij aan. Als je dat meisje wilt helpen omdat ze anorexia heeft dan noem je haar niet ’spriet’.

Zo worden onze twee staatssecretarissen Aboutaleb en Albayrak gepest. Ineens is hun tweede nationaliteit een probleem. Volgens Kamerlid Geert Wilders, kunnen ze hun werk niet goed uitoefenen omdat ze twee paspoorten hebben. Dat is natuurlijk niet zo en dat hebben ze bewezen. Maar daar gaat deze discussie niet over. Het probleem dat Wilders met Albayrak en Aboutaleb heeft, is dat ze moslim zijn. En moslims zijn al jaren niet meer in, of ze nou geïntegreerd zijn of niet.

De aanpak van Wilders viel niet onder de categorie ’bespreken’ of ’debatteren’. Er is sprake van bespreken als hij straks in de Kamer een paar vragen aan Aboutaleb en Albayrak stelt over mogelijke loyaliteitsverstrengeling. Dat is een legitieme vraag waarop een bevredigend antwoord moet komen. Maar een motie van wantrouwen indienen voordat je überhaupt een vraag hebt gesteld, is een schoolvoorbeeld van pesterij. Zo geef je aan dat je niet een serieus debat over twee paspoorten wilt, maar alleen wil steken, kwetsen en pesten.

Wilders zei onlangs: ,,Bovendien wil ik moslims aanmoedigen om Nederland vrijwillig te verlaten’’. Waar dat toe leidt heb ik al een keer meegemaakt, in mijn voormalige land Bosnië. Ik ben geboren in Banjaluka. Dat is nu de hoofdstad van het Servisch gedeelte van Bosnië, waar negentig procent Serviërs wonen. Toen, in 1991, bestond de bevolking voor veertig procent uit Serviërs.

Op een gegeven moment zei de leider van een partij dat hij een ’vrijwillige verhuizing’ van de bevolking wenste. Iedereen zweeg. Ze vonden het voorstel zo belachelijk, dat niemand dacht dat daarop een serieus antwoord moest komen. Maar wie zwijgt, stemt toe, zo bleek later. Want het werd nog gekker. In die tijd woonde ik met mijn toenmalige geliefde al drie jaar samen.

Een paar maanden na die uitspraak kwam hij thuis en zei hij dat hij heel veel van me hield, maar dat hij een Serviër was. Het leek hem een goed plan om zo snel mogelijk te trouwen. Zo kon ik ook een Servische worden en daardoor hoefde ik niet – en waarschijnlijk mijn familie ook niet – Banjaluka te verlaten. Hij kon het weten, want hij was cameraman bij de net opgerichte Servische televisie. Zijn directeur en onze boezemvriend had hem dat aangeraden. Ze bedachten zelfs een andere naam voor mij: Sara.

Wat er gebeurde met de mensen die niet een Serviër hadden die veel van hen hield, werd een paar maanden later duidelijk. Het werd niet een vrijwillige, maar een gedwongen verhuizing. De partijleider die vrijwillige verhuizing van 3 miljoen moslims en katholieken voorstelde, heet Radovan Karadzic en wordt nu gezocht door internationaal tribunaal voor oorlogsmisdaden.

Ik ben nooit Sara gaan heten, maar gevlucht naar Nederland om te mogen blijven wie ik ben: Sabina Gazic. Dat is me in Nederland aardig gelukt. Nu heb ik het gevoel dat ik, als ik Nederlandse wil blijven, een andere naam moet nemen. Saskia?
http://www.trouw.nl/dever(...)tionale_sport_opinie

Hierbij meet Wilders met 2 maten.
Onlangs zei hij dat je niemand kan veroordelen als hij niks heeft gedaan
Aboutaleb heeft niks gedaan en alsnog veroordeelt ie hem gelijk nog
Wat raar doet ie dat niet bij zijn mafkees ik bedoel mede-lid.

En Moslims pesten is vanaf nu een sport geworden voor Nederland
elke Moslimnieuws gaan Nederlanders elke moslim erop aanspreken
als er een Marokkaan doodgaat kijken ze de andere kant op .

Nederland staat hierbij op nummer 1
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46868425
en terecht.
pi_46868451
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef OreO het volgende:
en terecht.
terecht . was dat ook terecht in 1944 meneertje ??
pi_46868483
tot voor kort was nederlanders pesten nog een voornamelijk marrokaanse sport dus probeer jezelf een beetje in t gareel te houden en kom niet met die poep
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 01:31:46 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46868500
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:29 schreef Meki het volgende:

[..]

terecht . was dat ook terecht in 1944 meneertje ??
Dat treinongeluk op 7 november 1944 waarbij 16 doden en 50 gewonden vielen bedoel je?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46868501
je stigmatiseert hier namelijk de nederlanders mee die al die marrokanen terreur hebben moeten ontvangen
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:32:25 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46868509
In onze maatschappij moet je per defintie een hekel hebben aan alles wat anders is, dus dit hoort daar ook bij.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46868515
Gelukkig hebben wij op FOK onze eigen moslim om te pesten
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_46868517
en dan laat ik de rest vanwegede liefde voor de mens nog buitenwege
pi_46868519
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:31 schreef flyingdutchman2 het volgende:
tot voor kort was nederlanders pesten nog een voornamelijk marrokaanse sport dus probeer jezelf een beetje in t gareel te houden en kom niet met die poep
Bron meneertje
pi_46868528
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:32 schreef Oud_student het volgende:
Gelukkig hebben wij op FOK onze eigen moslim om te pesten
Maar die is sterk en die zal overwinnen
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:33:31 #12
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46868532
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:32 schreef Posdnous het volgende:
In onze maatschappij moet je per defintie een hekel hebben aan alles wat anders is, dus dit hoort daar ook bij.
Ja, onze maatschappij staat bol van de intolerantie en haat t.o.v. andere mensen, er zijn geen andere landen waar dit soort fenomenen bestaan.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_46868533
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:31 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat treinongeluk op 7 november 1944 waarbij 16 doden en 50 gewonden vielen bedoel je?
oow was jij erbij ?
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 01:34:00 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46868540
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef Meki het volgende:
oow was jij erbij ?
Uiteraard.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46868556
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:32 schreef Posdnous het volgende:
wie zegt dat je in deze maatschappij een hekel moet hebben aan alles wat anders is
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:35:22 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46868563
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja, onze maatschappij staat bol van de intolerantie en haat t.o.v. andere mensen, er zijn geen andere landen waar dit soort fenomenen bestaan.
Tuurlijk wel, we moeten onszelf namelijk blijven verlagen tot het niveau van die landen. En we zijn al flink op de goede weg.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:37:18 #17
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46868594
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, we moeten onszelf namelijk blijven verlagen tot het niveau van die landen. En we zijn al flink op de goede weg.
Jij bent gewoon een zielige pessimist, die totaal geen vertrouwen heeft in Nederland, achter elke boom een rechtsextremist ziet en in een zwart-wit wereld leeft. Daarin verschil je ook niks van de Wilders-aanhangers, een bang zielig mensje.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_46868595
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Uiteraard.
reed de machinist te hard ??
heb je foto´s kunnen maken
pi_46868601
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef Meki het volgende:

Maar die is sterk en die zal overwinnen
Het pesten van moslims is ook zo'n dankbaar werk, je hebt gelijk resultaat, maak bijv. een tekeningetje
va een man met een baard en gelijk gaat de fik erin bij ambassades.
Met christenen is dat helemaal niet leuk, zelfs al gooi je ze voor de leeuwen, dan gaan ze nog voor je bidden
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:38:19 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46868614
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:37 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een zielige pessimist, die totaal geen vertrouwen heeft in Nederland, achter elke boom een rechtsextremist ziet en in een zwart-wit wereld leeft. Daarin verschil je ook niks van de Wilders-aanhangers, een bang zielig mensje.
Wat fijn, deze persoonlijk aanval die nergens op gebaseerd is .
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:39:42 #21
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46868637
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wat fijn, deze persoonlijk aanval die nergens op gebaseerd is .
Ik ken je al wat langer als vandaag, geeft niks dat jij dit als een persoonlijke aanval beschouwd. Zie het als constructieve kritiek, haal je voordeel er uit.
pi_46868648
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron meneertje
ach dat bord voor je hoofd verdwijnt nog wel een keer je beledigt m,n intelleigentie
pi_46868653
We zijn er ook nog verrekt goed in.

2008 NK Moslimpesten.
pi_46868669
en ja ik heb spelfouten ja boeien t komt er op neer dat je donders goed weet waar ik t over heb so don,t fukking kidding with me
pi_46868688
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef flyingdutchman2 het volgende:

[..]

ach dat bord voor je hoofd verdwijnt nog wel een keer je beledigt m,n intelleigentie

Jou intellegentie is alleen vooroordelen die gebasseerd is op onzin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')