http://www.volkskrant.nl/(...)ver_uitspraken_Koranquote:RIYAD - Saudi-Arabië heeft bij de Nederlandse regering zijn ongenoegen kenbaar gemaakt over recente uitspraken van het PVV-Tweede Kamerlid Geert Wilders over de Koran.
De Saudische ambassade in Den Haag heeft geëist dat Wilders zijn uitspraken terugneemt en de moslims zijn excuses aanbiedt. Dat heeft de Saudische krant Al-Watan zondag gemeld.
Wilders stelde eerder deze week in een interview met het dagblad De Pers dat moslims de helft uit de Koran moeten scheuren als ze in Nederland willen blijven. Wilders zei dat er ‘genoeg verschrikkelijke dingen’ in de Koran staan
Nee dat doet ie niet omdat ie een rasechte racist isquote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Denken die theedoeken nou echt dat Wilders dat gaat doen
Saudiaquote:Op zondag 18 februari 2007 13:28 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ver_uitspraken_Koran
En zo gaat het maar door
Dit wilt Wilders erg graag. het kwetsen van Moslims is zijn nummer 1 Hobby.
Hij moet zijn excuces aanbieden.
Hij doet het niet omdat hij vrijheid van meningsuiting heeft én omdat hij dikke schijt heeft aan die theedoeken, omdat ze geen zak over hem te vertellen hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat doet ie niet omdat ie een rasechte racist is
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij doet het niet omdat hij vrijheid van meningsuiting heeft én omdat hij dikke schijt heeft aan die theedoeken, omdat ze geen zak over hem te vertellen hebben.
Hey! Jij had toch schijt aan vrijheid van meningsuiting, en dat censuur goed was?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij doet het niet omdat hij vrijheid van meningsuiting heeft én omdat hij dikke schijt heeft aan die theedoeken, omdat ze geen zak over hem te vertellen hebben.
Wie eiste koran verschuren ?quote:
Zeg Wonko leg mij eens uit wat voor recht Wilders om te eisen Koran te verschurenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef wonko het volgende:
Zeg Meki....leg eens uit wat voor recht SA heeft terwijl zij zelf het bezig van bijbels strafbaar stellen.
wie zonder zonde is..............................quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef wonko het volgende:
Zeg Meki....leg eens uit wat voor recht SA heeft terwijl zij zelf het bezig van bijbels strafbaar stellen.
Ik vind het verbod op discriminatie ook maar niks. Dus de koran moet gecensureerd, maar Wilders kan zeggen wat hij wilt.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hey! Jij had toch schijt aan vrijheid van meningsuiting, en dat censuur goed was?
Nice.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik vind het verbod op discriminatie ook maar niks. Dus de koran moet gecensureerd, maar Wilders kan zeggen wat hij wilt.
Verscheuren. Schuren duurt te lang. Wilders brengt het wat lomp, maar over 50 jaar of zo, zal de koran wel wat minder extreem zijn, net zoals de bijbel bijgeschaafd is.quote:
Wilders eiste dat aan Moslims anders mochten ze vertrekkenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heeft iemand dat van je geëist dan?
de Koran kan niet veranderd wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:49 schreef proteus het volgende:
[..]
Verscheuren. Schuren duurt te lang. Wilders brengt het wat lomp, maar over 50 jaar of zo, zal de koran wel wat minder extreem zijn, net zoals de bijbel bijgeschaafd is.
Dat riep de inquisitie ook over de bijbel. Zegt pauselijke onfeilbaarheid je iets?quote:
treffendquote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef Yildiz het volgende:
In dat land mag je geen bijbel bij je hebben, hier wil Wilders een stuk uit de Koran.
Wat dat betreft lijken ze wel erg op elkaar, al vraag ik me af of 1 van beide partijen dat wenst te beseffen.
Bijbel wordt veranderd aan de loop van de samenstelling van de tijd.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat riep de inquisitie ook over de bijbel. Zegt pauselijke onfeilbaarheid je iets?
Heb ik zeker wat gemist.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders eiste dat aan Moslims anders mochten ze vertrekken
dat wilt die Wilders tochquote:Op zondag 18 februari 2007 13:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heb ik zeker wat gemist.
Is daar dan een wet voor gemaakt?
bronquote:Wilders: geen excuses aan Saudi-Arabië
anp | Gepubliceerd op 18 februari 2007, 13:35
Laatst bijgewerkt op 18 februari 2007, 13:42
DEN HAAG - Geert Wilders peinst er niet over aan Saudi-Arabië excuses aan te bieden voor zijn recente uitspraken over de Koran. Hij zei dat in een reactie op een bericht dat het islamitische land bij de Nederlandse regering zijn ongenoegen kenbaar heeft gemaakt over de uitlatingen.
De Saudische ambassade in Den Haag heeft volgens de krant geëist dat Wilders zijn uitspraken terugneemt en de moslims zijn excuses aanbiedt. ,,Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt daar een millimeter van terug te nemen'', zei het Tweede Kamerlid. ,,Zijn ze hartstikke gek geworden? Het is schandalig dat een land dat geen vrijheid van meningsuiting kent, mij de les leest. Ze moeten maar eens leren dat je als parlementariër hier mag zeggen wat je wilt.''
Wilders stelde eerder deze week in een interview met het dagblad De Pers dat moslims de helft uit de Koran moeten scheuren als ze in Nederland willen blijven. Volgens de voorman van de Partij voor de Vrijheid staan er ,,genoeg verschrikkelijke dingen'' in het heilige boek van moslims.
Betreurt
Wilders zal minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken schriftelijk vragen of hij de Saudische ambassadeur terecht wil wijzen en hem een lesje in parlementaire democratie wil geven. Bot liet vrijdag nog weten dat hij de uitspraken van Wilders over de islam en de profeet Mohammed betreurt.
De uitlatingen zijn in Marokkaanse en Pakistaanse media overgenomen en dat is volgens de bewindsman niet erg bevorderlijk voor het aanzien van Nederland in het buitenland. Wilders, die benadrukt dat Bot het niet met hem eens hoeft te zijn, zal hem ook op dit punt om tekst en uitleg vragen en hem oproepen op te komen voor de vrijheid van meningsuiting.
Nee hij wil geen dubbele nationaliteiten voor ministers en staatsecretarissenquote:
De koran is maar ontsproten uit het brein van een idioot en kan dus best aangepast worden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Bijbel wordt veranderd aan de loop van de samenstelling van de tijd.
De Koran is eenmalig uitgebracht en kan dus niet.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nee hij wil geen dubbele nationaliteiten voor ministers en staatsecretarissen![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De koran is maar ontsproten uit het brein van een idioot en kan dus best aangepast worden.
Je bent best lief Mekiquote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef Meki het volgende:
[..]
en eist Koran verschuren anders vlieg je eruit
en wilt minder vrijheden voor Moslims
en noemt alle Marokkanen straaterroristen
en nog best veel mensen zijn het met hem eensquote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nee hij wil geen dubbele nationaliteiten voor ministers en staatsecretarissen![]()
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C753544CC6BC7B.htmlquote:CDA en PvdA zijn door de discussie over de dubbele nationaliteit weggezakt. Van de CDA-kiezers vindt 58 procent dat de PvdA'ers Albayrak en Aboutaleb geen staatssecretaris kunnen worden omdat ze twee paspoorten hebben.
Van de PvdA-stemmers is 30 procent het daarover eens met de PVV van Wilders.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef Lucille het volgende:
Ik eis dat ik als niet-moslim ook eens een bezoek mag brengen aan steden als Mekka. Ik mag niet eens de al-Masjid al-Haram bezoeken. Lijkt me een interessante stad om te bezoeken, maar ik mag zelfs de stad niet in. Ik voel me daar zeer gekwets over, ik eis excuses van Saoedi Arabie.
En ga jij maar verder met het volgen van je valse profeet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Meki het volgende:
Hahaha dat denk jij Maar wij weten het beter hoe het zit.
Ga jij maar verder Wilders steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |