Kalk strooien. Of nog beter, verticuteren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:19 schreef Zyggie het volgende:
De ex-moslims willen natuurlijk een ontmoskering zien.
Net of ik een ex-moslim zou vermoorden lolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:10 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jawant jullie moslims hebben nou eenmaal wat meer temprament
jullie kunnen er niks aan doen dat jullie mensen die kritiek hebben op de islam willen vermoorden
![]()
![]()
Doe daar eens wat aanhet zou het verblijf van jouw soort op deze wereld een stuk aangenamer maken (en dat van de rest ook).
Nou volgens mij heb ik het bij de juiste einde.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Aha, als ze in de media komen, dan is het uiteraard hśn schuld dat ze met de dood bedreigd worden!
Wat ben je toch ook een rare helmjosti.
Verticuteren. Verticuleren is een typische allochtonenfout en bestaat simpelweg niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kalk strooien. Of nog beter, verticuleren.
het kost jou wel veel moeite om een heldere mening te hebben hierover.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:51 schreef Monidique het volgende:
Dubbele religiositeit.
vreemd genoeg en onterecht heb jij wel heel erg veel vertrouwen in de islam.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef moussie het volgende:
vreemd genoeg is iedereen altijd wantrouwig als de pest als het moslims betreft maar zodra ze hun eigen geloof afvallen is het ineens wel koek en ei
Ik durf het niet. Mijn hele machtsbasis hier is gebaseerd op de islamitische moderators. Als hun steun verdwijnt, weet alleen Allah hoe het zal eindigen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:40 schreef MrVVD het volgende:
[..]
het kost jou wel veel moeite om een heldere mening te hebben hierover.
ben je bang dat je de moslim moderatoren hier tegen je krijgt of durf je gewoon niet.
mo'tje mag nog 50 a 60 jaar wachten voor ie weer mag neuken. tot die tijd mag ie in zijn celletje lekker gaan masturberen op al het lekker spul dat fatima en anita heet en vrij rondlooopt en beschikbaar is voor alle mensen die vrij kunnen staan en gaan waar ze willenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef Super7fighter het volgende:
Dit is een welbekende leugen van moslimhaters zoals Theo van Gogh. Deze is dan ook door Mohammed B. gestraft voor deze leugen onder andere, zo kun je het bezien.![]()
het valt me op namelijk dat je niet eens een politiek correcte mening hebt dat zou getuigen van een bepaalde stijl maar zelfs die ontbreekt bij jou. je kan alleen maar islam en allochtonen bashers op een draaierige manier benaderen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef Monidique het volgende:
Ik durf het niet. Mijn hele machtsbasis hier is gebaseerd op de islamitische moderators. Als hun steun verdwijnt, weet alleen Allah hoe het zal eindigen.
Jij, als kloon van iemand anders, mag denken wat je wilt. MrVVD is de relkloon van desiredbard, net zoals PVV zijn kloon is. Daar hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Ik denk niet dat hij een relkloon van desiredbard is. Of je wilt dat laten overkomen, natuurlijk..
Want ik kan me nog goed herinnenen dat ook Desiredbard en super7fighter met elkaar stonden discussiėren..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:55 schreef MrVVD het volgende:
let maar niet op kirmizi beyaz hij is gewoon een ezel
wie zegt dat ik vertrouwen heb in de islam ? Of is dat gewoon jouw conclusie omdat ik zo ageer tegen dat achterlijke en achteloze gebash van mensen die een bepaalde religie aanhangen ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:42 schreef MrVVD het volgende:
[..]
vreemd genoeg en onterecht heb jij wel heel erg veel vertrouwen in de islam.
Echt waar? Mag ik dus denken wat ik wil? Dankjewel hoor!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Jij, als kloon van iemand anders, mag denken wat je wilt.
Maar wel paranoļde aangelegd zijn, wil je dit soort samenzweringen overal inzienquote:MrVVD is de relkloon van desiredbard, net zoals PVV zijn kloon is. Daar hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:55 schreef MrVVD het volgende:
let maar niet op hem hij is gewoon een ezel
Een ieder met een hoger IQ dan Bonnie St. Claire kan dit met gemak zien. Jij als kloon zou dit zelf ook met gemak moeten kunnen zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:03 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Maar wel paranoļde aangelegd zijn, wil je dit soort samenzweringen overal inzien...
een bepaalde religie aanhangen? het gaat geloof ik voornamelijk overt de islam. er is critiek op de islam.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:02 schreef moussie het volgende:
wie zegt dat ik vertrouwen heb in de islam ? Of is dat gewoon jouw conclusie omdat ik zo ageer tegen dat achterlijke en achteloze gebash van mensen die een bepaalde religie aanhangen ?
Klopt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:52 schreef MrVVD het volgende:
[..]
het valt me op namelijk dat je niet eens een politiek correcte mening hebt dat zou getuigen van een bepaalde stijl maar zelfs die ontbreekt bij jou. je kan alleen maar islam en allochtonen bashers op een draaierige manier benaderen.
ik ben het volledig met je eensquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef MrVVD het volgende:
ik hoop in ieder geval dat dit clubje het goed doet. vooral met argumenten aankomt en niet als wilders alleen maar conlusies trekt en met statements mensen probeert te overtuigen. er valt zoveel te bewijzen en ook zo makkelijk.
nee joh, die mensen worden aangevallen, en wel omdat zij een bepaalde religie aanhangen .. dat is iets anders dan de religie bekritiserenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef MrVVD het volgende:
een bepaalde religie aanhangen? het gaat geloof ik voornamelijk overt de islam. er is critiek op de islam.
quote:maar zelf ben je toch ook een basher?
ik heb kritiek op mijn nest, dat wel ja, en niet zo'n klein beetje ook .. maar bashen, nou nee ..quote:zelf ben je nog erger jij bashed het nest waaruit je komt.
het bashen van extremisten is terecht .. no argue .. en de abramystische invloeden die dit soort extremisme voeden moeten aan de kaak gesteld .. nogmaals no argue .. maar dit focussen op moslims zonder te kijken naar je eigen gewelddadige roots die ook een aardige hoop bijdragen aan dit hele conflict is mi achterlijkquote:en je bashed de bashers van het terechte gebashde.
Hé gelukkig ik dacht al......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou had
ach zo kan je nog heel erg lang doorgaan. heel erg ook van deze gast. deze gast zou je graag hier een plek willen geven en voor iedere andere ezel die hier anti maatschappij is omruilen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:08 schreef wonko het volgende:
Nog meer tolerantie uit de moslim hoek.
http://www.boingboing.net/2007/02/24/egypt_blogger_kareem.html
En vergeet de Palestijnse kinderen nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft Meki?
die zal dit ongetwijfeld Joodse of Amerikaanse propaganda noemen...
Vooral de kinderen en de vrouwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En vergeet de Palestijnse kinderen niet![]()
Ik geloof geen flikker meer wat moslims beweren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik, KirmiziBeyaz, alle terrorisme ondubbelzinnig te veroordelen.
quote:Liegen voor Allah is volgens de prominente islamgeleerde Imam Ghazali ok; hij schreef het volgende:
"Wanneer het alleen mogelijk is zulk een doel te bereiken door te liegen en niet door de waarheid te spreken, is het toegestaan te liegen indien het na te streven doel geoorloofd is." (Referentie: Ahmad Ibn Naqib al-Misri, The Reliance of the Traveller, vertaald door Nuh Ha Mim Keller, Amana publications, 1997, section r8.2, pagina 745).
Imam Ghazali spreekt deze woorden niet uit onwetendheid. Hij baseert zijn fatwa op de woorden en het voorbeeld van de Profeet zelf.
In een hadith lezen we dat de profeet zijn volgelingen oproept Ka'b ibn Ashraf , de hoofdman van een Joodse stam die op zijn hoede was voor Mohammed, te vermoorden, en zegt hen dat het ok is te liegen om hem te misleiden.
Bukhari, Deel 5, #369 (Engels)
Het is een feit dat moslims geen gewetenswroeging voelen wanneer ze liegen voor de zaak van Allah en zijn religie. Als de leugen een goed doel dient is hij toegestaan.
Bron
Wat hebben die er nou weer mee te maken ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En vergeet de Palestijnse kinderen niet![]()
hihi .. ik zei het al, waar blijven ze ..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik geloof geen flikker meer wat moslims beweren.
[..]
Allah geeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is een welbekende leugen van moslimhaters zoals Theo van Gogh. Deze is dan ook door Mohammed B. gestraft voor deze leugen onder andere, zo kun je het bezien.![]()
Ahhh, de PI.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het is je goed recht om te provoceren. Net zoals het een ieder ander zijn goed recht is om daar iets aan te doen.
Ok dan, weten we ook weer wat voor.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het is je goed recht om te provoceren. Net zoals het een ieder ander zijn goed recht is om daar iets aan te doen.
uhm .. zomaar een gedachte .. saddam zat te provoceren en Bush deed er iets aan .. aanmedienietja zit te provoceren en ook daar wordt bijna iets aan gedaan .. je trapt met open ogen in de val ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok dan, weten we ook weer wat voor achterlijk stuk stront jij bent.![]()
Er is een groot verschil tussen provoceren dmv beledigen of iets dergelijks en serieus bedreigen, dat snap je toch wel? In geen enkel geval is het acceptabel dat iemand met geweld reageert omdat er er gemene dingen over of tegen hem gezegd worden, dat lijkt mij voor elk redelijk rationeel mens begrijpelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm .. zomaar een gedachte .. saddam zat te provoceren en Bush deed er iets aan .. aanmedienietja zit te provoceren en ook daar wordt bijna iets aan gedaan .. je trapt met open ogen in de val ?
Precies. Overbodige OP ook trouwens.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TT is dubbelop. Ex-moslims hebben de islam al afgezworen. Een ex-moslim kan de islam niet nog een keer afzweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |