Vriend. Ik ben het eens met Wilders als het gaat om de normen en waarden van bepaalde allochtonen in Nederland die rechtstreeks indruisen tegen onze normen en waarden. Ik heb net als Wilders ook een hekel aan cultuurrelativisten. Echter is hij blank. Als blanken zulke uitspraken doen, dan kun je van mij aannemen dat zoiets meer aversie opwekt tegen de westerse cultuur bij allochtone jongeren. Als Hirsi Ali kritiek levert op de islam is dat minder erg als Wilders het doet, omdat Hirshi Ali gewoon een westerse hoer is volgens hen, maar Wilders staat voorbeeld voor een groot deel van de Nederlandse bevolking bij zulke jongeren. Ik weet het, het is triest, maar ik denk niet dat de maatschappij gebaat is bij figuren die ondoordachte uitspraken doen over complexe zaken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef N.icka het volgende:
Mooie conclusie , het is weer eens Wilders schuld![]()
omg omg omgquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Super7fighter het volgende:
Mevrouw lokt het wel zelf uit. Je moet jezelf ook geen moslima noemen en beweren dat je voor de moslims opkomt, terwijl je zulke vulgaire boeken schrijft. Kies voor het ene, en probeer niet van 2 walletjes te eten om jezelf te verrijken.
Magan noemde zizhzelf ook moslima en probeerde zichzelf over de ruggen van 1 miljoen Moslims te verrijken. Gelukkig wist Ali Eddaoudi haar te ontmaskeren als niet-moslim.
Wat heb jij toch tegen de intellectueel Ali Eddaoudi?quote:
Nee , ok ,,het is me duidelijk , als iedereen gewoon zn mond houdt en met name als je blank bent dan hebben zulke jongeren gelukkig geen reden om een schrijfster aan te vallenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:15 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Vriend. Ik ben het eens met Wilders als het gaat om de normen en waarden van bepaalde allochtonen in Nederland die rechtstreeks indruisen tegen onze normen en waarden. Ik heb net als Wilders ook een hekel aan cultuurrelativisten. Echter is hij blank. Als blanken zulke uitspraken doen, dan kun je van mij aannemen dat zoiets meer aversie opwekt tegen de westerse cultuur bij allochtone jongeren. Als Hirsi Ali kritiek levert op de islam is dat minder erg als Wilders het doet, omdat Hirshi Ali gewoon een westerse hoer is volgens hen, maar Wilders staat voorbeeld voor een groot deel van de Nederlandse bevolking bij zulke jongeren. Ik weet het, het is triest, maar ik denk niet dat de maatschappij gebaat is bij figuren die ondoordachte uitspraken doen over complexe zaken.
Gelukkig is er het elitaire geweten voor Moslims...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Super7fighter het volgende:
Mevrouw lokt het wel zelf uit. Je moet jezelf ook geen moslima noemen en beweren dat je voor de moslims opkomt, terwijl je zulke vulgaire boeken schrijft. Kies voor het ene, en probeer niet van 2 walletjes te eten om jezelf te verrijken.
Magan noemde zizhzelf ook moslima en probeerde zichzelf over de ruggen van 1 miljoen Moslims te verrijken. Gelukkig wist Ali Eddaoudi haar te ontmaskeren als niet-moslim.
Straattaal, jeweettoch.quote:
Och, begrijpend lezen is niet zo sterk ontwikkeld hè bij sommigen bij jullie hè?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef type_29 het volgende:
idd, hoe haal je het in je achterlijke hoofd dat wilders hier debet aan is
Denk je nu werkelijk dat het te doen is over het wel of niet moslima zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Super7fighter het volgende:
Ach flikker toch op met je allochtone jongeren niet op stang jagen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Och, begrijpend lezen is niet zo sterk ontwikkeld hè bij sommigen bij jullie hè?
Juist in zulke tijden is het van belang om allochtone jongeren niet op de stang te jagen. Ik noemde Wilders als voorbeeld. Dat het juist NU van belang is om met constructieve oplossingen te komen voor complexe problemen. Populistische uitspraken werken nu juist averechts.
ben jij aan het turven geweest de afgelopen 5 jaar of zo, idiootquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen de intellectueel Ali Eddaoudi?
Elke keer als jij die naam ziet, sla jij op tilt en gedraag jij als een gek.
Het grote verschil is: Xaviera Holland beweert niet dat ze het boek schrijft als chisten en presenteert zichzelf ook niet als een christen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat het te doen is over het wel of niet moslima zijn.
Ze komt op voor haar eigen vrijheden. Is dat geen mooi iets.
En vulgaire boeken gesproken, er zijn werkjes in omloop die wel iets pittiger zijn.
"Xaviera Hollander - The Happy Hooker of zo."
Okay, wellicht is het niet duidelijk wat ik in mijn openingspost heb geschreven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:18 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee , ok ,,het is me duidelijk , als iedereen gewoon zn mond houdt en met name als je blank bent dan hebben zulke jongeren gelukkig geen reden om een schrijfster aan te vallen
en waarom noem jij mij vriend![]()
Je bent van plan om te emigreren? Zo ja, dan boeit het niet nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:23 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met je allochtone jongeren niet op stang jagen.
- Laten we het wel een beetje netjes houden -
Oh, ik zie het al. Islamofobie ligt hier ten grondslag. Ik dacht even dat het iets persoonlijk was met Ali Eddaoudi. Gelukkig heb jij dit misverstand uit de wereld geholpen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef milagro het volgende:
[..]
ben jij aan het turven geweest de afgelopen 5 jaar of zo, idioot
"elke keer als jij" ja, dat is precies jullie probleem, overdrijven alles, trekken de verkeerde conclusies, en delen de wereld in 2-en, ongelovigen en gelovigen, en alleen de gelovigen , moslims uiteraard, deugen.
zodra je het geloof de rug toekeert verdien je om bedreigd te worden en neem je het op voor hen die nu precies voor al die vooroordelen zorgen jegens moslims, en daarmee bevestig je dus precies die vooroordelen
aparte ruimtes voor vrouwen
aparte zwemuurtjes
aparte omgangsregeltjes, handen schudden
aparte kledij, hoofddoekjes
apartheid reborn en maar zeuren over tweedeling.
dikke lul, drie bier en een varken.
Ik ben zelf een allochtoonsequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Okay, wellicht is het niet duidelijk wat ik in mijn openingspost heb geschreven.
Ik benadruk dat het zelfs voor allochtone vrouwen moeilijk is om een westerse levensstijl te hebben, omdat er helaas genoeg achterlijke conservatieve imbicielen bestaan uit die culturen die in Nederland leven. Ik neem aan dat jij weinig omgaat met allochtonene. Maar veel allochtonen die hier geboren zijn verkeren in een soort identiteiscrisis. Namelijk... Ze weten niet wat ze willen. Maar juist als er zo'n vijandige klimaat gecreerd wordt tegen islamieten, of andere allochtonen, zal hun mogelijke twijfels/aversie tegen de westerse cultuur vergroten. Helaas vertrekken deze mensen niet weg uit Nederland, omdat Nederland heerlijk welvarend is. Snap je nu wellicht mijn voorbeeld om Wilders te noemen? Ook ik vond Hirsi Ali's tactiek niet slim. Dat werkte ook averechts.
Dit puntje begrijpen ze op FOK niet al te goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:15 schreef Stupiditeit het volgende:
Ik heb net als Wilders ook een hekel aan cultuurrelativisten. Echter is hij blank. Als blanken zulke uitspraken doen, dan kun je van mij aannemen dat zoiets meer aversie opwekt tegen de westerse cultuur bij allochtone jongeren.
of wat dacht je van "De weg van de moslim" , dát is pas vulgariteit .quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat het te doen is over het wel of niet moslima zijn.
Ze komt op voor haar eigen vrijheden. Is dat geen mooi iets.
En vulgaire boeken gesproken, er zijn werkjes in omloop die wel iets pittiger zijn.
"Xaviera Hollander - The Happy Hooker of zo."
Denk je ook zo over discriminatie? Als je je als Moslim wilt voordoen, dan moet je ook maar arbeidsloosheid op de koop toenemen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het grote verschil is: Xaviera Holland beweert niet dat ze het boek schrijft als chisten en presenteert zichzelf ook niet als een christen.
Het is de associatie. Als je je toch als moslim zodanig wil profileren, moet je de "bedreigingen" ook op de koopt toe nemen. Dat is het risico als je van twee walletjes wil eten.
Mijn advies is dan ook: wees stellig en duidelijk!
Jawel dat begrijpen we heel goed , maar het gaat hier in de op helemaal niet over Wilders . Die wordt er gewoon maar bijbetrokkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dit puntje begrijpen ze op FOK niet al te goed.
Gast, je kraamt echt onzin uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Je bent van plan om te emigreren? Zo ja, dan boeit het niet nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |