TT aangepast.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:42 schreef freako het volgende:
Tariq Ramadan gasthoogleraar aan de Erasmus Universiteit
Tariq Ramadan is omstreden, maar dat maakt hem nog geen terrorist.
Opzich snap ik je wel maar kan je TT niet wat nuanceren dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef sp3c het volgende:
ja ik zag het maar ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, dit is de titel van het originele artikel, daar vragen wij altijd om en als die dan nu niet blijkt te kloppen dan heb ik liever dat je dat in dat topic evt met een bron aangeeft want ik ga/kan echt niet op aangeven van iedereen zijn persoonlijke vriendenkring titels aan gaan lopen passen.
ik bedoel ... 9-11, vliegtuigen boren zich in de twin towers?
nee een vriend van me is er nu en die zegt van niet, allemaal h04x!!11one!1
Misschien iets als "schoolkinderen verwondt door stefford" ??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:53 schreef sp3c het volgende:
mjah zoals gezegd, ik weet niet wat ik er verder mee aan moet
dus als je suggesties hebt
Donequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaanse vrouw wordt modern.
modern
Verrek...tanx.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaanse vrouw wordt modern.
modern
het verbaasde mij ook al, zeker omdat er nauwelijks gesproken kan worden van een sluitpost...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef wonko het volgende:
Iemand die kan motiveren waarom dit topic dicht is? Saoedi-Arabië toont onthoofde mannen op plein
Beetje willekeur?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
het verbaasde mij ook al, zeker omdat er nauwelijks gesproken kan worden van een sluitpost...
dat bashen viel ook wel mee, en wat nou als er eigenlijk terecht gebasht wordt op dit soort praktijken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Nou nee, het zoveelste bashtopic. En zo geweldig ontopic liep het niet.
Dat mensen probeerden het topic te ontwrichten is geen reden om het dicht te gooien. Treedt dan op tegen die personen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Nou nee, het zoveelste bashtopic. En zo geweldig ontopic liep het niet.
Dat kan niet...dat moet accuut monddood gemaakt worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat bashen viel ook wel mee, en wat nou als er eigenlijk terecht gebasht wordt op dit soort praktijken?
Kom op zeg..... ik zie geen anker waarbij ik dit topic nog kan redden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef wonko het volgende:
[..]
Dat kan niet...dat moet accuut monddood gemaakt worden.
Alle postings zijn weg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef Meki het volgende:
doodwensingen
Nepagenten van 16 jaar bestelen 'verdachte'
Nepagenten van 16 jaar bestelen 'verdachte'
Is weer open. Wat offtopic eruit gevist.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kom op zeg..... ik zie geen anker waarbij ik dit topic nog kan redden.
En get real.... als we alle doodstraffen waar ook ter wereld willen bespreken dan is dit topic niet uniek. Het wordt ieder gebruikt als bliksemafleider voor een heel andere agenda.
Ja, om aan te tonen dat SA zijn grote bek moet houden wat betreft het respecteren van wat dan ook. Dat zou je als gebash kunnen zien maar zo kun je alle kritiek op wat dan ook als gebash zien...iets wat teveel gebeurt hier.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kom op zeg..... ik zie geen anker waarbij ik dit topic nog kan redden.
En get real.... als we alle doodstraffen waar ook ter wereld willen bespreken dan is dit topic niet uniek. Het wordt ieder gebruikt als bliksemafleider voor een heel andere agenda.
Ik en mijn grote bek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is weer open. Wat offtopic eruit gevist.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:25 schreef sp3c het volgende:
politie zijn mensen die niet te vertrouwen zijn????
in de OP??
ik maak hem weer dicht als je het niet erg vind?
Merge verzoek loopt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef sigme het volgende:
POL : Nederland betaalt beveiliging Hirsi Ali
NWS: http://forum.fok.nl/topic/985240
Kan een mod deze wens inwilligen? Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De topictitel had beter kunnen zijn:
Nederlandse inteelt marokkanen kunnen het niet hebben dat vrouwen in Marokko rechten krijgen.
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:52 schreef sp3c het volgende:
neuh
ik kan wel een banaanvraag doen voor jouw als je blijft trollen I suppose
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:52 schreef sp3c het volgende:
neuh
ik kan wel een banaanvraag doen voor jouw als je blijft trollen I suppose
Opent de toelating van deze opmerking ook andere deuren? Ik noem maar wat, deze bijvoorbeeld?quote:Ik poep op de islam. Ik hoop dat alle moslims sterven.
of:quote:Ik poep op het jodendom. Ik hoop dat alle joden sterven.
of een willekeurige groep mensen als geheel.quote:Ik poep op het christendom. Ik hoop dat alle christenen sterven.
Jawel hij beschuldigt mij van smaad en beschuldigt mij van onzin.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:49 schreef sp3c het volgende:
nee
98 %...... dat lijkt me niet drinkbaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel hij beschuldigt mij van smaad en beschuldigt mij van onzin.
en hij wilt dat ik naar Irak ga en de kans is groot dat ik het niet overleef daar. aangezien daar 98 % allemaal zullen omkomen
Lijkt me sterk.... zelf Hirosjima haalde dat niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
98 % van alle burgers gaan daar dood
2% van de burgers gaat niet dood?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
98 % van alle burgers gaan daar dood
Je houdt er een beetje vreemde logica op na waarvan ik het idee hebt dat je spot met de tegenpartij, in dit geval dus ruwe Meki.quote:
We gaan hem mergen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:24 schreef damian5700 het volgende:
Rokers uit de Horeca .... liever volgende week!! heeft geen nieuwswaarde en er loopt al een topic (deel 2) over dit onderwerp.
Done, note gezet.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
in plaats van mergen kun je ook even kijken naar de ongelofelijke baggerreacties van mensen, bah bah.
[Humor] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25]quote:Op maandag 26 februari 2007 18:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
ff vraagje tussendoor... welk topic is het ook alweer dat mensen zelf teksten schrijven bij foto's uit de actualiteit?
Mijn dank is groot!
Soortgelijk onderwerp, zelfde stokpaardjes, und so weiter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Doe me een lol zeg............ een topic mergen met 1 van 7 maanden geleden.![]()
En die verschillende dingen lees ik niet terug in jullie postings (of wel soms).quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was nogal een domme merge ja. dat andere ging over moslims die tevergeefs een eigen uurtje wilden, dit nieuwe gaat over moslims die uit een zwembad zijn gegooid. 2 totaal verschillende dingen
TT aangepast.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat mensen nu niet doorhebben wat er nieuw is nu. Dat over de eruit gegooide moslims stond in de OP van het nieuwe topic. Dat lees je gelijk als je op het topic klikt. Nu is het gewoon zomaar een berichtje.
Tijd voor wat notes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent een slechte moslim die Mohammed zijn geschriften niet eens kent. Schaam je.
dat is wat duidelijker ja. maar hij's toch al bijna dichtquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
TT aangepast.
Best of both worlds.
gezetquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:44 schreef Super7fighter het volgende:
Persoonlijke aanval:
[..]
Tijd voor wat notes.
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef damian5700 het volgende:
Marokkaanse schrijfster opnieuw bedreigd: ''Stenig haar' ontspoort door professioneel getroll.
Ik hanteerde een maatstaf die jou moet aanspreken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan.
Professioneel, toe maar, krijgen ze er voor betaald?
Maar je hebt gelijk, sommigen overdrijven wel. Maar voor de rest is Mrvvd wel aardig.²
Jazeker, ik zal morgenochtend eens overleggen met de mods. Komt goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik hanteerde een maatstaf die jou moet aanspreken.
Frustraties is het adjectief dat op jouw van toepassing is, als je er weer eens op gewezen wordt dat je geloof niet louter toffe dingen inhoudquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
een idee om in ONZ een centraal Islam-bash topic te openen waar je al je frustaties in kwijt kunt?
Maar voor de rest heb je geen hekel aan moslims dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:10 schreef ExTec het volgende:
blaat
Idd niet neequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maar voor de rest heb je geen hekel aan moslims dus
Je bent dus geen moslimhater, maar een Islamhater? Duidelijkquote:
Dat is zeker ten overvloede. Een marokkaan of een Turk is niet per definitie een moslim. Had je gezegd dat een van je beste maten een moslim was, dan had het nog enige relevantie kunnen hebben.quote:En ten overvloedde: een van mijn beste maten is marokkaanWel een zeer aangepaste marokkaan, rijd dikke audi, mooie baan, dat soort shit. En we hebben het vaak zat over de islam.
ow, kom op zeg! Ga je nou niet iets te ver in het volgen van huilende moslims die hun welbekende slachtofferrol weer eens spelen? Dat was nauwelijks een erge opmerking te noemenquote:
Nehoor, er is ook geen sprake van haat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je bent dus geen moslimhater, maar een Islamhater? Duidelijk
Hij vind zichzelf moslim, ja.quote:Dat is zeker ten overvloede. Een marokkaan of een Turk is niet per definitie een moslim. Had je gezegd dat een van je beste maten een moslim was, dan had het nog enige relevantie kunnen hebben.
Hoe vaak heb je dat voor jezelf moeten herhalen voordat je er zelf in geloofde?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nehoor, er is ook geen sprake van haat.
Geeft niet. Zelfs onder moslims bevinden zich hypocrieten. Wij noemen ze dan alleen anders.quote:[..]
Hij vind zichzelf moslim, ja.
Omdat het over users ging ipv het onderwerp. Ow wacht. Ik heb het tegen ExTec, hij is het niet eens met mijn mod-beslissing, dus Islam.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:36 schreef ExTec het volgende:
Waarom gooit Mutant deze dicht?
Omdat'ie liever geen negatieve dingen over z'n geloof wil horen ofzo?
Ja, daar konden we natuurlijk op wachtenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geeft niet. Zelfs onder moslims bevinden zich hypocrieten. Wij noemen ze dan alleen anders.
Leer lezen, aasgier. Ik heb nooit gezegd dat hij het predikaat moslim niet zou verdienen. Gezien zijn gebruik van alcohol kan ik echter wel spreken van een hypocriete moslim.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, daar konden we natuurlijk op wachten
Want onze fijne KB bepaalt wel ff of iemand het predikaat moslim verdient
Ach, wel 'toevallig' dat je dat ineens constateert, als ik kritiek heb op wat textuele zelf-masturbatie over vroegah, maar die zeer lange lap text, over hoe geweldig het vroegah was, dat was natuurlijk geen reden om em dicht te gooien, is het niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat het over users ging ipv het onderwerp. Ow wacht. Ik heb het tegen ExTec, hij is het niet eens met mijn mod-beslissing, dus Islam.
Alcohol?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Leer lezen, aasgier. Ik heb nooit gezegd dat hij het predikaat moslim niet zou verdienen. Gezien zijn gebruik van alcohol kan ik echter wel spreken van een hypocriete moslim.
Nou nee hoor, het was niet "toevallig" dat ik dat ineens constateer. Ik word wakker, doe de PC aan, surf naar het fok forum, kijk naar de NWS FB, zie een melding van damian (kijk maar een aantal posts boven jequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ach, wel 'toevallig' dat je dat ineens constateert, als ik kritiek heb op wat textuele zelf-masturbatie over vroegah, maar die zeer lange lap text, over hoe geweldig het vroegah was, dat was natuurlijk geen reden om em dicht te gooien, is het niet?
Nee, als iemand niet meegaat in die 'geweldigheid', dan is het ineens reden om em dicht te gooien
Ok, heel duidelijk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, het was niet "toevallig" dat ik dat ineens constateer. Ik word wakker, doe de PC aan, surf naar het fok forum, kijk naar de NWS FB, zie een melding van damian (kijk maar een aantal posts boven je) dat het topic ontspoort. Ik ga naar het topic, lees het door en kom tot de conclusie dat ik 90% van de topic moet weghalen om het weer back on track te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |