abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46512252
quote:
Saoedi-Arabië heeft de lichamen van vier onthoofde Srilankanen publiekelijk tentoongesteld. De lijken werden na de executie op een plein in de hoofdstad Riyad vastgebonden aan houten balken.

Buitenlanders
De 'kruisiging' was volgens de media bedoeld om 'een golf van criminaliteit door buitenlanders tegen te gaan'. De vier bendeleden hadden echter niemand vermoord. Vanwege de georganiseerde aard van hun gewelddadige acties kregen zij desondanks de doodstraf opgelegd.

Geschokt
De Srilankaanse ambassade is geschokt. "Zoiets hadden we nooit verwacht. We hadden juist om genade gevraagd."
Bron

Toch mooi dat ze een zo grote bek over Wilders hebben maar zelf veel smeriger omgaan met hun eigen 'buitenlanders'. Als Wilders dit zou opperen in Nederland werd hij gelijk afgemaakt door 1 of andere politiek correcte fascist of allochtoon.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_46512353
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:04 schreef Monidique het volgende:
Wilders zou ze terugsturen naar Sri Lanka.
Levend ja...hier worden ze in verschillende pakketjes teruggestuurd.
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:05:53 #4
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46512365
Is natuurlijk bedoeld om Wilders bang te maken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46512391
Maar goed, ja, barbaars, de doodstraf. Is Saoedi-Arabië niet bepaald uniek in.
pi_46512408
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef Lemmeb het volgende:
Is natuurlijk bedoeld om Wilders bang te maken.
Is een sterke ja....als hij daar als groep komt wordt hij als groep onthoofd. Zou hij daarom de naam van zijn partij hebben veranderd? Wilders wist dit natuurlijk allang al.
pi_46512420
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, ja, barbaars, de doodstraf. Is Saoedi-Arabië niet bepaald uniek in.
Ah...de eerste relativering is gesignaleerd.
pi_46512549
Die gasten uit Sri-Lanka zijn zeer bekend om hun terroristische aanslagen buiten Sri-Lanka.....
pi_46512573
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:12 schreef Hobiedobie het volgende:
Die gasten uit Sri-Lanka zijn zeer bekend om hun terroristische aanslagen buiten Sri-Lanka.....
Ze hebben er een aantal in India gepleegd.
pi_46512754
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daarom moeten alle blanken dood.

We zijn er in geslaagd het topic binnen 15 posts volledig te laten ontsporen.
Tja, zie je maar weer hoe blind de politiek correcten zijn voor de ontsporingen van hun knuffelobjecten.
pi_46512824
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef wonko het volgende:
Toch mooi dat ze een zo grote bek over Wilders hebben maar zelf veel smeriger omgaan met hun eigen 'buitenlanders'.
eeuh, die 4 kregen de doodstraf voor "gewelddadige acties", en dat wil jij gelijk stellen aan het lezen van de ongescheurde koran ?
quote:
Als Wilders dit zou opperen in Nederland werd hij gelijk afgemaakt door 1 of andere politiek correcte fascist of allochtoon.
uiteraard, omdat ze daar zo barbaars zijn hoeven wij het nog niet te doen
pleased to meet you
pi_46513002
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:21 schreef moussie het volgende:

[..]

eeuh, die 4 kregen de doodstraf voor "gewelddadige acties", en dat wil jij gelijk stellen aan het lezen van de ongescheurde koran ?
En wat waren die geweldadige acties dan? Maar het gaat mij er meer om dat ze wel zo goed commentaar kunnen geven over hoe er commentaar op een geloof geleverd wordt terwijl zij als blijkbare vertegenwoordigers van een geloof dat zichzelf vreedzaam noemt zich het recht voor nemen om buitenlanders vanwege acties waarbij geen doden zijn gevallen te vermoorden.
quote:
uiteraard, omdat ze daar zo barbaars zijn hoeven wij het nog niet te doen
Dat zeg ik ook niet...aub niet zeg. Maar dat uiteraard...is dat begrip voor het vermoorden van Wilders als hij dit soort dingen zou roepen?
pi_46513005
quote:
Als Wilders dit zou opperen in Nederland werd hij gelijk afgemaakt door 1 of andere politiek correcte fascist of allochtoon.
En terrecht.... Dit zijn echt extreem barbaarse praktijken en te walgelijk voor woorden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46513046
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En terrecht.... Dit zijn echt extreem barbaarse praktijken en te walgelijk voor woorden.
Ah...kwaad met kwaad vergelden. Men zou er ook voor kunnen zorgen dat het nooit werkelijkheid wordt.
pi_46514282
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:28 schreef wonko het volgende:
En wat waren die geweldadige acties dan? Maar het gaat mij er meer om dat ze wel zo goed commentaar kunnen geven over hoe er commentaar op een geloof geleverd wordt terwijl zij als blijkbare vertegenwoordigers van een geloof dat zichzelf vreedzaam noemt zich het recht voor nemen om buitenlanders vanwege acties waarbij geen doden zijn gevallen te vermoorden.
Geen idee .. en even afgezien van het feit dat ik zowel de doodstraf als ook dit soort tentoonstelling verafschuw, mi zijn beiden gewoon barbaars .. maar zolang ik geen idee heb van wat die 4 gedaan hebben kan ik daar niet echt iets over zeggen
Nou weet ik niet zeker of het met de gastarbeiders in SA net zo gaat als met die in Koeweit, maar als dat ook maar enigzins op elkaar lijkt dan hebben die mensen daar geen leven .. moderne slavernij op z'n slechts is de beste omschrijving .. dus ik heb wel zo mijn vermoedens over wat daar echt gebeurd is
quote:
Dat zeg ik ook niet...aub niet zeg. Maar dat uiteraard...is dat begrip voor het vermoorden van Wilders als hij dit soort dingen zou roepen?
hoe kom je daar nou op .. natuurlijk niet .. uiteraard dat die terug gevloten wordt, zou me wat moois zijn als we dit soort praktijken in eigen land zouden steunen ..
nah, pimmetje wou ik in een kreukel l*llen, theo wou ik knuffelen, en geertje, geertje ga ik kietelen tot zijn uitgroei eindelijk kleur bekent
pleased to meet you
pi_46514338
quote:

[..]

Bron

Toch mooi dat ze een zo grote bek over Wilders hebben maar zelf veel smeriger omgaan met hun eigen 'buitenlanders'.
He eikel, je bent zeker ook van die 'over een kam scherende' domme mensen.
Wat heeft Albayrak, van Turkse afkomst, met de achtergestelde godsdienstwaanzinnige Arabieren te maken.
Die maniakken in Saudi-Arabie hebben een achtergesteld cultureel probleem. Nou ok, de woestijnvreters
hebben geen cultuur.

Turken, Turkije en de mensen die daar afkomstig zijn en in Nederland leven hebben niets met de landen in het midden-oosten te maken. Turkije en de Turken zijn sinds een eeuw en vele generaties later seculier en het land is democratisch. Aub niet over een kam scheren. Als je dat begrijpt tenminste.
pi_46514813
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 01:17 schreef delapoko het volgende:
-knip-
jij hebt blijkbaar de kritiek en het eisen van excuses van SA aan het adres van Wilders gemist, dit nav zijn uitspraak over "gedeeltes uit de Koran scheuren"
pleased to meet you
pi_46516352
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 01:17 schreef delapoko het volgende:

[..]

He eikel, je bent zeker ook van die 'over een kam scherende' domme mensen.
Wat heeft Albayrak, van Turkse afkomst, met de achtergestelde godsdienstwaanzinnige Arabieren te maken.
Die maniakken in Saudi-Arabie hebben een achtergesteld cultureel probleem. Nou ok, de woestijnvreters
hebben geen cultuur.

Turken, Turkije en de mensen die daar afkomstig zijn en in Nederland leven hebben niets met de landen in het midden-oosten te maken. Turkije en de Turken zijn sinds een eeuw en vele generaties later seculier en het land is democratisch. Aub niet over een kam scheren. Als je dat begrijpt tenminste.
Echt...wat sommige mensen wel niet willen lezen.
pi_46517206
De burgemeester van Londen zei een paar jaar geleden al dat hij de Saudische leiders het liefste opgehangen zou zien in het openbaar zodat er een normaal bestuur zou kunnen komen. Volgens mij is het voor dat laatste nu wel tijd.
PWBF
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:05:33 #20
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_46517392
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 02:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat heeft Wilders hier mee te maken eigenlijk
Het zijn meer de wilders aanhangers, die zijn gewoon jaloers dat hun geen buitenlandse criminelen mogen onthoofden. Voor de rest heeft wilders hier niks mee te maken.
pi_46518956
achja geweldadige bendeleden, het is niet zo dat die onthoofde mannen lieverdjes waren blijkbaar,
Beter dan tot hun dood weg te laten rotten in een cel, dan maar meteen dood.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_46519427
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:05 schreef Monus het volgende:

[..]

Het zijn meer de wilders aanhangers, die zijn gewoon jaloers dat hun geen buitenlandse criminelen mogen onthoofden. Voor de rest heeft wilders hier niks mee te maken.

SA loopt wel te zeiken dat Wilders geen respect toont voor de islam en zijn verontschuldigingen moet aanbieden maar respecteert zelf de mensenrechten voor geen meter.
pi_46519439
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:25 schreef Metro2005 het volgende:
achja geweldadige bendeleden, het is niet zo dat die onthoofde mannen lieverdjes waren blijkbaar,
Beter dan tot hun dood weg te laten rotten in een cel, dan maar meteen dood.
Je was erbij en weet dus zeker dat die mensen deze zware straf verdienen?
pi_46519524
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:49 schreef wonko het volgende:

[..]

Je was erbij en weet dus zeker dat die mensen deze zware straf verdienen?
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ze niet zomaar zonder reden een straf krijgen. (die uiteraard wel érg hoog is )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_46519665
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg dat ze niet zomaar zonder reden een straf krijgen. (die uiteraard wel érg hoog is )
Het gebeurt nooit in landen als SA dat mensen met een drogreden worden vermoord?
pi_46521395
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:59 schreef wonko het volgende:

[..]

Het gebeurt nooit in landen als SA dat mensen met een drogreden worden vermoord?
Geen idee, zal vast wel.
pi_46521467
Het is gewoon een kutland.

En de VS, de grote voortbrenger van democratie en veiligheid laat dit allemaal gebeuren. Hun goede bondgenoot.
pi_46522228
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is gewoon een kutland.

En de VS, de grote voortbrenger van democratie en veiligheid laat dit allemaal gebeuren. Hun goede bondgenoot.
Inderdaad, dat is volgens mij een van de belangrijkste redenen waarom SA niet echt wordt aangepakt op internationaal niveau.
PWBF
pi_46522674
Ze zijn daar ook nog lekker homo vriendelijk

KLIK
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_46525691
Jongens, we hebben het hier wél over Saudie Arabie... De grootste Arabische bondgenoot van de Gewillige Coalitie tegen de.... "As van het Kwaad"
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46525731
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jongens, we hebben het hier wél over Saudie Arabie... De grootste Arabische bondgenoot van de Gewillige Coalitie tegen de.... "As van het Kwaad"
Ja

Kwamen 9 van de 13 WTC terroristen niet uit Saudie Arabie
PWBF
pi_46525835
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja

Kwamen 9 van de 13 WTC terroristen niet uit Saudie Arabie
Ja, van je vrienden moet je het hebben
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46525869
Je maakt een goed punt hoor, jammer dat je daar alleen nooit iets over hoort.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:25:54 #34
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_46527582
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:48 schreef wonko het volgende:

[..]

SA loopt wel te zeiken dat Wilders geen respect toont voor de islam en zijn verontschuldigingen moet aanbieden maar respecteert zelf de mensenrechten voor geen meter.
¿Sinds wanneer is het terechtstellen van geweldadige en gevaarlijke gang leden verboden bij de mensenrechten?
pi_46527688
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:25 schreef Monus het volgende:

[..]

¿Sinds wanneer is het terechtstellen van geweldadige en gevaarlijke gang leden verboden bij de mensenrechten?
Oh? Jij hebt bewijzen van de misdaden van deze mensen? Of vallen ze onder het kopje ongewensten zoals bijvoorbeeld Homo's in SA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')