jij hangt de kleuter uit door te gaan janken over een reactie die niet eens over jezelf gaat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om ongepaste reacties hier aan te stippen. Ook jij. Hou dus op om de verongelijkte kleuter te spelen. Het is geen poppenkast hierzo.
Suggestieve OP's hebben we een broertje dood aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef Ringo het volgende:
Waarom is mijn TT zonder uitleg gewijzigd?
Gevangenen slikken mobieltjes
Was: Mobiel in je mik, bom in je aars
13.gif
Ho ho.... ik geef speelruimte weg aan beide zijden. Er moet toch wel iets te bespreken zijn of zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jij hangt de kleuter uit door te gaan janken over een reactie die niet eens over jezelf gaat.
een domme poppenkast lijkt het hier juist wel door het achterlijke optreden van de mods.
jij bent zelf achterlijk bezig en je moet je bek houden!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jij hangt de kleuter uit door te gaan janken over een reactie die niet eens over jezelf gaat.
een domme poppenkast lijkt het hier juist wel door het achterlijke optreden van de mods.
Ik ben tot nu toe redelijk beschaafd gebleven tegenover zijn persoonlijke aanvallen, maar deze verwensing zie ik wel graag aangepakt.quote:Als er al een mod iets zou moeten ondernemen, zou het het deleten van zijn account moeten zijn, maar in zijn geval zou een nekschot meer op zijn plaats wezen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hoor, daar gaan we weer. Zit je dat ter plekke te verzinnen of zo ? Klinkt al net zo logisch als een in Nederland wonende Marokkaan die zijn Marokkaanse identiteit niet zou kunenn opgeven.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar is dat standaard antwoord weer, elke keer als jij geconfronteerd word met iets wat je niet bevalt, is het "ik geloof er niks van". Word je nou niet af en toe een beetje moe van jezelf ?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh jee, we gaan weer een lesje geschiedenis krijgen, haal de kruistochten maar weer boven tafel, is allemaal ontzettend relevant in het jaar 2007.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij bied je excuses nog aan aan die mafketel ook ? Het enige dat ie hier op FOK loopt te doen is provocerend posten, links en rechts strooien met verbloemde beledigingen, en achter elke boom een kloon van DesiredBard zoeken. Als er vervolgens iemand gaat lopen schelden, gaat ie quasi onschuldig huilverdrag vertonen en vragen of een mod hier niets aan kan doen. Dat is klassiek trolgedrag, een beter voorbeeld heb ik nog nooit gezien, maar blijkbaar kan dat hier allemaal zomaar. Als er al een mod iets zou moeten ondernemen, zou het het deleten van zijn account moeten zijn, maar in zijn geval zou een nekschot meer op zijn plaats wezen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
De respectabele El Moumni ? Is dat niet die ouwe seniele teringlijer die homo's van flats wil gooien ?
Tot nu toe staat zijn doodsverwensing er ook nog altijd. Niet dat ik de illusie heb dat er ook maar iets aan wordt gedaan, maar ik heb mijn plicht weer gedaan door niet op die troll in te gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren op trollen druist tegen het gezond verstand in. Maar dat zal jij wel niet begrijpen met al dat poep in je schedel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe typerend voor extreem-rechts. Veroordeel je eens een keer iets, is het weer niet goedVoldoe ik soms niet aan het verwachtingspatroon?
En nee, op kutklonen ga ik niet in.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Verticuteren. Verticuleren is een typische allochtonenfout en bestaat simpelweg niet.
Graag gedaan
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom ga je in op die relkloon van desiredbard?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij, als kloon van iemand anders, mag denken wat je wilt. MrVVD is de relkloon van desiredbard, net zoals PVV zijn kloon is. Daar hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Welke maatschappij desiredbard? De ierse, waar je nu woont, of de nederlandse?
en huilen dat je persoonlijk aangevallen wordt ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Tief eens op, desiredbard, met je relkloon. Jij bent net zo turks als dat de kleur blauw rood is.
Je handelt niet gelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:29 schreef Drugshond het volgende:
Ho ho.... ik geef speelruimte weg aan beide zijden. Er moet toch wel iets te bespreken zijn of zo.
Mjah, ik kan ook de bowlingbal uithangen. Of het een strike is.... betijwfel ik.
We zijn een discussie-site.... niet een ja-en-amen site.
Juist ja. Zeer vergelijkbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:31 schreef sp3c het volgende:
jouw posts zijn ook niet heel erg geweldig
[..]
en huilen dat je persoonlijk aangevallen wordt ook
Een note van een open doodsverwensingquote:maar goed, die doodsverwensing maak ik een noot van
Ach, we maken ook wel eens fouten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je handelt niet gelijk.
De reactie 'slechte moslim' wordt weggemod.
Dan blijkt de klager zelf iemand voor nazi uit te maken, maar dat blijft gewoon staan.
Fan of geen fan, dit lijkt mij niet de bedoeling...quote:
"Europa wil Marokko erbij". Geen -t en geen graag.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef Drugshond het volgende:
TT klopt wel het is letterlijk overgenomen.
Ja mevrouw!quote:Op maandag 5 maart 2007 08:58 schreef sigme het volgende:
"Europa wil Marokko erbij"
[..]
"Europa wil Marokko erbij". Geen -t en geen graag.
Als er dan toch iemand rondwaart met enige taalbeheersing:quote:
Done.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'Greep naar de macht' in voedselbankenland Nieuwsdump zonder discussiepunt.
Ja mevrouw!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Als er dan toch iemand rondwaart met enige taalbeheersing:
Moslims pesten is een Nederlandse sport
Daar valt nog wel een en ander te verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |