abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46932202
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef belsen het volgende:
AJB een reactie hierop...
Sorry, niet gezien.

Done.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 5 maart 2007 @ 09:45:41 #252
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_46932444
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator maandag 5 maart 2007 @ 09:48:27 #253
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_46932480
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sorry, niet gezien.

Done.
Ik zou ondertussen het topic ook even wat verder lezen.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_46932548
Allah Al Watan Al Malik
pi_46932612
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:48 schreef belsen het volgende:

[..]

Ik zou ondertussen het topic ook even wat verder lezen.
Topic is dicht, de reacties waren niet echt fantastisch nee. Waren er ook iets te veel om allemaal te gaan editten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46939294
Ik doe bij deze mijn beklag over de discussietechnieken (de hypocrisie laat ik nog even buiten beschouwing) van user Super7fighter in dit topic, met name pagina 5 en 6: Moslims pesten is een Nederlandse sport

Ik weiger te accepteren dat iemand mijn woorden op zo'n manier verdraait dat het lijkt alsof ik voorstander ben van etnische zuivering, nazi-praktijken, apartheid-achtige gedachten of wat dan ook.
pi_46941821
Duitse ex-moslims zweren islam af
ik eis dat die weer open gaat,moslims krijgen vrijspel terwijl wij de mondje word gesnoert.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_46941881
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Double-Helix het volgende:
Duitse ex-moslims zweren islam af
ik eis dat die weer open gaat,moslims krijgen vrijspel terwijl wij de mondje word gesnoert.
Eis eerst maar eens van je mede-users dat ze niet zo achterlijk reageren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46941942
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef dVTB het volgende:
Ik doe bij deze mijn beklag over de discussietechnieken (de hypocrisie laat ik nog even buiten beschouwing) van user Super7fighter in dit topic, met name pagina 5 en 6: Moslims pesten is een Nederlandse sport

Ik weiger te accepteren dat iemand mijn woorden op zo'n manier verdraait dat het lijkt alsof ik voorstander ben van etnische zuivering, nazi-praktijken, apartheid-achtige gedachten of wat dan ook.
Zijn discussietechnieken zijn inderdaad alles behalve fantastisch, maar ik moet zeggen dat dat helaas voor meerdere personen aan de andere kant van het spectrum ook geldt. Zoals ik al in het topic zei, er is een groepje harde kern-jongeren die het voor de overige NWS-posters zeer ernstig verpest. Ik zal dit aankaarten achter de schermen en er een zaakje van maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46942282
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zijn discussietechnieken zijn inderdaad alles behalve fantastisch, maar ik moet zeggen dat dat helaas voor meerdere personen aan de andere kant van het spectrum ook geldt. Zoals ik al in het topic zei, er is een groepje harde kern-jongeren die het voor de overige NWS-posters zeer ernstig verpest. Ik zal dit aankaarten achter de schermen en er een zaakje van maken.
Meki,Saviour,Superfighter,bansheeboy etc etc,zijn duidelijk gewoon relnichten
pi_46943029
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Super7fighter het volgende:

In de begindagen van het nazi-tijdperk werden de Joden niet meteen in de welbekende kampen gestopt. Nee, daar kwamen allerlei restricties en pesterijen vooraf. ("verboden voor Joden").
Dat is de maatschappij waar jij naar toe wil, eentje waarbij bepaalde mensen zonder aanziens des persoon en lukraak getreiterd en weggejaagd kunnen worden. Gooi je masker nu eraf, je hebt jezelf al lang te kennen gegeven. Jouw uitroepen hadden zo uit Mein Kampf kunnen gekomen zijn.
Mijn opmerking weghalen en dat laten staan?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46943407
Uhm, ik heb niks weggehaald.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 5 maart 2007 @ 15:55:30 #263
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46943490
ontopic: hey meki die kanimero of hoe die vogel in een dop ook mag heten is nog enigzinds geil maar die hoofd van jou die er voorschuift doet me ineens slappe drap schijten. kan je het niet modereren.

offtopic: maar meki hoe zou jij modereren als je hier moderator was
pi_46943751
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
Uhm, ik heb niks weggehaald.
Edit - [NWS-FB] Voor als u achter de feiten aanloopt
daar verder dus.

[ Bericht 71% gewijzigd door Triggershot op 05-03-2007 15:15 ]

Maar waarom die troep over mein kamphf laten staan?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 5 maart 2007 @ 16:04:34 #265
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46943815
tegenover het ultra fundamentalisme staat een denkwijze die het simpels te typeren is als HO FF NIET HIER. klaar is kees en dat kunnen sommigen niet accepteren dan heb ik zoiets van flikker dan toch op man als het daar zo beter is.

berichten als:

samira een jonge vrouw van 22 jaar krijgt de doodstraf omdat zij haar vader heeft vermoord omdat zij jaren door vader en ooms seksueel is misbruikt en ook nog eens zwanger is van haar vader.

ja op zulke berichten reageren mensen die gesteld zijn op vrijheid hysterisch en dat is terecht. de ezels, wiens namen ik verder niet zal noemen, verdedigen zulke barbaren dus wat verwacht je dan?
pi_46943818
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Edit - [NWS-FB] Voor als u achter de feiten aanloopt
daar verder dus.

[ Bericht 71% gewijzigd door Triggershot op 05-03-2007 15:15 ]

Maar waarom die troep over mein kamphf laten staan?
Zou het te maken hebben met een lijn die we getrokken hebben? Er is toch al meerdere keren gevraagd om gewoon weer ontopic te gaan. Wees maar niet bang hoor, iedereen krijgt z'n verdiende loon
Allah Al Watan Al Malik
pi_46943931
Triggershot(Moderator) - maandag 5 maart 2007 @ 14:00
Met de fatwa rechten die ik van de FA /NWS-mods heb gekregen verzoek ik iedereen vriendelijk doch per direct te kappen met het op de man spelen - Offtopic reageren. Kom op zeg, het is een interessant topic.
'Er zijn vele mensen die fouten vinden in perfecte woorden, als de fout in hun eigen gebrekkige waarneming bestaat.'
Super7fighter

Super7fighter - maandag 5 maart 2007 @ 14:02
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik zeg dat jij belachelijk bent. Uitspraken van dVTB vergelijken met uitspraken uit Mein Kampf Flikker op man. Leer discusieren, boven de gordel.
Ben je het mee eens met DVTB die aanmoedigt om aselectief de Moslims in Nederland te treiteren en te pesten, terwijl ze niks misdaan hebben?

Daar lijkt het wel op, want je zit je alleen te focussen op de hyperbolen en de treffende vergelijkingen met het nazi-tijdperk."

OFTEWEL

De eerste die weer irritant en ongefundeerd iemand persoonlijk aanvalt is weer iemand van het hechte NWS fundie clubje.
Zou fijn zijn als hier eens Harde maatregelen tegen genomen zou worden.

Begint altijd hetzelfde.

Meki opent een kansloos topic met debiel verdraaide non-facts
NWS fundi aanhangers in willekeurige orde Moussie Mutant Triggershot en hun holmaatje S7F reageren beduidend mild op zijn idiote topic.

Iemand die gericht antwoord met feiten wordt weggebonjourd.

NWS is verpest door het hele clubje dat elkander indekt.

Jammer NWS was vroeger nog wel eens de moeite waard, maar sinds men hier ook de mantel der liefde heeft ontdekt is het onmogelijk een fatsoenlijke discussie te voeren met mensen die NIET willen discussieren maar enkel hun gal willen spuien over alles wat zij incorrect vinden.

pi_46943951
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:04 schreef MrVVD het volgende:
tegenover het ultra fundamentalisme staat een denkwijze die het simpels te typeren is als HO FF NIET HIER. klaar is kees en dat kunnen sommigen niet accepteren dan heb ik zoiets van flikker dan toch op man als het daar zo beter is.

berichten als:

samira een jonge vrouw van 22 jaar krijgt de doodstraf omdat zij haar vader heeft vermoord omdat zij jaren door vader en ooms seksueel is misbruikt en ook nog eens zwanger is van haar vader.

ja op zulke berichten reageren mensen die gesteld zijn op vrijheid hysterisch en dat is terecht. de ezels, wiens namen ik verder niet zal noemen, verdedigen zulke barbaren dus wat verwacht je dan?
Als je je niet kan gedragen in dergelijke topics, moet je er ook niet komen. Er zijn nu eenmaal talloze mensen op deze aardkloot die het niet en wellicht ook nooit eens met je zullen zijn. Dat betekend niet dat je dan mag schelden, klieren, trollen of mensen mag aanvallen. Als je een punt wil maken, doe je dat door normaal en met onderbouwing te reageren op het onderwerp. Niet door in het wilde weg te gaan schreeuwen want schiet je niets mee op.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46944095
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef salutem het volgende:
Met de fatwa rechten die ik van de FA /NWS-mods heb gekregen verzoek ik iedereen vriendelijk doch per direct te kappen met het op de man spelen - Offtopic reageren. Kom op zeg, het is een interessant topic.
'Er zijn vele mensen die fouten vinden in perfecte woorden, als de fout in hun eigen gebrekkige waarneming bestaat.'
Super7fighter

[..]

Ik zeg dat jij belachelijk bent. Uitspraken van dVTB vergelijken met uitspraken uit Mein Kampf Flikker op man. Leer discusieren, boven de gordel.
Ben je het mee eens met DVTB die aanmoedigt om aselectief de Moslims in Nederland te treiteren en te pesten, terwijl ze niks misdaan hebben?

Daar lijkt het wel op, want je zit je alleen te focussen op de hyperbolen en de treffende vergelijkingen met het nazi-tijdperk."

OFTEWEL

De eerste die weer irritant en ongefundeerd iemand persoonlijk aanvalt is weer iemand van het hechte NWS fundie clubje.

Begint altijd hetzelfde.

NWS fundi aanhangers in willekeurige orde Moussie Mutant Triggershot en hun holmaatje S7F reageren beduidend mild op zijn idiote topic.

Jammer NWS was vroeger nog wel eens de moeite waard, maar sinds men hier ook de mantel der liefde heeft ontdekt is het onmogelijk een fatsoenlijke discussie te voeren met mensen die NIET willen discussieren maar enkel hun gal willen spuien over alles wat zij incorrect vinden.

amen,al vind ik triggershot wel sympathiek.
pi_46944192
quote:
Super7fighter

[..]

OFTEWEL

Begint altijd hetzelfde.

Niemand wordt ingedekt en niemand word voorgetrokken. Zie mijn reactie op dvtb in dit topic.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46944206
quote:
Super7fighter

[..]

OFTEWEL

Begint altijd hetzelfde.

Begin eerst bij je zelf en dan over anderen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46944677
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niemand wordt ingedekt en niemand word voorgetrokken. Zie mijn reactie op dvtb in dit topic.
Ik zeg nergens dat er een iemand wordt voorgetrokken, reageer inhoudelijk aub.
pi_46944787
Llama
pi_46944876
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:22 schreef salutem het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat er een iemand wordt voorgetrokken, reageer inhoudelijk aub.
Wat bedoel je anders met "indekken" "clubje" etc etc. En waar moet ik inhoudelijk op reageren, wat ik tegen dvtb zei geldt ook hier namelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46945372
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat bedoel je anders met "indekken" "clubje" etc etc. En waar moet ik inhoudelijk op reageren, wat ik tegen dvtb zei geldt ook hier namelijk.
Het gaat simpelweg om een eenzijdige manier van discussieren die niet veroordeelt wordt door NWS crew.

IEDEREEN weet dat Meki geen fatsoenlijk topic KAN openen, maar omdat er een paar van zn maatjes op reageren is het 9 vd 10 keer geen probleem en dat komt me gigantisch de strot uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')