nee je zit stelsematig iedereen uit te maken voor racist, moordernaar, kindermoordenaar etc.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
2 woorden hiervoor onzin en leugens
Kijk gast, democratie is een groot goed hier in de Westerse wereld. Het is erg naar om te zien hoe figuren als jij de democratische waarden verkwanselen.quote:
Hoe dan ??quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kijk gast, democratie is een groot goed hier in de Westerse wereld. Het is erg naar om te zien hoe figuren als jij de democratische waarden verkwanselen.
ja, je zit hier stelselmatig wilders en de stemmers erop uit te maken voor racisten.quote:
ochgut jochiequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef Omnifacer het volgende:
Blijft het daarbij? En de rest van zijn topics dan, en zijn houding hierin?
Beseffen jullie mods je eigenlijk wel dat dergelijke uitlatingen van Meki sommigen ook pijn kunnen doen?!
Wat ben jij een ontzettende jankerd. Wilders zou zeker wel z'n mening mogen uiten, maar Meki niet want dat is een Marokkaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kijk gast, democratie is een groot goed hier in de Westerse wereld. Het is erg naar om te zien hoe figuren als jij de democratische waarden verkwanselen.
Huhhhh,quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef NietLullig het volgende:
[..]
ja, je zit hier stelselmatig wilders en de stemmers erop uit te maken voor racisten.
mensen die het eens zijn met maatregelen tegen moslim extrimisme vind je racisten.
alle joden zijn babymoordenaars
En ik zit in het midden, en wat te doen ?..... nix.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik dacht dat links een stelletje jankerds had, maar de extreem-rechtsen hier kunnen er blijkbaar ook wat van
Waarvan moslims de grootste jankerds zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik dacht dat links een stelletje jankerds had, maar de extreem-rechtsen hier kunnen er blijkbaar ook wat van
je bezuipen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ik zit in het midden, en wat te doen ?..... nix.
Kun jij mij aanwijzen waar ik dit beweer?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:41 schreef t-8one het volgende:
Wat ben jij een ontzettende jankerd. Wilders zou zeker wel z'n mening mogen uiten, maar Meki niet want dat is een Marokkaan![]()
![]()
En jij laat het gewoon gebeuren dat die KirmiziBeyaz mij extreem-rechts noemt, zonder enige argumenten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:27 schreef Drugshond het volgende:
En ik zit in het midden, en wat te doen ?..... nix.
Je laat jezelf gek maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:01 schreef Omnifacer het volgende:
En jij laat het gewoon gebeuren dat die KirmiziBeyaz mij extreem-rechts noemt, zonder enige argumenten.
Waar-de-loos gemodereerd.
Je voelt je aangesproken? Goh, hoe zou dat nou toch komen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarvan moslims de grootste jankerds zijn.![]()
Dude, slow down on the paranoia pillsquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En jij laat het gewoon gebeuren dat die KirmiziBeyaz mij extreem-rechts noemt, zonder enige argumenten.
Waar-de-loos gemodereerd.
Als moderatoren de posts van users wijzigen met welke reden dan ook, dan is het hek van de dam.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Drugshond, zou je voortaan met je poten van mijn reacties willen afblijven als er niets mis mee is? Waarschijnlijk is het voor jou geen probleem om aan te geven waar de schoen hem precies wringt als ik zeg dat extreem-rechtsen op dit forum jankerds kunnen zijn?
Het is niet de zaak van users om andere users te "rapporteren", In het leger heten dat soort figuren matennaaiers en in WO2 NSBers. Als bepaalde zaken tegen de policy indruisen, dan is dat een taak voor moderatoren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:45 schreef Sidekick het volgende:
Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het [afbeelding] icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.
Onzin, je denkt echt dat de moderatoren alle topics + postings lezen. Een beetje hulp van de userbase is altijd welkom. En het zetten van een TR wil niet automatisch zeggen dat er dan ook aktie komt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:58 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het is niet de zaak van users om andere users te "rapporteren", In het leger heten dat soort figuren matennaaiers en in WO2 NSBers. Als bepaalde zaken tegen de policy indruisen, dan is dat een taak voor moderatoren.
Als iemand miet een "fout" topic komt, dan kun je hem zelf wel middels een reply uitleggen wat er niet goed aan is.
De FA's. (wie anders).quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:50 schreef Oud_student het volgende:
Als moderatoren de posts van users wijzigen met welke reden dan ook, dan is het hek van de dam.
Als het dan per sé moet (volgens de Heilige Policy) schrap de post en leg uit waarom.
Wie modereert eigenlijk de moderatoren ?
Ik maakte hem neutraler in termen van links -rechts. Wellicht iets te gemakkelijk aangepast vanaf mijn zijde. En dat mag je me rustig aanrekenen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Drugshond, zou je voortaan met je poten van mijn reacties willen afblijven als er niets mis mee is? Waarschijnlijk is het voor jou geen probleem om aan te geven waar de schoen hem precies wringt als ik zeg dat extreem-rechtsen op dit forum jankerds kunnen zijn?
Helemaal gelijk.... we radicaliseren hier zonder dat we het doorhebben..quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Geen idee, maar er zijn blijkbaar mods die menen dat rechts-extremisten geen jankerds kunnen zijn en het dus nodig achten om andermans reacties te editten, of triester nog te verwijderen zonder uitleg.
Ja, schuif het maar weer af op heineken. Altijd de schuld bij anderen zoeken. Wie is de volgenden? grolsch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef sp3c het volgende:
ik geef heineken de schuld
Ik voel me welhaast schuldig als ik het drink, zo schuldig smaakt het.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef sp3c het volgende:
nee ik denk dat Heineken groot genoeg is om alle schuld op zich te nemen
Omdat het feitelijk niet banwaardig is wat ie doet. Niet dat wij niet moe van hem worden, maar wij hebben immers geen keuze. Wij moeten Meki zijn posts lezen, jullie hoeven het niet maar reageren er wel op.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom beschermen jullie die achterlijke meki zo.
die idioot zou juist een NWS en POL ban verdienen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk niet banwaardig is wat ie doet. Niet dat wij niet moe van hem worden, maar wij hebben immers geen keuze. Wij moeten Meki zijn posts lezen, jullie hoeven het niet maar reageren er wel op.
Denk dat de lol er heel snel vanaf zou zijn, mocht Meki erachter komen dat zijn topics niet verzanden het gebruikelijk domme geouwehoer.
Heinekenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef sp3c het volgende:
nee ik denk dat Heineken groot genoeg is om alle schuld op zich te nemen
Je hebt geen gelijk, jij sleept er gelijk babyetende israeli's bij die alle delen van de Talmoed schijnbaar binnenste buiten kennen bij en noemt ze monsters, wat jou uitspraken net zo misselijkmakend maakt als sommige van dhr Wilders. Kijk eerst eens in die fucking spiegel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik voer geen persoonlijke aanvallen ik scheld niet . en ga met iedereen in discussie.
en natuurlijk hebben zij een mening maar die respecteer ik. Maar zij respecteren mijn mening niet
zij willen dat ik ook als hun ga denken. Heb ik gelijk ?? ik voer altijd normaal discussie
Zij slepen ook gelijk Moslims erbij en Koran en etc.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk, jij sleept er gelijk babyetende israeli's bij die alle delen van de Talmoed schijnbaar binnenste buiten kennen bij en noemt ze monsters, wat jou uitspraken net zo misselijkmakend maakt als sommige van dhr Wilders. Kijk eerst eens in die fucking spiegel.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk, jij sleept er gelijk babyetende israeli's bij die alle delen van de Talmoed schijnbaar binnenste buiten kennen bij en noemt ze monsters, wat jou uitspraken net zo misselijkmakend maakt als sommige van dhr Wilders. Kijk eerst eens in die fucking spiegel.
Op dezelfde plek waar Meki het onderstaande deedquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:00 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kun jij mij aanwijzen waar ik dit beweer?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je slaat er een beetje naast geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
Op dezelfde plek waar Meki het onderstaande deed
[..]
Mjah, om eerlijk te zeggen knijp ik hier een oogje dicht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef veldmuis het volgende:
Nederlander in Nepal aangeklaagd wegens kindermisbruik
Mag dat? Vanochtend een NSB geplaatst maar er is geen actie ondernomen dus ik vroeg het me af.
Kusjes,
veldmuis
Topic een nieuwe luier gegeven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
5 jaar cel voor ontkenning holocaust
Zowel Nietlullig als dvtb zijn persoonlijke aanvallen aan het uitvoeren (en dus aan het lasteren)
Dan valt het onder grove beledinging. Net zo goed strafbaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:21 schreef __Saviour__ het volgende:
dit valt echt niet onder laster hoor. zo kun je alles wel op die manier beschouwen wat je niet aanstaat.
edit he zitten ze hier nu ook al te editten
Bedankt voor het verschonenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Topic een nieuwe luier gegeven.
En als er nog persoonlijke vragen en zo zijn, doe deze maar paar mail. Ik hoef ze hier niet te hebben.
Mja.... ik heb genoeg holo-dinges topics gezien met bijbehorende gooi en smijtwerk. Ook nadat het topic dicht was. Die pas snij ik ff af.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:21 schreef __Saviour__ het volgende:
dit valt echt niet onder laster hoor. zo kun je alles wel op die manier beschouwen wat je niet aanstaat.
edit he zitten ze hier nu ook al te editten
Ach man, zeur toch niet zo. Ik zou om Wilders' persoon ook geen traan laten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef NietLullig het volgende:
Aanslag beraamd op Geert Wilders
meki is weer lekker op dreef.
wilders uitmaken voor racist min of meer goedpraten van een mogelijke aanslag en het opzetten van mensen tegen wilders.
hij mag dan wel een soort forumgek zijn maar het is toch raar dat hij hiermee iedere keer weg komt ?
Dus omdat jij dat ook vindt is het gezeurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ach man, zeur toch niet zo. Ik zou om Wilders' persoon ook geen traan laten.
Uit de lucht gegrepen onzin.quote:Alle Meki-tegenstanders zijn net zo goed schuldig aan zijn soms irritante gedrag. Bovendien is het gros van de fokkers echt geen haar beter als het aankomt op medelanders.
Oh? Volgens mij is het een zeer ware constatering.quote:
Nee. Het is gezeur omdat er wordt gedaan alsof ie zelf doodsbedreigingen heeft geplaatst. Ik hou niet zo van achterbakse, schijnheilige teefjes die dat doen, niet omdat ze geschokt zijn... Maar omdat ze zoeken naar een stok om mee te slaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus omdat jij dat ook vindt is het gezeur![]()
Ja hoor, misschien in jouw wereldje. Maar iedereen die een beetje bekend is NWS weet wel beter.quote:Uit de lucht gegrepen onzin.
Nee, maar fok beperkt zich niet tot dit topic. Zijn we nu klaar?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef Omnifacer het volgende:
Vooral deel twee van die opmerking slaat nergens op. Is niet te onderbouwen. Je kunt aan iemand's reacties in een topic als dit niet zien of hij zo afwijzend tov Marokkanen/medelanders staat...
Je bent pas klaar als je tussen zes planken ligt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nee, maar fok beperkt zich niet tot dit topic. Zijn we nu klaar?
Verzoek loopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef SCH het volgende:
Kunnen er misschien wat Moskowizc topics gemerged worden, ik zie er minstens 3.
1) moet er niet een "t" bij in de titel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Thx OP aangepast.... om er toch een [NWS]-achtig topic van te maken.
1) zou kunnen ff kieken,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
1) moet er niet een "t" bij in de titel?
2) het is wel 3½ jaar oud onderzoek. Een move naar POL zou dus ook kunnen..
Zie hem als de nieuwe Snarf, daar had je ook al problemen mee geloof ik. Oftewel, hij heeft in beginsel carte blanche om te modden hier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef SCH het volgende:
Is Triggershot hier ook moderator? Hij edit als een loopse kieviet
Sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zie hem als de nieuwe Snarf, daar had je ook al problemen mee geloof ik. Oftewel, hij heeft in beginsel carte blanche om te modden hier.
Heb ik even gemist, is dat ergens gemeld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zie hem als de nieuwe Snarf, daar had je ook al problemen mee geloof ik. Oftewel, hij heeft in beginsel carte blanche om te modden hier.
Jazeker, achter de schermen. Dat we niet zo'n probleem hebben met gast-moderaten. We doen niet zo moeilijk daarover. We hebben we de eind-regie in handen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:14 schreef SCH het volgende:
Heb ik even gemist, is dat ergens gemeld?
zo blijft het spannendquote:
Dat kan dat doe je dan maar op je eigen sitequote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee noem het dan 'De daden van volksheld en patriot Geert Wilders'.
Mjah, maar blijf dan ook van die TO-knop af.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Meki het volgende:
Kan er een topic centraal dan gemaakt .
Wilders en zijn provocatie tegen Moslims
en een centraal topic met zo'n achterlijke suggestieve titel doe je maar lekker op dat marokko forumquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan dat doe je dan maar op je eigen site
nu kan ik voorstellen dat jij ook je eigen kruistocht op meki wereld doet maar die vrolijke linkjes uit je sig zijn verdwenenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan dat doe je dan maar op je eigen site
en als jij nu is begon met niet meer als een hondje achter Meki aan te lopen in de hoop meer aandacht te krijgen dan hem dan was het hier ook een stuk vrolijkerquote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en een centraal topic met zo'n achterlijke suggestieve titel doe je maar lekker op dat marokko forum
Ongelovige!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je bent pas klaar als je tussen zes planken ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |