Maar hoe bezorg jij de klikkende burger dan het voldane gevoel dat hij of zij zijn of haar steentje heeft bijgedragen in de niet aflatende strijd tussen goed en kwaad?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe kansloos. Hoe moeilijk kan het zijn om een databasekoppeling tussen KvK of Belastingdienst (coffeeshop) en gemeente (school) te maken en op onderlinge afstanden te zoeken?
Moet ik dan ook alles verzinnen voor dit land? En zeg niet dat ik me niet inzet voor NL. Dit advies was gratis en voor niets.
Als ze een steentje willen bijdragen, dan betalen ze hun belastingen maar. Ik begrijp de fixatie van de nederlander niet om voor alles een NSB-knopje te hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:32 schreef Viajero het volgende:
[..]
Maar hoe bezorg jij de klikkende burger dan het voldane gevoel dat hij of zij zijn of haar steentje heeft bijgedragen in de niet aflatende strijd tussen goed en kwaad?
LOL. Het CDA heeft miljoenen mensen afgeslacht?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Een kliklijn nogwel, elke instantie die over normen en waarden begint na miljoenen mensen te hebben afgeslacht in de naam van hun geloof kennen geen waarden of moraal.
Het christendom had met hun god moeten sterven.
Whahaha.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:44 schreef Remmy het volgende:
http://www.wietvrij.nl
En inmiddels de parodie..
http://www.wietkaart.nl
Ja, dat snap ik ook niet. Hoe moeilijk kan het zijn een coffeshop te spotten? (en dan heb ik het nog niet eens over dat weerzinwekkende klikgedoe).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe kansloos. Hoe moeilijk kan het zijn om een databasekoppeling tussen KvK of Belastingdienst (coffeeshop) en gemeente (school) te maken en op onderlinge afstanden te zoeken?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Moet ik dan ook alles verzinnen voor dit land? En zeg niet dat ik me niet inzet voor NL. Dit advies was gratis en voor niets.
Ik zie geen liniaal?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gouden tip:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Krijg ik nu de helft van die paar ton die ik heb uitgespaart op m'n bankrekening gestort van 't CDA?
D'r staat toch altijd zo'n schaal-aangeefdinges in de stratengids?quote:
hou je adviezen maar voor jezelf. twee straatnamen op papier zeggen niets over de afstanden en daar gaat het hier om. bovendien gaat het erom dat mensen hun beklag kunnen doen. je weet wel maatschappelijke betrokkenheid.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En telkens weer op een partij stemmen die je die knopjes aanreikt. Je zou denken: je bent zelf een keer de lul.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik begrijp de fixatie van de nederlander niet om voor alles een NSB-knopje te hebben.
Je kan makkelijk even een database met geoposities kopen voor alle adressen in Nederland, even bestanden linken. Dagje werk en je bent klaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:38 schreef MrVVD het volgende:
[..]
hou je adviezen maar voor jezelf. twee straatnamen op papier zeggen niets over de afstanden en daar gaat het hier om. bovendien gaat het erom dat mensen hun beklag kunnen doen. je weet wel maatschappelijke betrokkenheid.
tussen kirmizibeyaziseenhomostraat 1 en kirmizibeyaziseenhomostraat 2 kan al 500 meter tussen zitten
salaksin iste.
Ik begrijp het ook niet al die kliklijnen, het haalt het laagste uit de mensen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als ze een steentje willen bijdragen, dan betalen ze hun belastingen maar. Ik begrijp de fixatie van de nederlander niet om voor alles een NSB-knopje te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |