Maar je kent Tong onderhand toch. Je weet dat hij je aan het uitdagen is, en elke keer trap je er weer in. Grow up.quote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees maar wat Tong zegt over mij in Boer zoekt vrouw.
Eigenlijk is het ook hopeloos ook ja. Verder dan eenquote:Op zondag 19 november 2006 22:36 schreef Viking84 het volgende:
lol @ die tt.
alwaysthebest, uitleggen is zinloos. Ze wil het niet snappen ofzo (en gelukkig maar, makes my day).
Maar daarom niet minder frustrerend.quote:Op zondag 19 november 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook hopeloos ook ja.
dan zeg je 'Truus' tegen haar en dan zegt zij 'Bob'quote:Op zondag 19 november 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook hopeloos ook ja. Verder dan eenkomt ze niet.
Wat ben jij laf he !quote:Op zondag 19 november 2006 22:36 schreef Viking84 het volgende:
lol @ die tt.
alwaysthebest, uitleggen is zinloos. Ze wil het niet snappen ofzo (en gelukkig maar, makes my day).
Nee jijquote:Op zondag 19 november 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook hopeloos ook ja. Verder dan eenkomt ze niet.
waarom ben ik dan laf? Ik weet wel dat je het toch wel leestquote:Op zondag 19 november 2006 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij laf he !
Om me hier zwart zitten maken.
Hoezo gelukkig maar? leg eens uit.
Het kunnen er ook elf of twaalf zijn geweest.quote:Op zondag 19 november 2006 22:52 schreef dwerg het volgende:
Ik zou er echt geen moeite mee hebben als er straks een stuk of tien reacties in Boer zoekt vrouw 'ineens' verdwenen zijn.
kun je die van Haaibaaike niet direct ff meenemen dan?quote:Op zondag 19 november 2006 22:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Het kunnen er ook elf of twaalf zijn geweest.
Bedankt Mike, sorriequote:Op zondag 19 november 2006 22:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Het kunnen er ook elf of twaalf zijn geweest.
ja, je bezorgt die mods overuren met dat gehannes van jou de hele tijdquote:
Bek houden.quote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, je bezorgt die mods overuren met dat gehannes van jou de hele tijd.
Alles van het laatste uur dat niet over Boer Zoekt Vrouw ging is weg.quote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kun je die van Haaibaaike niet direct ff meenemen dan?
niet allesquote:Op zondag 19 november 2006 22:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Alles van het laatste uur dat niet over Boer Zoekt Vrouw ging is weg.
Ach ja, zo'n enkele post is niet zo erg.quote:Op zondag 19 november 2006 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet alles. FD zei dat in mij het eeuwige licht van de Vader schijnt. Lief dat je dat wel hebt laten staan
.
Fuifduif wel maar zij niet !quote:Op zondag 19 november 2006 23:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ach ja, zo'n enkele post is niet zo erg.En het is ook wat aardiger dan wat er voor de rest stond.
Ik ben ook aardig, hoor. Fuifduif is mijn vriendje en Fuifduif gaat alleen met aardige mensen om. Heb je zijn verkrachtingstopics wel eens gelezen? Volgens hem mag een man een vrouw pakken als hij daar zin in heeft. Aardig hè!quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, ik was zo lief.
Done.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand dit : Pauw en Witteman # 12 De waardige opvolgers van B&vD In de OP zetten en net doen alsof tong80 dat zelf heeft gedaan ?
Nee dwerg zij zit verdorie achter me aanquote:Op donderdag 30 november 2006 12:54 schreef dwerg het volgende:
Wat is het beste TV-Programma van 2006 ? wéér dezelfde huisvrouwen die elkaar het licht in de ogen (of een eigen plekje op internet) niet gunnen.
ik ben geen huisvrouwquote:Op donderdag 30 november 2006 12:54 schreef dwerg het volgende:
Wat is het beste TV-Programma van 2006 ? wéér dezelfde huisvrouwen die elkaar het licht in de ogen (of een eigen plekje op internet) niet gunnen.
quote:
Oké, Mike, sorrie dat ik je extra werk heb bezorgdquote:Op donderdag 30 november 2006 13:08 schreef Mike het volgende:
De post van Viking die er nu nog staat is in ieder geval inhoudelijk...dat kunnen we van de rest van de posts niet echt zeggen.
Ze zit mij weer te stalken.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:08 schreef Mike het volgende:
De post van Viking die er nu nog staat is in ieder geval inhoudelijk...dat kunnen we van de rest van de posts niet echt zeggen.
Nee hoor, de hele zoekfunctie doet het niet bij mij...quote:Op maandag 4 december 2006 13:30 schreef Mike het volgende:
Volgens mij is daar nog geen topic over.
Overigens moeten wij net zo zoeken als jij, dus ik vind het wat makkelijk om dat af te schuiven.
waar is dat andere topic dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:00 schreef Mike het volgende:
1 topic is meer dan genoeg.
Esmee Denters. Het allereerste topic!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:07 schreef timmeeeh het volgende:
waar is dat andere topic dan?
Stel dat dat zou gebeuren he? Dan moet Dreamgirls haast wel een Oscar voor Beste Film winnen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef California het volgende:
Dat is er gelukkig nog niet. Ik gok dat Mike er morgen eentje opent, precies drie jaar na zijn Chicago-topic.
Je hebt gelijk, ik kan niet tellen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
4 jaar -> Chicago: de musicals herleven!
Kijken naar dat adres of klikken, het doel is sowieso bereikt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:01 schreef Mike het volgende:
Gelukkig had ik al goed gezocht en zag ik eerst het adres van je link.
Ok, maar ipv ons door te sturen. Doe ons eens dan een voorstel.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef Mike het volgende:
Anime is wel FTR. En daar zijn dan ook een aantal topics voor in FTR. Zodra je wil babbelen over andere zaken, kun je proberen in een van de andere subfora een slowchat te beginnen.
Ik we houden ook van jou, SoKquote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
De mensen die op de achtergrond meewerkten worden weer over het hoofd gezien, altijd weer die woordvoerder die gelauwerd wordt.
Hier een OP, daarna kan deze post verwijderd worden....quote:Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb het aangepast, maar er mag nog wel wat meer info bij, plaatje of zo, waarover gaat het,.... een copy/paste van het uitzendschema is ook niet zo heel boeiend.
Ja, dat deed ik vorig jaar dan ook heel netjes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aangepast.
Eerste reactie was "Mag je ook zelf doen, je bent toch ook mod.".
SOK.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteraard, ik ben mod geworden om 24-TT's te kunnen aanpassen.
We proberen altijd om niet te spoileren, en ik vind deze ook niet spoilery. Mocht deze mening niet gedeeld worden, moet er inderdaad een TT change komen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, kan er wel dit keer wat gedaan worden aan de quotes in de TT van 24? Vorige keer zaten er ook al lichte, kleine spoilers in de TT. Ja het is heel klein en geeft amper iets weg, maar nadat ik het gelezen had en later pas gezien, was het al elke keer van "mja, dat was toch wel arelaxed."
kan dit gedaan worden in dit topic: Men in trees (USA)quote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef blaaatkipje het volgende:
lol wat een stormloop opeens![]()
Haal USA anders maar uit de topictitel? als dat mogelijk is...
Er zijn toch wel meer mensen met UPC Digital TV?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef Mike het volgende:
Als je er wat over wil zeggen, zou ik het in een apart topic doen. Ik vraag me wel af of er nog wel mensen buiten jou om zijn die het kunnen zien.
fappen op welk merk jurk J.Hud draagt mag in TV?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En uiteraard niet in SHO.
Jennifer is de koningin van FTR.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
fappen op welk merk jurk J.Hud draagt mag in TV?
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, kan er wel dit keer wat gedaan worden aan de quotes in de TT van 24? Vorige keer zaten er ook al lichte, kleine spoilers in de TT. Ja het is heel klein en geeft amper iets weg, maar nadat ik het gelezen had en later pas gezien, was het al elke keer van "mja, dat was toch wel arelaxed."
Jahoor, geen probleem. Moeten we van die andere even het USA-topic maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:02 schreef boneyard het volgende:
kan ik een rome nl topic aanmaken? het huidige rome topic is wel als nl begonnen zo te zien maar er zitten nu nogal wat downloaders in dus die kun je eigenlijk niet lezen als je straks op sbs6 wilt gaan kijken.
Aangepast.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef SunChaser het volgende:
24 (VS) Deel 44 - "Jack, you're hurting me NOW!"
Graag TT veranderen, komt uit de promo en is dus een spoiler.
Kan t veranderd worden in: Jack, you're hurting me NOW!
ff wat anders, loopt die serie nog steeds in de VS dan? ik dacht die gestopt was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:58 schreef Geqxon het volgende:
My Name Is Earl #2: "All the kids called me rastanipples."
Nu de serie er ook in Nederland is, even een (VS) in de titel erbij? Thx
Nee hoor, loopt gewoon nog en is redelijk succesvol.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ff wat anders, loopt die serie nog steeds in de VS dan? ik dacht die gestopt was.
Niet overdrijven Haaibaaikequote:Op zondag 4 februari 2007 19:17 schreef Haaibaaike het volgende:
De grote radio-en TV kwis # 31
Tong80 Is weer lekker bezig.
Nou hoor! Ik neem het ook vaak voor jou op. Nu een keer voor tong80quote:Op zondag 4 februari 2007 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij bent geen modje he OleDús , niet mee bemoeien.
Ik vind je best aardig.
Ben je lesbisch ?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij bent geen modje he OleDús , niet mee bemoeien.
Ik vind je best aardig.
Ik iig nietquote:
Zij begon jufquote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:.
Hou op. Allebei. Om de redenen waarover we het ondertussen al zo'n 34 keer hebben gehad.
Mijn sympathie voor kleuterjuffen groeit elke dag een beetje meer.
Zie je juf. Ze doet het weerquote:
Je kunt hier de URLs neer zetten, dan pas ik de OP wel aanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:29 schreef Patch het volgende:
GhostBusters
"The" mag weg uit de topictitel...
en hoe kan ik nieuwe plaatjes plaatsen in de OP ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
Waarom zit DE CSI tune in CHarley's angels???
Zo beter?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:43 schreef sanni het volgende:
Yo modkun je mij ff een lol doen en mijn speciaal gemaakte OP met templates
in de TS zijn post doen? Ik heb hem erop attent gemaakt maar het schijnt aan
dovemansoren te zijn gericht,dus of jij ff wilt helpen. Maakt alles wat leuker ook voor
de volgende threads. Dank alvast en het staat hier.![]()
jawel, ik had dat topic gestart en ik kan me niet voorstellen dat ik het anders benoemd heb...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef Mike het volgende:
Volgens mij is er nog geen topic over. En is de titel ook wat anders.
Kan je dat ook met de laatste post invoegen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef Gorro het volgende:
[..]
Je kunt hier de URLs neer zetten, dan pas ik de OP wel aan
Was inderdaad behoorlijk lastig te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef Patch het volgende:
[..]
jawel, ik had dat topic gestart en ik kan me niet voorstellen dat ik het anders benoemd heb...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Was inderdaad behoorlijk lastig te vinden.
Little Fockers
Ik bedoelde overigens dat de film waarschijnlijk anders gaat heten.
Je doet niet flauw...het was volkomen onverwacht.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:19 schreef Geqxon het volgende:
[USA] HEROES #11 - EVERYTHING CHANGES!
Schijnbaar was de episode van Heroes morgen vandaag al beschikbaar, onaangekondigd. Nu ga ik niet flauw doen over de regels, maar misschien even een waarschuwing de topic-title?
Bedankt. Ik had al wat gepost, maar daar werd zeer kinderachtig met een spoiler op gereageerd.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Je doet niet flauw...het was volkomen onverwacht.
Wat posts verwijderd en spoilertags toegevoegd.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Kan je dat ook met de laatste post invoegen?
GhostBusters
Ik kijk er nu even naar en kan niks met de OP...op geen enkele manier wijzigen.quote:
WIDM 2007 #13 met de finale in het zichtquote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom zie ik nergens een:
- Wie is de Mol topic
- Expeditie Robinson topic
owh?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik kijk er nu even naar en kan niks met de OP...op geen enkele manier wijzigen.
Wat kan jij dat ik niet kan?quote:
Omgaan met mijn rechtenquote:
Oh, dus in het DVD topic meeposten mag wel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Mike het volgende:
Dat Pauzeknop altijd leeg staat is een beetje de running joke in FTR.We zitten hier niet te wachten op een nieuwe slowchat
Je bedoelt enthousiast, gezellig en zonder iemand anders er mee lastig te vallen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Mike het volgende:
en al helemaal niet op de manier zoals het vanavond ging.![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie niet meteen wat het probleem is.
Hey, Mike.
Ik bedoelde "ik zie het probleem met Pauzeknop niet"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hip. Opgelost dus. Een slowchat die geen fuck meer met FTR had te maken, staat niet in FTR.
Netjes.
Ah... beweren dat argumenten lachwekkend zijn zonder deze daadwerkelijk te weerleggen... typisch Fok!modgedragquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, hou maar op, de argumenten waren toch al lachwekkend.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooruit dan.
Een troepje verloren gelopen XFA-slowchatters is zijn slowchattopic kwijt. Normaal gezien zou je denken dat ze naar SHO gaan, zoals gebruikelijk bij XFA-topics en XFA-erfenissen. Maar deze keer beslissen ze om, oh hilariteit, een ander slowchattopic te kapen met behulp van een PM-actie, met als excuus dat ze blijkbaar allemaal vaste FTR-ers zijn (wat vrij discutabel is, maar OK) en omdat ze Pauzeknop zogezegd nieuw leven willen inblazen. Niemand zat daar op te wachten, een dood Pauzeknop is nu eenmaal eigen aan FTR, het is een gimmick (wat al die vaste FTR-ers zouden moeten weten by the way).
Ze kozen dus Pauzeknop en beginnen dat topic vol te spammen. De mods zien dit gebeuren en doen vooralsnog niets. 6 uur later is het topic bijna vol, hebben ze hun kans gekregen en blijkt dat het topic nauwelijks iets met FTR te maken heeft, het is gewoon het verder zetten van het gekwebbel van het XFA-kliekje, daar waar Pauzeknop (verrassend genoeg) toch vrij vaak over F, T of R ging. De mods beslissen dat zij de ludieke actie zullen beantwoorden met een eigen ludieke reactie, besluiten de topics te hernoemen en naar SHO te schoppen. Oh hilariteit.
In spanning wachten zij hoe dit zal worden gecounterd en tot hun teleurstelling stellen zij vast dat de uitdager zowaar ietwat venijnig reageert en niet verder komt danen nu ook wat bevooroordeeld gekwaak over mods, wat niet eens van toepassing is op de FTR-mods (wat al die vaste FTR-ers zouden moeten weten by the way). Het is simpel, jullie zoeken een thuis en uit de testcase van gisteren is gebleken dat FTR volgens ons niet de geschikte oplossing is.
Zullen we 't houden op een communicatiefout en terug vriendjes worden of gaan we verder met een discussie waar niemand iets mee opschiet?
Oftewel:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:Het is simpel, jullie zoeken een thuis en uit de testcase van gisteren is gebleken dat FTR volgens ons niet de geschikte oplossing is.
En dáár kan ik me 100% in vinden. Maar, zoals ik al eerder zei, doe dan niet zoveel moeite te verbloemen waar het uiteindelijk op neerkomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:33 schreef Gezondaar het volgende:
"Het is zo omdat ik dat wil"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |