Geweldig, zo snel als die gasten zijn. Om 10 uur met al 8 bier op zal t lastig zijn ze te volgenquote:Geen Oudejaarsconference van Youp van ’t Hek dit jaar, maar dat betekent niet dat de klassieke komische terugblik in 2006 ontbreekt. Integendeel: het stokje wordt moeiteloos overgenomen door het gouden duo Lebbis en Jansen en ook hun collegaatje Guido Weijers waagt een poging. Verder blikt ook het team van Koefnoen (foto) terug middels de uitreiking van de Gouden Dingen voor mee- op- en tegenvallende zaken in 2006. Kanshebbers voor zo’n felbegeerde Award: Borat, de Paus en de poliep van Frans Bauer.
Maar ik kijk elk jaar wel en heb van anderen gehoort die er na toe zijn geweest dat het zeker de moeite waard isquote:het stokje wordt moeiteloos overgenomen door het gouden duo Lebbis en Jansen en ook hun collegaatje Guido Weijers waagt een poging
Jammer dat het oude jaar niet met een betere cabaret show wordt afgesloten.quote:[..]Teeuwen zuchtte ook, maar dieper: "Ik zou ze willen vergelijken met An & Eefje, maar dat kun je de ouders van zulke onfortuinlijke kinderen niet aandoen. Sommige mensen compenseren hun uiterlijk met gevoel voor humor; Lebbis & Jansen niet. Ze hoeven niet bang te zijn dat iemand ze ooit belachelijk maakt, daar zijn ze te slecht voor. Ze vallen niet te parodiëren."
iddquote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
Lebbis en Jansen dat is toch wel het dieptepunt op cabaret gebied. Zo niet grappig en makkelijk scoren op een laag niveau.
De omschrijving van Hans Teeuwen is nog wel het meest treffend om deze non talenten te omschrijven:
[..]
Jammer dat het oude jaar niet met een betere cabaret show wordt afgesloten.
Gelukkig is Hans Teeuwen dan ook een cabaret-heldquote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
Lebbis en Jansen dat is toch wel het dieptepunt op cabaret gebied. Zo niet grappig en makkelijk scoren op een laag niveau.
De omschrijving van Hans Teeuwen is nog wel het meest treffend om deze non talenten te omschrijven:
[..]
idd als er een cabaretier niet grappig is...quote:Op zondag 31 december 2006 13:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gelukkig is Hans Teeuwen dan ook een cabaret-held.
Ehm... ik ben ook groot fan van Hans Teeuwen, maar hij maakt grappen over Marsen in de kont stoppen en het neuken van waterbuffels, Lebbis en Jansen nemen de taak op zich hun grappen over de actualiteit te laten gaan. Laag niveau is natuurlijk een uitspraak die je nader kan definieren, maar toch vind ik jouw post licht verwarrend.quote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke cabaretiers je wel goed vindt maar Hans Teeuwen is van een véél beter kaliber dan Lebbis en Janssen die niet veel verder komen dan het onderbroeken humorniveau van Paul de Leeuwquote:Op zondag 31 december 2006 13:31 schreef veldmuis het volgende:
Gelukkig is Hans Teeuwen dan ook een cabaret-held.
Verklaar je nader?quote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Mensen die normaliter van Lebbis en Jansen houden kan ik het dan ook aanraden deze (mogelijk) laatste oudejaarsconference te kijken.
ander kaliber kan ik nog inkomen, maar beter?quote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke cabaretiers je wel goed vindt maar Hans Teeuwen is van een véél beter kaliber dan Lebbis en Janssen die niet veel verder komen dan het onderbroeken humorniveau van Paul de Leeuw.
Nu is beter natuurlijk erg subjectief maar ik vind Lebbis en Janssen echt van een bedroevend laag niveau. Wellicht heeft het ermee te maken dat ik hun zo dik erop liggende politiek geëngageerde visie niet deel.quote:Op zondag 31 december 2006 14:04 schreef Dandelion het volgende:
ander kaliber kan ik nog inkomen, maar beter?
wat kijken?quote:Op zondag 31 december 2006 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga NIET naar SBS6 kijken op oudejaarsavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |