Geweldig, zo snel als die gasten zijn. Om 10 uur met al 8 bier op zal t lastig zijn ze te volgenquote:Geen Oudejaarsconference van Youp van ’t Hek dit jaar, maar dat betekent niet dat de klassieke komische terugblik in 2006 ontbreekt. Integendeel: het stokje wordt moeiteloos overgenomen door het gouden duo Lebbis en Jansen en ook hun collegaatje Guido Weijers waagt een poging. Verder blikt ook het team van Koefnoen (foto) terug middels de uitreiking van de Gouden Dingen voor mee- op- en tegenvallende zaken in 2006. Kanshebbers voor zo’n felbegeerde Award: Borat, de Paus en de poliep van Frans Bauer.
Maar ik kijk elk jaar wel en heb van anderen gehoort die er na toe zijn geweest dat het zeker de moeite waard isquote:het stokje wordt moeiteloos overgenomen door het gouden duo Lebbis en Jansen en ook hun collegaatje Guido Weijers waagt een poging
Jammer dat het oude jaar niet met een betere cabaret show wordt afgesloten.quote:[..]Teeuwen zuchtte ook, maar dieper: "Ik zou ze willen vergelijken met An & Eefje, maar dat kun je de ouders van zulke onfortuinlijke kinderen niet aandoen. Sommige mensen compenseren hun uiterlijk met gevoel voor humor; Lebbis & Jansen niet. Ze hoeven niet bang te zijn dat iemand ze ooit belachelijk maakt, daar zijn ze te slecht voor. Ze vallen niet te parodiëren."
iddquote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
Lebbis en Jansen dat is toch wel het dieptepunt op cabaret gebied. Zo niet grappig en makkelijk scoren op een laag niveau.
De omschrijving van Hans Teeuwen is nog wel het meest treffend om deze non talenten te omschrijven:
[..]
Jammer dat het oude jaar niet met een betere cabaret show wordt afgesloten.
Gelukkig is Hans Teeuwen dan ook een cabaret-heldquote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
Lebbis en Jansen dat is toch wel het dieptepunt op cabaret gebied. Zo niet grappig en makkelijk scoren op een laag niveau.
De omschrijving van Hans Teeuwen is nog wel het meest treffend om deze non talenten te omschrijven:
[..]
idd als er een cabaretier niet grappig is...quote:Op zondag 31 december 2006 13:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gelukkig is Hans Teeuwen dan ook een cabaret-held.
Ehm... ik ben ook groot fan van Hans Teeuwen, maar hij maakt grappen over Marsen in de kont stoppen en het neuken van waterbuffels, Lebbis en Jansen nemen de taak op zich hun grappen over de actualiteit te laten gaan. Laag niveau is natuurlijk een uitspraak die je nader kan definieren, maar toch vind ik jouw post licht verwarrend.quote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke cabaretiers je wel goed vindt maar Hans Teeuwen is van een véél beter kaliber dan Lebbis en Janssen die niet veel verder komen dan het onderbroeken humorniveau van Paul de Leeuwquote:Op zondag 31 december 2006 13:31 schreef veldmuis het volgende:
Gelukkig is Hans Teeuwen dan ook een cabaret-held.
Verklaar je nader?quote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Mensen die normaliter van Lebbis en Jansen houden kan ik het dan ook aanraden deze (mogelijk) laatste oudejaarsconference te kijken.
ander kaliber kan ik nog inkomen, maar beter?quote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke cabaretiers je wel goed vindt maar Hans Teeuwen is van een véél beter kaliber dan Lebbis en Janssen die niet veel verder komen dan het onderbroeken humorniveau van Paul de Leeuw.
Nu is beter natuurlijk erg subjectief maar ik vind Lebbis en Janssen echt van een bedroevend laag niveau. Wellicht heeft het ermee te maken dat ik hun zo dik erop liggende politiek geëngageerde visie niet deel.quote:Op zondag 31 december 2006 14:04 schreef Dandelion het volgende:
ander kaliber kan ik nog inkomen, maar beter?
wat kijken?quote:Op zondag 31 december 2006 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga NIET naar SBS6 kijken op oudejaarsavond!
Die schele. Ehm. Guide Weijers.quote:
Ja, dat helpt wel idd.quote:Op zondag 31 december 2006 14:15 schreef Dandelion het volgende:
Ach bij L&J is het denk ik vooral zo dat je hun politieke visie een "beetje" moet delen wil het interessant zijn.
mja ik dacht een stijgende lijn te ontdekken in de shows van Maassen, maar gister vond ik het toch allemaal wel weer erg platvloers. Ben om half tien dan ook maar afgehaakt...quote:Op zondag 31 december 2006 14:19 schreef welkominspace het volgende:
ik had liever dat ze theo maassen vandaag deden en gisteren lebbis en jansen
ze kunnen een leuke grap hebben maar ik wil er niet naar hoeven kijken omdat er niks beters is
En als je nou gewoon iets leuks gaat doen ipv voor de TV hangen?quote:Op zondag 31 december 2006 14:19 schreef welkominspace het volgende:
ik had liever dat ze theo maassen vandaag deden en gisteren lebbis en jansen
ze kunnen een leuke grap hebben maar ik wil er niet naar hoeven kijken omdat er niks beters is
Oei, dat klinkt idd niet best.quote:Op zondag 31 december 2006 14:21 schreef livelink het volgende:
Ik ben toch wel geschrokken van de hele slechte recensies die ik van hun show dit jaar heb gelezen,
o.a. deze bij het AD
ja ik om 10 voor 10quote:Op zondag 31 december 2006 14:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja ik dacht een stijgende lijn te ontdekken in de shows van Maassen, maar gister vond ik het toch allemaal wel weer erg platvloers. Ben om half tien dan ook maar afgehaakt...
ik heb 2 honden die gek worden van vuurwerk mijn geld hard nodig en ik haat vuurwerkquote:Op zondag 31 december 2006 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En als je nou gewoon iets leuks gaat doen ipv voor de TV hangen?
Ah ok. Aardig excuus.quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb 2 honden die gek worden van vuurwerk mijn geld hard nodig en ik haat vuurwerk
ik weetquote:
Loop ff langs de snackbarharses!quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik weet
en we hebben taart,ollibollen,toostjes,bier,chips,cola,kaas en nog veel meer hapjes![]()
maar we zijn de kroketten,bitterballen vergeten![]()
Heb jij hard nodig geld voor die LOI cursus?quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb 2 honden die gek worden van vuurwerk mijn geld hard nodig en ik haat vuurwerk
veel te verquote:Op zondag 31 december 2006 14:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Loop ff langs de snackbarharses!
nee voor me rijbewijs en een nieuwe serverquote:Op zondag 31 december 2006 14:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb jij hard nodig geld voor die LOI cursus?
Je LOL-cursus.quote:Op zondag 31 december 2006 14:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb jij hard nodig geld voor die LOI cursus?
Je kunt heel veel aan te merken hebben op Lebbis en Jansen, maar zéker niet dat ze geen talent hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Welke zendercoordinator haalt het in z'n hoofd om humorloze en niet-getalenteerde cabaretiers op oudejaars avond te zetten. Vroeger kwam de creme de la creme van cabaretland op oudejaars avond op de tv maar schijnbaar wordt er in omroepland gedacht dat er toch niemand kijkt op oudejaarsavond en we pleuren er maar wat wat rommel op. Toch jammer dat er een traditie verloren is gegaan.
Ze zullen best ergens talent in hebben (ieder mens heeft wel een talent) maar op cabaret gebied hebben ze absoluut geen talent. Ze hebben de lach niet aan hun kont hangen en de "grappen" zijn veel te voorspelbaar om dat manco nog enigszins te compenseren.quote:Op zondag 31 december 2006 15:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je kunt heel veel aan te merken hebben op Lebbis en Jansen, maar zéker niet dat ze geen talent hebben.
Je vergeet dat er zat mensen zijn die het wel goede humor vindenquote:Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze zullen best ergens talent in hebben (ieder mens heeft wel een talent) maar op cabaret gebied hebben ze absoluut geen talent. Ze hebben de lach niet aan hun kont hangen en de "grappen" zijn veel te voorspelbaar om dat manco nog enigszins te compenseren.
Dat is een minderheid hoor. Kijk alleen maar naar de kijkcijfers bij eerder uitzendingen van Kwebbel en Gratenpakhuis, worden altijd slecht bekeken.quote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef P8 het volgende:
[..]
Je vergeet dat er zat mensen zijn die het wel goede humor vinden
Hahahaha.quote:Op zondag 31 december 2006 15:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is een minderheid hoor. Kijk alleen maar naar de kijkcijfers bij eerder uitzendingen van Kwebbel en Gratenpakhuis, worden altijd slecht bekeken.
kijkcijfers zeggen me weinig. Wat me wel wat zegt is dat beide voorstellingen van hun waar ik naar toe was geweest, uitverkocht waren. Dat lukken niet alle cabaretiers.quote:Op zondag 31 december 2006 15:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is een minderheid hoor. Kijk alleen maar naar de kijkcijfers bij eerder uitzendingen van Kwebbel en Gratenpakhuis, worden altijd slecht bekeken.
Lage kijkcijfers, slechte kritieken etc. etc. , nee ze zijn lekker bezig. Dat de voorstellingen soms uitverkocht zijn zegt niks. Iedere malloot die met z'n kop op tv is geweest trekt publiek. Overigens zijn veel mensen die er geweest zijn nou niet bepaald te spreken over (in dit geval) deze show. Er zal best hier en daar nog wel een verdwaalde boomknuffelaar te vinden zijn die ze geweldig vinden maar dat is de maatstaf niet.quote:Op zondag 31 december 2006 15:53 schreef P8 het volgende:
[..]
kijkcijfers zeggen me weinig. Wat me wel wat zegt is dat beide voorstellingen van hun waar ik naar toe was geweest, uitverkocht waren. Dat lukken niet alle cabaretiers.
Nou is het wel zo dat de bekendere cabaretiers, door die bekendheid, altijd wel volle zalen trekken.
ik vind ze goed. En ik zie mezelf niet als boomknuffelaar. Ik stem wel SP though.quote:Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lage kijkcijfers, slechte kritieken etc. etc. , nee ze zijn lekker bezig. Dat de voorstellingen soms uitverkocht zijn zegt niks. Iedere malloot die met z'n kop op tv is geweest trekt publiek. Overigens zijn veel mensen die er geweest zijn nou niet bepaald te spreken over (in dit geval) deze show. Er zal best hier en daar nog wel een verdwaalde boomknuffelaar te vinden zijn die ze geweldig vinden maar dat is de maatstaf niet.
Ze hebben anders vorig jaar nog een goed woordje gedaan voor Rita.quote:Op zondag 31 december 2006 17:45 schreef P8 het volgende:
[..]
YES, laten we dit topic veranderen in een bash-links topic![]()
Oh kom, als iemand van de makkelijke humor is is het Hans Teeuwen wel. Die vent heeft zo hard geen recht van spreken.quote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het nieuws niet volg ? Ik volg het nieuws op de voet en toch blijven ze (L & J) waanzinnig slecht en goedkoop. Maar goed , dan kunnen we vanavond gezamelijk de oliebollen er uit kotsen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:45 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind ze goed. En ik zie mezelf niet als boomknuffelaar. Ik stem wel SP though.
Maargoed, als je het nieuws niet volgt, dan zal je niet veel van hun humor begrijpen
YES, laten we dit topic veranderen in een bash-links topic![]()
Jeetje, niet zo zuur doen hoor. Kijk dan gewoon niet.quote:Op zondag 31 december 2006 19:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het nieuws niet volg ? Ik volg het nieuws op de voet en toch blijven ze (L & J) waanzinnig slecht en goedkoop. Maar goed , dan kunnen we vanavond gezamelijk de oliebollen er uit kotsen.
Was ik ook niet van plan hoor. Jij in ieder geval een prettige avond en een goed 2007.quote:Op zondag 31 december 2006 19:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Jeetje, niet zo zuur doen hoor. Kijk dan gewoon niet.
Ik twijfel nog.quote:Op zondag 31 december 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Slechter als Koefnoen kan het niet worden
Het zal de alcohol wel zijn, maar ik zit er wel aardig in.quote:Op zondag 31 december 2006 22:15 schreef Eightball het volgende:
Ik zit er gewoon niet in, zal wel aan mij liggen.![]()
Ik zit op mijn werk...quote:Op zondag 31 december 2006 22:19 schreef martinlutherking het volgende:
Het zal de alcohol wel zijn,
Heerlijk!quote:[quote]
maar ik zit er wel aardig in.
Bos was de lul bij die Guido ofzo, die kerel van SBS6quote:Op zondag 31 december 2006 22:22 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat JP even wordt afgezijkt.
Aan het werk in Grunn?quote:Op zondag 31 december 2006 22:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk...
[..]
Heerlijk!![]()
Het is toch ook een 'collegaatje'? Hij is pas professioneel bezig sinds 2000 ofzo. En het is zijn eerste oudejaarsconference.quote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef Remzz het volgende:
Zeer objectief nieuwsbericht trouwens
[..]
Goede grap.quote:Op zondag 31 december 2006 22:31 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind het tot dusver een beetje tegenvallen. Guido Wijers was beter eerder op de avond . . .![]()
Niet te harden, maar jij zit er blijkbaar ook niet in.quote:Op zondag 31 december 2006 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens op. Wat een kut zooi.
Jansen is toch in 2006 op reis geweest dus heeft zeker wel te maken met 2006quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef martinlutherking het volgende:
Waar de hell gaat dit over en wat de fuck heeft dit met 2006 te maken.
steek ff een paar dikke pijlen af, want ik heb al me geld aan drank uitgegeven:Pquote:
Klopt.quote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Die hele wisselwerking tussen die twee is godsirritant, zeg.
Met die zogenaamde 'ad remme' één-tweetjes en 'spontane' onderbrekingen.
En de zaal lacht voor het eerstquote:Op zondag 31 december 2006 22:33 schreef martinlutherking het volgende:
Ah. Daar gaan we weer. Moslims.
En dan de hele zaal lachen natuurlijk omdat ze denken dat het een grap is.quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef martinlutherking het volgende:
Ik zou vast wel lachen als daar opeens een moslimterrorist met dynamite over het complete lichaam opstaat. 'EN NU EEN LEUKE GRAP OF IK BLAAS ME OP!'
Nou, hier!quote:Op zondag 31 december 2006 22:40 schreef martinlutherking het volgende:
Geef mij Youp of Freek maar.
Ze staan toch al op het podium?quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef Wojworshebn het volgende:
Jammer dat ze niet het dieptepunt op TV van 2006 kunnen meenemen in hun show
quote:Op zondag 31 december 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Goh, een Steve Irwin-grapje. Zo een had ik dit jaar nog níét gehoord.
Daar heb je het weer.quote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Is al geweest. Iets met een strop en 'die zien we nooit meer terug'.quote:Op zondag 31 december 2006 22:49 schreef ukga het volgende:
saddam zal dan ook wel aanbod komen
Daarvoor is het ook een duo hequote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Een slécht duo, ja.quote:
Welke andere duo`s? noem eens een paar die je leuke vindt danquote:Op zondag 31 december 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een slécht duo, ja.Want bij anderen zie ik dit gelukkig niet.
Peppi en Kokki zijn nog grappiger dan deze twee irritante bijna-vijftigers.quote:Op zondag 31 december 2006 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welke andere duo`s? noem eens een paar die je leuke vindt dan
Die liggen allebei al lang tussen 6 plankjes dus die zijn al lang niet grappig meer.quote:Op zondag 31 december 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Peppi en Kokki zijn nog grappiger dan deze twee irritante bijna-vijftigers.
Nee!quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef martinlutherking het volgende:
Heei Boep, heb je die kerstdinges van Freek gekeken?
Kokki leeft nog.quote:Op zondag 31 december 2006 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die liggen allebei al lang tussen 6 plankjes dus die zijn al lang niet grappig meer.
Daarnaast kan je uiteraard ook niet kijken
Daarbij :wat verwacht je dan waar het over gaat bij een oude jaarsconference? Balkenende was dit jaar veel in het nieuws dus is `t logisch dat `t daar vaak en veel over gaat
Maar de een-tweetjes worden toch minder, hè...quote:
Ohquote:
Ik spreek je straks toch niet meer; goed jaar!!.quote:Op zondag 31 december 2006 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Afgehaakt.
Ik kijk nu ook maar naar Marco Borsato.quote:
Misschien moet men dan volgend jaar maar iemand in de hand nemen die wat minder een persoonlijke kruistocht tegen rechts aan het houden is. Een conference is bedoeld voor de gehele nederlandse bevolking, maar door constant stil te staan bij 1 onderwerp wordt het al gauw iets dat alleen voor een paar mensen geweldig is.quote:
Je kijkt wel ned1 he?quote:
Oh ja? Sinds wanneer?!quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Misschien moet men dan volgend jaar maar iemand in de hand nemen die wat minder een persoonlijke kruistocht tegen rechts aan het houden is. Een conference is bedoeld voor de gehele nederlandse bevolking, maar door constant stil te staan bij 1 onderwerp wordt het al gauw iets dat alleen voor een paar mensen geweldig is.
Het is gewoon zo. Het is een show voor linkse rakkers, daar maken ze het zelf naarquote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
Sjeez, wat een gelul, Kasta.
Dit is juist cabaret, zoals het wezen moet.quote:Op zondag 31 december 2006 23:12 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Je kijkt wel ned1 he?
Beetje partijdigheid mag wel.. maar zo overduidelijk (en nu ben ik ook geen fan van vvd/cda/etc) is echt teveel van het goede. Tis Cabaret.. geen Manifest. Gelukkig is het dit keer voor het laatst.
Thank you ... darin kunnen ze een voorbeeld nemen aan van het hek en de jonge wanneer het gaat om een oudjaarsconference, die weten dat meer mensen kijken dan alleen mensen die op links hebben gestemd en daarnaast niet een hele conference wijten aan politiek.quote:
Kijk dan niet.quote:Op zondag 31 december 2006 23:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Het is een show voor linkse rakkers, daar maken ze het zelf naar
Ga bomen knuffelen, stinkende kuthippiequote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga bomen knuffelen, stinkende kuthippie.
Que?quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
Theo Maassen van gisteren kwam imho wat dat betreft meer in de buurt.quote:Op zondag 31 december 2006 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is juist cabaret, zoals het wezen moet.![]()
Blijkbaar ben je niet de slimste onder ons dus ik zal het nog een keer uitleggen ... een oudjaarsconference is bedoeld voor een breder publiek dan alleen een aantal linkse stemmers. Maar blijkbaar gaat dat over je hoofd heen, dus ik zal het er maar gewoon op houden dat je nu eenmaal niet slimmer bent.quote:Op zondag 31 december 2006 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat je er niks aan vindt, soit. Maar om nou te beweren dat dit niet mag, omdat het hele volk het leuk moet vinden, omdat het anders geen cabaret maar een manifest is... Onzin.
Puike argumentatie, hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 23:19 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet de slimste onder ons dus ik zal het nog een keer uitleggen ... een oudjaarsconference is bedoeld voor een breder publiek dan alleen een aantal linkse stemmers. Maar blijkbaar gaat dat over je hoofd heen, dus ik zal het er maar gewoon op houden dat je nu eenmaal niet slimmer bent.
Whehe ja dat was lache.quote:Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef Timo20 het volgende:
Lebbis![]()
![]()
Eindelijk iemand die `t met mee eens (behalve m`n ouders) is wat betreft Verdonk
En? Like I give a fuck ... aangezien je nogal dom overkomt hecht ik niet te veel waarde aan jouw meningen. Matter of fact ik geef er eigenlijk geen ene ruk om jouw mening.quote:
Da's geheel wederzijds. Fijn dat je toch even de moeite nam.quote:Op zondag 31 december 2006 23:23 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En? Like I give a fuck ... aangezien je nogal dom overkomt hecht ik niet te veel waarde aan jouw meningen. Matter of fact ik geef er eigenlijk geen ene ruk om jouw mening.
Tuig.quote:Op zondag 31 december 2006 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Nooit gedacht dat links ook decadent kon zijn.
Mist een fuck u smiley.quote:Op zondag 31 december 2006 23:24 schreef Lienekien het volgende:
Da's geheel wederzijds. Fijn dat je toch even de moeite nam.![]()
Maak je toch niet zo druk.quote:
Heb je gewoon Lem! Ik mag toch Lem zeggen hè?quote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef Lemmeb het volgende:
Gezellige sfeer hangt hier.
Zei Michel Hutchins ookquote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef Lemmeb het volgende:
Gezellige sfeer hangt hier.
Lienekienquote:
Daar moest ik ook ontzettend om lachen.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:27 schreef Arcee het volgende:
Ik vond dat stuk van Lebbis over die USB-snoertjes wel goed.
Dat was dan ook zo'n beetje 't enige wat om te lachen was.
Kortom omdat ze gelijk hadden waren ze grappig of goed? Verdonk hahahaha, Balkenende hahahaha. Nou grappig hoor en ook goed.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden gewoon keihard gelijk over Verdonk. En ook over Amerika met hun antiterrorisme maatregelen in de vliegwereld.
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Kortom omdat ze gelijk hadden waren ze grappig of goed? Verdonk hahahaha, Balkenende hahahaha. Nou grappig hoor en ook goed.![]()
![]()
![]()
Ze pakken altijd de regeringspartijen. Standaard, en voorspelbaar, dat wel. Als PvdA in de regering zit dan weten ze daar ook wel iets over te verzinnen. Rouvoet is ook niet echt rechts te noemen, en die werd ook genoemd.quote:Op zondag 31 december 2006 23:12 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Je kijkt wel ned1 he?
Beetje partijdigheid mag wel.. maar zo overduidelijk (en nu ben ik ook geen fan van vvd/cda/etc) is echt teveel van het goede. Tis Cabaret.. geen Manifest.
Ow? Says who? Als Lebbis en Jansen dan niet komen, dan hoop ik iig op een goede vervanging.quote:Gelukkig is het dit keer voor het laatst.
Ja, want zíjn grappen zijn niet makkelijk.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:04 schreef MyMilkshake het volgende:
toen ie begon over rochels ben ik afgehaakt
poep pies en sex grappen vind ik altijd zo makkelijk
Guido rules.
Eensch!quote:Op maandag 1 januari 2007 03:09 schreef evert het volgende:
dit was het de slechtste lebbis en jansen in jaren. toen ze begonnen met oudejaar waren ze nog wel leuk, heb ze in theater ook een aantal keren bij het inspelen gezien. maar dit was echt heel erg slecht.
Je wilt dus een politiek manifest op de tv van de SP of GL. Waar Wim Kan e.a nog alle partijen en politici op de hak nam kunnen L & J alleen maar schoppen tegen bepaalde partijen. Toppunt was nog wel dat ze Balkenende verweten dat hij te weinig aandacht schonk aan het gifschip richting Afrika. Marijke Vos (wethouder Groen Links A'dam) is hier voor de volle 100% verantwoordelijk voor en doet of haar neus bloed en geeft anderen de schuld. Maar ja, het is ook iemand van hun partij dus dat schuiven we onder het tapijt.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:32 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zal wel 1 van de weinigen vinden die het wel weer redelijk goed vond. je hebt verschillende soorten caberet. Als ik het hier allemaal lees dan denk ik neem het leven toch niet altijd even serieus.
Zoals ook Wim Kan het deed worden ook bij Lebbis en Jansen de politici op de korrel genomen. Sommigen vinden dit goed sommige niet. Als je niet van dit soort caberet houdt kan je beter iets anders kijken. Het was al bij voorbaat te verwachten dat je dit soort dingen kon verwachten en het had nog meer opver de politiek en actualiteiten mogen gaan wat mij betreft.
Misschien moet je 's minder selectief luisteren, want zowel christenen, joden als moslims werden behoorlijk afgezeken.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:45 schreef wolferl het volgende:
dat gesmoes over christenen, dat ge-reet-lik over de moslims.
En waar in hemelsnaam maak je op dat het een manifest van de SP en GL op tv moet zijn? Dit is nu het typische kortzichtig denken, omdat er een paar dingen aangehaald worden waarvan mensen denken moet dat nou over die partijen gaan en mensen het kunnen waarderen trek je dit soort conclusies?? Zoals ik al zei er had nog meer politiek en nieuws van mij ingemogen, ongeacht welke partij welke nieuws feiten of wat dan ook. Van mij mogen ze Marijnnesen net zo makkelijk mee nemen als een Bos of een Wilders of Verdonk.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je wilt dus een politiek manifest op de tv van de SP of GL. Waar Wim Kan e.a nog alle partijen en politici op de hak nam kunnen L & J alleen maar schoppen tegen bepaalde partijen. Toppunt was nog wel dat ze Balkenende verweten dat hij te weinig aandacht schonk aan het gifschip richting Afrika. Marijke Vos (wethouder Groen Links A'dam) is hier voor de volle 100% verantwoordelijk voor en doet of haar neus bloed en geeft anderen de schuld. Maar ja, het is ook iemand van hun partij dus dat schuiven we onder het tapijt.
Het erge juist is dat L&J de boel serieus nemenquote:Op maandag 1 januari 2007 10:32 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zal wel 1 van de weinigen vinden die het wel weer redelijk goed vond. je hebt verschillende soorten caberet. Als ik het hier allemaal lees dan denk ik neem het leven toch niet altijd even serieus.
Wat mij betreft dus niet. Echt goede cabaretiers blinken uit door een rode draad in hun show te verwerken of een bepaald personage (bijv. bij Youp die halfgare jongen die bij het pleintje staat te staanquote:Zoals ook Wim Kan het deed worden ook bij Lebbis en Jansen de politici op de korrel genomen. Sommigen vinden dit goed sommige niet. Als je niet van dit soort caberet houdt kan je beter iets anders kijken. Het was al bij voorbaat te verwachten dat je dit soort dingen kon verwachten en het had nog meer opver de politiek en actualiteiten mogen gaan wat mij betreft.
1,4 miljoen voor L&J is een lichte tegenvallerquote:Op maandag 1 januari 2007 11:24 schreef pberends het volgende:
1 lichtpuntje... Youp van 't Hek scoorde 1,1 miljoen kijkers meer vorig jaar dan Lebbis en Jansen:
[afbeelding]
Emmers!quote:Op maandag 1 januari 2007 11:35 schreef SunChaser het volgende:
Tegenvaller? Theo Maassen trok 1,7 miljoen en Guido 1,2
Beetje hopeloos he ... iedereen vond er weinig aan behalve jij. Ach ja uitzonderingen moeten er altijd zijn, nietwaar?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:46 schreef SunChaser het volgende:
Youp van t Hek vorig jaar was een stuk slechter, die man heeft totaal geen zelfreflectie.
Ik vond hem ook goed hoor. In de Volkskrant stond ook een goede recensie trouwens.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Beetje hopeloos he ... iedereen vond er weinig aan behalve jij. Ach ja uitzonderingen moeten er altijd zijn, nietwaar?
Logisch, De Telgraaf kraakte de show af, de Volkskrant vond het goed. Ik snap best dat mensen er weinig aan vonden, maar dat heeft vooral er mee te maken dat ze het er niet mee eens zijn. Ik snap dan ook niet waarom die vent die Wilders wilde stemmen in godsnaam was gekomen, je weet wat de politieke kleur van beiden is.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vond hem ook goed hoor. In de Volkskrant stond ook een goede recensie trouwens.
Dat slaat dan weer nergens op.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:26 schreef JelleS het volgende:
Ik snap best dat mensen er weinig aan vonden, maar dat heeft vooral er mee te maken dat ze het er niet mee eens zijn.
Zucht. Dat is het punt totaal niet. Maar een oudejaarsconference dat net zo goed een cabaretvoorstelling had kunnen zijn op SP of PVDA-conferentie is niet echt hetgeen waar de mensen op zitten te wachten.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:26 schreef JelleS het volgende:
[..]
Iedereen is hier wel voor vrijheid van meningsuiting, maar zodra ze het er niet mee eens zijn moet een oudejaarsconference opeens voor het hele volk zijn? Als dat zo zou zijn kunnen ze het maar beter helemaal afschaffen.
niet echtquote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef welkominspace het volgende:
maar ik heb blijkbaar niks gemist?
Precies. Ben zelf ook links maar op dit soort grappen zit ik totaal niet op te wachten. En altijd maar dat Verdonk-geblaat, dat ken je na een tijdje ook wel. Bovendien verdient ze niet eens al de aandacht.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht. Dat is het punt totaal niet. Maar een oudejaarsconference dat net zo goed een cabaretvoorstelling had kunnen zijn op SP of PVDA-conferentie is niet echt hetgeen waar de mensen op zitten te wachten.
humor? wanneer..?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:50 schreef j0rrit het volgende:
Anderzijds goedkope humor
misschien moet je met oud en nieuw te tv een keer uitlaten en in normale sociale activiteiten begeven. Tv kijk je al 364 dagen van het jaar waarschijnlijk, dus 1 avondje minder kan geen kwaad, en dan heb je niet die frustraties achteraf..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:20 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
humor? wanneer..?
ik vond het echt de slechtste tv-avond met Oud/Nieuw die ik me tot nu toe kan herinneren
Koefnoen was al geen reet aan, L&J al helemaal niet, en Weijers ook niet echt...al kon laatstgenoemde nog sporadisch een glimlach op mn gezicht toveren.
Ze hebben wel af en toe Wouter Bos genoemdquote:Op maandag 1 januari 2007 16:48 schreef djstoffel het volgende:
heeft niks met azijnpissers te maken maar een oudejaarsconference behoort geen links propaganda programma te zijn...............grappen over pvda of sp heb ik er niet in kunnen ontdekken, als er al uberhaubt grappen in de conference te ontdekken waren.
Erger me ook aan die zenuwpees van een Lebbis, die vent is totaal niet grappig
en d66quote:Op maandag 1 januari 2007 16:59 schreef X. het volgende:
[..]
Ze hebben wel af en toe Wouter Bos genoemd
ik kijk idd 365 dagen per jaar tv. heerlijk. en vooral in een groep is het juist extra leuk. nu duurt de nacht lang genoeg dus er bleef heus genoeg tijd over om te blabla'enquote:Op maandag 1 januari 2007 16:39 schreef Freeling het volgende:
[..]
misschien moet je met oud en nieuw te tv een keer uitlaten en in normale sociale activiteiten begeven. Tv kijk je al 364 dagen van het jaar waarschijnlijk, dus 1 avondje minder kan geen kwaad, en dan heb je niet die frustraties achteraf..
quote:
Natuurlijk mag een caberetier wel een uitgesproken mening hebben, kom nou.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:48 schreef djstoffel het volgende:
heeft niks met azijnpissers te maken maar een oudejaarsconference behoort geen links propaganda programma te zijn...............grappen over pvda of sp heb ik er niet in kunnen ontdekken, als er al uberhaubt grappen in de conference te ontdekken waren.
Erger me ook aan die zenuwpees van een Lebbis, die vent is totaal niet grappig
Dat komt, omdat rechtse mensen niet op een podium durven te staan. Die durven dat alleen laf en zeer respectloos vanachter hun pc.quote:Op zondag 31 december 2006 23:10 schreef kastanova het volgende:
Beschamend slecht, heeft meer weg van een gemiddelde uitzending voor politieke partijen (zowel vanwege de dosis als de rest van de "inhoud") dan van een cabaretprogramma.
Mijn god, op zo'n avond als dit hoop ik echt dat er eens een extremistische VVD-er opstaat en die 2 de Theo van Gogh behandeling geeft zodat we volgend jaar weer eens wél een grappig cabaretprogramma hebben.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat komt, omdat rechtse mensen niet op een podium durven te staan. Die durven dat alleen laf en zeer respectloos vanachter hun pc.
En terecht is gebleken. Wat een linkse kutshow zeg.quote:Op zondag 31 december 2006 14:10 schreef arneaux het volgende:
Nou. Ik heb er niet veel vertrouwen in. Was t maar gewoon Youp of Freek geweest.
Wat mij betreft mag Freek of Youp het volgend jaar ook weer doen. De uitzending heb ik gemist, dus ik weet niet in hoeverre ze er nog wat aan veranderd hebben, maar in het theater viel het me ook al behoorlijk tegen. Volgens mij zat er sowieso al een dalende lijn in de kwaliteit van de oudejaarsconferences van Lebbis en Jansen, maar nu hoeft het voor mij dus echt niet meer.quote:Op zondag 31 december 2006 14:10 schreef arneaux het volgende:
Nou. Ik heb er niet veel vertrouwen in. Was t maar gewoon Youp of Freek geweest.
Guido Weijers ... dan liever Lebbis en Jansen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:37 schreef funrider het volgende:
vond het ook flink veel links gezeik met alleen maar Rita Verdonk zwartmaken is zooo makkelijk om mensen zwart te maken. Past totaal niet bij oudejaarsconference. Vind Youp ook nooit echt wat maar ja dit was helemaal niks. Heb om Guido Weijers nog wel kunnen lachen overigens super veel dezelfde grappen.. leek wel of die twee naast elkaar hadden gezeten. Maar Guido bracht ze veel leuker. Volgend jaar Jochem Meyjer poging doen maar of hij geschikt is.. het blijft toch een vak apart die oudejaarsconference.
Theo Maassen is links?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat komt, omdat rechtse mensen niet op een podium durven te staan. Die durven dat alleen laf en zeer respectloos vanachter hun pc.
Kan me toch niet zo 1 2 3 iets voor de geest halen waaruit blijkt dat hij rechs is. Hij is daar sowieso niet zo duidelijk in.quote:
Precies. Oudejaarsconference is toch een soort familie-programma waar het gros (links en rechts) van de tv-kijkers op oudejaar in eerste instantie naar wil kijken. Dan moet je niet aankomen met een totaal a-grappig politiek statement.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:03 schreef Barney.Stinson het volgende:
Hier kon je misschien om lachen als je Rita Verdonk haat, zeer links bent, van voorspelbare grappen houdt en grappen over Wilders z'n kapsel nog leuk vindt.
Maar nee..
Wat een bullshit. De overmatig grote problemen met allochtonen gaan pas veel te ver en dat vind het Nederlandse volk in meerderheid gelukkig ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Jankerds. Verdonk gaat pas te ver
Marokkanen zijn wat anders dan de gemiddelde asielzoeker, mên.quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bullshit. De overmatig grote problemen met allochtonen gaan pas veel te ver en dat vind het Nederlandse volk in meerderheid gelukkig ook.
Theo Maassen: "We betaling belasting voor wapens en collecteren voor goede doelen. Als we dat nu voor de grap eens gingen omdraaien?"quote:
Ik vond het ook een van de beste opmerkingen uit zijn showquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:12 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Theo Maassen: "We betaling belasting voor wapens en collecteren voor goede doelen. Als we dat nu voor de grap eens gingen omdraaien?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |