Je kijkt wel ned1 he?quote:
Oh ja? Sinds wanneer?!quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Misschien moet men dan volgend jaar maar iemand in de hand nemen die wat minder een persoonlijke kruistocht tegen rechts aan het houden is. Een conference is bedoeld voor de gehele nederlandse bevolking, maar door constant stil te staan bij 1 onderwerp wordt het al gauw iets dat alleen voor een paar mensen geweldig is.
Het is gewoon zo. Het is een show voor linkse rakkers, daar maken ze het zelf naarquote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
Sjeez, wat een gelul, Kasta.
Dit is juist cabaret, zoals het wezen moet.quote:Op zondag 31 december 2006 23:12 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Je kijkt wel ned1 he?
Beetje partijdigheid mag wel.. maar zo overduidelijk (en nu ben ik ook geen fan van vvd/cda/etc) is echt teveel van het goede. Tis Cabaret.. geen Manifest. Gelukkig is het dit keer voor het laatst.
Thank you ... darin kunnen ze een voorbeeld nemen aan van het hek en de jonge wanneer het gaat om een oudjaarsconference, die weten dat meer mensen kijken dan alleen mensen die op links hebben gestemd en daarnaast niet een hele conference wijten aan politiek.quote:
Kijk dan niet.quote:Op zondag 31 december 2006 23:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Het is een show voor linkse rakkers, daar maken ze het zelf naar
Ga bomen knuffelen, stinkende kuthippiequote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga bomen knuffelen, stinkende kuthippie.
Que?quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
Theo Maassen van gisteren kwam imho wat dat betreft meer in de buurt.quote:Op zondag 31 december 2006 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is juist cabaret, zoals het wezen moet.![]()
Blijkbaar ben je niet de slimste onder ons dus ik zal het nog een keer uitleggen ... een oudjaarsconference is bedoeld voor een breder publiek dan alleen een aantal linkse stemmers. Maar blijkbaar gaat dat over je hoofd heen, dus ik zal het er maar gewoon op houden dat je nu eenmaal niet slimmer bent.quote:Op zondag 31 december 2006 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat je er niks aan vindt, soit. Maar om nou te beweren dat dit niet mag, omdat het hele volk het leuk moet vinden, omdat het anders geen cabaret maar een manifest is... Onzin.
Puike argumentatie, hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 23:19 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet de slimste onder ons dus ik zal het nog een keer uitleggen ... een oudjaarsconference is bedoeld voor een breder publiek dan alleen een aantal linkse stemmers. Maar blijkbaar gaat dat over je hoofd heen, dus ik zal het er maar gewoon op houden dat je nu eenmaal niet slimmer bent.
Whehe ja dat was lache.quote:Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef Timo20 het volgende:
Lebbis![]()
![]()
Eindelijk iemand die `t met mee eens (behalve m`n ouders) is wat betreft Verdonk
En? Like I give a fuck ... aangezien je nogal dom overkomt hecht ik niet te veel waarde aan jouw meningen. Matter of fact ik geef er eigenlijk geen ene ruk om jouw mening.quote:
Da's geheel wederzijds. Fijn dat je toch even de moeite nam.quote:Op zondag 31 december 2006 23:23 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En? Like I give a fuck ... aangezien je nogal dom overkomt hecht ik niet te veel waarde aan jouw meningen. Matter of fact ik geef er eigenlijk geen ene ruk om jouw mening.
Tuig.quote:Op zondag 31 december 2006 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Nooit gedacht dat links ook decadent kon zijn.
Mist een fuck u smiley.quote:Op zondag 31 december 2006 23:24 schreef Lienekien het volgende:
Da's geheel wederzijds. Fijn dat je toch even de moeite nam.![]()
Maak je toch niet zo druk.quote:
Heb je gewoon Lem! Ik mag toch Lem zeggen hè?quote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef Lemmeb het volgende:
Gezellige sfeer hangt hier.
Zei Michel Hutchins ookquote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef Lemmeb het volgende:
Gezellige sfeer hangt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |