quote:Op zondag 31 december 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Goh, een Steve Irwin-grapje. Zo een had ik dit jaar nog níét gehoord.
Daar heb je het weer.quote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Die hele wisselwerking tussen die twee is godsirritant, zeg.
Met die zogenaamde 'ad remme' één-tweetjes en 'spontane' onderbrekingen.
Is al geweest. Iets met een strop en 'die zien we nooit meer terug'.quote:Op zondag 31 december 2006 22:49 schreef ukga het volgende:
saddam zal dan ook wel aanbod komen
Daarvoor is het ook een duo hequote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Die hele wisselwerking tussen die twee is godsirritant, zeg.
Met die zogenaamde 'ad remme' één-tweetjes en 'spontane' onderbrekingen.
Een slécht duo, ja.quote:
Welke andere duo`s? noem eens een paar die je leuke vindt danquote:Op zondag 31 december 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een slécht duo, ja.Want bij anderen zie ik dit gelukkig niet.
Peppi en Kokki zijn nog grappiger dan deze twee irritante bijna-vijftigers.quote:Op zondag 31 december 2006 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welke andere duo`s? noem eens een paar die je leuke vindt dan
Die liggen allebei al lang tussen 6 plankjes dus die zijn al lang niet grappig meer.quote:Op zondag 31 december 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Peppi en Kokki zijn nog grappiger dan deze twee irritante bijna-vijftigers.
Nee!quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef martinlutherking het volgende:
Heei Boep, heb je die kerstdinges van Freek gekeken?
Kokki leeft nog.quote:Op zondag 31 december 2006 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die liggen allebei al lang tussen 6 plankjes dus die zijn al lang niet grappig meer.
Daarnaast kan je uiteraard ook niet kijken
Daarbij :wat verwacht je dan waar het over gaat bij een oude jaarsconference? Balkenende was dit jaar veel in het nieuws dus is `t logisch dat `t daar vaak en veel over gaat
Maar de een-tweetjes worden toch minder, hè...quote:
Ohquote:
Ik spreek je straks toch niet meer; goed jaar!!.quote:Op zondag 31 december 2006 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Afgehaakt.
Ik kijk nu ook maar naar Marco Borsato.quote:
Misschien moet men dan volgend jaar maar iemand in de hand nemen die wat minder een persoonlijke kruistocht tegen rechts aan het houden is. Een conference is bedoeld voor de gehele nederlandse bevolking, maar door constant stil te staan bij 1 onderwerp wordt het al gauw iets dat alleen voor een paar mensen geweldig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |