Met Verdonk onzichtbaar achterin de bankjes en een generaal pardon zal dat wel goed komen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:07 schreef pberends het volgende:
Goed voornemen voor de cabaretiers in 2007: geen Verdonk of asielzoekers-gezeik meer!
En toch ben je niet grappig.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met Verdonk onzichtbaar achterin de bankjes en een generaal pardon zal dat wel goed komen.
4 jaar beleid in 1 klap weggevaagd, hoe daadkrachtig was dat eigenlijk? Hihi.
en dat hebben ook heus wel genoeg mensen gedaan. Het zijn nu alleen de azijnpissers zoals jij die met het verkeerde been uit bed gestapt zijn en nu hele topics er over volmekkeren dat ze het niet leuk vonden. En je blijft maar in elk topic hetzelfde roepen, waardoor het lijkt alsof niemand het leuk vond.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:07 schreef pberends het volgende:
Het is gewoon geen satire, want anders moest er wel iemand om lachen.
Het was niet grappig omdat het oprechte verontwaardiging was.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:07 schreef pberends het volgende:
Wat is dat toch met de onderwerpen Verdonk en asielzoekers bij zogenaamde "satirische" programma's? Jack Spijkerman had er vroeger de mond al vol bij het cabaret, Dit Was Het Nieuws staat er bol van en gister weer Lebbis en Jansen.
Begrijp me niet verkeerd, van mij mag het over elk onderwerp gaan. Maar dan moet het wel grappig zijn. En dat is het niet. En ik ben niet de enige, want het publiek, die toch vaak de lachers op de hand hebben, bij Dit Was Het Nieuws en Lebbis en Jansen vind het ook helemaal niet grappig. Het interesseert me niet of iemand er een linkse of rechtse mening over heeft, maar het moet gewoon wel grappig zijn. Het is gewoon geen satire, want anders moest er wel iemand om lachen.
Die politieke statements die totaal niet grappig zijn moeten ze maar verkondigen in Buitenhof of NOVA. Ze ontvangen hen daar met plezier!
Goed voornemen voor de cabaretiers in 2007: geen Verdonk of asielzoekers-gezeik meer!
Ik ben niet de azijnpisser hier, dat zijn Lebbis en Jansen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
en dat hebben ook heus wel genoeg mensen gedaan. Het zijn nu alleen de azijnpissers zoals jij die met het verkeerde been uit bed gestapt zijn en nu hele topics er over volmekkeren dat ze het niet leuk vonden. En je blijft maar in elk topic hetzelfde roepen, waardoor het lijkt alsof niemand het leuk vond.
Voor oprechte verontwaardiging kijk ik wel Buitenhof of NOVA. Geen cabaret!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Het was niet grappig omdat het oprechte verontwaardiging was.
Vergelijk je nu Verdonk met Hitler? Ik vind het best, vrijheid van meningsuiting, maar het slaat nergens op.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:21 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor topics je geopend had in 1939 TS.
Altijd maar die vervelende grapjes over die duitse vent met die snor!![]()
Ik kom anders bar weinig verontwaardiging tegen bij Buitenhof en NOVA. Ik vind dat cabaret wel degelijk een podium is om misstanden aan te kaarten (en de daders "neer te sabelen").quote:Op maandag 1 januari 2007 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor oprechte verontwaardiging kijk ik wel Buitenhof of NOVA. Geen cabaret!
Soms ja, maar dan wel op een ludieke geestige manier. Zoals Bill Hicks dat uitstekend met rechts-Amerika deed.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:10 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Ik kom anders bar weinig verontwaardiging tegen bij Buitenhof en NOVA. Ik vind dat cabaret wel degelijk een podium is om misstanden aan te kaarten (en de daders "neer te sabelen").
Als je goed geluisterd had dan had je gehoord dat het meer ging over het feit dat we in Nederland regels belangrijker vinden dan mensen.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:51 schreef Bananenman het volgende:
Mee eens. Maar bij Lebbis & Jansen gister was het niet eens satirisch bedoelt, die gast ging gewoon tussen het cabaretprogramma door een monoloog vol haat tegen Verdonk voeren, leek het wel
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/72038#3178003quote:Op maandag 1 januari 2007 16:05 schreef descendent1 het volgende:
Ze werd overigens ook erg matig nagedaan bij Koefnoen..![]()
(en natuurlijk zit ik op dat moment weer naast een Verdonk aanhanger die daar over begint terwijl iik gewoon vrolijk aan t zuipen ben...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |