abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44910336
Wat is dat toch met de onderwerpen Verdonk en asielzoekers bij zogenaamde "satirische" programma's? Jack Spijkerman had er vroeger de mond al vol bij het cabaret, Dit Was Het Nieuws staat er bol van en gister weer Lebbis en Jansen.

Begrijp me niet verkeerd, van mij mag het over elk onderwerp gaan. Maar dan moet het wel grappig zijn. En dat is het niet. En ik ben niet de enige, want het publiek, die toch vaak de lachers op de hand hebben, bij Dit Was Het Nieuws en Lebbis en Jansen vind het ook helemaal niet grappig. Het interesseert me niet of iemand er een linkse of rechtse mening over heeft, maar het moet gewoon wel grappig zijn. Het is gewoon geen satire, want anders moest er wel iemand om lachen.

Die politieke statements die totaal niet grappig zijn moeten ze maar verkondigen in Buitenhof of NOVA. Ze ontvangen hen daar met plezier!

Goed voornemen voor de cabaretiers in 2007: geen Verdonk of asielzoekers-gezeik meer!
  maandag 1 januari 2007 @ 11:12:18 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44910377
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:07 schreef pberends het volgende:

Goed voornemen voor de cabaretiers in 2007: geen Verdonk of asielzoekers-gezeik meer!
Met Verdonk onzichtbaar achterin de bankjes en een generaal pardon zal dat wel goed komen.

4 jaar beleid in 1 klap weggevaagd, hoe daadkrachtig was dat eigenlijk? Hihi.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44910391
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Met Verdonk onzichtbaar achterin de bankjes en een generaal pardon zal dat wel goed komen.

4 jaar beleid in 1 klap weggevaagd, hoe daadkrachtig was dat eigenlijk? Hihi.
En toch ben je niet grappig.
pi_44910509
van mij mogen ze best verdonk afkraken, maar niet enkel verdonk, doe dan ook andere politici, de helft van die show gisteravond van lebbis en jansen was gewoon enkel en alleen iedereen afkraken die het niet met hun politieke mening eens was... noem ik geen cabaret meer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 januari 2007 @ 11:33:33 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_44910522
quote:
Het is gewoon geen satire, want anders moest er wel iemand om lachen.
en dat hebben ook heus wel genoeg mensen gedaan. Het zijn nu alleen de azijnpissers zoals jij die met het verkeerde been uit bed gestapt zijn en nu hele topics er over volmekkeren dat ze het niet leuk vonden. En je blijft maar in elk topic hetzelfde roepen, waardoor het lijkt alsof niemand het leuk vond.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 1 januari 2007 @ 12:01:42 #6
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_44910847
quote:
Wat is dat toch met de onderwerpen Verdonk en asielzoekers bij zogenaamde "satirische" programma's? Jack Spijkerman had er vroeger de mond al vol bij het cabaret, Dit Was Het Nieuws staat er bol van en gister weer Lebbis en Jansen.

Begrijp me niet verkeerd, van mij mag het over elk onderwerp gaan. Maar dan moet het wel grappig zijn. En dat is het niet. En ik ben niet de enige, want het publiek, die toch vaak de lachers op de hand hebben, bij Dit Was Het Nieuws en Lebbis en Jansen vind het ook helemaal niet grappig. Het interesseert me niet of iemand er een linkse of rechtse mening over heeft, maar het moet gewoon wel grappig zijn. Het is gewoon geen satire, want anders moest er wel iemand om lachen.

Die politieke statements die totaal niet grappig zijn moeten ze maar verkondigen in Buitenhof of NOVA. Ze ontvangen hen daar met plezier!

Het was niet grappig omdat het oprechte verontwaardiging was.

En je goede wens-voornemen zal wel uitkomen omdat Verdonk uitgespeeld is.

Goed voornemen voor jou: je zult geen zeurderige rechtse "semi-verontwaardigde" topics meer openen(en in andere reageren).
Life in the so-called space age.
pi_44912778
Mee eens. Maar bij Lebbis & Jansen gister was het niet eens satirisch bedoelt, die gast ging gewoon tussen het cabaretprogramma door een monoloog vol haat tegen Verdonk voeren, leek het wel
  maandag 1 januari 2007 @ 14:16:13 #8
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_44913284
Mensen die naar Lebbis & jansen kijken
Ik ben inmiddels overleden
pi_44913384
Ik ben benieuwd wat voor topics je geopend had in 1939 TS.
Altijd maar die vervelende grapjes over die duitse vent met die snor!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_44913411
Lebbis en Jansen was gisteren wel zéér matig. Van Spijkerman was het bekend dat hij niet de x-factor heeft. Dit was dus niet geheel verrassend.
pi_44915606
quote:
Op maandag 1 januari 2007 11:33 schreef Tokus het volgende:

[..]

en dat hebben ook heus wel genoeg mensen gedaan. Het zijn nu alleen de azijnpissers zoals jij die met het verkeerde been uit bed gestapt zijn en nu hele topics er over volmekkeren dat ze het niet leuk vonden. En je blijft maar in elk topic hetzelfde roepen, waardoor het lijkt alsof niemand het leuk vond.
Ik ben niet de azijnpisser hier, dat zijn Lebbis en Jansen.

Het publiek kon er ook amper om lachen, terwijl dat toch Lebbis en Jansen liefhebbers zijn zou je zeggen.
pi_44915635
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef Icefire1971 het volgende:

[..]

Het was niet grappig omdat het oprechte verontwaardiging was.
Voor oprechte verontwaardiging kijk ik wel Buitenhof of NOVA. Geen cabaret!
pi_44915671
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:21 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor topics je geopend had in 1939 TS.
Altijd maar die vervelende grapjes over die duitse vent met die snor!
Vergelijk je nu Verdonk met Hitler? Ik vind het best, vrijheid van meningsuiting, maar het slaat nergens op.

Vraag maar aan Femke Halsema of Jan Marijnissen of Verdonk een smerige nazi is, ik denk dat ze beide direct nee zeggen.
  maandag 1 januari 2007 @ 16:05:28 #14
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_44915792
Ze werd overigens ook erg matig nagedaan bij Koefnoen..
(en natuurlijk zit ik op dat moment weer naast een Verdonk aanhanger die daar over begint terwijl iik gewoon vrolijk aan t zuipen ben... )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  maandag 1 januari 2007 @ 17:10:15 #15
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_44917504
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Voor oprechte verontwaardiging kijk ik wel Buitenhof of NOVA. Geen cabaret!
Ik kom anders bar weinig verontwaardiging tegen bij Buitenhof en NOVA. Ik vind dat cabaret wel degelijk een podium is om misstanden aan te kaarten (en de daders "neer te sabelen").
Life in the so-called space age.
  maandag 1 januari 2007 @ 18:41:48 #16
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_44919907
Ik verbaasde mij ook nogal over Lebbis die gewoon een hele haatpreek begon, en dat in een cabaretprogramma Ik bedoel, waarom moet je dat nou daar doen? Mensen komen en kijken naar je programma omdat ze willen lachen, niet om je politieke mening te horen.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_44920642
Lebbis en Jansen was ronduit kut. Politiek gefakkel op rechts, had weinig met eindejaarsconferance te maken
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_44922788
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:10 schreef Icefire1971 het volgende:

[..]

Ik kom anders bar weinig verontwaardiging tegen bij Buitenhof en NOVA. Ik vind dat cabaret wel degelijk een podium is om misstanden aan te kaarten (en de daders "neer te sabelen").
Soms ja, maar dan wel op een ludieke geestige manier. Zoals Bill Hicks dat uitstekend met rechts-Amerika deed.
  maandag 1 januari 2007 @ 20:50:01 #19
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_44923824
mee eens.

Overigens vind ik die Lebbis & Jansen echt de meest irritante figuren die ik ooit heb gezien op TV. Wát een leijke kneuzen zijn dat toch zeg. Ik snap ook werkelijk niet hoe die populair kunnen zijn. Dat er mensen geld voor op tafel leggen om hun te kunnen zien. Natuurlijk, smaken verschillen, ieder zijn mening. Maar bij deze 2 klapdeurjosti's kan ik mij dus echt helemaal niks indenken wat er nou leuk aan is. gewoon 0,0... ik probeer mij iets voor te stellen, maar het lukt gewoon niet
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_44923902
Lebbis en Janssen is geen cabaret
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
pi_44924223
Het is gewoon een selffullfilling prophecy: ze zijn links en moeten het dus wel over Verdonk hebben. En bij gebrek aan fantasie en originaliteit lukt het ze gewoon niet hun eigen clichés te overstijgen en krijgen we dus dit. Niks nieuws onder de zon.
  maandag 1 januari 2007 @ 21:14:34 #22
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_44924612
Dolf Jansen is ook wel een godsgruwelijk lelijke mongool met zijn pauperkapsels altijd
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 1 januari 2007 @ 21:14:40 #23
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_44924617
Onee, wacht dat is 'kunst' en 'artistieke vrijheid', ookwel 'expressionisme'. Dat moet gesubsideerd worden van onze hardverdiende belastingcentjes
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_44925400
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:51 schreef Bananenman het volgende:
Mee eens. Maar bij Lebbis & Jansen gister was het niet eens satirisch bedoelt, die gast ging gewoon tussen het cabaretprogramma door een monoloog vol haat tegen Verdonk voeren, leek het wel
Als je goed geluisterd had dan had je gehoord dat het meer ging over het feit dat we in Nederland regels belangrijker vinden dan mensen.
  maandag 1 januari 2007 @ 22:22:21 #25
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_44927067
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:05 schreef descendent1 het volgende:
Ze werd overigens ook erg matig nagedaan bij Koefnoen..
(en natuurlijk zit ik op dat moment weer naast een Verdonk aanhanger die daar over begint terwijl iik gewoon vrolijk aan t zuipen ben... )
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/72038#3178003

Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')