quote:Op maandag 8 januari 2007 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, kan er wel dit keer wat gedaan worden aan de quotes in de TT van 24? Vorige keer zaten er ook al lichte, kleine spoilers in de TT. Ja het is heel klein en geeft amper iets weg, maar nadat ik het gelezen had en later pas gezien, was het al elke keer van "mja, dat was toch wel arelaxed."
Jahoor, geen probleem. Moeten we van die andere even het USA-topic maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:02 schreef boneyard het volgende:
kan ik een rome nl topic aanmaken? het huidige rome topic is wel als nl begonnen zo te zien maar er zitten nu nogal wat downloaders in dus die kun je eigenlijk niet lezen als je straks op sbs6 wilt gaan kijken.
Aangepast.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef SunChaser het volgende:
24 (VS) Deel 44 - "Jack, you're hurting me NOW!"
Graag TT veranderen, komt uit de promo en is dus een spoiler.
Kan t veranderd worden in: Jack, you're hurting me NOW!
ff wat anders, loopt die serie nog steeds in de VS dan? ik dacht die gestopt was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:58 schreef Geqxon het volgende:
My Name Is Earl #2: "All the kids called me rastanipples."
Nu de serie er ook in Nederland is, even een (VS) in de titel erbij? Thx
Nee hoor, loopt gewoon nog en is redelijk succesvol.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ff wat anders, loopt die serie nog steeds in de VS dan? ik dacht die gestopt was.
Niet overdrijven Haaibaaikequote:Op zondag 4 februari 2007 19:17 schreef Haaibaaike het volgende:
De grote radio-en TV kwis # 31
Tong80 Is weer lekker bezig.
Nou hoor! Ik neem het ook vaak voor jou op. Nu een keer voor tong80quote:Op zondag 4 februari 2007 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij bent geen modje he OleDús , niet mee bemoeien.
Ik vind je best aardig.
Ben je lesbisch ?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij bent geen modje he OleDús , niet mee bemoeien.
Ik vind je best aardig.
Ik iig nietquote:
Zij begon jufquote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:.
Hou op. Allebei. Om de redenen waarover we het ondertussen al zo'n 34 keer hebben gehad.
Mijn sympathie voor kleuterjuffen groeit elke dag een beetje meer.
Zie je juf. Ze doet het weerquote:
Je kunt hier de URLs neer zetten, dan pas ik de OP wel aanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:29 schreef Patch het volgende:
GhostBusters
"The" mag weg uit de topictitel...
en hoe kan ik nieuwe plaatjes plaatsen in de OP ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
Waarom zit DE CSI tune in CHarley's angels???
Zo beter?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:43 schreef sanni het volgende:
Yo modkun je mij ff een lol doen en mijn speciaal gemaakte OP met templates
in de TS zijn post doen? Ik heb hem erop attent gemaakt maar het schijnt aan
dovemansoren te zijn gericht,dus of jij ff wilt helpen. Maakt alles wat leuker ook voor
de volgende threads. Dank alvast en het staat hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |