Ze denken trouwens al jaren na over een deel 3.
Ik had zelfs een Ghostbusters Actionfigure..
quote:Je had 3 tekenfilmseries.
Op donderdag 8 mei 2003 09:27 schreef SunChaser het volgende:
Je had twee tekenfilmseries: The Ghostbusters (slecht) en The real Ghostbusters (Goed)Ze denken trouwens al jaren na over een deel 3.
Een deel 3 in de filmserie is vorig jaar zomer geheel afgekapt en komt er dus nooit.
Eentje heette geloof ik Peter Venkman.
Die anderen weet ik niet precies meer, maar ik geloof dat die donkere Winston als voornaam had, maar zijn achternaam weet ik niet meer...
En Slimer natuurlijk
quote:Dat is jouw mening, in mijn ogen is deel 1 veeel beter dan deel 2.
Op donderdag 8 mei 2003 09:28 schreef Cheiron het volgende:
Geweldige films. Een van de weinige waarvan de sequel net zo goed of beter was dan het origineel!Ik had zelfs een Ghostbusters Actionfigure..
quote:Die van je plaatje kon ik echt nooit waarderen. Die andere (waarvan in je openingspost een plaatje stond) vond ik wel altijd ok
Op donderdag 8 mei 2003 09:32 schreef Patch het volgende:[..]
Je had 3 tekenfilmseries.
De eerste had zo zijn charmes hoor...
quote:das nou jammer
Op donderdag 8 mei 2003 09:32 schreef Patch het volgende:
Een deel 3 in de filmserie is vorig jaar zomer geheel afgekapt en komt er dus nooit.
Het kwam er op neer dat je de stad spookvrij moest houden door steeds geesten te vangen, daar kreeg je geld voor en kon je betere uitrusting kopen. Hierdoor weer meer geesten vangen, enz....
Was wel een gaaf spel.....
Kunnen ze niet gewoon een europese versie uitgeven!
en dan had je nog de bijrollen:
Janine Melnitz
Louis Tully
Slimer
Dana Barret
quote:Dit was de enige tekenfilm-producten-lijn, waarvan ik gewoon ALLES had (en nog steeds heb)
Op donderdag 8 mei 2003 09:39 schreef Neilza het volgende:
Ik heb nog wat speelgoed van de GoshtBusters op zolder liggen (die witte ambulance wagen, paar action figures)..
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 09:39 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Er was geloof ik ook nog een computerspelletje van, maar ik kan me niet meer herinneren of dat nou op de pc of op de commodore64 was. Iemand die zich dat nog kan herinneren.Het kwam er op neer dat je de stad spookvrij moest houden door steeds geesten te vangen, daar kreeg je geld voor en kon je betere uitrusting kopen. Hierdoor weer meer geesten vangen, enz....
Was wel een gaaf spel.....
wat waren we vroeger toch snel tevreden en vlug te vermaken eigenlijk he? Als je zo kijkt naar het spel....
quote:De geruchten over een mogelijk vervolg in de toekomst of een live-action serie zijn trouwens de wereld nog niet uit. Lijkt mij geweldig zelfs als het niet door de originele makers en cast wordt uitgevoerd.
Op donderdag 8 mei 2003 09:25 schreef Patch het volgende:
Dat deze films / tekenfilmseries / producten / muziek nog geen eigen topic hadden..."Three odd-ball scientists get kicked out of their cushy positions at a university in New York City where they studied the occult. They decide to set up shop in an old firehouse and become Ghostbusters, trapping pesky ghosts, spirits, haunts, and poltergeists for money. They wise-crack their way through the city, and stumble upon a gateway to another dimension, one which will release untold evil upon the city. The Ghostbusters are called on to save the Big Apple."
WHO YA GONNA CALL ???
Erg vermakelijke films en de tekenfilmseries was ook erg te pruimen. Een deel 3 zit er helaas niet meer in[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:live action serie zou kunnen.
Op donderdag 8 mei 2003 18:13 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
De geruchten over een mogelijk vervolg in de toekomst of een live-action serie zijn trouwens de wereld nog niet uit. Lijkt mij geweldig zelfs als het niet door de originele makers en cast wordt uitgevoerd.
quote:achja, sie mensen worden ook oud hè...
Op donderdag 8 mei 2003 18:16 schreef Patch het volgende:[..]
live action serie zou kunnen.
Maar een deel 3 zit er echt niet meer in.
De enige die nog wilde is Aykroyd, maar die is als laatste afgehaakt.
kijk maar naar die gast die Egon speelde (ben z'n naam ff kwijt). Hij is nu een dikkerdje geworden, bill murray is kaal en grijs, en die gst die winston zeddemore speelde is nu ook al een ouwe (kijk maar naar Oz, daarin speelt 'ie de directeur). Eigenlijk vind ik Aykroyd de enige die nog als Ray kan spelen en dan er niet uitziet als een ouwe kerel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |