Graag gedaan hoor! En Michiel en Maricha bedankt voor het draaien van de plaat!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
deze heb ik al te lang nie tgehoord, thanks hans
vorige wat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je een badeend ontvangt?
Ik had vorige een badeend gewonnen en zit natuurlijk elke dag bij de brievenbus
Dan zal het wel niet lang meer duren.quote:
Hadden we het gister al even over gehad. Kan enige weken duren (bij mij was het ongeveer 5 weken).quote:
Het is Paul hoor ik iedere week op 3FMquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En was het inderdaad ...... ? geintje, ik wil het niet weten!
Oke, ik wacht wel afquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hadden we het gister al even over gehad. Kan enige weken duren (bij mij was het ongeveer 5 weken).
Me2.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is Paul hoor ik iedere week op 3FM
Doe ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe toch maar. Erg gaaf nummer.
Ik snap er niets van wanneer ze dat uitzendenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Gerard nu bij Stenders Late Vermaak
Het duurt een paar weekjes dus ik zou voorlopig even weggaan bij die brievenbusquote:
Thnxquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het duurt een paar weekjes dus ik zou voorlopig even weggaan bij die brievenbus![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE
ah, proost alvastquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
doe de productie van Ekstra Weekend! Ben erg benieuwd.....als vrouw bij die mannen
Woeiii! Tot morgen dan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
doe de productie van Ekstra Weekend! Ben erg benieuwd.....als vrouw bij die mannen
Een vrouw!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Gaaf ! het gaat vast hartstikke leuk worden, het is altijd een feest en er komt een mooie dame op bezoek dus je staat er niet helemaal alleen voor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Niet aan gedacht, dan maar ff Uitzending-gemist doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar Ekdom bij stenders late vermaak
Aldus Radiofreak.nlquote:Maartje Glas nieuwe producer Coen & Sander Show
Maartje Glas wordt vanaf april de nieuwe producer van het 3FM-middagprogramma 'De Coen & Sander Show'. Ze vult daarmee de plek in die Astrid de Jong vorige maand achter liet na haar vertrek bij BNN.
Op dit moment is Maartje Glas manager van de Veronica Radioschool, hiermee stopt ze om aan de slag te gaan bij BNN. Wel blijft ze de huidige lichting van de 'Klas van 24' begeleiden.
Naast Maartje vormen Nathan Tamis en Tessel vd Lugt het productieteam van het BNN-programma dat wordt gepresenteerd door Coen Swijnenberg en Sander Lantinga. Nathan is vorig jaar vanuit de 'Klas van 24' van de Veronica Radioschool bij BNN terecht gekomen
Live zijn ze echt geweldig, vooral met die zangeres ook er bijquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Johan - Tumble and fall moooooi.![]()
WOEI !!!!! Basement Jaxx - Take Me Back To Your House, live versie!
Dit klinkt inderdaad erg goed hoor, damn!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Live zijn ze echt geweldig, vooral met die zangeres ook er bij
En Johan![]()
In het voorprogramma van Robbie gezien. Jammer dat ze niet snel naar Nederland komen, al betwijfel ik of ik iemand mee zou kunnen krijgen. Maar vooral die dames, wat een energie, zang en show.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad erg goed hoor, damn!![]()
Niemand mee kunnen krijgen naar Basement Jaxx, hoe is dat mogelijk! Die gasten hebben zoveel goede platen gemaakt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
In het voorprogramma van Robbie gezien. Jammer dat ze niet snel naar Nederland komen, al betwijfel ik of ik iemand mee zou kunnen krijgen. Maar vooral die dames, wat een energie, zang en show.
Mijn verhaal van de Jaxx is ook nogal apart. Toen ik hoorde dat ze in het voorprogramma stonden had ik echt zoiets van oh nee he, die gasten van die kutclip met die apenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niemand mee kunnen krijgen naar Basement Jaxx, hoe is dat mogelijk! Die gasten hebben zoveel goede platen gemaakt.![]()
Ik vind het maar kindermuziekquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niemand mee kunnen krijgen naar Basement Jaxx, hoe is dat mogelijk! Die gasten hebben zoveel goede platen gemaakt.![]()
OK, dat wordt bellen vrijdagquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mijn verhaal van de Jaxx is ook nogal apart. Toen ik hoorde dat ze in het voorprogramma stonden had ik echt zoiets van oh nee he, die gasten van die kutclip met die apen.
Toen stond ik daar en toen kwamen Good luck, Oh my gosh, Romeo en noem alles maar op voorbij. Wist ik veel dat al die topnummers ook van hun warenEn sindsdien vind ik Where's your head at ook leuk
![]()
quote:die gasten van die kutclip met die apen
Dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Smaken verschillen, en dat is maar goed ook!
Die uitspraak heb je toch niet laten registeren, he? anders krijg ik weer gezeik overquote:
Shit, vergetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die uitspraak heb je toch niet laten registeren, he? anders krijg ik weer gezeik over
copyright schending enzo.
Dat viel inderdaad erg mee. Super opwarmerquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig, wel een mooi verhaal inderdaad. Maar wel een mooie meevaller natuurlijk want je had er niks van verwacht en dan krijg je zulke vette platen te horen, en ook nog eens live! Dat moet wel een mooie belevenis zijn geweest.
Where's your head at is trouwens wel een vette plaat, en idd met die vage apen.![]()
ik dacht al: wat hoor ik?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef Ekdom het volgende:
PETSHOPBOYSALARM!!!!
tja heeft ie ook niet zelf uitgekozen..quote:
Heel toevallig was dat Mika iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Welke plaat draaide er toen? Mika toevallig?
Die mag van mij megahit worden namelijk
Ik had hem ook in de auto lekker hard op!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel toevallig was dat Mika idd
Vind je het gek. 'Wat heb je met Sander gedaan'? Nee, da's een lekkere opsteker aan het begin van het programmaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:00 schreef Rhanna het volgende:Ik woensdag tot 1 uur opgebleven, ik hoopte op Guis. Dan kon ik weer soppen
Krijg ik Domien die mijn smsjes niet eens noemt
Zondag -> Maandag: Annemiekequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:00 schreef Rhanna het volgende:Ik woensdag tot 1 uur opgebleven, ik hoopte op Guis. Dan kon ik weer soppen
Krijg ik Domien die mijn smsjes niet eens noemt
quote:Maartje Glas nieuwe producer Coen & Sander Show
Maartje Glas wordt vanaf april de nieuwe producer van het 3FM-middagprogramma 'De Coen & Sander Show'. Ze vult daarmee de plek in die Astrid de Jong vorige maand achter liet na haar vertrek bij BNN.
Op dit moment is Maartje Glas manager van de Veronica Radioschool, hiermee stopt ze om aan de slag te gaan bij BNN. Wel blijft ze de huidige lichting van de 'Klas van 24' begeleiden.
Naast Maartje vormen Nathan Tamis en Tessel vd Lugt het productieteam van het BNN-programma dat wordt gepresenteerd door Coen Swijnenberg en Sander Lantinga. Nathan is vorig jaar vanuit de 'Klas van 24' van de Veronica Radioschool bij BNN terecht gekomen.
ja, geen gezicht ditquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:56 schreef Anne04 het volgende:
Ook Mika- Grace Kelly 2x.
Wat staat de webcam trouwens opeens gek..
ja zit goed in elkaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:26 schreef Againzender het volgende:
Ik hoop Mika, ik denk Coparc
Opmerkelijke mix dit trouwens.
Misschien is het de bedoeling dat we gaan raden van wie welke auto is............quote:
Spanning en sensatie!quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef rubbereend het volgende:
misschien verwachten ze weer opzienbarend nieuws op de parkeerplaats
hebben ze Rita Verdonk uitgenodigd?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef rubbereend het volgende:
misschien verwachten ze weer opzienbarend nieuws op de parkeerplaats
Daar moet dan natuurlijk wel een cap van zijn:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:34 schreef Impry het volgende:
Ik zie Coens gele autootje niet staan
Overigens is er net een rode bij gekomen aan de rechtse kant
Deze is natuurlijk ook een goede keuze!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef -Hans- het volgende:
Zo, dat is echt een prima keuze ! Ik hoorde bij Giel weer die hele mooie versie, echt goed zeg!
Good Things End - I Know dus MEGAHIT
Ik was ook al bezig..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Daar moet dan natuurlijk wel een cap van zijn:
[afbeelding]
En ze komen ook nog eens uit Nederland en dat is natuurlijk wel extra stoer, eindelijk Megahit!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:38 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Deze is natuurlijk ook een goede keuze!
Beste nummer van genesisquote:
die mevrouw kan lullen wat ze wilt, maar er is gewooon veels te weinig plek om je fiets te dumpen bij CS.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:49 schreef rubbereend het volgende:eindelijk gaan ze bellen voor Sanders fiets
jazeker, en ook daar kan je je fiets niet kwijtquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef -Hans- het volgende:
BEVESTIGD op 3FM, ze zijn MEGAHIT !!!!!!!!!!!!!!!!
GOOD THINGS END - I Know
538quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef Toad het volgende:
Beetje jammer wederom van de megahit. Loop je volgende week kans dat Mika zowel 3FM megahit is, als de alarmschijf bij 538 en de megahit bij TMF. Maarja...
Ik ben net ingeschakeld, gaat bij mij tot nu toe goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hapert bij anderen de stream ook zo vaak? Of ligt 't aan mijn verbinding?
Disco Classicsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben net ingeschakeld, gaat bij mij tot nu toe goed.
Dance classics met Corne.
Jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:59 schreef Toad het volgende:
Waren dat nou Maricha en Annemieke?
Probeer anders eens http://streams.versatel.nl/streamgate60 of http://streamgate.xs4all.nl/streamgate60quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hapert bij anderen de stream ook zo vaak? Of ligt 't aan mijn verbinding?
Sterkte met dat stelletje ongeregeld, je zal het nodig hebben.quote:
Thnx.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer anders eens http://streams.versatel.nl/streamgate60 of http://streamgate.xs4all.nl/streamgate60
Altijd gezellig met jouquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Hoi Maricha.
Hoi Gerard.
Hoi Michiel.
Nou zeg, zuurpruim...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:08 schreef D.Rose het volgende:
Het voordeel van dit nummer is dat het hierna alleen maar beter kan worden
Je hebt altijd wel wat te zeuren he?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:08 schreef D.Rose het volgende:
Het voordeel van dit nummer is dat het hierna alleen maar beter kan worden
Niet altijd, maar dan moet ik gewoon beter zoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:09 schreef biggetje het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel wat te zeuren he?![]()
WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vermoeiend dat mensen al een maand lang 'TADADA' doen
Hm, en? wat is beter?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef IedeK. het volgende:
Ik zit nu een beetje te switchen tussen 3FM en de Gouden Kooi streams.![]()
Is DGK nog de moeite?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef IedeK. het volgende:
Kan je niet de 3FM-audio aanzetten met video van DGK? Zo kan je het allebei volgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef IedeK. het volgende:
Maar da's een mooi nummerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE!
Iets over pot verwijt de ketel
Ik vind het een beetje vermoeiend dat jij daar al een maand lang over aant zeuren bent..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vermoeiend dat mensen al een maand lang 'TADADA' doen
PRECIES!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vermoeiend dat jij daar al een maand lang over aant zeuren bent..![]()
EN NU WEER LIEF DOEN TEGEN ELKAAR!![]()
Ikzelf eigenlijk ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vermoeiend dat jij daar al een maand lang over aant zeuren bent..![]()
ja mevrouwquote:EN NU WEER LIEF DOEN TEGEN ELKAAR!![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Als ik Ekdom zou geloven zou de hele studio vol staan met pallets, waaronder een pallet wijn en een pallet rennies.
Kwestie van andere (lees: betere) prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:Ben ik ook even voor een flitsbezoek... zometeen een verjaardag dus kan niet lang blijven luisteren vanavond
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:19 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ja Huub is terug, en de reacties van de anderen waren priceless.![]()
quote:
Bron: http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/02/116418.htmlquote:Huub keert vrijdag (9 februari) terug in De Gouden Kooi. Nadere bestudering door Talpa van de beelden heeft uitgewezen dat hij zijn rivaal Nathanael tijdens hun ruzie vorige week niet heeft geraakt. Tien geeft Huub daarom vanaf vandaag weer de status van Miljonair, en dat is goed voor de kijkcijfers. De 25-jarige Oldenzaler keert vandaag om circa 19.00 uur terug in de Villa.
Ik heb zo ook verjaardag, maar even kijken hoe lang ik het kan rekkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:Ben ik ook even voor een flitsbezoek... zometeen een verjaardag dus kan niet lang blijven luisteren vanavond
Misschien draaien ze wel muziek op die verjaardagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:Ben ik ook even voor een flitsbezoek... zometeen een verjaardag dus kan niet lang blijven luisteren vanavond
Heb besloten dat ik vanavond maar es aan de wijn ga..quote:
Foei Toad, je let niet op. Vanochtend was 'ie hier nog met een "PET SHOP BOYS ALARM!!!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Gerard is al lang niet meer hier geweest he? Foei.
Da's ook een optie, als ik het binnen zou kunnen houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb besloten dat ik vanavond maar es aan de wijn ga..![]()
Gewoon drinken mag ook hoor, of ben je al ff bezig?quote:lekker slobberen.![]()
idd gerard woar woch ie opquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Ow.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Foei Toad, je let niet op. Vanochtend was 'ie hier nog met een "PET SHOP BOYS ALARM!!!"
De Gouden Kooiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef B.A.Trix het volgende:
*googlen gaat naar Huub.
Nee hoor.. straks pas.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
Gewoon drinken mag ook hoor, of ben je al ff bezig?
Gerard komt hier nog regelmatig langs, maar Annemieke heb ik al lang niet meer gezien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Dat kan bijna niet anders ....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Heyyyyyyyyyy is dat againzender???
Nee, een 3FM-handdoekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Als ik bel als ik onder de douche sta krijg ik dan ook een badeend??![]()
als dank krijg ik net een beker water over m'n hoofdquote:
een douche-eendquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Als ik bel als ik onder de douche sta krijg ik dan ook een badeend??![]()
shitquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dank krijg ik net een beker water over m'n hoofd
ik ga Axel afdrogen en in bed doen, tot later
Inderdaad, vette opdracht dat fotograferen... alleen jammer dat ik nu voor de tweede keer op de verkeerde Mol bleek te zittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:37 schreef Toad het volgende:
Wie is de mol was trouwens wel leuk gister (voor de WIDM-fans hierzo).
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:37 schreef Toad het volgende:
Wie is de mol was trouwens wel leuk gister (voor de WIDM-fans hierzo).
Eigenlijk verwacht ik die eerder pas na 21 uur, als ze nóg meliger zijn dan nu.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
Ik verwacht She's Madonna eigenlijk ieder moment
Denk 't niet:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Music Productions ?
Is dat iets van Veenstra Veenstra?
Mijn Mol zit er nog steeds in!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, vette opdracht dat fotograferen... alleen jammer dat ik nu voor de tweede keer op de verkeerde Mol bleek te zitten
Dan verwacht ik 'm voor de 2e keerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik die eerder pas na 21 uur, als ze nóg meliger zijn dan nu.
Doei TheVulture! Dan neem ik jouw plaats inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ben er weer vandoor.. nog veel plezier hier
Veel plezier op de verjaardag!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
tot weer weer maar weerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |